Šta je novo?

Need For Speed: The Run

Komentarisanje ili ne, mora da padne, ko sto kaze Ilija Cvorovic "ja sebe ne vidim sa strane", tako i ja ovde pogledam tvoje postove sa strane i malo prokomentarisem objektivnije. Bezvezno poredjenje igara koje nemaju veze jedna sa drugom, karakterisanje necega da je krs samo zato sto to vecina igra, neobjektivnost po pitanju ocekivanja od neke igre itd itd...
 
Fizika je odlična kao i uvek, za decu do 12 godina.
 
Poslednja izmena:
^Hm, ako je dizajn "misija" u npr. Hot Pursuitu slican sa Pro Streetom, ili npr. Undercover sa Shift-om, posto su to nfs-ovi poslednjih godina, onda ne znam sta si ti igrao ili ne razlikujes "izvodjenje" u igri. :) Mislim, sve moguce kombinacije su ubacene da bi se dobilo na igrivosti i privlacenju kupaca, stara panduracija, burnout rokanje, drugaciji tereni i predeli, krenuli su cak i teznji ka simulaciji i evo sad i split second fazon kombinuju... dakle, jel to nije raznovrsnost?

Inace, "cigla" model ce i da ostane jer ovaj nfs model mora da bude arkadan zato sto drugi deo fransize tipuje na simulaciju... sem ako sms ne otkaze shift 3 i krenu na drugi projekat ali nesto ne verujem.
 
Ovaj NFS je najblaže rečeno smešan.
 
zar nije 76?
 
Otkud ti to 76 :D

Postoji, ali nije toliko slavan kao 66.
staredad_icon.jpg
 
Fizika je odlična kao i uvek, za decu do 12 godina.

Ja bih samo dodao da fizika ni u jednoj NFS igri do sad (osim eventualno Shifta) nije igrala nikakvu ulogu. Poenta i jeste da možeš da uletiš u krivinu sa 200 i da odlično iskontrolišeš kola. Ako hoćeš realno, skini formulu, čuo sam da je sva u fizici.....
 
slazem se za fiziku sto se NFS serijala tice. Na momente jesu pucali prema simulacijama, Porsche Unleashed je bio cist primer , kao i Shift-ovi.

Ali poenta NFS-a je sto je uvek bio arkada, i po mom misljenju , trebao i da ostane (neka ostavi simulacijama da budu simulacije :p ). Steta samo sto od Most Wanted-a , NFS nije imao pravi nastavak :p

..a ovo sto vidim po ovim gameplay-ovima gore , je tragikomicno.. cak i za nfs.
 
Pih, bre, ne znas ni pravilan naziv legende... :p
 
^Hm, ako je dizajn "misija" u npr. Hot Pursuitu slican sa Pro Streetom, ili npr. Undercover sa Shift-om, posto su to nfs-ovi poslednjih godina, onda ne znam sta si ti igrao ili ne razlikujes "izvodjenje" u igri. :) Mislim, sve moguce kombinacije su ubacene da bi se dobilo na igrivosti i privlacenju kupaca, stara panduracija, burnout rokanje, drugaciji tereni i predeli, krenuli su cak i teznji ka simulaciji i evo sad i split second fazon kombinuju... dakle, jel to nije raznovrsnost?

Inace, "cigla" model ce i da ostane jer ovaj nfs model mora da bude arkadan zato sto drugi deo fransize tipuje na simulaciju... sem ako sms ne otkaze shift 3 i krenu na drugi projekat ali nesto ne verujem.

I sta se sustinski promenilo od NSF:MW? I MW je imao brda i doline, malo vise gradove, asfalt koji lic na staklo, burnout, panduraciju, igrivost je ista kao i u nadolazecim delovima nakon njega (izuzimam SHIFT), cigla modeli? Cisto radi podsecanja, MW je izasao 2005. godine, dakle sta se krucijalno promenilo za ovih 6g?

I nemoj da se hvatas za finese :) ako bolje pogledas lako ces zakljuciti da je to sve isto ******, sarenije pakovanje. Stare NFS-ove ne racunam, oni su prica za sebe. Ne bih sad da izigravam vidovitu E-Zorku, ali meni je TDU2 daleko zanimljiviji i privlacniji za voznju i igranje od ovoga ako je suditi po trailerima.
 
Poslednja izmena:
Hardverska zahtevnost :p

Ja ću se uzdržati od daljih komentara, videćemo kakva je igra onda kad bude izašla. Poslednji NFS koji sam prešao je upravo MW, ostale sam samo isprobao i odmah batalio, iako osim čiste arkadne vožnje ništa više od NFS-a ne očekujem.
Uvek je tu LFS ako želim simulaciju, TDU i Grid za opuštenu zabavu, samo fali jedan NFS za odmaranje mozga ;)
 
I sta se sustinski promenilo od NSF:MW? I MW je imao brda i doline, malo vise gradove, asfalt koji lic na staklo, burnout, panduraciju, igrivost je ista kao i u nadolazecim delovima nakon njega (izuzimam SHIFT), cigla modeli? Cisto radi podsecanja, MW je izasao 2005. godine, dakle sta se krucijalno promenilo za ovih 6g?

I nemoj da se hvatas za finese :) ako bolje pogledas lako ces zakljuciti da je to sve isto ******, sarenije pakovanje. Stare NFS-ove ne racunam, oni su prica za sebe. Ne bih sad da izigravam vidovitu E-Zorku, ali meni je TDU2 daleko zanimljiviji i privlacniji za voznju i igranje od ovoga ako je suditi po trailerima.

Da, stvarno se nista nije promenilo... mislim, ne znam sta bi neko ocekivao krucijalno, da leti avionom, da se kola pretvaraju u optimus prajma, ne znam sta to moze od voznje da se ocekuje? Vec sam naveo primer da je sa svim mogucim experimentisano i svasta kombinovano zbog totalne muze fransize, ali ti ne vidis dalje od toga da je to po tebi samo ista voznja. HP npr. nema nikakve veze po igrivosti sa MW-om na primer, ali po tebi je to sve isto... ok, onda je dzaba i objasnjavati. :)

Mada ako kazes da ti je tdu2 daleko privlacniji za voznju onda ne znam sta dalje da ti kazem... ta igra je "upravljackim sistemom vozila" osramotila prvi deo za sva vremena a i nfs upravljanje je za nju "simulacija". :) Jedino sto je u toj igri zanimljivo su predeli i kozmeticki saloni :D, uz naravno gomilu vozila i mogucnost posedovanja istih u vilama...
 
Igraj shift 2 onda, nije hardcore simulacija ali tezi ka tome i ima svojih odlicnih momenata.
 
ja cu igrati ovo ali samo Lamborghini Aventador i Porsche 911 RS GT2 :)
 
Da, stvarno se nista nije promenilo... mislim, ne znam sta bi neko ocekivao krucijalno, da leti avionom, da se kola pretvaraju u optimus prajma, ne znam sta to moze od voznje da se ocekuje? Vec sam naveo primer da je sa svim mogucim experimentisano i svasta kombinovano zbog totalne muze fransize, ali ti ne vidis dalje od toga da je to po tebi samo ista voznja. HP npr. nema nikakve veze po igrivosti sa MW-om na primer, ali po tebi je to sve isto... ok, onda je dzaba i objasnjavati. :)

Mada ako kazes da ti je tdu2 daleko privlacniji za voznju onda ne znam sta dalje da ti kazem... ta igra je "upravljackim sistemom vozila" osramotila prvi deo za sva vremena a i nfs upravljanje je za nju "simulacija". :) Jedino sto je u toj igri zanimljivo su predeli i kozmeticki saloni :D, uz naravno gomilu vozila i mogucnost posedovanja istih u vilama...

TDU2 bar ima neki fizicki model za razliku od mrtvacki-sanduk modela koji u NFS serijalu postoji jako dugo (a ranije bilo tako).
Kao sto vidis, nema tu nikakve raznolikosti i sarolikosti, to je cisto presipanje iz supljeg u prazno kao sto si i sam vec zakljucio. Stoga, i ovaj NFS: Run je vec vidjeno x puta samo sa drugim imenima...
 
TDU2 bar ima neki fizicki model za razliku od mrtvacki-sanduk modela koji u NFS serijalu postoji jako dugo (a ranije bilo tako).

Ono je sramota i nazvati fizicki model, ako misle da proklizavanje tockova u startu mogu nazvati "hardcore mode" a pri tome kola na malo skretanje ulevo i desno u sporednu traku se ponasaju kao u Tronu, onda je suvisno i pricati o fizickim modelima...
Al dobro, posto si ti vec sve zakljucio o igri i sve vec unapred znamo kako je i sta je, ja mislim da vise i nema svrhe igrati a ne daj boze zaliti bandwidth... forumski kriticizam je sa ovim usao u poslednju fazu svog sveobuhvatnog znanja.
 
Ono je sramota i nazvati fizicki model, ako misle da proklizavanje tockova u startu mogu nazvati "hardcore mode" a pri tome kola na malo skretanje ulevo i desno u sporednu traku se ponasaju kao u Tronu, onda je suvisno i pricati o fizickim modelima...
Al dobro, posto si ti vec sve zakljucio o igri i sve vec unapred znamo kako je i sta je, ja mislim da vise i nema svrhe igrati a ne daj boze zaliti bandwidth... forumski kriticizam je sa ovim usao u poslednju fazu svog sveobuhvatnog znanja.

Takodje ni posipanje e-pepelom nije najbolji pristup u konstruktivnoj konverzaciji :)
 
Ja sam bas veseo recimo sto izlazi ovo, deluje mi bolje od NFS:HP (onaj smorfest me je dotukao posle 10-tak trka), bar je sarenije i dinamicnije, ali ipak tesko da moze da pokusa da se takmici sa SplitSecond (a nije da ne zeli sudeci po klipovima) koji je doveo taj epic scope gotovo do savrsenstva.

BTW - sto se svi tripuju oko svakog novog NFS-a ? Uvek iste price, a zna se unapred sta ce da se pojavi, NIJEDAN NFS deo nije bio simulacija (osim ako u simulacije ne svrstavate arkadne igre sa par dodrinih tacaka sa stvarnoscu), ali dosta njih su bile dobre igre (1,3,PU,UG2,MW - moj izbor)

I molim vas da ne trpate Outrun C2C (maj preshs !!!) u isti kos sa ovim stvarima, jer onda mozete da ubacite tu jos kojesta od igara (i bullet hell igre mogu da upadnu tu, jer isto moras da pratis patterne do milimetra).
 
Sve, sve, kutija, ali fizički model u TDU? Meni je ta igra zanimljiva samo da se vozim i posmatram lepe predele... Na Ibizi sam bio, pa mi zanimljivo da vidim čega mogu da se setim. I grafika je ok za sandbox igru. Ali vožnja, smara posle drugog minuta igranja...
 
Hej nisam rekao da je state of the art i da je ne znam koliko izazovan fizicki model ali sveukupno igra je zanimljivija. Ako nista bar zbog predela.
 
Za tebe je onda, primeticu, neki buduci TDU: Landscape Explorer :D:D:D... sa sve podnaslovom: No Cars Inside... Just Landscape :p
 
^ A ti si neki shtoslija a? :D
 
Nazad
Vrh Dno