Šta je novo?

Gigabyte 6850 blokira komp

Vidim da si poprilicno zbunjen.
Prvo ne znam zasto mi se obracas pominjuci neke gluposti a drugo ako mislis da imas neki adut sa kojim treba navodno da mi nesto napakostis izvoli samo napred.
Jos uvek se ne secam da mi je skoro nesto crklo poslednjih par godina unazad ali ajde ;)
Bolje se drzi svog problema i resavanja istog nego trabunjanja kojekakvih gluposti.

Ne razumem zasto se javljas u ovoj temi sa neprimerenim izjavama. Da li i ti imas problem kao sto je nas, ili trolujes ovde ?
Sta ce da pomisli covek iz radnje kad procita onu tvoju recenicu? A znam da covek posecuje forum i to bas ovu temu.
Dva puta meri jednom seci.
Ne zelim nikom da napakostim, ali tema je i suvise napeta, bar za nas ostecene
 
Poslednja izmena:
Vidis,za razliku od tebe u tom DL-u sam bio vise puta i malo mi je cudno da ti posalju neispravnu kartu.
Ali ako im je sada takva politika razmisljanja da uvaljuju ok,njihova sramota.
U svakom slucaju prva greska koju su svesno napravili je sto su poslali pogresnu kartu!
Ali opet koga kriviti,uvoznika ili Gigabyte jer je bitno ko je odgovoran za postignuti dogovor koji je user izrazio kao zelju da se ostvari zamena za
defektnu robu!
 
Vidis,za razliku od tebe u tom DL-u sam bio vise puta i malo mi je cudno da ti posalju neispravnu kartu.
Ali ako im je sada takva politika razmisljanja da uvaljuju ok,njihova sramota.
U svakom slucaju prva greska koju su svesno napravili je sto su poslali pogresnu kartu!
Ali opet koga kriviti,uvoznika ili Gigabyte jer je bitno ko je odgovoran za postignuti dogovor koji je user izrazio kao zelju da se ostvari zamena za
defektnu robu!

Karticu su mi poslali ovi iz radnje, a ne DL.
Kad sam vratio staru, napisao sam na papiru da me interesuje zamena za GTX 460 1gb, ne SE. Posle svega sto smo prosli bez pitanja su mi poslali djubre koje nisam trazio. Sto je najgore crkla je, i sad opet mora da saljem post expresom nazad, po ko zna koji put. Od ponedeljka me samo novac interesuje.
 
Dosta ljudi, svi smo nad*ani, ok. Čim se vratim u KG, proveriću šta se tačno desilo sa mojom grafikom, pa ćemo u skladu sa tim delovati. Zahvaljujući 10ak korisnika, koje ja lično znam da imaju problema sa ovom kartom, lako se može napraviti privatna tužba protiv onih koji se pravi nemušti i ceo slučaj prijaviti nadležnim ogranima. Nisu krive firme popout VipH***a, At*a, ili Grapp***a koje su prodale neispravne karte, već uvoznik. "Igre su večiti beta test" to ko je to rekao je teška ******čina...
 
Ljudi nije kriva firma od koje ste uzeli kartu vec uvoznik.Pa i oni salju uvozniku na reklamaciju u servis.Upravo ovo sto sad Villy prica.
A novac koji ste morali iz svog dzepa da dajete za putne troskove treba odbiti od firme od koje ste kartu kupili.Ipak takvo cimanje nije u redu a da ide sve o trosku kupca!
 
Kako nije kriva firma ako mu je poslala za zamenu defektnu GTX465 koju nije ni trazio :S:
 
Ja mislim da su firmi prek okoje ja uzimam robu vratili pare, moram da proverim. Elem, Direct Link šalje zamene, ne radnja.
 
Znaci DL, i dalje tera po starom.
Ovo je najverovatnije namerno uradjeno. Po kom osnovu mi saljes nesto sto ne bih kupio nikada, jos i neispravno ?
Villy u ponedeljak zovem i tad ce mo znati sta dalje. Ako u ponedeljak ne dogovorimo, idemo na tuzbu.
 
Ceo taj krš od 465 karti se svalio na balkan. Pričam sa drugarom iz Nemačke, kaže da su sve 465ice jednostavno nestale sa lagera po zapadnoj evropi, kada se pojavila 460ica.

NEGO, evo šta trnutno DirectLink ima na stanju

http://www.dl.rs/gprod.php?&IDB=7&IDG=22&IDPG=52&p=p

Nema nigde ni jedne 465ice!!! Verovatno je neki bofl primerak koji je stajao po strani...
 
Misliš Asus GTX560 Direct CU Top :p:p :d
 
A lake su ruke samo tako vracaju pare :D
 
alaj pa ovo je takva sramota da nemogu da verujem sta citam!!!!!!!!ma ja bih tu doticnu radnju sada tuzio bez pogovora,posavetovati se sa nekim dobrim advokatom pa udariti paljbu dok se ev ne istera do kraja!!!!tuziti ih za sve zivo!!!pa cekas kao konj da ti posalju ****nu kartu,a oni ti na kraju posalju opet neispravan krs!!!!!!nedaj boze da su se meni desile takve stvari,pa neznam gde da zivim-otisao bih u doticnu radnju i porazbijao im sve zivo po radnju,pa onda mi vise nista i netreba,naplatio bih tu svoju kartu njihovim izbijenim zubima!!!!!!!!
 
@Sinda
Ma kakva sila i izbijanje zuba.Dovoljno je samo da poneses tu pusku sa avatara ;) Da vidis kako odmah igraju uzicko kolo i ispracaju te uz darove :D
 
Jao ljudi, imam nekih većih problema u životu trenutno, pa mi ovo deluje baš onako opuštajuće ( bez da uvredim sve učesnike rasprave koji gube živce). Izgubio sam i ja kilo živaca zbog ove grafike, rešio sam da više neću da se nerviram. Čak sam čoveku dao na zamenu moju 6870, jer ova grafika inicijalno ni nije bila namenjena meni, već njemu. Bilo me sramota, dao čovek pare, ja treba da mu dokažem da ga nisam zahebao, niti podvalio, šta da radim, dam mu 6870 i čekam sad ovu. Tuga :( Pre bih živeo u onom Egiptu i Tunisu, nego ovde majke mi...
 
@Sinda
Ma kakva sila i izbijanje zuba.Dovoljno je samo da poneses tu pusku sa avatara ;) Da vidis kako odmah igraju uzicko kolo i ispracaju te uz darove :D

bogami,tako bi bilo u mom slucaju-lovacka bokerica resava sve probleme oko reklamacije!!!! :)salu na stranu,stvarno razumem u kakvim su mukama ovi ljudi,ja sam nedavno prosao kroz "reklamacioni tretman" za repariranu gtx 275,cekao oko 35 dana,i na kraju se sve dobro zavrsilo-uzeo 6870 uz doplatu,znaci ljudi mi maximalno izasli u susret!!!!jedino sto sam izgubio tonu zivaca cekajuci,i jos da su me *****ali na kraju pa da su mi poslali pogresnu kartu-eeeeee onda bi sa bokericom pravac kod njih!!!!!! :)
 
Ne vidite da bi se Gigabyte spustao tako nisko. Dovoljno je nisko sto nigde niko nije procitao:
Postovani, zelimo da vas obavestrimo da je dobar deo karti serije 6850 neispravan i tu nazaalost ne mozemo nista da uradimo.
Ukoliko imate problema sa doticnom kartom molimo vas da se javite lokalnoj radnji gde ste klupili radi zqamene ili vracanja para.
Ucinicem o sve sto je u nasoj moci da se situacija nikada ne ponovi. Gigabyte.
To mogu oni da pricaju da su to rekli odmah. Posto se ta recenica sa recenicom: "Igrice nisu merodavne"... ne slaze. Ne mogu i jedno i drugo da izgovore

To i samo to i nista vise je razlog sto ja ne da necu nego NE SMEM da rizikujemo. Prvo sto ja tako reagujem da ne znam sta radim zagorcacu i sebi i njima zivot drugo to su skupe igracke za takvo igranje.
Na stranu sto sam ja besan i sve to prodje ostaje strah da nee smes da kupis nesto. Dobijas los trip od imena proizvodjaca samo. A svoje sam rekao kako kupujem bilo sta od hardvera dalje. Sta god se kupuje neko je rekao se proba pa mogu i ja da probam grafiku pre nego kupim, a ne da kazu pa moras sigurno da kazes da li hoces da bi je doneli posto je jako skupa ne isplati se. Na 90% mesta je ni nema u prodasvnici ni da je vidis a ne da probas. I svima je zgodnbije da posalju kuci i dodje do cega dodje vec.
 
Poslednja izmena:
Poštovani Vlada.j011,

Prvo nije mi jasno zašto se javljate u temi ukoliko nemate problem?
Konstantno svojim postovima samo dižete tenziju i optužujete GIGABYTE kancelariju, što definitivno neće nikome pomoći da problem reši.


Želim da vam skrenem pažnju da lokalna kancelarija nije uvoznik kartica, već distributeri! Da su dsitributeri ne samo zakonski već i ugovorom o distribuciji obavezni da reše RMA! Ne lokalna kancelarija već UVOZNIK, odnosno DISTRIBUTER!

Tako da lokalna kancelarija zakonski ne može da zameni robu već MORA da vas uputi kod distributera koji je robu uvezao!

Distributeri su prilikom potpisivanja ugovora o distribuciji dobili i klauzulu u kojoj GIGABYTE pokriva troškove RMA koji nastaju na našem tržištu, statistike se prate na mesečnom nivou, upravo zbog ovog ugovora.

Nakon vaših žalbi svim našim PM je poslato obaveštenje da moraju da reše svu neispravnu robu! IAKO JE OVO VEĆ DEFINISANO ZAKONOM I UGOVOROM O DISTRIBUCIJI!

Ovo što neki korisnici kažu dasu dobili obaveštenje od servisa da su merodavni samo ovi ili oni testovi, je lični stav tog servisera i nema apsolutno nikakve veze sa GIGABYTE'om, pa bih te zamolio da ne mešaš babe i žabe.


Da li zaista bilo ko od vas misli da lokalna kancelarija zaista želi da prevari svoje kupce i da svima pravi problem?

Da li mislite da je na taj način postignuto prvo mesto po prodaji u poslednje 4 godine za redom u Srbiji?


Žao mi je što imate problem sa karticama, problem smo potvrdili odmah, kao što i sami vidite javno je nekoliko puta napisano i ne samo ovde da se sve kartice menjaju ukoliko novi bios nije rešio problem.
Što se tiče kancelarije mi smo zaista sa naše strane i priznali problem i pokušali da ga rešimo i potvrdili javno da je moguće zameniti za drugi model.

Koliko vidim iz svega ovoga, najveći problem je nastao upravo sa DL'om koji je u prvi mah vratio kartice kao ispravne, jer nije uspeo da ponovi kvar, a zatim napravio grešku prilikom zamene.
Ponovo ćemo kontaktirati našeg PM'a tamo i insistirati da isprati celu situaciju!

Ne vidite da bi se Gigabyte spustao tako nisko. Dovoljno je nisko sto nigde niko nije procitao:
Postovani, zelimo da vas obavestrimo da je dobar deo karti serije 6850 neispravan i tu nazaalost ne mozemo nista da uradimo.
Ukoliko imate problema sa doticnom kartom molimo vas da se javite lokalnoj radnji gde ste klupili radi zqamene ili vracanja para.
Ucinicem o sve sto je u nasoj moci da se situacija nikada ne ponovi. Gigabyte.
To mogu oni da pricaju da su to rekli odmah. Posto se ta recenica sa recenicom: "Igrice nisu merodavne"... ne slaze. Ne mogu i jedno i drugo da izgovore

To i samo to i nista vise je razlog sto ja ne da necu nego NE SMEM da rizikujemo. Prvo sto ja tako reagujem da ne znam sta radim zagorcacu i sebi i njima zivot drugo to su skupe igracke za takvo igranje.
Na stranu sto sam ja besan i sve to prodje ostaje strah da nee smes da kupis nesto. Dobijas los trip od imena proizvodjaca samo. A svoje sam rekao kako kupujem bilo sta od hardvera dalje. Sta god se kupuje neko je rekao se proba pa mogu i ja da probam grafiku pre nego kupim, a ne da kazu pa moras sigurno da kazes da li hoces da bi je doneli posto je jako skupa ne isplati se. Na 90% mesta je ni nema u prodasvnici ni da je vidis a ne da probas. I svima je zgodnbije da posalju kuci i dodje do cega dodje vec.
 
Pozdrav Svima,

Nakon razgovora sa našim PM u Direct Linku, dobili smo uveravanja da će svima koji pošalju kartice nazad na zamenu biti rešena reklamacija po hitnom postupku.

Prvi koji je kontaktiran je kupac koji je greškom dobio 465 karticu nazad umesto 460 kartice.

JOŠ JEDNOM MOLIMO SVE KOJI IMAJU PROBLEM SA KARTICAMA DA VRATE KARTICE NAZAD NA RMA, SVI NEISPRAVNI PROIZVODI ĆE BITI ZAMENJENI!
 
Pozdrav,

Evo nakon provere i sa Grappolom, sve 3 kartice koje su došle preko njih su razdužene prema kupcima.
Što sa ovom jednom karticom iz DL'a čini UKUPNO 4 kartice.

UKOLIKO IMA JOŠ NEKO KO IMA PROBLEM SA 6850 KARTICOM, POTREBNO JE DA JE VRATI NA RMA PREKO RADNJE GDE JE UZEO.
 
Vladak, sve je ovo SADA lepo, medjutim proslo je PREKO 70 dana od kad su ljudi prijavili STVARNE probleme !
Cak smo (posto i ja spadam u grupu sa felericnim 6850) nosili odredjene igre i testove u servis da bi sto pre ljudi u servisu videli da to ne radi .
Ja sam imao SRECU pa su ljudi u Atomu mi za 9 dana zamenili sa novom za koju ni sami nisu znali da l radi dobro, ali to su ucinili da ne cekam da prodju novogodisnji praznici. Rekli su i ako ta ne radi, da dodjem ponovo. Svaka cast za njih !

SADA , svaka cast i vama iz Gigabyte predstavnistva (ili sta vec) ALI stvarno ste KASNO REAGOVALI !

Nadam se, zbog nas i vas, sledeci put, kad se na ozbiljnom forumu kao sto je ovaj, jave ljudi , koji iz prethodnih tema i postova dokazuju da su DOBRI POZNAVAOCI software i hardware, RANIJE REAGOVATI !

Pozz

(PS. ja zbog ovog necu sledeci put biti u dilemi da l da uzimam Gigabyte, svakom se desi greska. jedino ako se u skorije vreme pojavi jos 5 proizvoda sa greskama ,e onda...)
 
Pozdrav,

Hvala na strpljenju i poverenju.
Nadamo se da sledećeg puta neće biti, a brža reakcija će definitivno uslediti.

Kancelarija je reagovala još pre nove godine.
Kartice bi bile zamenjene još pre NG, da lager kod distributera nije bio prazan. :(
Grappolo je odmah nakon nove godine počeo sa zamenom kartica kako je ko slao nazad na RMA.
Koliko vidim svi problemi su upućeni prema DL serviseru koji je dao spornu izjavu.

Problem u ovom slučaju nastaje sa servisom kod DL'a, jer je jedan od njihovih zaposlenih dao lično mišljenje o tome šta je merodavan test a šta ne, bez prethodne konsultacije sa kancelarijom!
Njegovo lično mišljenje, je upravo to, njegovo lično mišljenje i nema nikakve veze sa GIGABYTE kancelarijom!
Dodatni problem nastaje što je ta ista osoba preuzela na sebe da to mišljenje predstavi kao zvaničan stav i dalje delovala na osnovu njega?!
Iskreno i sam sam imao pomalo problem da poverujem da je ovo zaista rečeno i da je neko na osnovu toga radio dalje.
Naravno obaviće se razgovor sa distributerom povodom ovoga.

Ne moram da objašjavam koja je šteta GIGABYTE'u učinjena ovakvim samovoljnim ponašanjem, te osobe!

Ono što je najvažnije je da su svima koji su se javili do sada reklamacija završena i da će biti završena svima koji se budu javili.
Za sada imamo ukupno 4 grafičke kartice koje su vraćene nazad.

Jedino šta u ovom trenutku mogu da kažem da mi je lično veoma žao zbog svega šta su GIGABYTE korisnici preživeli.




Vladak, sve je ovo SADA lepo, medjutim proslo je PREKO 70 dana od kad su ljudi prijavili STVARNE probleme !
Cak smo (posto i ja spadam u grupu sa felericnim 6850) nosili odredjene igre i testove u servis da bi sto pre ljudi u servisu videli da to ne radi .
Ja sam imao SRECU pa su ljudi u Atomu mi za 9 dana zamenili sa novom za koju ni sami nisu znali da l radi dobro, ali to su ucinili da ne cekam da prodju novogodisnji praznici. Rekli su i ako ta ne radi, da dodjem ponovo. Svaka cast za njih !

SADA , svaka cast i vama iz Gigabyte predstavnistva (ili sta vec) ALI stvarno ste KASNO REAGOVALI !

Nadam se, zbog nas i vas, sledeci put, kad se na ozbiljnom forumu kao sto je ovaj, jave ljudi , koji iz prethodnih tema i postova dokazuju da su DOBRI POZNAVAOCI software i hardware, RANIJE REAGOVATI !

Pozz

(PS. ja zbog ovog necu sledeci put biti u dilemi da l da uzimam Gigabyte, svakom se desi greska. jedino ako se u skorije vreme pojavi jos 5 proizvoda sa greskama ,e onda...)
 
ja imam gigabyte 6850 i za sada mi super radi...iskreno se nadam da ce tako i da ostane jer sam je uzeo u Madjarskoj pa ne bi voleo da se cimam i budm bez kartice(mada kod njih to brze ide)
 
ja imam gigabyte 6850 i za sada mi super radi...iskreno se nadam da ce tako i da ostane jer sam je uzeo u Madjarskoj pa ne bi voleo da se cimam i budm bez kartice(mada kod njih to brze ide)

Ako radi radi, nema tu filozofije. Ili je ispravna ili nije. U Madjarskoj masa ljudi takodje sa defektnim karticama ;)
eno ih na Gigabyte Community forumu, identicni problemi kao i kod nas.
Imas srece i uzivaj !
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,

Da li mozes molim te da postavis link ka forumu gde si video prijave problema, jer madjarski sajt gigabyte nema community deo, niti forum, tako da pretpostavljam da se radi o nekom drugom sajtu.

Verujem da bi madjarskom officeu bilo veoma korisno da budu u toku.

Ako radi radi, nema tu filozofije. Ili je ispravna ili nije. U Madjarskoj masa ljudi takodje sa defektnim karticama ;)
eno ih na Gigabyte Community forumu, identicni problemi kao i kod nas.
Imas srece i uzivaj !
 
Pozdrav,

Da li mozes molim te da postavis link ka forumu gde si video prijave problema, jer madjarski sajt gigabyte nema community deo, niti forum, tako da pretpostavljam da se radi o nekom drugom sajtu.

Verujem da bi madjarskom officeu bilo veoma korisno da budu u toku.

Ovde se ljudi zale i kazu da ima dosta problema u Madjarskoj:
http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/topic,3884.15.html

Ima jos jedno tri teme u glavnom meniju u vezi problema sa 6850
 
Poslednja izmena:
Hvala na linku.

Sada pošto je GIGABYTE zamenio kartice.

Mislim da bi bilo fer objaviti i ovaj link isto, posto se radi o zvaničnom AMD forumu gde se diskutuje isti problem na XFX i MSI karticama 6850, što dokazuje da nije problem isključivo vezan za GIGABYTE.
Takođe sa ovog threada se moze videti koliko dugo se cekao zvanicno resenje od AMD-a.

XFX MSI
http://forums.amd.com/game/messagev...=142284&STARTPAGE=9&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

HIS
http://forums.amd.com/game/messagev...142284&STARTPAGE=22&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear
 
Poslednja izmena:
Назалост код мене проблем још увек није решен. Данас сам подигао нову картицу са сервиса и код ње се јавља исти овај проблем. Осим тога се јавља и проблем са курсором када се картица мало загреје, уместо курсора се појаве 2 паралелне испрекидана линије. Мислим да је сличан проблем имао још један од корисника у овој теми.

Дакле све у свему ја сам после ове рекламације добио нову картицу, али та нова је још неисправнија него претходна. То све говори да ова фелерична серија није повучена из продаје већ да се још увек продаје. Како ствари стоје ја ћу морати поново да носим картицу назад у сервис, и да изгубим још мало времена и новца на овај проблем, само се надам да ћу живце овај пут сачувати. А мислим да је СРАМОТА исувише блага реч за ову ситуацију.
 
Назалост код мене проблем још увек није решен. Данас сам подигао нову картицу са сервиса и код ње се јавља исти овај проблем. Осим тога се јавља и проблем са курсором када се картица мало загреје, уместо курсора се појаве 2 паралелне испрекидана линије. Мислим да је сличан проблем имао још један од корисника у овој теми.

Дакле све у свему ја сам после ове рекламације добио нову картицу, али та нова је још неисправнија него претходна. То све говори да ова фелерична серија није повучена из продаје већ да се још увек продаје. Како ствари стоје ја ћу морати поново да носим картицу назад у сервис, и да изгубим још мало времена и новца на овај проблем, само се надам да ћу живце овај пут сачувати. А мислим да је СРАМОТА исувише блага реч за ову ситуацију.

Zasto si menjao za istu kartu ???
Ja nikad ne bih uzimao ponovo nesto sto nije kako treba i na sta svi kukaju.
Da li su te pitali ili su samo poslali po njihovom izboru?
Meni su samovoljno poslali 465 sa defektom, ali me je ubrzo kontaktirala prijatna cura :D sa kojom sam ekspresno nasao resenje (verovatno PR).
U buduce samo sa njom komuniciram, ovi mehanicari (kasapi) me ne interesuju :smash:
Zamenice ti kartu ne brini, ali opet mora da sacekas transport :S:
Gledaj pa zameni opet za Gigabyte 6850 :eyebrows:
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno