Šta je novo?

Pomoć u izboru slušalica

radar

Čuven
Učlanjen(a)
01.10.2001
Poena
619
Hteo bih da kupim neke malo bolje slušalice, ali sam totalni laik po tom pitanju. U 90% slučaja služiće za slušanje muzike sa kompa (mp3 i FLAC) ili sa nekog prenosnog plejera. Isplati li se dati u tu svrhu 40-50 Evra za na primer:

Sennheiser HD 435, Sennheiser EH 250 ili AKG K 77

ili će biti sasvim dovoljno i 20 Evra za Sennheiser EH 150

Kakve su Sony/Panasonic/Pioneer/Philips u odnosu na Sennheiser u približnom cenovnom rangu. Vidim da je raznovrsna ponuda ovih brendova na Tehnomaniji.

npr:
- Panasonic RP-DJ300E-S
- Panasonic RP-DJ120E-W
- Panasonic RP-HT360E-S
- Pioneer SE-M290
- Pioneer SE-M390
- Philips SBCHP 400
- Philips SHP 2700
- Philips SHP 5401

Naravno, sve druge preporuke su dobrodošle. Jako mi je bitno da sluške budu što udobnije jer ću ih u principu nositi u dužim vremenskim intervalima.

Poslednja izmena:
Veoma je važno da nabaviš neku zvučnu kartu (makar Audigy SE/LS polovnu za ~10-15e), razlika u zvuku na slušalicama u odnosu na integrušu je drastična. Uvek sam za kupovinu slušalica od firmi kojima su one prioritet, a ne samo 1 od milion proizvoda, tako da Senn i AKG samo, ostalo ne.

Ako ne možeš da izdvojiš više od 40-50e ukupno, onda bih ja radije išao na EH-150 + neka zvučna, samo te cene na mitrosmusic sajtu uzmi sa rezervom.

Čak bi za ~30e mogao da uzmeš Asus Xonar DG koji ima ugrađeno pojačalo za slušalice, i dalje se uklapaš.:)

Poslednja izmena:
Veoma je važno da nabaviš neku zvučnu kartu (makar Audigy SE/LS polovnu za ~10-15e), razlika u zvuku na slušalicama u odnosu na integrušu je drastična. Uvek sam za kupovinu slušalica od firmi kojima su one prioritet, a ne samo 1 od milion proizvoda, tako da Senn i AKG samo, ostalo ne.

Ako ne možeš da izdvojiš više od 40-50e ukupno, onda bih ja radije išao na EH-150 + neka zvučna, samo te cene na mitrosmusic sajtu uzmi sa rezervom.