Šta je novo?

Deus Ex: Human Revolution

Amin.
A ne da nasminkavaju DX9 iznova i iznova, i jos da im budemo zahvalni zbog toga lol...
DX11 podrska bi trebalo da pocne od toga kao osnove, pa nek onda ubacuju teselaciju i one preostale gluposti.

Kao sto se moze procitati na netu, vezano za DX11 API i znacaj multithreadovanja:

On consoles, you can draw maybe 10,000 or 20,000 chunks of geometry in a frame, and you can do that at 30-60fps. On a PC, you can't typically draw more than 2-3,000 without getting into trouble with performance, and that's quite surprising - the PC can actually show you only a tenth of the performance if you need a separate batch for each draw call.

Kada se ovo bude resilo, nece biti problema da se DX11 igra mlati na tri monitora sa 6870 ;)
 
Poslednja izmena:
Nije fantastika, Civ 5 je prva igra koja je to uposlila, a nV to podrzava u drajverima (poslednja dva WHQL)...i to bi bila prava stvar kad su DX11 i performanse u pitanju...

info
Kako li takav revolucionarni feature implementiraše u poteznu strategiju, a ne u neku igru gde to ima smisla? Oduševljavanje performansama u Civ 5 je kao svršavanje na rezultat u 3D Marku.
 
Poslednja izmena:
r0n2553514 je napisao(la):
TrebaIn; da budemo srecni sto ova igra uopste izlazi na PC.

Haha, ovo je "made in USA" "sense of entitlement" fora na delu. :)

r0n2553514 je napisao(la):
Da ne pominjem to da na PC-u ne postoji ni jedna FPS "ekskluziva" osim Stalkera.

Postoje i postojaće, samo nisu/neće biti "mainstream-friendly". ;)
 
Kako li takav revolucionarni feature implementiraše u poteznu strategiju, a ne u neku igru gde to ima smisla? Oduševljavanje performansama u Civ 5 je kao svršavanje na rezultat u 3D Marku.

? Pa implementirase zato sto je igra radjena za PC, a ne portovana na isti...;) Ljudi su videli sta im je dato na raspolaganje i odradili posao kako treba. I poenta nije u "odusevljavanju performansama u Civ 5" kako ti kazes maseci poentu nacisto, vec u tome da se najzad skrene paznja na implementaciju TOGA, a ne ubacivanje teselacije koja se po pravilu traci na gluposti, DoF-a i famoznih senki. Sto jelte dovodi do bizarnih situacija da igre rade ocajno a izgledaju u najbolju ruku, prosecno. DX11 na papiru najveci napredak donosi na ubijanju bottleneckova i optimizaciji, a to NIKO nije posteno iskoristio...vec se ponovila prica sa DX10...samo kalemi preko...
 
Poslednja izmena:
To je previše simplifikovano predstavljeno. Taj članak je napisan da privuče pažnju i nabije klikove.

Ni slučajno. Deus Ex je praktično SS3.

Mislio sam da su Deus Ex i SS2 razlicite igre od Rage i njemu slicnih igara.... Kasnije sam video propust u poruci i nisam mogao da je prepravim :( I slazem se da je Deus Ex maltene SS3 :)
 
? Pa implementirase zato sto je igra radjena za PC, a ne portovana na isti...;) Ljudi su videli sta im je dato na raspolaganje i odradili posao kako treba. I poenta nije u "odusevljavanju performansama u Civ 5" kako ti kazes maseci poentu nacisto, vec u tome da se najzad skrene paznja na implementaciju TOGA, a ne ubacivanje teselacije koja se po pravilu traci na gluposti, DoF-a i famoznih senki. Sto jelte dovodi do bizarnih situacija da igre rade ocajno a izgledaju u najbolju ruku, prosecno. DX11 na papiru najveci napredak donosi na ubijanju bottleneckova i optimizaciji, a to NIKO nije posteno iskoristio...vec se ponovila prica sa DX10...samo kalemi preko...
To koliko su skrenuli pažnju tek treba da vidimo.
Već mainstream grafe na PC-u imaju dovoljno sirove snage da lagano poteraju aktuelne igre i bez multi-threaded renderinga. Trenutni problem igrica na PC-u nisu performanse već zastoj u napetku "vizuelnog utiska". Stoga kojekakvi "gimmici" kao što su Eyefinity, 3D i physX na neki nači imaju više smisla od multi-threaded renderinga.
Reagovao sam zbog tvog ismejavanja "saradnje" AMD-a i developera i pristrastnosti koje kao moderator ne bi trebao da imaš. Ali ne bih po stoti put trošio previše reči na ovo.
 
Oh, cry me a river.
Da si probao prethodnu igru koja je kao plod te saradnje dobila neigriv FPS u DX11, video bi o cemu pricam, ali posto izgleda ne igras igre ne verujem ni da ces saznati. Kad je DX11 podrska u pitanju, kljucan problem JESU performanse, a ne ti gimmici koje pominjes. Bez performansi, nema ni Eyefinitah, ni 3D ni fiziksa...na mainstream kartama pogotovo. Na zastoj u vizuelnom napretku smo vec odavno navikli i s te strane ni ja ne bih po stoti put trosio reci jer sam vec 1000 puta drvio o tome.
 
Poslednja izmena:
Već mainstream grafe na PC-u imaju dovoljno sirove snage da lagano poteraju aktuelne igre i bez multi-threaded renderinga.

A grafikai produkcijske vrednosti su ono što je najvažnije i na šta developeri treba najviše da se fokusiraju, right?
 
Poslednja izmena:
Spambotu, be gone:D
 
Eurogamer Preview

The fact you can so deliberately break the immersion in Deus Ex: Human Revolution, and the fact the game's systems (if not the storyline) will allow you to muck around in its near-future sandbox, mark it out as a true DX game.

"How open do the levels get? Not just in the cities, but also in the places you're not supposed to be."

It's a little bigger, say, than a Mass Effect 2 planet. The open and lonely acreage you might have felt in the very first Deus Ex, however, is lacking – or at least it is in this map.

Secondary locations (in answer to a question from thelatestmodel) will often be visited in the course of your investigations – but may well have room for exploration attached.

"How often does the sneaky option equate to crawling through air-vents?"

Deus Ex: Human Revolution has an almost obscene number of vents – possibly the most since days of the original Deus Ex and Half-Life.

Detroit's police station has them running behind offices and between floors. It really is quite a delight to sneak out of one, stab a tireless detective through the torso multiple times and return to the timeless safety of the ventilation system.

But so will beams up in the Gods you can sneak over and snipe from and various seemingly inaccessible walkways. Every building has a multitude of thoroughfares and entry points, so it constantly feels like you're making up your own path through the map.

"Can we have a bit more info on the non-stealth options?"

Full frontal assaults are fun but tactically unsound. No matter how you're building your character you'll be encouraged to at least begin stealthily, because ammo is almost universally thin on the ground.

Enemy AI seems fine but just stupid enough to corral into traps – much as, perhaps, it was in the original Deus Ex.

During the opening hours, at least, Jensen truly is the least equipped hero of recent years. He's often put in situations where he must incapacitate more men than he has bullets.

"Is hacking actually any fun?"

Yes. Strongly based on Introversion's excellent Uplink, Deus Ex's hacking is far and away the best electronic access mini-game yet devised (or borrowed).

In its simplest form you must choose a sequence of nodes to take over to reach a distant goal while, once alerted, a red line of fear pulses through the system looking for your point of incursion.

5314DX3_Screenshot____8_.jpg.jpg


4.jpg.jpg
 
Poslednja izmena:
Biće ovo sigurno bolje od IW ali nema šanse da bude kao original.


I niko od ovih mainstream novinara izgleda nema pojma šta je činilo DE. O onom najvažnijem, interaktivnosti naracije i transparentnost iste ni reči, najvažnije im je da ima inventar i kastomizaciju. To je postalo vrhunac iskustva, u trci do dna.
 
Poslednja izmena:
Naaaaah, ne bi AMD to nikad uradio, oni su good guys, savest i stit PC gejminga...Pa jos u DX11 koji nema probleme sa AA kompatibilnoscu.
Posle kolosalnog uspeha saradnje sa Biowareom na DA2 grafici, ocekujem s entuzijazmom cool ficurse koje nam sad spremaju njihovi kuvari:d

Ne mora da znači da je AMD namerno sabotirao Đifors kartice. Naravno, moguće je s obzirom da su videli nV kako to radi njima par puta u prošlosti. Ali pre mislim da je bilo ovako, Bioware nezadovoljan što nije uspeo na konzolama spravio konzolni endžin koji je trebao da ispravi probleme koje je prethodna igra imala sa frejmrejtom a kao što u takvim slučajevima biva PC dobija DX9 i ništa više preko toga. E onda se AMD dosetio da pripomogne na igri i skrpio DX11 podršku za njihove kartice. nVidija verovatno nije učinila isto i desilo se šta se desilo.

Ali Eidos nije Bioware, sve AAA igre što su izdali u prethodnih 4 godine imaju barem DX10 podršku, kod njih neće biti takvih zezancija. Bioware je ionako oduvek bio loš sa endžinima, najčuvenija igra im je bazirana na UE3.
 
Nadam se da je tako, i da nece biti koska sa grafikom posto ocekujem ovu igru s nestrpljenjem (da, svidja mi se ono sto sam video u poslednjih nekoliko rivjua).
 
Oh, cry me a river.
Da si probao prethodnu igru koja je kao plod te saradnje dobila neigriv FPS u DX11, video bi o cemu pricam, ali posto izgleda ne igras igre ne verujem ni da ces saznati. Kad je DX11 podrska u pitanju, kljucan problem JESU performanse, a ne ti gimmici koje pominjes. Bez performansi, nema ni Eyefinitah, ni 3D ni fiziksa...na mainstream kartama pogotovo. Na zastoj u vizuelnom napretku smo vec odavno navikli i s te strane ni ja ne bih po stoti put trosio reci jer sam vec 1000 puta drvio o tome.

+1
Bogda probaj Civ V u DX 11, velika mapa sa gomilom igraca, nakon par stotina poteza odzumiraj malo da vidis kako ce grafika da padne na kolena. Oni su trosili vreme i implementirali nesto za sta nije postojao nacin da proradi u momentu izlaska. Tek pre par nedelja nVidija izbacuje drajver i bura po netu krece.

BTW Izgleda da ce BF3 biti druga po redu igra koja ce ovo podrzavati. Repi (covek zaduzen za grafiku u okviru Frostbyte 2 engine-a) mi je odgovorio na tweet u vezi bas ove tehnike (multithreaded rendering).

http://twitter.com/#!/repi/status/66842265246638080

Ipak ima nade za PC gaming :)
 
Nadam se da je tako, i da nece biti koska sa grafikom posto ocekujem ovu igru s nestrpljenjem (da, svidja mi se ono sto sam video u poslednjih nekoliko rivjua).

Pa i da ima dx11 i da ti lose radi na nevidiji, ti samo predjes na dx9 i igras ko covek. Od tog dx11 ocekujem par efekata koji gotovo i nece da se primete, tako da jedino ako bas bude ogromna razlika dx11>dx9 onda mozes da cry a river. :D
 
Ma, zabole me...licno ne verujem da ce biti fail kao sa DAII, onaj moj rant je bio vise na neozbiljnoj bazi...ali bila bi steta da se igra vuce i da radi upola losije (i gore od toga) kako radi Crysis...a ne mora... samo toliko.
Bas mi je drago da je ova prica sa multithread DX11 "nadjacala" zvaku o teselaciji i da polako ide u usi i igracima i developerima (hvala za info Psycho, ovo sto si okacio je prava ekskluziva na internetu, zaista). Nikakva teselacija, DoF ni advanced senke ne mogu od konzol-grafike napraviti cudo, tako da je bolje da zaboravimo na sminku, dobijemo performanse upalimo AA, zaboravimo na to "kako bi izgledala da..." i igramo ko ljudi.
 
Poslednja izmena:
Bliže se nove konzole, valja pripremiti teren za reizdanja igara za Wii 2, Xbox 720, PS4...
 
ovo ne lici ni na sta
 
Ajme kako je ovo sve sterilno od grafike, nigde shader-a a oni pricaju o nekom dx11... pff pa ovo je 'PS2' grafika
 
Koliko mrzim ovaj pogled iz treceg lica kad se krije iz preperka, ili nek naprave da igra bude iz prvog lica ili nek bude cela iz treceg lica a ne ovako da drndaju... retardirani gears of war fazon
 
Nazad
Vrh Dno