GoranM
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.12.2001
- Poruke
- 8,985
- Poena
- 945
Ako su ti podaci autentični onda je očigledno koliko GK104 pati zbog užeg memorijskog basa obzirom da 2*960/1536=1,25
Zavisi, ima gde je GTX 660 "vanila" ista kao GTX 660Ti (bukvalno 1-3%), to je tamo gde obe pate od memorije 192bit, ali ima i gde broj SP utice vise.
Uzmi racunicu ovako:
2x GTX660 = 2x960SP=1920 SP i 2x192bit=384bit memorija, ali i dalje 2GB
1x GTX 680= 1536 SP i 256 bita.
U prevodu razlika mora biti od 1920/1536=25% do 384/256=50%
U tom rasponu ako radi SLI, a hvala bogu radi mora GTX 660 SLi biti brza od GTX 680. Test to potvrdjuje. U sustini da ostavimo celu matematiku po strani, pa sve i da je samo 25% brza ipak je za 50eur manje bolja kupovina. Slazes se, zar ne?
Pogledaj jos jednu zanimljivost u testu http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,7.html
Slozices se da su GTX 670 i GTX 660Ti iste karte, samo je razlika 256 vs. 192 bit. Razlika u testu je 48 vs 45 fps, bednih 6-7%. Dakle nije memorija, bilo bi 25% da jeste. Sa druge strane GTX 660Ti vs. GTX 660 je ista memorija, ali 1344 vs 960 SP. Razlika je 45 vs 36fps, celih 25%. Ispada da Crysis 3 vise voli SP od memorije.
Da, GTX 660Ti ZESTOKO pati od 192 bit. GTX 660 "Vanila" je bolje "uskladjena", tj. 960SP nisu over kill za 192 bit, dok 1344 jesu kod GTX660Ti.Ako su ti podaci autentični onda je očigledno koliko GK104 pati zbog užeg memorijskog basa obzirom da 2*960/1536=1,25
Poslednja izmena: