Šta je novo?

Ubijeni 3570k

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma utrapice taj cpu nekom ko se ne razume, ko komp koristi za surf i muziku
 
Kao da kupis auto, i hoces da zamenis haubu, ti zamenis haubu a crkne motor... I sad zbog skidane haube ti prodavac tog auta kaze da ti vise nemas garanciju. Sta ces da uradis? Uzmes i vratis haubu u fabricko stanje.

Covek je objasnio jednu 'realnost' koji pojedini sa foruma jednostavno ne zele da shvate.
 
ja sam ti gore napisao da u ovom slucaju kada je defektno jedno jezgro kod intela u srednjoj i visokoj klasi procesora, nema teorije da prodje. Druga stvar procesor je imao fizicka ostecenja, to sto uvoznik ili prodavac ne moze da provali da ga je s16 lepo upakovao "kao fabricko" to ne znaci da mozes tako da saltas intela. Jedina stvar da za taj procesor dodje zamena od intela je samo ako se sazali i zameni.

Kompletno druga stvar bi bila da su oni mene zvali i rekli "e Intel nas odhebao za reklamaciju, dodji do nas da vidimo sta cemo" a ne, oni su se odlucili da pokusaju da zahebu nekog drugog i tako u krug...

@Ljanmi

da, ima, Intel burn test :)


Intel mora uvaziti zamenu ako nema fizickih ostecenja iako je 10001% siguran da je greska korisnika, drugo je to sto uvoznici ne zele da se cimaju ili se plase intel-a, njihov problem

+1
 
Poslednja izmena:
Ko ne zna neka uči ili neka radi na građevini. Čuj ti sad njega: Ko ga tera da bude serviser IT opreme kad ne zna to da radi. Doduše sada svi koji znaju da povežu kablove u kućištu su nekakvi "serviseri".

To da neko radi za 15K dinara može da bude u nekoj šupi od servisa koja pri tom nije ni prijavljena kao privredni subjekat. Sarađivao sam sa većinom radnji (ne šupa, nego firmi), uključujući i njihove servise, znam dosta tih ljudi i nije mi poznato da bilo ko od njih radi za 15K dinara. Sjajni momci i ljudi koji poznaju svoj posao.

Treba razgraničiti neke stvari. Ko hoće "servisera" sa završenom osnovnom školom platiće ga 15K dinara. Čistačica koja čisti jedan servis ima veću platu od toga. ;)

Koliko se gluposti nakupilo ovde da to prosto nije normalno.

Samo bez lupetanja tipa "Čistačica koja čisti jedan servis ima veću platu od toga." Izgleda da vecina nas onda zivi u nekoj drugoj Srbiji ...gde plate u 70% slucajeva nisu tipa od 15-25k i gde se cak i od tih cifara kada se podigne sa racuna ne vraca gazdi deo u cache-u.....
Uozbiljimo se malo i postujmo sve ljude a pogotovu takve jer i oni rade i zalazu se maximalno a nisu adekvatno nagradjeni.....konkretno u Subotici znam da su plate servisera bas u tom rasponu od 15-25k....s tim da se max u 3 radnje isplacuju na vreme...kod ostalih kasne po par meseci ili dok jadan covek ne odustane i ne ode....a sada nam ti pricaj bajke o KG ......prijatno....
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam koliko ti plaćaš tvoju čistačicu, možda je i ne plaćaš nego teraš svoje radnike da ti čiste radnju, ali ja ženu koja dolazi da mi čisti po kući plaćam više od tog iznosa. Znam, ti ćeš da kažeš porez, doprinosi, trte-mrte, kao i svaki vajni GAZDA u zemlji Srbiji.

Možda je to kod vas na severu tako, mi u Šumadiji nismo više "dolina gladi". ;)

Edit: Možda vi plaćate servisera kao PK radnika, ne znam, ali to je već vaša stvar i tih visokokvalifikovanih servisera. Ko vredi i ima znanje nabio bi ti tih 15k dinara znaš već gde. :)

Edit2: Nema potrebe da ti pričam bajke. Pilićarske radnje i servisi u KG-u su odavno propali. Opstali su samo oni koji su svojim radom i kvalitetom usluge to i zaslužili.
 
Poslednja izmena:
Covek je objasnio jednu 'realnost' koji pojedini sa foruma jednostavno ne zele da shvate.

A jel' bi mogao da elaboriras malo tu "realnost"?
I to pitam bas tebe, posto si se ti nasao pametan da citiras tu glupost koju je odvalio... njemu sam lepo rekao (tada kada je napisao to sto je napisao) da batali takva poredjenja - jer generalno veze sa zivotom nemaju, a pogotovo ne *taj* primer - pa nisam hteo da ulazim u dalju polemiku.

Kupovina kola - koja su pod garancijom, najbitnije... potom nekakvo menjanje/skidanje haube (!) sa istog... pa onda vracanje kako bi ti vazila garancija jer, Boze moj, crkao ti je motor...
Jel' znate uopste - i ti i on - kakve su obaveze korisnika/kupca tog novog automobila kako bi mu garancija vazila? Kakvo skidanje haube, sta pricate bre?!?

Dear God, sta se sve na ovom forumu nece procitati... postao je dobar samo za oglase.


P.S. A sto se tice "fizickih ostecenja", tih famoznih "fizickih ostecenja" kojima su svima puna usta ovde... pa kako biste vi nazvali skidanje IHS-a, aman!?
 
Sad i ti nasao sve da shvatas tako bukvalno, to je bio banalan primer koji mi prvi pao na pamat.

I ajde molim te reci mi kako to radi garancija kod nas. U ovlascenom servisu koji ima dozvolu fabrike auta, stavljanje "nemackih" xenon-a kosta od 100-150 eur. U ovlascenom servisu kod uvoznika gde mi je garancija, isto to kosta 280 eur ali kineski xenon koji su po recima radnika tamo "vrh vrhova". I ja sam morao da stavim te kod njih koji kostaju 280 eur i "vrh vrhova su" da mi ne bi skinuli garanciju. I sad na svakih 3 meseca moram nesto da menjam, da li inverter da li sijalicu ali svaki cas nesto. E sve tako funkcionise kod nas.
 
Pa los ti je primer, nista vise... izuzetno los. Tacnije - veze sa zivotom nema.
To sam ti odmah rekao, nisam ocekivao da ce neko to jos da citira.


A sto se garancije, tj. kola tice... upravo tako kako si rekao - ovlasceni servis. Kod onoga gde ti vazi garancija. Tacka.
Logike mozda nema, slazem se... ali je tako kako je. Ako hoces da ti garancija vazi i dalje.

Dakle, sve kod njih i sve sa njima u dogovoru. Nema skidanja haube "u kucnoj radinosti", pa posle vracanja kada ti zariba motor... i onda da se jos pozivas na garanciju.
(sad ti napravi analogiju prema tvom procesoru, te njegovoj "haubi", tj. IHS-u... i "motoru", tj. jezgrima... pa "ovlascenom servisu", sta god da je to u ovom slucaju... te vidi, na kraju, koliko je glup primer)
 
Da znas da jedva cekam :D
 
Moram da primetim jednu stvar, prativsi strane forume primetio sam da se "Tupavi"strendzeri ponasaju mnogo drugacije od nas Srbistanaca(Mud-rijanaca), tamo sam video da i kad neko nije u pravu-mlatne-bude bezobrazan ,eventualno-glup, ostali sa foruma to identifikuju ,zakljuce da je user FAIL i idu dalje, dok se ovde copor skoci na njega pa ondak ako on i kaze nesto u svoju odbranu copor upre jos vise da vadi oci........ na posletku kad prodje frustracija-bes-jed, pojednici se podsvesno poistovete sa nesretnilom, proradi im racio i tada sve bude kako treba, "okrivljeni je ipak ok, nije to tako strasno, verovatno bi i mi (95% nas) uradilo isto suoceni sa istim okolnostima", rezultat: frustracije nema svi ok, idemo dalje ,zena ,svakodnevica i (ne)zadovoljstva nam posle foruma vise ne padaju toliko strasno...... zato je nekima forum samo za oglase a drugima za jutarnju kaficu.........tema davno zasluzila LOCK.........Admini se smeskaju............SRBIJA!......4Ever the same......
 
Kompletno druga stvar bi bila da su oni mene zvali i rekli "e Intel nas odhebao za reklamaciju, dodji do nas da vidimo sta cemo" a ne, oni su se odlucili da pokusaju da zahebu nekog drugog i tako u krug...

Ocigledno je da je serviser ili ko god vec napravio gresku vrativsi procesor u magacin bez provere, a vrlo verovatno kada je primetio sta je uradio onda je znao da je kasno za zvanje i povracaj pa salji nekom drugom po principu ako prodje prodje.
A i vrlo verovatno je da su i sami znali da od slanja intelu nema nista, jer sam lepo objasnio sta mozes poslati intelu na reklamaciju i pod kojim uslovima. U celoj ovoj prici ti si ispao kao osoba bez morala, hteo si da se igras, a znao si koji je rizik. Ne kazem da ga je tvoje skalpiranje ubilo, citajuci ovo imam utisak da je kriva ploca, ali opet kada napravis fizicko ostecenje dzabe traziti drugog krivca koji u ovom slucaju i jeste ploca. Sa druge strane kriv je taj ko je prihvatio procesor bez gledanja i testiranja u ovlascenom servisu distributera, a najgori je onaj ko ga je pustio ponovo u promet ili jos gore ako je svestan cinjenice da je cpu skalpiran pa ga je poslao dalje kako bi sebe postedio troskova.

Pricao sam ranije sa drugarom koji je ranije imao maloprodaju i veleprodaju racunarske opreme, bio na raznim seminarima za amd procesore. Svaki uvoznik ima povlastice od firme sa kojom saradjuje ako ima sto manji broj reklamacija i ovakvih "neiscekivanih okolnosti" koje mogu da prodju ako ih bas zamolis, ali to automatski narusava tvoj kredbilitet prema firmi sa kojom saradjujes. Odmah u startu se zna ko je krivac, ali zakonski ne postoji osnova po kojoj bi se drndali za tako male stvari, samo sto taj proizvodjac zna da to njemu odnosi pare iz dzepa tvojom krivicom i na taj nacin gubis ugled i dugogodisnju saradnju. Ako u Srbiji imamo 3 uvoznika za procesore, kod svih vazi ista politika sto se tice reklamacija, firma koja ima najmanje uvazenih reklamacija i najvise procentualno prodati proizvoda ce imati i najbolju nabavnu cenu, samim tim obaveza uvoznika je da detaljno ispita proizvod pre slanja natrag distributeru ili proizvodjacu da bi resila njega i sebe raznih problema, nesaglasnosti... Vrlo verovano, znajuci za to, uvoznici nisu imali drugog izbora osim da udome taj procesor nekome pa ako prodje ili da plate iz svog dzepa sto ocigledno nisu zeleli da urade, bar do sad, za dalje nadam se da ce uraditi, a samim ovim jednim slucajem su ispali obicni pilicari.

Jedna zanimljiva stvar, u evropskoj uniji i svim razvijenim zemljama evrope postoji dosta ovlascenih servisa za veliki broj komponenti, prvenstveno za graficke karte i procesore. Servisi u kojima rade ljudi specijalno obucavani u fabrici iste firme za proveru falicnih serija i resavanje problema. Na primer u Sloveniji, pricao mi je burazer ako neko sprzi amd ili nvidia kartu namerno, tacno znaju da je to korisnik uradio, kako je uradio i odbija se reklamacija automatski. Kod nas dok toga nema ovi nasi namerno prze karte kako bi dobili povracaj novca ili kartu novije generacije.
 
@Forceptor
Neznam ko je tebi pricao te budalastine, verujem ja da se zna kad je korisnik nesto sprzio (tu se slazem sa tobom da se moze sa detaljnom analizom zakljuciti u "nekim" slucajeva) , itd ALI ZAKON je JASAN, ako nema fizickih ostecenja na oko ONI moraju da uvaze reklamaciju
Naknadne provere ne prolaze jer kupac zna zakon pogotovo vani, ako proizvodjac ne uvazi reklamaciju onda ce distributer snositi gubitak ali ce sacuvati svoje ime i nece napadat kupca jer je kupac uvek u pravu (i kad nije)

Sto se tice UVLACENJA distributera AMD-u za to me bas briga i treba da snose posledice jer su pilicari!, jednostavno ako si distributer za krs snosi posledivce (nemislim na procesore..)

Pratim i ja forume pa vani iz cefa se komponente vracaju nazad, sklapira se itd... sve to u 100% slucajeva prolazi, ima likova koji vrate po 10-tak procesora dok ne nadju one za bolji OC
 
Da se nadovezem na "temu", posto nisam bio zadovoljan sa ponasanjem(vcore zedju i grejanjem) mog 8350, prodah ga na KPP za 18000din i za 18500din u e**m-ju kupio 1244batch sa mnogo boljim preformansama i cini mi se da ce uskoro biti otvoren 5.0ghz oc Club ;) Trololo
 
Poslednja izmena:
@zeljko gde stoji u zakonu da ako nema fizickih ostecenja da moraju da uvaze garanciju? Mozda si mislio na vidljivo fizicko ostecenje, ostecenje uvek postoji u slucaju reklamacije. Ti mislis da ako neko uzme da siluje procesor sa ogromnim naponima i posle 2 godine krene da mu trokira procesor ili da odbija da radi i butuje sa nominalnim naponom da ce to intel uvaziti? Doneses procesor i kazes kako nema nikakvog fizickog ostecenja, ali nece da butuje, mislis da ce ti bez ikakvog obrazlozenja kao s16 samo skinuti sa police i dati nov. Svaki normalan serviser ce ti reci da procitas jos jednom uslove garancije sta pise na kutiji proizvodjaca i uslove garancije koje ti je firma dala kupovinom istog proizvoda, a tamo stoji da ne podleze prouzorkovano greskom korisnika ili koriscenja van fabrickih specifikacija. Dosta firmi, pogotovo manjih koje su danas mahom i propale su uvazavale reklamaciju za takve slucajeve, svojim prijateljima, ljudima koji donose velike mesecne prihode itd, a oni su se kasnije sporeckali sa uvoznikom ili kim vec od koga je nabavljen. U ovom slucaju je to bio direktan uvoznik, kome on moze da se zali za nesto sto je ocigledna greska korisnika, intelu? daj molim te...

Mozes da pitas nekoga na forumu ko se razume u materiju vise od tebe i mene, i svako ce ti reci da od svih komponenti u racunarskom svetu CPU je najizdrzljivija komponenta i to pogotovo punokrvni intel. Intel 100% izbacuje taj procesor u prodaju sa gomilom provera i apsolutnom garancijom da je isti procesor izasao potpuno ispravan i da ispunjava sve norme i specifikacije kako je napisano. Sansa da je procesor sam crkao od sebe ili greskom proizvodjaca je 0,000001%, obicno ako se desi da procesor dodje na reklamaciju, a da to nije greska korisnika, je gotovo uvek da ne kazem 100% neki spoljni faktor, ploca pobrljavi sa naponima, udar groma, varijacije elektricne mreze itd. U ovom slucaju s16 je dobio potpuno ispravan CPU, da li ga je ploca ubila ili ludacki klok ne znam, ali izivljavati se tako kako si ti opisao i traziti da ti neko uvazi reklamaciju nece da moze. To sto si pomenuo da neki likovi vracaju po 10 cpu-a, to mozes na zapadu gde ti je pravo iznad prava prodavca, ali i ta cela procedura traje i ne mozes kao kod nas da odes u firmu i da trazis 10 kutija da probas odjednom i izaberes onaj koji ti se svidja.
 
Da se nadovezem na "temu", posto nisam bio zadovoljan sa ponasanjem(vcore zedju i grejanjem) mog 8350, prodah ga na KPP za 18000din i za 18500din u e**m-ju kupio 1244batch sa mnogo boljim preformansama i cini mi se da ce uskoro biti otvoren 5.0ghz oc Club ;) Trololo

Možda ti prvi dostigneš 100 gigaflopsa u LinX-u. ;)
 
Uopšte se ne šalim. Skini odavde LinX i probaj. Proveri moj rezultat u temi.
 
@Forceptor vidi ja se slazem sa tobom po pitanju gresaka korisnika jer sam i sam serviser, ali uvek ima i druga strana prica da se bar 50+% ne reklamira zbog izgubljenih garantnih listova (koji inace nisu potrebni za garanciju...) ili bezobrazluka maloprodaje tako da je proizvodjac uvek na plusu jer se bar 50% krsa koje on proda nikad ne stigne na reklamaciju.....
Takodje znam da PSU moze sve sprziti kao i grom, isto tako komponenta se sama moze samo zapaliti (meni se desilo sa hardom i sa maticnom), u tim slucajevima se nemoze pouzdano reci ko je kriv tako da je pravilo jasno ako nema vidljivih fizickih ostecenja reklamacija se mora uvaziti ma sta neki pametnjakovic u maloprodaji i veleprodaji mislio u svojoj pametnoj glavici :)

Zato kazem da stojim iz "nemoralnosti" s16, je sam ma uvek isao na stetu sebi a neki serviser/ko vec je samo trljao ruke jer je imao duplu zaradu na nekim mojim komponentama, sad sam okrenuo list i samo cekam da neko pokusa da me zavrne, jer ako ja mogu za polovne komponente uvazavat garancije i pokusat da budem korektan i akd znam da nisam kriv, to isto cu ocekivat od nekog "Miskovica" od distrubutera jer budite sigurni ne razlikuju se oni mnogo (cast izuzecima)!
 
@zeljko gde stoji u zakonu da ako nema fizickih ostecenja da moraju da uvaze garanciju? Mozda si mislio na vidljivo fizicko ostecenje, ostecenje uvek postoji u slucaju reklamacije. Ti mislis da ako neko uzme da siluje procesor sa ogromnim naponima i posle 2 godine krene da mu trokira procesor ili da odbija da radi i butuje sa nominalnim naponom da ce to intel uvaziti? Doneses procesor i kazes kako nema nikakvog fizickog ostecenja, ali nece da butuje, mislis da ce ti bez ikakvog obrazlozenja kao s16 samo skinuti sa police i dati nov. Svaki normalan serviser ce ti reci da procitas jos jednom uslove garancije sta pise na kutiji proizvodjaca i uslove garancije koje ti je firma dala kupovinom istog proizvoda, a tamo stoji da ne podleze prouzorkovano greskom korisnika ili koriscenja van fabrickih specifikacija. Dosta firmi, pogotovo manjih koje su danas mahom i propale su uvazavale reklamaciju za takve slucajeve, svojim prijateljima, ljudima koji donose velike mesecne prihode itd, a oni su se kasnije sporeckali sa uvoznikom ili kim vec od koga je nabavljen. U ovom slucaju je to bio direktan uvoznik, kome on moze da se zali za nesto sto je ocigledna greska korisnika, intelu? daj molim te...

Mozes da pitas nekoga na forumu ko se razume u materiju vise od tebe i mene, i svako ce ti reci da od svih komponenti u racunarskom svetu CPU je najizdrzljivija komponenta i to pogotovo punokrvni intel. Intel 100% izbacuje taj procesor u prodaju sa gomilom provera i apsolutnom garancijom da je isti procesor izasao potpuno ispravan i da ispunjava sve norme i specifikacije kako je napisano. Sansa da je procesor sam crkao od sebe ili greskom proizvodjaca je 0,000001%, obicno ako se desi da procesor dodje na reklamaciju, a da to nije greska korisnika, je gotovo uvek da ne kazem 100% neki spoljni faktor, ploca pobrljavi sa naponima, udar groma, varijacije elektricne mreze itd. U ovom slucaju s16 je dobio potpuno ispravan CPU, da li ga je ploca ubila ili ludacki klok ne znam, ali izivljavati se tako kako si ti opisao i traziti da ti neko uvazi reklamaciju nece da moze. To sto si pomenuo da neki likovi vracaju po 10 cpu-a, to mozes na zapadu gde ti je pravo iznad prava prodavca, ali i ta cela procedura traje i ne mozes kao kod nas da odes u firmu i da trazis 10 kutija da probas odjednom i izaberes onaj koji ti se svidja.

Ко ти је причао да се сваки ЦПУ тестира?
Проверава се само одређено коло на процесору док је још на ваферу, јер им је то јефтиније. Што не ради, одбацује се, остало иде даље на склапање.
Ако процесор цркне, прихвате рекламацију и иду даље, јер знају да производ није тестиран.
Када би тестирали сваки процесор засебно, то би их коштало више него да га направе..
 
Zato kazem da stojim iz "nemoralnosti" s16, je sam ma uvek isao na stetu sebi a neki serviser/ko vec je samo trljao ruke jer je imao duplu zaradu na nekim mojim komponentama, sad sam okrenuo list i samo cekam da neko pokusa da me zavrne, jer ako ja mogu za polovne komponente uvazavat garancije i pokusat da budem korektan i akd znam da nisam kriv, to isto cu ocekivat od nekog "Miskovica" od distrubutera jer budite sigurni ne razlikuju se oni mnogo (cast izuzecima)!

Slazem se! :)

@Boza_S6

Intel testira svoje procesore vise i najvise klase, pogotovo sa sufiksom K, koji sami budu birani i izlaze kao najbolji sa pogona.
Sansa da crkne ovakav procesor sam od sebe ili greskom intela u proizvodnji je izuzetno retko. Sansa da ce crci usled nekog povecanja napona, korisnikovog, usled poremecaja na nekoj drugoj komponenti ili struji, je preko 1000x veca nego da ce mu se nesto samom desiti. U ovom slucaju o cemu mi pricamo, sansa da intelu crkne jedno jezgro samo od sebe i da ga tako odneses i kazes da je samo crklo ili jos gore kako je i bilo da je fabricki neispravno jedno jezgro, svi znaju da je to ravno 0%.
Ali to nije poenta ove teme, poenta je nestrucnost nasih servisera i da je s16 dobro prosao u svemu ovome, a i drugi kolega kome su zamenili doticni cpu, sta ce biti sa tim procesorom dalje ne znam, ali je sigurno da nece se vratiti intelu, skalpiran sa ostecenim jezgrom.
 
Daj neki link da potkrepis tu pricu o "nepokvarljivom i bezgresnom" Intelu.
 
Dosta uverljivo deluju poslednja 2-3 posta korisnika Forceptor :)
 
Ovo prosto nije tacno!
Jedini problem ovde je sto je s16 skalpirao CPU kome je crklo jezgro pa se sad formiraju razne price i izvode zakljucci!
Proizvod kakav god da je i kako god da se pokvario pod bilo kakavim uslovima ako nema fizickog ostecenja firma je duzna da uvazi reklamaciju ,tj firma
samo primi proizvod koji se dalje prosledi uvozniku koji to dalje salje recimo Intelu.
Niko nema vremena da izigrava detektiva i analizira kako je to nesto crklo i pod kojim uslovima vec se ustanovi kvar i dalje sve ide po zakonu koji
obavezuje firmu/uvoznika da ispostuje krajnjeg korisnika.

I nije mi jasna stvar zbog cega uopste mislite da je skidanje IHS-a izazvalo crkavanje jezgra?!
Pa i da je do napona i ne znam kakvog przenja postoji protekcija a i CPU-i ne crkavaju tek tako!
 
PCbeast, onda ne postoji strah od degradacije cpu-a ? Samo ako se ne zapali tj pocrni, svaki drugi vid na oko nevidljivog ostecenja se uvazava u reklamaciju ? Ne znam bas dal je tako u praksi ...
 
Drugo je degradacija,ovde se radi o defektnosti samog CPU-a i to po principu out of box !
Znaci ti sad kupis CPU i ne radi ti jedno jezgro vodices se politikom da ti Intel nece primiti CPU jer ne postoji mogucnost
da CPU bude defektan ili da se defektnost ukaze kasnije.
Pisi propalo,zagrizes se za jezik i vozis sakat CPU.Nema veze,imas triple core Intel :d

P.S.Svugde uz kupljeni proizvod ti pise sta podleze pod garanciju!
Od CPU-a se ocekuje funkcionalnost i ispravnost!
 
Poslednja izmena:
A sta bi sa onim delom garancije gde pise "nestrucno rukovanje"... prospes vodu po lapu,on vrisne sacekas da se osusi,nema fizickih ostecenja, i nosis na zamenu kazes riknuo,i za 15 dana dobijes nov, hehehe
 
Samo mi reci jedno..Postoji li korisnik i jedan jedini % koji ce svoju nemarnost ili ti slucajnu gresku da snosi o svom trosku?
Ponovicu jos jednom.Sve dok nema fizickog ostecenja firma/uvoznik mora da ispostuje korisnika .
Jedino ako se ustanovi sta je kvar tj na koji nacin je doslo do kvara.Kad je u pitanju voda to moze da se ispita ;) Ostaju tragovi..
P.S.Da se razumemo,ja nisam za podvaljivanje,svakako da nije moralno ali nismo ni toliko bogati da bi izigravali postenjacine.
Inace jel neko bio u zgradi od nekog uvoznika???Bilo bi vam jasno koja smo mi beda a na kojim oni parama sede i neko treba da ih zali i izigrava postenje pored toga
sto ni sami nisu posteni vec svaki put zatezu oko garancije,gledaju da ti podvale,omalovaze (cast izuzetcima),kako god okrenes korisnik izvuce deblji kraj!
Kad treba nesto da reklamiras prosto te muka uhvati jer unapred znas koji energiju moras da utrosis da se izboris za svoja prava!
 
Poslednja izmena:
Ma jok, videće se kamenac. :d
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno