- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,233
- Poena
- 605
O, welcome back Gagi, pomislih da nisi potpao pod sadanov uticaj. 
Interesantno je da si isekao onaj deo gde sam spomenuo sve moguce profesije ovog sveta koje su navodno "lose" prikazane na filmu da bi dalje nastavio sa svojim product placementima i pojasnjavanjima ko koga finansira...
Od pocetka Holivuda (i ne samo njega vec i ostalog svetskog filmskog counterparta) neko je uvek bio "negativac" i ta "zrtva", pocevsi od samog zacetka filma. Dal su to tamnoputi, zutaci, crvenokozci, komunisti, kapitalisti, teroristi, pederske (smesne) nacije, diktatorske, zatupljene nacije i da ne navodim sta vec. Ako iz ovog, a i prethodno napisanog, ne mozes da zakljucis na sta ciljam u drustvu i njegovom funkcionisanju, onda i nema smisla za dalju diskusiju i povezivanju relacije film-drustvo.
Meni nije tesko da svarim nijednu teoriju ako u filmu postoji kao predmet pokretanja i odvijanja price, ali takodje iz gomile ranijih diskusija sa tobom mi je jasno da ti ne razumes neke esencijalne vrednosti filma kao umetnickog pojma, vec u njemu ocigledno trazis neke sopstvene razloge za mrznju, neke sopstvene ideale drustva i putokaza ideja i toga da ceo film mora da se oblikuje oko toga ili je automatski fail ili "propaganda". Moj pristup filmu nije kao da su to ideje vodilje zivota, vec entertainment sposoban da zabavi/provocira um/psihu. Kod tebe je tako nesto tesko ostvarivo vec je jasna putanja ako se bilo koje od tvojih pravila prekrsi i film odmah zavrsava u toj tvojoj "propagandnoj" kategoriji.
A to si verovatno zakljucio onda kada se jos gomila istomisljenika pojavila na mestima gde citas njihove recenzije i kritike i onda kada je dovoljna kolicina zamisli da je film totalna "propaganda" prevagnula, tvoj pohod na vetrenjace moze da pocne? Da, stvarno vecina filmske publike ce sutra da se "moli" uz ovaj film, napada naucnike na ulicama i spaljuje ih zive na trgovima. Ako nisi sposoban da progutas film, batali ga, ne moras na svakom drugom, sada gotovo vec svakom postu da spominjes svoju smaracinu o toj navodnoj "religiji" i kako smo mi i ostatak sveta slepi na nju i koliko ce nam ovaj film zagorcati zivote.
Procitaj onaj deo gore o rasama i nacijama i svim mogucim "zrtvama", "propagandama" koje su tu prisutne od pocetka filmske industrije. Holivud od pre sto godina je esencijalno isti kao i ovaj sad, pokrenut novcem i idejama da se napravi profit. A kako se do njega stize nije isto kao nekad, ali je cilj ultimativno i pokretacko isti.
Aha, znaci sad nije bitno ali su bila bitna misljenja onih koji ga nisu videli?
Ok, nema potrebe dalje o njemu.
Kako da ne. Zato sto su filmovi 'samo' zabava sve industrije i organizacije/institucije koje kontrolishu zbivanja su sve prisutnije u filmovima (narochito blockbuster filmovima) kroz product placement... :trust:
Konsekutivno, filmska industrija ima sve vece prihode od product placementa.... Naravno, za placement raznoraznih ideja tipicno ne dobijaju pare vec stvar funkcionise po principu 'ruka ruku mije' - najociglednije kod propagande za racun vojno industrijskog kompleksa i religioznih institucija.
Interesantno je da si isekao onaj deo gde sam spomenuo sve moguce profesije ovog sveta koje su navodno "lose" prikazane na filmu da bi dalje nastavio sa svojim product placementima i pojasnjavanjima ko koga finansira...
Od pocetka Holivuda (i ne samo njega vec i ostalog svetskog filmskog counterparta) neko je uvek bio "negativac" i ta "zrtva", pocevsi od samog zacetka filma. Dal su to tamnoputi, zutaci, crvenokozci, komunisti, kapitalisti, teroristi, pederske (smesne) nacije, diktatorske, zatupljene nacije i da ne navodim sta vec. Ako iz ovog, a i prethodno napisanog, ne mozes da zakljucis na sta ciljam u drustvu i njegovom funkcionisanju, onda i nema smisla za dalju diskusiju i povezivanju relacije film-drustvo.
Shvatam da su tebi Ancient Aliens, krecionisticke ideje i tretiranje nauke i naucnika u loshem svetlu u filmu OK, ali me chudi da ne mozhes da shvatish da isti nisu prisutni u filmu kao 'umetnicki' stav autora, vec kao propaganda stavova vojno industrijskog kompleksa, politickih i kreacionistickih organizacija...
Meni nije tesko da svarim nijednu teoriju ako u filmu postoji kao predmet pokretanja i odvijanja price, ali takodje iz gomile ranijih diskusija sa tobom mi je jasno da ti ne razumes neke esencijalne vrednosti filma kao umetnickog pojma, vec u njemu ocigledno trazis neke sopstvene razloge za mrznju, neke sopstvene ideale drustva i putokaza ideja i toga da ceo film mora da se oblikuje oko toga ili je automatski fail ili "propaganda". Moj pristup filmu nije kao da su to ideje vodilje zivota, vec entertainment sposoban da zabavi/provocira um/psihu. Kod tebe je tako nesto tesko ostvarivo vec je jasna putanja ako se bilo koje od tvojih pravila prekrsi i film odmah zavrsava u toj tvojoj "propagandnoj" kategoriji.
Ja sam ocehekivao da ce u Prometheusu biti dosta razne propagande. Ali nisam ochekivao da ce u filmu od 2h biti 2h propagande bez prestanke.
Ako si ti ok s tim onda :zgran:
A to si verovatno zakljucio onda kada se jos gomila istomisljenika pojavila na mestima gde citas njihove recenzije i kritike i onda kada je dovoljna kolicina zamisli da je film totalna "propaganda" prevagnula, tvoj pohod na vetrenjace moze da pocne? Da, stvarno vecina filmske publike ce sutra da se "moli" uz ovaj film, napada naucnike na ulicama i spaljuje ih zive na trgovima. Ako nisi sposoban da progutas film, batali ga, ne moras na svakom drugom, sada gotovo vec svakom postu da spominjes svoju smaracinu o toj navodnoj "religiji" i kako smo mi i ostatak sveta slepi na nju i koliko ce nam ovaj film zagorcati zivote.
A da ti malo razmislis o razlikama u pristupu filmskoj umetnosti u Hollywoodu u ova tri njegova perioda ?
Procitaj onaj deo gore o rasama i nacijama i svim mogucim "zrtvama", "propagandama" koje su tu prisutne od pocetka filmske industrije. Holivud od pre sto godina je esencijalno isti kao i ovaj sad, pokrenut novcem i idejama da se napravi profit. A kako se do njega stize nije isto kao nekad, ali je cilj ultimativno i pokretacko isti.
Film koji ima ovoliki broj rupa u prichi kod kojega se gomila objasnjenja shta se u stvari i zasto deshava dobija naknadno od autora po meni nije vredan mentalne gimnastike trazhenja logicnih objasnjenja za iste.
Aha, znaci sad nije bitno ali su bila bitna misljenja onih koji ga nisu videli?
Ok, nema potrebe dalje o njemu.