Šta je novo?

Gran Turismo 5

moras obavezno da nabavis volan za ovu igru jer je igranje bez, kao da umesto zene pokusas da silujes zid :p

fora je u tome sto smo mi "pljuvaci" igrali simulacije (pa razbijali se od igranja) , pratili moto sport inace, pratili razvoj gt5 i obavezno igrali prethodne nastavke.

razocarenja su padala jedna po jedna, kaz je najavljivao kako nece svi automobili biti premium vec oko 250 (od 1000 je porazavajuce saznanje). Pa onda i da ce biti 20ak staza (u odnosu na prethodnih "70 tracks" (za koje sam ja znao da su layouti ali nada poslednja umire)).
Pa onda da ce uvesti 3D (to je bilo po nalogu iz Sony-a koji je meni najvise zasrao celu stvar) zbog koga se sigurno islo na srozavanje rezolucije senki (koje su gore nego u prologue) i detaljnosti (vecine) staza...

Fora je u tome sto ove vesti nisu servirane sve od jednom , jer bi to izazvalo momentalni revolt, nego su servirane jedna po jedna, onako kao nasa vlada, dok se zaboravi jedno razocaranje, oni serviraju i drugo.

O oficijalnim i neoficijalnim odlaganjima da i ne pricam. I onda kad ti se sve to skupi, kako da ne budes "ne toliko odusevljen" :p
ovo sve ne bi trebalo da bude toliko strasno, malo li je 250 super detaljnih auta, online, generator staza....
ali ova igra nije pravljena da se igra par meseci i to je to, vec par godina , kao sto je to bio slucaj sa gt4. :p

+ovo za abs sto boris prica je skroz istina (bez balansa kocnica, ako sa kvacilom pri usporenju i pipnete kocnicu na autu sa zadnjom vucom, motor se gasi tj. stal-uje), pa ni kontrola proklizavanja ne radi kao u pravom autu vec kompjuter to radi bas kao pomoc igracu a ne onako kako bi to funkcionisalo u autu.

Sve u svemu uzmi slobodno igru, jer ako si bio odusevljen prologom ovim ces tek da se odusevis. :)
Fora je valjda kao sto driver rece da su neki od nas mnogo ocekivali (sto je bilo sa razlogom imajuci na umu koliko je meni fenomenalan bio prologe a jos su nakon njega imali 3 godine).
 
Poslednja izmena:
Sve vise (upucenijih u materiju) ljudi prijavljuje i ono sto je meni bilo cudno.. da je ABS podesavanje malo vise nego pravi abs, otuda i skala od 1 do 10 sto je nebuloza, a i mozes ga upaliti na svim automobilima. Cak i na "1" previse dobro sljaka. Igram se ovih dana sa brake biasom, stavio sam na Corvetti 5 napred, 3 pozadi, i uopste ti ne treba ABS, osecaj je duplo bolji i uopste ti ne bezi auto ako ne gazis kocnicu ko sivonja.
Sta hocu da kazem, izgleda da abs ipak radi kao 'pomoc' a ne kao pravi ABS i da igra najvise dolazi do izrazaja kad ga ugasis i podesis brake bias malo vise na prednje tockove...

A shta je ABS nego pomoc pri kochenju ? :) Zabodi kochnicu na pravom automobilu pa cesh da vidish kako ce da ti pomogne. A da, ti si ABS video samo na posteru :d:d

A inace, sto se tiche ABSa u GTu, zar nisi ti postovao YT link ka prvom delu GT5 reviewa kod onog hobbita ? :) Lepo su rekli da je problem sa podeshavanjem pedala u igri. Kod nekih kocnice blokiraju odmah (a taj problem postoji kod svih Logi volana izgleda), dok kod onih pedala koje oni koriste toga nema, kocnica se bez ABSa ponasa kao prava. Bash je retardirano da moras da stiskas kocnicu max 1cm inace ce da blokiraju tockovi :)
 
Poslednja izmena:
bre driveru ,u pravu je boris, abs pomaze da se ne zakljucaju tockovi pri kocenju, ali ovo je preterivanje , cak i na vrednost 1.

I abs , iako radi to sto radi, fizicki ne moze idealno ,kao u igri ,da se izbori sa naglim kocenjima pri ogromnim brzinama, pa malo popusta, malo pritisne.
otuda , ako si gledao negde, ona neumerena skripa guma tokom zaustavljanja pravog auta.

edit. e to za logi volane nisam znao , pa kad misle da to ispravljaju?? :p
 
Poslednja izmena:
Ma pratim i ja auto moto sport, vozim motor, auto, to mi je strast i jedan od hobija. Ali odkako sam se oladio od PS3ja zbog nekih stvari skroz sam i zaboravio na GT. Mislim Prologue me je odusevio u onoj meri u kojij je to moguce, naravno imam i ja zamerki jer uvek moze bolje.

Samo dosta postova u ovoj temi je zvucalo kao da je konacna verzija 5x losija od prologuea, koji mi je moram priznati i bio pomalo dosadan. Sad kad vidim ove online dodatke, trgovanje automobilima, toliko podesavanja oko motora i ostalih komponenti, stajling, to mi deluje bas primamljivo i zanimljivo. Ma uzecu ga sigurno, bas zbog MPa najvise.

Inace jel X1 najbrzi i koja mu je cena?:d
 
bre driveru ,u pravu je boris, abs pomaze da se ne zakljucaju tockovi pri kocenju, ali ovo je preterivanje , cak i na vrednost 1.

I abs , iako radi to sto radi, fizicki ne moze idealno ,kao u igri ,da se izbori sa naglim kocenjima pri ogromnim brzinama, pa malo popusta, malo pritisne.
otuda , ako si gledao negde, ona neumerena skripa guma tokom zaustavljanja pravog auta.

edit. e to za logi volane nisam znao , pa kad misle da to ispravljaju?? :p

Pa ja ne razumem koji je problem sa ABSom u GTu ? Pravi ABS omogucava da kada zabodesh kocnicu tochkovi ne blokiraju i automobil bude upravljiv - nastavi pravo, to isto bez ABSa, kocnice blokiraju i auto ide gde on hoce :)
 
Ali ocigledno preterano dobro sljaka :) Kazem, samim tim sto ti mozes da stavis taj "abs" na automobile od pre 40 godina, ti govori da to nije bas abs vec nesto drugo... I pomeri balans kocnica, stavi 5:3, videces da nema zabadanja i zanosenja tako lako. To su ovi iz ISR rekli da ce da se isprave u drugom delu reviewa jer nisu znali za to. Nekako mi je 'cistija' i sirovija igra bez toga jer mi bas izgleda kao da je jos jedna vestacka pomoc a ne pravi abs :)
 
Poslednja izmena:
@ NSX - pa covek je nas, zar nisi citao da se odusevio prologom :d ??
 
Kako sija ovaj GT5 u pravim situacijama :) One UZASNE trke i dogadjaji iz karijere mogu da ti ga ogade i da ti izgleda kao jos jedna igrica :) Sad sam rekreirao onu Academy kombinaciju, stock 370z na Indy Road Course. Abs ugasen, Comfort Soft gume, brake bias 3:1... sjajno :)
 
svima koji nisu gadljivi na standard automobile , preporucujem mugen s2000 :)
ultra zabavan auto , narocito sa comfort gumama :)

aj ljudi da opalimo veceras neku trku.
 
Poslednja izmena:
Howdy partner :D

camaro1g.jpg


camaro2s.jpg
 
Poslednja izmena:
Moja Burgundy metallic je lepsa :p Gledam kom bi automobilu jos pasovala, Camaru lezi kao salivena.. :)
Uzeo sam ga samo za poziranje, u voznji kad predjes 200 sa njim pocinje da gubi snagu i da otpusta gas, ja reko opet mi se pedale razvalile :d
 
Poslednja izmena:
ali ti zato onaj golf gtd sluzi za perfomans ,a bitango? ;)
 
Hah, to je bio prvi put da ga vozim :) Ja ne znam zasto online vise ne radi onako dobro kao u pocetku, ako host uvek mora da ima bar 1mb upload onda se necu bas naigrati.. mada generalno se 'u vazduhu' oseca neka neozbiljnost u vezi online trka.. sigurno je ostavilo traga to sto je ovo prvi GT sa ostecenjima. Svaki server konstantno menja staze i automobile, kao da igram Battlefield ***.. cim je Free Practice duzi od 5 minuta odma stizu rage poruke "i'm ready!!", "why aren't we racin'!!!11!" :d Nadam se da ce se to procistiti kad klince smori igra i da ce biti nekih organizovanih takmicenja i slicnih stvari..
 
jeste malo lagovalo kada sam ja pravio server (zakljucio po tvom kretanju :d ) ali bas kada sam mislio da je burazer zavrsio za to vece (sa fetisom za tv reporterkama i porno glumicama :p ) rasvetlucalo se ono "bussy" svetlance na ruteru , i reko "*ebi ga!" :)

zato je upao posle driver , vozili se super gt-evima , a posle i ranko.
kakvu smo trku imali na ringu, sa M3 , i nekim GTPdrivers69 , znaci jedan drugom za branikom, i nekoliko puta se smenjivali u vodjstvu celu trku , bez kontakata :D
 
Poslednja izmena:

Naravno kad lelujaju onako levo desno pa se niko normalan ni ne usudjuje na preticanje :d a i sto vole ljudi Ring za trkanje pa to ti je.. :) Jos stavis kisu i Impreza WRX sa Racing gumama, ideeemo.. toliko bude zarazno da se smorim pre Karusela :D
 
ne ne ne , skroz je bilo kao da igramo u lanu . u tim trenucima mi net odlicno radio :d

al dobro mogli smo da se trkamo i golfovima, ali je vec bilo dosta kasno za to. zeleli smo da se trka zavrsi pre svanuca :d
 
Da, inace je u zivotu najinteresantnije voziti najgori auto, tako bar deluje sa postera :d:d
 
Pa jesi probao WRX sa Racing gumama? Uzas, vise mogu da me zabave one igrice za Nokiu :d
 
Jesam, uzivo, ali tu ne fali G i vibracije :d
 
Koliko je bre bilo automobila na tom parkingu :D

Samo pokusavam da izvucem sto 'realnije' iskustvo iz ove igre.. jer sa nekim automobilima, pre*rkanim gumama za isti, i na nekim stazama, samo cekam da vidim siljke ispred sebe i pandure kako me jure :d
 
driver sanja dan kada ce motosport doziveti svoj najveci vrhunac - glasovne komande i antigravitacioni pogon :d
 
^ Shta bre lupetash Marko :d Kako vozish onda Takatu sa slikovima ? :) Xanavi GTR sa Racing gumama i dalje nema understeer i odlichan je za voznju, a Takata verovatno jos manje, jer su ti automobili i u zivotu takvi. To sto se automobil lako vozi mislim da vec 10 godina ponavljam da simulacija nije ona igra gde se automobili najteze voze :d Najgore je kad automobil ima previshe under/oversteera jer onda ga ne upravljash ti nego on tebe :d

Svi ti automobili na koje se Lozach lozi :d u igri sa confort hard gumama, u realnom zivotu su nemoguci za voznju :d Shta je tebi onda prava Formula 1, NFS sa najboljom grafikom :d:d
 
Poslednja izmena:
Naravno da ne mislim to, ali potpuno je drugo real life i GT koji se pravi za 7 do 77 :) Ja pokusavam da mu otkrijem onaj naj ozbiljniji deo :)

Pa pogledaj molim te GTR na Ringu, onaj zvanicni rekord, jedan od najstabilnijih i najnapunjenijih tehnologijom automobila.. i vidi koliko se cima sa volanom.

U pravim kombinacijama (automobila, guma, staze) igra je stvarno sjajna.. ali bre nekad mi je muka koliko arkadno deluje.. pa ti to opravdaj kako god zelis, da se tako lako i bezdusno voze ti automobili u stvarnosti ne mozes da me ubedis :)
 
Poslednja izmena:
eee ali je drugo driveru da vozis supergt-e sa sa racing gumama , te masine su pravljene da vozac u njima moze da prezivi 50ak krugova (mada imas i one od 1000km suzuka, i jos neke endurance) , lako je tebi da kazes da se odlicno ponasaju kada odvozimo 3 kruga a za to vreme se taman gume zagreju na njima u stvarnosti :p

I zanimljivo je kada automobil under ili oversteeruje, ne preterano naravno , ali cisto toliko da moras da se izboris malo sa njim, a ne da mu crtas "e sad ovu krivinu hocu tako a ovu tako" :p

smara vise ovo ponavljanje...
 
eee ali je drugo driveru da vozis supergt-e sa sa racing gumama , te masine su pravljene da vozac u njima moze da prezivi 50ak krugova (mada imas i one od 1000km suzuka, i jos neke endurance) , lako je tebi da kazes da se odlicno ponasaju kada odvozimo 3 kruga a za to vreme se taman gume zagreju na njima u stvarnosti :p

I zanimljivo je kada automobil under ili oversteeruje, ne preterano naravno , ali cisto toliko da moras da se izboris malo sa njim, a ne da mu crtas "e sad ovu krivinu hocu tako a ovu tako" :p

smara vise ovo ponavljanje...

Ne znam al i meni se stvara neki arkadni osecaj, al ko sam pa ja da o tome da pricam realno vozim bre samo biciklu, dianu i reno kombi. Nisam ni seo u nesto brzo a kamo li da sam nesto vozio. Sve moje je :type:
 
Shta je tebi onda prava Formula 1, NFS sa najboljom grafikom :d:d

A F1 bolid je lak za voznju? Nema ni pre ni podupravljanja?

Po obicaju, filozofiras i izmisljas argumente kako ti u datom trenutku odgovara.
 
Vrh Dno