Šta je novo?

GeForce GTX 680 Thread

POV-TGT GeForce GTX 680 PCBeast Edition !

1.jpg
]

POV-TGT GeForce GTX 680 PCBeast Watercooled 2048MB GDDR5 PCI-Express Graphics Card [TGT-680-A1-2-BST-W]

Specification:-
- Core Clock: 1006MHz (GK104)
- Core Boost Clock: 1110MHz
- Innovative thermal design: Vapour Chamber (Quieter & Cooler than previous generation)
- Memory: 2048MB GDDR5
- Memory Clock: 6010MHz (Effective)
- Memory Interface: 256-Bit
- Processing Cores: 1536
- Shader Clock: 2221MHz
- Bus Type: PCI-Express GEN 3.0 (Backwards compatible)
- Display Connectors: 2x Dual-Link DVI-I, 1x HDMI 1.4a & 1x Displayport
- SLI Ready (Upto 3-Way SLI Supported)
- HDCP Capable
- DirectX 11 Support
- OpenGL 4.0 Support
- PhysX Enabled
- CUDA Enabled
- 3D Vision Enabled
- NVIDIA Surround Enabled
- Lower power consumption (Maximum consumption 195 watts at stock speed)
- 2x 6-Pin PCI-E Connectors required
- Card Dimensions: 270*111.15*38.75 mm
- Warranty: 3 Years


£599.99
 
POV-TGT GeForce GTX 680 PCBeast Watercooled 2048MB GDDR5 PCI-Express Graphics Card [TGT-680-A1-2-BST-W]

Specification:-
- Core Clock: 1006MHz (GK104)
- Core Boost Clock: 1110MHz
- Innovative thermal design: Vapour Chamber (Quieter & Cooler than previous generation)
- Memory: 2048MB GDDR5
- Memory Clock: 6010MHz (Effective)
- Memory Interface: 256-Bit
- Processing Cores: 1536
- Shader Clock: 2221MHz

Jesi se ovo ti malo igrao? :D
 
Isplatila se privrzenost brendu. Dobio karticu po svom imenu:)
 
Ne razumem sta si hteo da kazes i da pitas.
Ne funkcionise, samim tim sto je klok karte na 700mhz tokom igranja manje zahtevne igre. To ne bi trebalo tako da radi.

Evo sada sam pokrenu King's Bounty, klok GPU 324 mem 400mhz a to se manifestuje tako sto animacije nije tako fluidna, kada je klok preko 1000mhz sve radi kako treba i animacija je glatka. Nije to nesto sto se tako lako primeti ili sto smeta da ne moze da se igra, ali ja primetim. Kao sto sam rekao, manje zahtevne igre su mnogo komplikovan zadatak za tako naprednu tehnologiju kao sto je gpu bost :D:D:D

Pretpostavljam da će Nvidija ovo da sredi u nekim budućim verzijama drajvera i omogućiti korisniku da podesi minimalni 3D takt...
 
Palit JetStream GeForce GTX 680 4GB Video Card Review

4665_02_palit_jetstream_geforce_gtx_680_4gb_video_card_review.jpg


Link :

http://www.tweaktown.com/reviews/46...rce_gtx_680_4gb_video_card_review/index1.html

U proseku negde oko 5% je brza karta sto mozemo ocekivati i kod referentnih modela.
Ono sto meni upada u oci jeste samo ta razlika u kolicini memorije .
Ako su vec hteli da prave dve karte iz hi end serije mogli su i klokove malo da razdvoje (da ih podignu)
pa da razlika bude nekih 10% izmedju GTX680 2GB/GTX680 4GB ,to bi vec imalo smisla,ovako prodaju m for bubrege!
 

Prilozi

  • 2GB vs 4GB.png
    2GB vs 4GB.png
    275.3 KB · Pregleda: 60
Poslednja izmena:
Ups, sto je ovo? RSOD
In a more detailed explanation, earlier cards than the Kepler based GTX 680 had special GPU register where all such details had been stored now were stored on a flash memory chip as the register had now ceased to exist. Therefore, AIDA64 and other softwares that attempt to adapt the above practice will cause the graphics card driver to crash and show the dreaded red screen.

Nista strasno, sredice programe da znaju odakle da citaju BIOS.
 
Poslednja izmena:
Al ne vredi...bombastican naslov cini cuda...
 
Ma samo malo troll-ujem, vracam malo zelenima s ovog foruma. :d:-devil-:
 
Stigao i meni Đi-fors, pa evo kako se mali ponasa u pomalo bizarnoj kombinaciji sa Bulldozerom. Linus je vec radio neki test, Buldi mu je radio na 4.2 i bili su manje vise ok rezovi, ja sam malo istestirao na kloku 4.7GHz, koji mi je stabilan za 24/7.

Prvo sto sam pogledao je GPU usage, i sto se toga tice-LGU problema nema, zauzece je blizu maksimuma u svemu sto sam probao(sa iskljucenim vsync-om naravno). Evo kako to izgleda u Crysis-u 2, multiplayer:



Sto se tice overclocka, bilo je kako sam i ocekivao-primerak ide na nekih 1170-1180MHz za GPU, znaci skoro u megaherc kao i kod *******og, interesantno je da sam uspeo da sa offsetom na +150(sto daje boost od nesto preko 1200MHz) uspeo da izvrtim 20 krugova Warhead benchmark toola i naravno, pomislio da je karta stabilna i da sam ubo natprosecan primerak, ali kada sam pustio Heaven-cvrc, puce nakon par minuta:



Iz nekog razloga, GTX680 je mnogo osetljiviji na Heaven bench nego, kao sto je do sada bio slucaj sa svim kartama, kad je upravo Warhead bio ultimativni test stabilnosti. Izgleda da prilikom warhead testa, turbo boost uspeva da vrati klokove na vrednost na kojoj nema zakucavaja, dok u Heavenu to nije slucaj. U svakom slucaju, cak i ako karta prividno prodje "test" na nekom kloku, rano je zakljuciti da je klok stabilan a dodatni problem je sto je pitanje da li je ona zaista i radila na tom kloku, buduci da ocito sama karta u zavisnosti od parametara definisanih turbo boost-om, u prvom redu TDP, temperatura, prilagodjava klok. Zato na Guru3D, KingPinu i ostalim, mogu da se vide one cifre koje odstupaju od onog sto prijavljuju "obicni" korisnici. Radi se o napumpanim klokovima koji niti su stabilni, niti su zapravo uoste toliki kad se pokrene 3D aplikacija, u to sam siguran.
 
Poslednja izmena:
Evo rezova u 3DMark-u 11, default i klok na 150+ offset:



E sad ono sto definitivno ne valja-obaranje klokova i lag u nekim manje zahtevnim igrama, *******i je primetio problem, a ja potvrdjujem: u Kingdoms of Amalur: Reckoning i Post Apocalyptic Mayhem desava se sledece:





Iako karta ne bi smela da obara klokove ispod baznog, to se ipak desava. U tim trenucima oseti se neki mali lag ili trzaj, i FPS dropne na nesto malo iznad 50. Da je mnogo izrazeno-nije, ali da se oseti, i da smeta-da.

Suma sumarum-karta ima odlicne performanse, relativno je tiha(ipak ne i necujna, nakon nekoliko krugova warheada se primetno cuje u HAF kucistu sa dosta ventova) ali svakako najtisa referentna koju sam probao.
Stvari koje smetaju su turbo boost koji se ne moze iskljuciti a definitivno pravi probleme u situacijama koje sam pomenuo, skromna oc margina (sa 1006 na 1170-1180) i nesto sto nema veze sa konkretno GTX680 modelom nego svim NV kartama a sto se meni ne svidja-slaba saturacija boja.
Probacu da izvucem jos koji megaherc vise i isprobam jos igara, mozda se utisak i popravi, zasad su impresije ovakve.
 
Poslednja izmena:
ae ako te ne mrzi,baci jedno 10-ak minuta snimka BF3 MP na ultra...Ali ukljuci fps OSD
 
Poslednja izmena:
E sad ono sto definitivno ne valja-obaranje klokova i lag u nekim manje zahtevnim igrama, *******i je primetio problem, a ja potvrdjujem: u Kingdoms of Amalur: Reckoning i Post Apocalyptic Mayhem desava se sledece:

Ma ne bre, to sam ja generalizovao na osnovu jedne igre hahahahaha :D:D:D

Nema ga PCnvidia_propovednik da stane u odbranu svoje vereke zajednice :p
 
Kao sto sam pricao od starta, t. boost je lov u mutnom... Daje boost na testovima a generalno samo pravi probleme. Kad bi bar bila opcija da se to iskljuci ili dual bios varijanta sa prekidacem i 2 razlicita biosa koji imaju boost on i off to bi bila prava stvar. Verujem da bi i *******i morao malo da pohvali kartu umesto da je kudi a i da bi ostali vlasnici bili zadovoljni 100% :d
 
Jesam kupio kartu, imao sam i 7970, ali to ne znaci automatski da je to sad nesto najbolje, bez mane, savrseno... Imam u planu SLI, ali me plasi to obaranje klokova, kako ce se manifestovati na takav sistem.
Ja je ne kudim, sama se kudi :p Generalno gledano karta je odlicna, tiha i sa dobrim performansa, za nesto malo ali ipak je bolja od 7970.
Ne moze se pohvaliti da je neki biser za klokovenja, za nas prosecan korisnike, ali zato majstorski obara klokove :S: Sreca pa se ta pojava manifestuje tamo gde ti klokovi nisu ni potrebni, pa samim tim stedi na struji, ali manji problem je lag koji nastaje zbog tako malih klokova koji su uz to promenjivi, da nije tog variranja nebi nastajao ni lag. Meni i ne smata toliko dok igram Kingdoms of Amalur Reckoning, ali verujem da bi taj problem moga da zasmeta u nekoj fps igri, kao recimo Counter Strike.
 
Poslednja izmena:
Možda upadam onako bzvz, ali glede tih klokova koji se spustaju na 550mhz i slično, u nVidia Control Panelu ima opcija Manage 3D Settings -> Power Management Mode -> Prefer Maximum Performance. To bi trebalo da sredi obaranje klokova... Mislim da to postoji samo u 301.10 FW drajverima.

Izvor https://www.youtube.com/watch?v=ER3nv7NTwbs , otprilike priča kreće na 60-om minutu videa.

Pardon ako ste već to pronašli i prodiskutovali :)
 
Poslednja izmena:
@miloshs ne budi smesan nasi guru-i su to vec 100% testirali :p
 
To sam i pretpostavio, ali ajd reko da kažem. Nešto nisam mogao da čitam 24 strane postova :p
 
Cisto sumnjam da je to problem vezan za arhitekturu samog cipa, to zvuci kao nesto sto jedna revizija drajvera moze da ispravi.
 
Sone da li si pratio mozda koliko naglo obori klok da li sleti sa 1006 na 550 ili ide postepeno dok ne nabode 60fps tu moze da bude problem u drajverima odnosno to bi trebali da ispeglaju. Neverovatno da jos nijedan brend nije izbacio dual bios i da iskljuci TB, kod GPU nije isto kao kod CPU jer to obaranje se lepo vidi na slici tako da je to dosta zjb jer treba praviti algoritam a on nije isti za svaku igru, lepo od NV sto je pokusala da iskopira Intel al to ce tesko da pije vodu kod GPU mora ce mnogo da se zezaju a cisto sumnjam da za to imaju vremena da ne kazem $
 
Poslednja izmena:
...to kartica obara i napon i klok, tako da ne verujem da ce se to srediti driverima. Mozda ce moci u biosu. Ne bi valjalo da driverima zaustave obaranje kloka, a da i dalje obara napon. To moze da izazove TDR-ove.

evo ovde su objasnili tu 'tehnologiju'
[youtube]uDnGjIxb1E0?hd=1[/youtube]
 
Poslednja izmena:
Pa evga je tek zagrebala resavanje ali to jos nije ispeglano, ona jedina za sada nesto prcka po biosu i drajverima jer samo tako mogu da ispeglaju taj problem.
 
mene zanima zasto su to ubacivali? Moglo se pretpostaviti da ce biti laga. Ajde razumem boost kada padne fps pa da digne klokove, ali ovo obaranje je glupo... kao da stede cip.

edit:
Ali ako prebacivanje na Maximum Performance to zaustavlja onda i nema problema.
 
Poslednja izmena:
edit:
Ali ako prebacivanje na Maximum Performance to zaustavlja onda i nema problema.

Šta ja znam, onaj čhova iz nVidia-e rekao da to rešava obaranje klokova, nem pojma, moja stiže sutra pa ću probam, taman imam i KoA:Reckoning pa će vidimo ako neko ne proba pre mene...
 
Maximum Performance resava pad napon, memorija ostaje zakucana na podeseni klok, ali gpu i dalje seta od najnizih klokova dao oko 800mhz. To svakako nije resenje, postoje korisnici koji ne znaju sta koja opcija znaci u drajverima niti bilo sta menjaju u tim podesavanjim.
 
Poslednja izmena:
@Uruk

Mogu i napon i klok da se kontrolisu drajverima, sta mislis kako radi MSI Afterburner?
 
Obaranje napona trebalo bi da bude posledica obaranja kloka ali tek onda kad stabilizuje 60fps medjutim sadrzaj slike je dinamicka promenljiva, tako da se fps menja u zavisnosti od sadrzaja slike, pa samim tim tesko da mogu da izbegnu lag. Lepo je to sto NV hoce da bude green ali sa GPU tesko, zato treba da ubace opciju da se fiksira klok pa ko sta voli, odnosno neka svako odluci sta mu se vise svidja koji e vise u dzepu ili slika bez seckanja. A ujedno cemo def. znati koje brzi, i koliki je stabilan klok 24/7.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno