Šta je novo?

The Witcher 3

Politike firmi znaju i te kako da se menjaju i zapravo se nadam da nisam u pravu, ali previse toga su obecali i zvuci previše ambiciozno....videćemo...
 
Politike firmi znaju i te kako da se menjaju i zapravo se nadam da nisam u pravu, ali previse toga su obecali i zvuci previše ambiciozno....videćemo...

Naravno da postoji opasnost da projekat doživi fail ali sve govori u prilog tome da nece. Cista statistika. Čak i da ne ostvare svoje ambiciozne zamisli teško da može da bude loše.
Realno gledano oni su već verovatno algoritamski testirali sve što su najavili jer mislim da ne bi izlazili sa gameplayom u javnost da ne znaju da mogui da ga sprovedu...možda ne bude sve idelano jer fanovi uvek očekuju mnogo više nego što je relano...što se tiče inplementacije tu se namanje brinem...ako igra izlazi 2014, gledajući njihovo prethodno iskustvo oni su dobrano odmakli u razvoju igre zato njaviše i mislim da najave novih implementacija imaju relanu podlogu...
 
Ima dosta ljudi koji su skepticni:

http://en.thewitcher.com/forum/inde...y-skeptical-with-cdprojekts-claims-about-tw3/

To sto CDP hoce da napravi je nesto sto Bethesda kao najpoznatiji open-world game developer nije nikad niti blizu ostvarila.
Ja sam delimicni optimista...
U intervjuima se vidi da obracaju paznju na ogroman broj stvari sa kojima je bilo problema u W1 i W2..
Ali najvise sam skeptican kako ce odraditi borbu i questing..Najavljuju ogromne promene po pitanju questova, verujem u njih, ali iz intervjua ne vidim u kom smeru reformi ce ici..
Ljudi sa gaming sajtova koji su igrali W3 kazu da je borba veoma slicna borbi iz drugog dela,ali je izbaceno kotrljanje i uveden je neki nacin fokusa zbog kojeg borbe vise lice na duele 1v1..
 
Poslednja izmena:
^ Zasto? :) Jer zato sto smo svi po default-u dyke tyke pacenici, koji nisu u stanju da pronadju pravu devojku, pa testerisu desanku na ovakve imbecilnosti?... :)
 
“We’ve created a special mechanism,” Tomaszkiewicz says, “that allows gamers to spend as much time as they want doing side quests, exploring the world, hunting monsters and so on. At the same time they will always know at what stage of the main storyline they currently are.”

значи, ипак ће она идеја о временски ограниченим квестовима бити одбачена, што је добра ствар.
 
“We’ve created a special mechanism,” Tomaszkiewicz says, “that allows gamers to spend as much time as they want doing side quests, exploring the world, hunting monsters and so on. At the same time they will always know at what stage of the main storyline they currently are.”

значи, ипак ће она идеја о временски ограниченим квестовима бити одбачена, што је добра ствар.
Pa,dobro..Mene vise zanima kakve ce efekte imati kvestovi na svet i okruzenje...
 
Kao da je za to potreban bog zna kakav specijalni mehanizam.
 
choice and consequences u rpgovima postoji poodavno , samo je za neke developere i dalje to misaona imenica :)

a ne bi bilo lose da po koji kvest ima i vremensko ogranicenje...

mislim da su postali kao i svi ostali developeri i da svojim kvazi diskusijama polemisu o nekim stvarima koje bi uveli u igru skrecuci paznju na sebe, a te stvari bi danas trebale da budu standard za jedan rpg
 
a ne bi bilo lose da po koji kvest ima i vremensko ogranicenje...
Да ли постоји нека игра која нуди овакву врсту квестова? Занима ме да ли би Вичер био први који би увео такву ствар. Не причам о специфичним квестовима у играма који имају лимит, нпр брани капију х минута док неко из партија не одкључа врата, већ да је временско ограничење на глобалном нивоу? Типа... наиђеш на лика коме су потребне травке да би се излечио иначе у року од 48 сати може да умре. Па сад ти бирај да ли ћеш да се шеташ по шуми и ловиш фазане, или да се растрчиш свуда да набавиш биљке. И тако за све квестове?
 
Koliko ja znam - ne i smatram takav pristup krajnje nepotrebnim, jer, po mom misljenju, to pretvara igru u svojevrsni MMO-type grind fest, koji nam ponajmanje treba u single player RPG-ovima. Jurisanje da se po svaku cenu stigne da se odradi quest nema svrhe u igri koja se trudi da storytelling stavi u prvi plan kao centralni element celog "paketa". Kako da se sazivim sa likovima, procitam svaki dijalog i lore page, ako moram da vitlam ne bi li ispunio vremenski limit?... :)
 
Mislim da je u Falloutu 2 bio quest gde moras liku da vratis jetru ili umire za dva dana, tako nesto.
 
bilo bi dobro da je poneki kvest limitiran vremenom , i to sa malo vecim vremenom - nikako svaki

fallout 1 i water chip npr
 
Сад ми паде на памет Мас Ефект 2 и ДЛЦ где мораш да спасеш докторку, а затим и уништиш рилеј. За ту мисију имаш око сат ипо времена у РЛ, и на почетку мисије се види панел који откуцава време док не стигну Рипери.
 
Kao što sam već jednom pomenuo. Star Control II je imao timetable za globalne događaje, pa ti ako se spremiš za njih super, ako ne, na*eb'o si :p
 
Iscurele neke pesme sa soundtracka..



Nije sigurno za Cirinu pesmu da li je sa zvanicnog soundtracka...
 
Poslednja izmena:
Wild Hunt EDGE Details:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=577061

-There will be no overt tutorial instead mechanics will gradually be introduced.
-Combat system now has dodge in order to be closer to the pirouettes found in the books.
-Geralt can choose to execute or spare bandits, though he can loot them either way.
-They are targeting 30fps on console.
-Geralt will change his stance according to the task he is faced with e.g. wary if surrounded by a pack of monsters.
-They added Witcher sense similar to Batman’s Detective mode so you can see weak points on monsters like The Fiend’s lungs, or outside of battle to re create events like tracking a murderer.
-Main storyline is 40-50hrs, and another 40-50 in the open world.
-No “Fedex Quests.”
-Choice and consequence will ripple across the world.
-Don’t want to build a sandbox experience, storytelling is still the main goal.
-Some locations: Skellige: Nordic-style archipelago, Slavic-like No Mans Land and city of Novigrad.
-Geralt can jump. In-house motion capturing, though the horse was done somewhere else.
 
ovo sa borbenim stavovima je fenomenalna vest, to vraca i dosta od celokupnog smeka w1...
 
Novi screenshotovi u DX11...Padaju u vodu sve sumnje da ce CDPR downgrade-ovati grafiku zbog open-worlda...
btw,screenovi su malo muzgavi jer su skenirani iz casopisa koji ih je dobio ekskluzivno..
ZhxQJlR.jpg

8owUapB.jpg

JhfmtFt.jpg

VOEujh1.jpg

MHZlFJj.jpg

GneF6Ks.jpg
 
Izgleda odlicno, bas puno obecavaju, ako uspeju da ispune sve dobijamo rpg decenije :)
 
Brutalno...
 
samo ok :d
 
Nazad
Vrh Dno