Šta je novo?

Gran Turismo 5

@Vuk
impresivno onda... mada sve sa hemi-jevim motorom mi je nekako ...americki AMG-ovano :p

taj motor kod njih je univerzalan jer su svi njihovi muscle imalo oko 6-7k cc.

mada opet nigde nema o maximalnoj brzini koju si ti kritikovao u gt5 ;)
 
Nesto sam se zezao sa aparatom, nije neki kvalitet ali reko da iskoristim ovaj brzi upload na poslu :) Jedan krug sa LFA oko Ringa, sve pomoci ugasene, abs na 1, vozio sam oprezno, daleko je od nekog rekorda..


[YOUTUBE]-rEdtBpsNx4[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
@Vuk
impresivno onda... mada sve sa hemi-jevim motorom mi je nekako ...americki AMG-ovano :p

taj motor kod njih je univerzalan jer su svi njihovi muscle imalo oko 6-7k cc.

Moze tako da se kaze. Bilo je motora i vece zapremine, ali uglavnom nisu mogli da se mere sa HEMI-jem po performasama. (doduse Chevy-jev 427 i Fordov cobra jet su, takodje, bili zveri :p) Cinjenica je da su vecina motora tada bili slicne zapremine, ali su im blokovi i kompletan "setup" bili drugaciji, pa je, ipak, bilo dosta razlike izmedju modela.

mada opet nigde nema o maximalnoj brzini koju si ti kritikovao u gt5 ;)

Pa eno ona dva sa linka predjose 400 metara pri 220 km/h, a vidi se po zvuku da rpm nije visok. :D

Salu na stranu, izuzev Daytone i Superbirda, koji su pravljeni za top speed, ovim ostalima nikad nije oficijalno merena maksimalna brzina. Jedino su Mopari i Trans am/firebird imali brzinomer koji pokazivao 150, odnosno 160 mp/h, pa je zakucavanje kazaljke bilo jedini pokazatelj da zaista mogu da idu toliko. :) Mada, opet, treba uzeti u obzir da i brzinomer ume da laze, tako da nikad nije bilo 100% sigurno... :p

@Boris: Super voznja, mada mi, uzimajuci u obziir da si poiskljucivao sve pomoci, deluje nekako suvise precizno, preterano izbalansirano, ponekad kao da vozis po sinama... Doduse, to je samo na momente. :) U drugim slucajevima, zanosenje i ispravljanje volanom deluje fantasticno odradjeno i u tim momentima ti se cini da si na ivici, cak i uz nesto laganiju voznju. :p

Steta sto nema Porschea u igri, mogu misliti koji bi bio trip voziti 1972. Carreru RS na ringu sa svim pomocima iskljucenim. :)
 
@Boris: Super voznja, mada mi, uzimajuci u obziir da si poiskljucivao sve pomoci, deluje nekako suvise precizno, preterano izbalansirano, ponekad kao da vozis po sinama... Doduse, to je samo na momente. :) U drugim slucajevima, zanosenje i ispravljanje volanom deluje fantasticno odradjeno i u tim momentima ti se cini da si na ivici, cak i uz nesto laganiju voznju. :p

Pa generalno ovi japanci leze na putu kao nenormalni, i NSX-R i GTR (pogotovo) i LFA.. a i ne vide se toliko sitne korekcije pravog volana na virtuelnom..
 
Alfa 33 Stradale je trkacki automobil napravljen u 18 primeraka, a Hemi 'cuda je sedan u koji je stavljen snazan motor, koji je kostao 500 puta manje i imao milion puta vise proizvedenih primeraka. Fantasticno poredjenje! :d Sto ga ne uporedis sa road Ferrarijima i Maseratijima iz tog perioda, od kojih je cuda bila neuporedivo jeftinija, a brza. :)

BTW, otkad je sad 250 km/h lose? Pa jedini dzapaneros koji stock moze da ide brze od toga je GTR, a on je tek 2 goidne u prozivodnji. :d

Ti, vidim, uporno nastavljas da se pokopavas. :d

Koliko znam NSX je jos 91. isla 270 km/h...sa 3000 ccm i 270-80 hp :) Alfa Stradale je u osnovi bila trkacki ali postoji i verzija za cestu...

Inace vidim sad na stranim forumima da su ljudi po GPSu stizali do 130-140 mph(i da je "possible" 150 mph) sto opet nije 250 km/h :)

I ne znam sta si se zapalio za ta americka kola, mora da pratis i sex&grad opru vinfri bejzbol i ostale americke imbecilnosti do bola :)
 
RUF-a ima u trkama... Malo malo pa naleti neki na stazi medju protivnicima. To me i cudi najvise jer sta ce tu ako ne mogu da se kupe il sl. I dalje se nadam Rufu ;)
 
Nesto sam se zezao sa aparatom, nije neki kvalitet ali reko da iskoristim ovaj brzi upload na poslu :) Jedan krug sa LFA oko Ringa, sve pomoci ugasene, abs na 1, vozio sam oprezno, daleko je od nekog rekorda..


[YOUTUBE]-rEdtBpsNx4[/YOUTUBE]

gear ratio mu je predugacak, bar za ovu stazu
 
Istina, stvarno ne znam moze li to da se kupi i da se menja, za sad ih nista ne diram osim felni.. mada i ovaj motor ide skoro do 10.000rpm :)
 
Inace vidim sad na stranim forumima da su ljudi po GPSu stizali do 130-140 mph(i da je "possible" 150 mph) sto opet nije 250 km/h :)

Hemi based automobili su isli 150+ mp/h, Charger 500 i C3 'vette i 160+ mp/h, Charger Daytona i Superbird 200+ mp/h.

I ne znam sta si se zapalio za ta americka kola, mora da pratis i sex&grad opru vinfri bejzbol i ostale americke imbecilnosti do bola :)

Svakako, svakako... Zaboravio si jos i kecere! :d

To bi bilo isto kao i kad bi ja tebi rekao da posto si fan japasnkih automobila, to automatski znaci da se lozis na JRPG, gledas i citas iskljucivo mange, a "zanimas" se uz hentai. :d

Ja samo pokusvam da budem objektivam i stavim do znanja da svaka autoindustrija ima svoje prednosti i mane i da nista nije crno i belo, kao sto tvoj "guru" driver tvrdi. No, za objektivno gledanje na automobile, ipak treba malo veci prag tolerancije i sire polje interesovanja, sto se svakako ne stice gledanjem "fast and furiousa" i "tuning and stylinga". :d
 
Lik na gtplanet-u je prevrnuo Skyline :
EifelCircuit.jpg
:D :D :D
 
Ajd realno, jel ima potrebe modelovati donji deo automobila, bezvezno trosenje vremena i memorije.. Mada za unutrasnjost tocka mi je cudno, mogu da se zakunem da nisam to video dok sam fotkao..
 
Ne provaljujem sta treba da vidim :) doduse bas mi je taman monitor ovde.. reci mi samo da nije ovo zuto sa donje desne strane :)
 
Poslednja izmena:
Da, stvarno bespotrebno trosenje resursa samo zato sto je average Joe zahtevao damage i prevrtanje automobila...

Video sam i ja yellowbird u oglasima ali nisam tada imao novca :C cim ga vidim kupujem...
 
Al si sad lupio Ranko :) Bas je avarage Joe-u svejedno da li ce da se prevrne... ta nemogucnost prevrtanja je uzasno uticala na fiziku, nije bitan sam cin prevrtanja.. i jos uvek se malo oseca ta neka sila koja nedozvoljava prevrtanje.
Damage takodje.. ladno vam i dalje nije jasno zasto je bitan.
 
Hmmm da, prevrtanje toliko utice na fiziku da se ja od kad sam uzeo da igram GT5 ni jednom nisam prevrnuo...

Ranije je dozvoljavalo naginjanje do ~45 stepeni sto je bilo sasvim dovoljno za normalan racing...

Da sam ja mogao da biram izostavio bi i prevrtanje i vizualni damage a ubacio mehanicki...
 
Hmmm da, prevrtanje toliko utice na fiziku da se ja od kad sam uzeo da igram GT5 ni jednom nisam prevrnuo...

Kao sto rekoh, jos uvek mi se cini da neka sila drzi automobil na zemlji.. kad sam vozio Fitju na Tsukubi sa driverom, gazio sam ivicnjake pod nemogucim uglovima, morao je da se prevrne, ali nije :)
I naravno da mislim na mehanicki damage, da li stvarno to treba da se naglasava :)
 
Kao sto rekoh, jos uvek mi se cini da neka sila drzi automobil na zemlji.. kad sam vozio Fitju na Tsukubi sa driverom, gazio sam ivicnjake pod nemogucim uglovima, morao je da se prevrne, ali nije :)
E bre, gde je ona Japanka sto je uspela da ga prevrne u prvoj krivini :D
Nemoj da gledas ivicnjake, Tsukubini su prilicno niski i ravni, probaj u poslednjoj ili prvoj krivini naglo da ga smotas prvo levo pa onda desno kako bi se prenela tezina na jednu stranu i garant ima da se prevrne :d

I naravno da mislim na mehanicki damage, da li stvarno to treba da se naglasava :)

Pa mora da se naglasava, vidis sta smo dobili, svi sajtovi su se bunili u reviewima proslih izdanja kako nema vizuelnog damage-a, PD ih je slusao i ubacio to, zato sada moramo da cekamo na mehanicki jer average joe ne zna sta to znaci :D
 
Sad gledam sliku ovog prevrnutog auta i pitam se gde su te komponente o kojima ste pisali. Koje svaka za sebe proizvodi zvuk, ima svoju fiziku.... kao na pravom autu. Jedna od prednosti zbog koje je toliko hajpovan GT5.
Ovde tockovi vise na nekoj sivoj nedefinisanoj masi. Auspuh je tek tekstura, ustvari deluje mi kao uvelicana fotografija jer je ostao i natpis na podu od nekog Burago modela.
Ni traga elementima vesanja, menjacu, diferencijalu, kocionim diskovima....

Izgleda da je sve to ostalo negde u masti obozavaoca.
 
Sad gledam sliku ovog prevrnutog auta i pitam se gde su te komponente o kojima ste pisali. Koje svaka za sebe proizvodi zvuk, ima svoju fiziku.... kao na pravom autu. Jedna od prednosti zbog koje je toliko hajpovan GT5.
Ovde tockovi vise na nekoj sivoj nedefinisanoj masi. Auspuh je tek tekstura, ustvari deluje mi kao uvelicana fotografija jer je ostao i natpis na podu od nekog Burago modela.
Ni traga elementima vesanja, menjacu, diferencijalu, kocionim diskovima....

Mislim da se ovde jasnije vidi :D

261nl1i.jpg

aa2058.jpg
 
Jel receno da li je u pitanju bio standard ili premium model?
 
Ahahahahaa, tek sad vidim, ludi PD, ovo im je bolje od Loh Nesa :D:D:D
 
Zanimljivo da najvise pljuju igru ono koji su je videli na yt, pa onda i oni koji su probali na sat - dva, iako je dosta puta receno da igra pokazuje pravo lice sto vise igras..

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Niko nije potvrdio da je easter egg u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Niko nije potvrdio da je easter egg u pitanju.

Pa niko ni nece to da potvrdi, isto kao i Loh Nes ili majmunce na Trial Mountain drvetu, kladim se da ima jos takvih stvari...

Ali bitno da je to soko prvi primetio i iskritikovao :D
 
Vrh Dno