nisu imali potrebu da zure kada im je broj wow pretplatnika rastao... sada je konacno poce da opada, maximalni broj je 11,4 miliona zomg
Bio pre dobre 3 godine u vreme causal friendly WOTLK-a. Sad nema ni pola od toga. A i od te polovine trenutnih pretplatnika, vise od trecine su uopste neloguju. Razlog za ovako nesto, uz zasicenje, je i pretezak sadrzaj koji je Cataclysma donela sa sobom. 90% causala nije ni omirisalo raid sadrzaj, a kamoli oborilo par bossova.
Blizz je sa Catom pokusao da se vrati old school, vanilla based raidovima, sa jako teskim bossovima koji zahtevaju sjajnu koordinaciju, uigranost, isprobavanje razlicitih taktika i povrh svega - strpljenje. However, ovo nije 2004. godina pa da se baza igraca raduje konstantnim grindom i wipe-ovanjem, danas se od MMO igre ocekuje bas suprotno... No, tako im i treba (Blizzardu), kad uporno slusaju HC fanatike, koji raiduju 24/7, a ostatak vremena (ako tako nesto uopste i postoji) provode trolujuci na forumima kako im je sadrzaj suvise lagan...
Doslo je dotle da im je mlakusni Rift postao konkurencija, i to ozbiljna. Mogu misliti sta ce tek napraviti SW:ToR i GW2. Kao sto rece G@W, bolje bi im bilo da malo pozure sa tim Titanom...
Mislis ne zele novo, zatucani mozgovi koji se raduju svakom novom nastavku NFS i COD fransize?
LOL, post decenije. :d Znaci "zatucani mozgovi, koji se raduju svakom novom nastavku NFS i COD fransize" ocekuju Starcraft based MMO, a "pro" igraci ocekuju nesto "novo" - u prevodu MMOFPS, aka CoD u svemiru sa vise hiljada igraca?... :d