Šta je novo?

Risen 2

...pa to se zna sta spremaju posle: cyberpunk Gothic 5 u svemiru, a bezimeni ce da brani ono sto je ostalo od covecanstva od Kutulua i njegovih horda zla iz paralelne dimenzije.
 
...mislio sam da napisem steampunk gore, a i bolje se uklapa u fantazi postapokalipticni svet nego cyberpunk, bar meni.
 
Poslednja izmena:
Uruk:

Mislim da ti nece trebati nova grafika, koliko se secam koristili su DX9
 
Poslednja izmena:
Odlicno izgleda igra. Najvise mi sad izgleda da neki miks Risena i Fable, samo bez onih horor borbi u Fableu. Moram priznati da jedva cekam :)
 
...pa to se zna sta spremaju posle: cyberpunk Gothic 5 u svemiru, a bezimeni ce da brani ono sto je ostalo od covecanstva od Kutulua i njegovih horda zla iz paralelne dimenzije.

Jel se ovo zezas? Posto su ovi iz PB pre dve godine stvarno pricali kako bi voleli da rade neki cyberpunk ili steampunk setting. Mislim, da li je istina ovo za setting sledece igre, a ne ovo za Cthulhua? :)
 
Poslednja izmena:
Ne bi me nista iznenadilo... ali sta god da smisle nece valjati bez matorog nekromansera:-devil-:
 
G3 je skroz fejlovao sa pricom oko Xardasa. Tj. sa pricom generalno. Najgluplje mi je sto te Xardas onako s**** na kraju drugog dela, i ti ga trazis u trecem delu, i kad ga nadjes kao da se nista nije desilo :d
 
Bezimeni je njegov rune warrior(rune slave:-devil-:), i konflikt izmedju njih dvojice ne sme biti tako jednostavna stvar kao sto je prikazana u G3. Suocenje sa svojim tvorcem, alfom i omegom svog postojanja bi trebala biti mnogo kompleksnija misija... A ono u G3 je bilo stvarno jadno, IMO. Taman kad sam ga nasao i reko sad pocinje igra, a ono trt...:zgran: kraj
 
Poslednja izmena:
Ove godine bi trebalo da zavrse onaj G3 story mod, u kome ce kako kazu da isprave sve ove gluposti oko price. Ne samo oko Xardasa, nego po celoj mapi.

Dve najvece greske oko price su bile ta oko Xardasa i ona oko Lee-a. Meni je prica vezana za njegovu osvetu jedna od glavnih linija koja povezuje prva tri Gothica, i ono je stvarno smesno kako su to odradili u G3. Ali zato ovaj story project mod stvarno obecava:

We also would like you to know that we are progressing well in all areas. The first three chapters are almost finished. Also all bigger side quests, like the pirate quests or the quests that evolve around Lee’s revenge, are nearing their completion. And the planned Big Final is becoming more and more substance. However, we also want you to know that a lot of things still have to be done, and that it is going to take several months… before we can start tuning the balance and begin the final tests.

Ovo je vest iz sredine 2011. godine. Dakle uskoro bi trebalo da pocnu da rade na balansiranju, i tamo negde na leto/jesen se moze ocekivati da izbace mod.
 
Poslednja izmena:
Nadam se da nece ti novi kvestovi oko pirata i Lia biti linearni kao oni iz G3. Tamo sam mogao ili da resavam kvest, po jednoj zacrtanoj putanji ili da ga ne resavam.
...To je po meni bio najveci problem sa G3... jer kad igras pre toga G2 sa onoliko izbora na svakom koraku, izbora pristupa zadatku ili vecem cilju, dijaloga i kombinacija, i vecina tih izbora nosi neke posledice(kao npr. iznenadni susret sa nezgodnim likom, i njegovom sekiricom, u mracnoj ulicici iza ribarnice:p) onda G3 ispadne dosta linearan, skucen i monoton.



edit:

ako se neko pita sta je sa Kai Rosenkranzom, on je jedan od osnivaca Nevigo kompanije... a jedan od njihovih proizvoda je dosta zanimljiv program:
The first professional tool for story and game design

articy: draft is tailored to the specific demands of non-linear storytelling. Finally, story and dialog design for games becomes blindingly easy. With its graphical flow visualization, articy: draft lets you compose interactive stories with great freedom of action for its players and at the same time keep track over dramaturgy and player experience. You can work online with other designers, writers and artists and benefit largely from the integrated asset management and workflow functionalities. articy: draft is the breakthrough tool for story-driven game projects, drastically increasing productivity and joy of use throughout the entire production.
 
Poslednja izmena:
Mene jedino plasi sto su koristili program za generisanje terena, jeste lakse i brze ali su predeli fenomenalnio kad se radi rucno_Ovo me podseca na G3 kad su tamo vestacki generisali sadrzaj u kovcezima.
 
Nisu u G3 vestacki generisali sadrzaj u kovcezima koliko se secam. Imali su neki novi sistem sa obelezenim kovcezima, gde za te obelezene vazi da sadrzaj zavisi od toga koji je po redu kovceg otvoren.
 
G3 je skroz fejlovao sa pricom oko Xardasa. Tj. sa pricom generalno. Najgluplje mi je sto te Xardas onako s**** na kraju drugog dela, i ti ga trazis u trecem delu, i kad ga nadjes kao da se nista nije desilo :d

G3 je izbačen pod pritiskom na tržište, tj. JoWood je bio u finansijskim problemima, i naterali su Piranha Bytes da sklepaju kako znaju i umeju to što imaju u tom trenutku, i da pošalju master na štampanje. Trebalo im je bar još nekoliko meseci, možda i pola godine, i G3 bi bio veoma dobar RPG.

PB su čak predlagali kompromisno rešenje, da izbace naknadno po ubrzanom postupku veliki patch (takozvani "GB patch"), za to im je trebalo par meseci, i hteli su naravno tokom tog perioda da dobijaju plate za rad. JoWood je i to odbio, u stilu "možete vi da radite patch, ali bez plate", i tu su došli u sukob, kasnije i do razlaza. Ostalo je poznato, PB postoji i dalje, JoWood je otišao u bankrot, i dobro je što je tako, takav izdavač je štetan za tržište igara.

Ne znam zašto se ponekad provlači mišljenje da je Xardas zeznuo heroja u drugom delu, on je jednostavno sledio neke svoje interese, koji nisu u suprotnosti sa interesima heroja. Možda jeste osobenjak na svoju ruku, ali je meni izuzetno simpatičan NPC, i voleo bih da ga vidim ponovo u nekom delu, ako se ikada pojavi.

Da je nedovoljno zastupljen u G3, to je tačno, ali to se odnosi takođe i na ostale prijatelje heroja - Diego, Lee, Lester, Milten, Gorn. Kakva moćna priča je mogla da se isprede oko njih, ali sve je otišlo do vraga sa preranim izlaskom.

Diego je mogao recimo da nabavi neki posed (zamak, manji grad, bilo šta), kao veoma vešti trgovac i špekulant, i da tamo borave (makar povremeno) i ostali prijatelji heroja, da mu daju zanimljive kvestove, i da mu budu učitelji, itd.

Ovako je Diego otišao u neku selendru u pustinji, sedi tamo na klupi, i pomaže heroju u nekom totalno mizernom i banalnom kvestu, užas. Lester je takođe totalno degradiran, Lee, Gorn ajd' još i nekako. Milten je mogao prikupiti neke zanimljive knjige (opet recimo uz pomoć heroja - kvestovi), i napraviti solidnu biblioteku, gde bi se sastajali i brbljali, ali da ne razglabam dalje, to je sve "šta je moglo biti, a nije".

Nisu u G3 vestacki generisali sadrzaj u kovcezima koliko se secam. Imali su neki novi sistem sa obelezenim kovcezima, gde za te obelezene vazi da sadrzaj zavisi od toga koji je po redu kovceg otvoren.

U pravu je Kapetan Dzo, a i ti takođe, bila je neka mešavina. Kovčezi za oružja su imali sadržaj koji je zavisio samo od broja do tada otvorenih (ne i od mesta gde se nalaze), tako da je recimo u #14 uvek bila Katana.

Bilo je još par sorti kovčega, mislim da je jedna od njih bila "XXL", u njima je sadržaj bio slučajno generisan, što je bezveze, pošto se njima mogao naći onaj redak materijal za mačeve. Tako da se dešavalo da neki igrač dobije nekoliko komada, a neko nijedan tokom igre. Onaj ko je znao za jadac, mogao je da "iznudi" generisanje tog metala u kovcegu, tj. snimi poziciju pre otvaranja, i onda otvara dok ne dobije, ali ovo već vuče na bugusing ili cheat, što je bezveze.

Isto kao i sadržaj inventara kod tgovaca, plan za po meni najlepši mač (mastersword ako ne grešim), mogao se kupiti samo ako igra slučajno generiše plan prilikom prvog razgovora sa jednim jedinim trgovcem u pustinji (grad Ben Sala, ako se dobro sećam).
 
Poslednja izmena:
Ne znam zašto se ponekad provlači mišljenje da je Xardas zeznuo heroja u drugom delu, on je jednostavno sledio neke svoje interese, koji nisu u suprotnosti sa interesima heroja. Možda jeste osobenjak na svoju ruku, ali je meni izuzetno simpatičan NPC, i voleo bih da ga vidim ponovo u nekom delu, ako se ikada pojavi.

Kad sam rekao zeznuo, mislio sam na to da te je iskoristio za svoje ciljeve, a da ti nije rekao celu istinu. Meni je simpatican takodje. U stvari to je lik oko koga se vrti ceo Gothic serijal. Zato i jeste glupo sto prilikom susreta sa njim u G3 kao da je nastupila kolektivna amnezija, i kao da se nista nije desilo. To je moralo mnogo bolje da bude odradjeno u smislu priche. Ali zato je i nastao ovaj story project da ispravi sve te stvari koje nisu bile dobre.

Inace taj sistem sa kovcezima za oruzja je prilicno dobar, jer nagradjuje upornost i istrazivanje. Jedina mana mu je sto se moze teoretski desiti da ako odes odma u neku zeznutu pecinu i tu otvoris kovceg dobijes neko glupo oruzje, a posle dodjes na neku od pocetnih lokacija i nadjes ultra jako oruzje. Tu su trebali da naprave neke nivoe, odnosno grupe tih kovcega za oruzje, kako se ne bi desavalo ovo o cemu govorim, a da se zadrzi taj sistem da sadrzaj zavisi od toga koji je po redu otvoren.
 
Poslednja izmena:
Za Xardasa cemo morati da sacekamo jos koju godinu, ali zato matori Greg bi trebao biti jedan od glavnijih NPC-ova u R2... Secam se naseg prvog susreta ispred kapija Korinisa kada je trazio da mu pomognem da udje u grad... nije hteo da bere biljcice matori morski vuk:D... ali ipak sam mu pomogao, i na kraju mi se to lepo isplatilo.

Kad vec pricate o kovcezima, ja necu nikad zaboraviti onaj Xardasov kovceg iz G2 NoTR... jos uvek onako sav istraumiran bezim od svega sto susne u sumi, i on mi namesti kovceg sa summon goblin skeleton runom:banana:. Kakva nagrada sto sam ga redovno obavestavao sta se desava. Mogao sam posle i u najmracniji deo sume sa ludim goblin skeletonima na mojoj strani :D
 
Poslednja izmena:
za Xardasa ko zna ko zna ali generalno gledano Risen je samo nastavak posle G3, mozda ga i ubace.
 
za Xardasa ko zna ko zna ali generalno gledano Risen je samo nastavak posle G3, mozda ga i ubace.

U PB odlucno demantuju bilo kakvu povezanost Risen i Gothic sveta, cak i nakon sto vise ne postoji opasnost za neku tuzbu ili slicno. Pre dva meseca je lik iz PB ponovo demantovao vezu izmedju ovih igara na WoR forumu.
 
..mogu oni da demantuju sta hoce, ali Greg je Greg... oziljak na licu preko oka ne mogu da sakriju:d
745262-greg.png

10ea40d951d17645a34cad75968d4cca.jpg
Ne treba se iznenaditi ako u R2 bude nekog kratkog iskrcavanja na obale izgubljenog sveta Jharkendara ili cak na obale Korinisa:p

edit:
Forgotten world i Jharkendar
[YOUTUBE]LhV_g1OzGQg[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]BgkstllrMKU[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
Sto kaze Uruk mogu oni da demantuju koliko hoce ali nek mi kazu kako su to bogovi otisli sa ovog sveta, koji ih je to proterao, zatim otkud u Risenu da se bas spojavljuju juzna ostrva i spominje neko "kopno".A i naravno da moraju demantovati jer je Risen nastao u vreme dok nisu imali prava na Gothic serijal ili univerzum , mozda bi se nasao neki pametnjakovic ij JoWooda ko ih bi ih tuzio da su za Risen iskoristili ono sto nisu smeli.
 
 
Story DLC “Treasure Isle” exclusive!

Experience an exciting new story in the pursuit of Captain Steelbeard’s treasure in the pre-order bonus for pirate RPG by developer Piranha Bytes. The DLC with the fitting name “Treasure Isle” offers exclusive additional content for the intrepid adventurer. The player will embark on an extra story questline to uncover Captain Steelbeard's legendary treasure – a quest that will continue a plot element from the first Risen game and finally bring it to an exciting conclusion.

This quest will take the hero and Patty, Steelbeard’s daughter, to an unknown island that offers new environments to explore with many puzzles to solve, treasures to loot and mysteries to unravel. The player will discover a legendary item (only available in this DLC) - offering his character a permanent stat boost.

This exclusive pre-order bonus DLC with a value of EUR 9,99 / 800 Microsoft Points, will be made available in selected territories at participating retailers.
...ja cu sacekati sve dlc-ove pa onda neku Gold Edition.
 
Deep Silver just announced the official system requirements for Risen 2 Dark Waters:

Minimum requirements:

Operating system: Windows XP (with Servicepack 2)
CPU: dual core with 2.1 GHz
Memory: 2 GB system RAM
Disk space: 5.5 GB
Graphics adapter: AMD Radeon 3870 or NVidia GeForce 8800 GTX (512 MB VRAM)
DirectX: version 9.1c
Sound: DirectX compatible sound chip
Input: keyboard/mouse or gamepad required
Internet: connection for online activation required

Recommended:

Operating system: Windows XP (with Servicepack 2), Vista (with Servicepack 1) or Windows 7
CPU: dual core with 3 GHz
Memory: 4 GB system RAM
Disk space: 5.5 GB
Graphics adapter: AMD Radeon 4890 or NVidia GeForce GTX260 (1 GB VRAM)
DirectX: version 9.1c
Sound: DirectX compatible sound chip
Input: keyboard/mouse or gamepad required
Internet: connection for online activation required

izgleda da mi ipak nece trebati nova grafa:smoke:
 
^...doneo burazerov kolega povoljno par komada:)... a i Alan Wake nisam mogao u 1680*1050 da pustim lepo, preko 35 FPS-a na 4770 posto ima samo 512 MB. Sad bi trebalo i ovo da leti ako dobro podese i optimizuju.
 
Probao malo ovu Betu i mogu reci da nisam bas nesto posebno odusevljen!Grafika i nije bas na nekom nivou,jeste da je ovo Beta ali sumnjam da nesto moze previse da se promeni,kada pada kisa imam utisak da igram neku igru iz 98' godine,sa belim crticama kako padaju!Animacije i borba su mi nekako smesne za 2012 godinu,ali moze da prodje!Jedino sto mi se bas dopada je optimizacija igre,mislim da ce vecina moci igrati bez nekih vecih problema!Mada ako bude dobra prica sve ovo nije ni bitno!
 
....uf, moracu i ja da probam betu, da vidim koliko su isekli to oko mehanike igre sto se prica.
 
...nema vise slobodnog penjanja i plivanja :(... sad samo skakuce kao u oblivionu ili skyrmiu. Lepo radi, ponekad padne na 40 FPS-a, ali sam morao isklj. water reflection, jer su to dosta ofrljacili. Kako pomeram kameru kao da se menja polozaj sunca ili izvor svetlosti. Nisam nesto dublje zalazio u igru, ali ima dosta dijaloga i kombinacija.... I da, macevanje je za sada kao u arkadiji klik fest.
 
Kad su svi kukali kako u Gothicu borba ne valja, eto im sad :d
Meni je borba u prva dva Gothica bila odlicna. Blokiras, cekas pravi momenat za udarac i slicno. Naravno moras igrati sve preko tastature, i koristiti ctrl da lokujes protivnika, shift kada si na nekoj provaliji da ne padnes, i slicno. I onda su ljudi koji su koristili mish u borbi kukali kako nista ne valja...eto sad ce valjda klik fest da im valja...

Borba u G1 i G2 je trazila strpljenje i vestinu (morala je malo da se uvezba). Ko se u njoj ispraksao mogao je povremeno da ubije mnogo opasnije protivnike nego sto je level trenutno dopustao (ja sam recimo 1 na 1 sa orkovima izlazio na kraj u ranoj fazi igre koristeci blok i dobar tajming za napad).
 
...nema vise slobodnog penjanja i plivanja :(... sad samo skakuce kao u oblivionu ili skyrmiu. Lepo radi, ponekad padne na 40 FPS-a, ali sam morao isklj. water reflection, jer su to dosta ofrljacili. Kako pomeram kameru kao da se menja polozaj sunca ili izvor svetlosti. Nisam nesto dublje zalazio u igru, ali ima dosta dijaloga i kombinacija.... I da, macevanje je za sada kao u arkadiji klik fest.

U Oblivionu i Skyrimu nema plivanja i penjanja????

Inace probao sam malo betu meni ovo vise podeseca na Gothic 4 nego na Risen 1..
 
Nazad
Vrh Dno