Šta je novo?

Gran Turismo 5

^Nadam se, jer valja ovo prodati uskoro. :)
 
Mene ce kad budem igrao u svakom slucaju smarati te trke sa AI-em, vise ce da me zanima sama voznja i isprobavanje svih auta nego neke smaracke trke. Za trke je ipak tu online sa zivim protivnicima po ko voli nek izvoli.
 
Mene ce kad budem igrao u svakom slucaju smarati te trke sa AI-em, vise ce da me zanima sama voznja i isprobavanje svih auta nego neke smaracke trke. Za trke je ipak tu online sa zivim protivnicima po ko voli nek izvoli.

Pa ok, gledaj to na drugi nacin, kroz trku sa AI ces svaki krug biti bolji i bolji, uciti staze sto ce ti na kraju pomoci da jednog dana budes Ranko dok igras sa drugima :d
 
Jel moze Ranko da se puca iz auta kad nabudzis lvl ? :D Ko u GTA. :)
 
Pa ok, gledaj to na drugi nacin, kroz trku sa AI ces svaki krug biti bolji i bolji, uciti staze sto ce ti na kraju pomoci da jednog dana budes Ranko dok igras sa drugima :d

Sto jes jes ali ipak mislim da sam u najboljem slucaju prosecan vozac u odnosu na likove sa ovog foruma :S:

Meni je i fizika GT prologa bila odlicna, ako je jos bolja u petici jos bolje :)
 
Koliko me muscle automobili nerviraju. Koja je poenta automobila sa 7L motorom sa 400 konja kada ne moze da razvije vise od 200km/h bez kupovine custom transmissiona od 20k cr? Americki *****ni dizajn.

Cek, cek, dakle ti si uzeo automobil iz '60-ih sa leaf spring zadnjim vesanjem, napravljen iskljucivo za drag, ne bi li ga vozao u circuit based racing igri?... :d

Ovo za custom transmission je shit, kao i u 4-ci. Dakle, "upgrade" automobila se i dalje vrsi preko dugmeta, a neka malo slobodnija podesavanja, (kao sto je gear ratio, na primer), su omogucena tek kad se kupi najskuplja moguca transmisija. Bah...

^Nadam se, jer valja ovo prodati uskoro. :)

kolkopara.jpg
 
Auto je iz 70ih i nije problem upravljanje (koje je krs, ali nema veze, nekako prodje kroz krivine), vec cinjenica da ima 4 brzine i ne moze da predje 200km/h. :d Maksimalna brzina je, inace, potpuno sporedna stvar u dragu. :d

Sad sam iscimao ove sa GAF-a, pa se jedan javio da mi pomogne i da mi pokloni neki drugi krs sa 750ks. Valjda ce biti dovoljno. :d
 
E ako ne moze da predje 200 kmh, onda je stvarno "realno" napravljeno, bas kao i onaj "bumber car show" kad automobil dotakne unepred zamisljenu ivicu. :d

Btw, vecina sportskih automobila drag zavrsavaju pri 185-190 kmh. Samo 10 secs i lower idu oko 220-230 km/h prilkom prelaska linije.
 
Da li je realno ili ne ('71 Cuda 440 - 6 pack) ne znam, ali i posle dosta upgradea nece preko 200km/h. Sad moram da bacim jos 20k cr na najjaci transmission da mu sredim maksimalnu brzinu i da dobijem Classic Muscle trku, da bih onda mogao komotno da bacim auto u koji je ulozeno preko 120k cr, jer nijednu drugu trku ne mogu sa njim da dobijem.
 
Sad sam iscimao ove sa GAF-a, pa se jedan javio da mi pomogne i da mi pokloni neki drugi krs sa 750ks. Valjda ce biti dovoljno. :d

Koliko znam jedino je ova masina pravo resenje:

Chaparral_2J.JPG


Chaparral_rear.JPG


Steta sto Mazda Minolta ne moze da ucestvuje, preleteo sam ring za manje od 6 min sa njom :D
 
Video sam da je Ferrari F1 (nisam siguran za godinu) presao Ring za nekih 5.30m. Da li je iko otkljucao RB X1?
 
Da li je realno ili ne ('71 Cuda 440 - 6 pack) ne znam, ali i posle dosta upgradea nece preko 200km/h. Sad moram da bacim jos 20k cr na najjaci transmission da mu sredim maksimalnu brzinu i da dobijem Classic Muscle trku, da bih onda mogao komotno da bacim auto u koji je ulozeno preko 120k cr, jer nijednu drugu trku ne mogu sa njim da dobijem.

Tako je bilo i u 4-ci. Mogao si da kupis sve moguce i nemoguce performance modove, ako je automobil sa 4-stepenem menjacem, njegov gear ratio je zakucan na iste vrednosti, koje su, iz nekog razloga na ultra low podesavanjima, pa je samim tim i top speed zakucan na 200 km/h. Jedino resenje je da kupis najskuplju transmisiju i onda podesis gear ration na vise vrednosti. Imao sam prakticno istu situaciju u GT4 sa E-Typom. Glupost sto to nisu sredili...
 
Video sam da je Ferrari F1 (nisam siguran za godinu) presao Ring za nekih 5.30m. Da li je iko otkljucao RB X1?

Vettel Challenge je na 30-om levelu, ako ga pobedis otkljucavas X1, a ako ne uspes onda ti na 40-om dozvoljava da ga kupis za 20.000.000 :D
 
Da li je realno ili ne ('71 Cuda 440 - 6 pack) ne znam, ali i posle dosta upgradea nece preko 200km/h. Sad moram da bacim jos 20k cr na najjaci transmission da mu sredim maksimalnu brzinu i da dobijem Classic Muscle trku, da bih onda mogao komotno da bacim auto u koji je ulozeno preko 120k cr, jer nijednu drugu trku ne mogu sa njim da dobijem.

To je u neku ruku i realno, ti automobili imaju ocajnu aerodinamiku i gubitak u prenosu, pogotovo pri vecim brzinama...


Btw Čaparal :guitar:
 
To je u neku ruku i realno, ti automobili imaju ocajnu aerodinamiku i gubitak u prenosu, pogotovo pri vecim brzinama...

M'da, samo sto je Dodge Charger Daytona prvi serijski automobil koji je imao koeficijent otpora vazduha manji od 0.30 i prvi serijski automobil koji je probio magicnu granicu od 200 mph (320 kmh) i sve to daleke 1969. godine. :)

BTW, sudeci po tvom username-u i potpisu, bilo je ocekivano da ces izvaliti neku glupost. :d
 
Kazunori twituje...

"Updates will be available in late December to back up your saved data to another storage."

Takodje, u vezi Youtube upload-a, uradjeno je ali nije stigao da je odradi kako treba do izlaska.. i prica o ubacivanju no-HUD opcije u toku voznje, mehanicko ostecenje pocetkom ovog meseca..
 
Poslednja izmena:
M'da, samo sto je Dodge Charger Daytona prvi serijski automobil koji je imao koeficijent otpora vazduha manji od 0.30 i prvi serijski automobil koji je probio magicnu granicu od 200 mph (320 kmh) i sve to daleke 1969. godine. :)

BTW, sudeci po tvom username-u i potpisu, bilo je ocekivano da ces izvaliti neku glupost. :d

Pusti Charger Daytonu..gomila tih velikozapreminskih kanti je gravirana 100-110 mph, kao Yugo 45 :D
 
Tako je bilo i u 4-ci. Mogao si da kupis sve moguce i nemoguce performance modove, ako je automobil sa 4-stepenem menjacem, njegov gear ratio je zakucan na iste vrednosti, koje su, iz nekog razloga na ultra low podesavanjima, pa je samim tim i top speed zakucan na 200 km/h. Jedino resenje je da kupis najskuplju transmisiju i onda podesis gear ration na vise vrednosti. Imao sam prakticno istu situaciju u GT4 sa E-Typom. Glupost sto to nisu sredili...

Vuce , ja bilo koji stariji muscle koji sam vozio u igri, a vozio sam ih dosta (najvise zbog zvuka :d ), svi su realno uradjeni, pa i po pitanju max brzine.

charger, stingray, firebird, chellenger.... sve te automobile sam vaozikao i u gt legends i tamo su kao sportske masine (ovde su stock) imale slicnu max brzinu, jedino je ubrzanje bilo malcice bolje (zbog manjka mase i jaceg motora).

To sto ti danas gledas na discovery-u i exploreru su pooootpuno druge stvari a jedino su im sasije originalne (mada i to vidim sa nekim poodebelim izduvima, usisnicima i td...).

Poentaj je da ako zelis masinu za drag u gt5 , moras da je napravis.
I to od 20 k cr. za modifikovanu transmisiju je po meni extra, jer neces bas moci da je uzmes za svaki auto koji kupis, vec samo za odabrane, a ta transmisija ce ti dati poodebelu prednost na razlicitim stazama ;)

Ja (beli Elise) Vs Ranko (Zuti) sinoc na Ringu , kakva trka :)
 

Prilozi

  • Nürburgring Type V_1.jpg
    Nürburgring Type V_1.jpg
    321.3 KB · Pregleda: 72
  • Nürburgring Type V_2.jpg
    Nürburgring Type V_2.jpg
    264.2 KB · Pregleda: 66
  • Nürburgring Type V_3.jpg
    Nürburgring Type V_3.jpg
    117.3 KB · Pregleda: 59
  • Nürburgring Type V_4.jpg
    Nürburgring Type V_4.jpg
    303.4 KB · Pregleda: 75
  • Nürburgring Type V_5.jpg
    Nürburgring Type V_5.jpg
    232.6 KB · Pregleda: 83
i jos dve :d
 

Prilozi

  • Nürburgring Type V_6.jpg
    Nürburgring Type V_6.jpg
    440.9 KB · Pregleda: 107
  • Nürburgring Type V_7.jpg
    Nürburgring Type V_7.jpg
    151.9 KB · Pregleda: 84
tnx ,mozes ga osvetleti u fotosopu , mada neke informacije jesu izgubljene pa je pitanje kvaliteta diskutabilno s`toga sam ih ostavio kakve ih je gt nacinio.
 
Pusti Charger Daytonu..gomila tih velikozapreminskih kanti je gravirana 100-110 mph, kao Yugo 45 :D

Pa i R32 i R34 je gravirano 180 kmh, znaci li to da toliko i ide?... :d

Znas veoma dobro da su te regulacije postavljene zbog ogranicenja max brzine u Japanu, a ista situacija je bila i u USA tokom 60-ih, tako da se nemoj vise pokopavati, molim te... ;)
 
Da ga ima u igri bilo bi interesantno provozati GTR na njemu :D

GTR je Ring zivotinja :) Ladno je brzi od LFA za dobrih 15-ak sekundi.. Imate zanimljiv trofej, pobediti zvanicno vreme GTR-a 07 (7.29.03), sa sports hard gumama ili losijim, u Arcade modu i sa GTR 07 (fabrickim jelte). Nisam siguran koje pomoci smeju, ja sam pokusao juce samo sa abs-om na 1, sve ostalo ugaseno.. vidim da klinci po gtp-u pricaju kako nije tesko, naravno sa upaljenim skid recovery force i svim ostalim :D .. nisam uspeo da kompletiram cist krug, moracu veceras opet..
 
Poslednja izmena:
Vuce , ja bilo koji stariji muscle koji sam vozio u igri, a vozio sam ih dosta (najvise zbog zvuka :d ), svi su realno uradjeni, pa i po pitanju max brzine.

charger, stingray, firebird, chellenger.... sve te automobile sam vaozikao i u gt legends i tamo su kao sportske masine (ovde su stock) imale slicnu max brzinu, jedino je ubrzanje bilo malcice bolje (zbog manjka mase i jaceg motora).

To sto ti danas gledas na discovery-u i exploreru su pooootpuno druge stvari a jedino su im sasije originalne (mada i to vidim sa nekim poodebelim izduvima, usisnicima i td...).

'70 Cuda/Challenger sa 426 Hemijem, matorim dana automatikom i poliglass gumama su imali top speed preko 155 mph (250 kmh) i ubrzanje na 400 metara 11.9 sec. bone stock, sto je vise nego impresivno i za danasnje pojmove, a kamoli pre 40 godina...

http://www.youtube.com/watch?v=KDF8O3eLGpE

A ti modeli sa SEME, Discovery-ja i Lateral-G, koje si pomenuo, su zestoko modifikovani, zovu se "Pro Touring" muscle cars i imaju jako malo originlanih delova na sebi, sto cesto ukljucuje i potpuno novu sasiju. :)
 
ako su to stock sa linka , ja pojedem ceo ovaj forum :p
 
ako su to stock sa linka , ja pojedem ceo ovaj forum :p

Stock 100%. Pa celo takmicenje je organizovano da bi se utvrdili performance numbers stock vozila. :p Ako budes malo proguglao mozes cak i da nadjes automobil sa linka i njegovog vlasnika. :p Dana 60, Torqueflite prenos, poliglass 60-series gume, 426 hemi@425 HP, automobil je onakav kakav je izasao sa podiuma 1970. :) Ja sam, recimo, ocekivao da ce ih COPO Camaro sve pojesti, zbog svog, svojevremeno, toliko reklamiranog aluminijumskog bloka i veceg HP-a od prakticno sve konkurencije, medjutim, hype se (kao i uvek) pokazao kao bitch, te je bio medju sporijima na testu... ;)

Daklem, kad kreces sa kanibalisanjem? :d
 
Pa i R32 i R34 je gravirano 180 kmh, znaci li to da toliko i ide?... :d

Znas veoma dobro da su te regulacije postavljene zbog ogranicenja max brzine u Japanu, a ista situacija je bila i u USA tokom 60-ih, tako da se nemoj vise pokopavati, molim te... ;)

Ma da sigurno je zbog te situacije Mustang sa cca 300 konja s kraja devedesetih graviran 240 km/h :D


Btw wow 250 km/h sa citavih 7.000 kubika...tih godina je jedna Alfa 33 Stradale sa 2.000 kubika isla brze.. :)
 
Ma da sigurno je zbog te situacije Mustang sa cca 300 konja s kraja devedesetih graviran 240 km/h :D


Btw wow 250 km/h sa citavih 7.000 kubika...tih godina je jedna Alfa 33 Stradale sa 2.000 kubika isla brze.. :)

Alfa 33 Stradale je trkacki automobil napravljen u 18 primeraka, a Hemi 'cuda je sedan u koji je stavljen snazan motor, koji je kostao 500 puta manje i imao milion puta vise proizvedenih primeraka. Fantasticno poredjenje! :d Sto ga ne uporedis sa road Ferrarijima i Maseratijima iz tog perioda, od kojih je cuda bila neuporedivo jeftinija, a brza. :)

BTW, otkad je sad 250 km/h lose? Pa jedini dzapaneros koji stock moze da ide brze od toga je GTR, a on je tek 2 goidne u prozivodnji. :d

Ti, vidim, uporno nastavljas da se pokopavas. :d
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno