Šta je novo?

PS3 Move - zvanična diskusija

A inače je :) Kod nas? :p
 
A i to shto kazesh...Zashto bi rizikovao carinu, a ionako ga ni nema na shopto :D
 
Poslednja izmena:
ovo uopste ne deluje lose. :) Nisam ni znao za NBA 2k11 i podrsku za Move.

[YOUTUBE]CbefbRQEfeU[/YOUTUBE]
 
Na utakmici je praktichno beskoristan. Mislim, probash par minuta, kazesh kul i ugasis :d

Nisam dodushe probao na zakucavanjima...Moguce da ima potencijala :)
 
To pokazuje da je ovo bila neinventivna godina :)
 
Covek je u pravu, kako uopste Move moze biti nesto novo ?
I sta ima da valja sem stondze ?
Probao sam Heavy Rain Move demo, ono je katastrofa! Racket Tenis je smejurija, kao neka igra za Wii.
Treba tek Sony sa AAA naslovima da nam pokaze ima li smisla imati duze Move od par meseci.
 
Pa o tome sam i ja pričao u svom blog.. ovaj postovima :)

Super su ti solo sportovi ko to voli ali nije to moj fazon. Ona daska za Wii mi je kul stvarčica i to bi bilo lepo da vidimo u Sony izvedbi sa jednom finom casual fitnes joga igrom. Stoni tenis, tenis, kuglanje, borbeni sportovi, probao sam i na Wii i na drugovom Muvu i ne sviđa mi se kao što mi se ne sviđa sviranje plastične gitarice.

Čak ni ozbiljne sportske AAA naslove sa full podrškom za Move ne bi igrao duže od par utakmica. Ali bih zato igrao neki Oblivioniliki RPG dizajniran sa Move-om na umu, koji bi mi dozvolio da se gubim i izigravam Konana Varvarina. Samo da to ne izgleda kao onaj nesrećni Star Wars FU za Wii nego stvarno dobra implementacija.

Kada vidim kompleksnu igru u kojoj je Move osnovni kontroler onda ću da u potpis napišem Sony i stavim smajli koji stoji Marliju u potpisu.

Mada ne bi bilo loše ni da urade izdanje KZ3 za recimo 10$ više od standardnog uz koji bi dolazio plastični pištolj držač. Bar da vidim da uzimaju motion kontroler za ozbiljno a ne da se drže casual sport igara i sličnog.
 
Slazem se da bi dobro odradjena RPG igra bila pun pogodak za Move.
Meni se za sad svidja ideja da moram malo da dignem dupe iz fotelje kad nesto ocu da igram, taman da se ne natovim ove zime.
 
Niko nije rekao da je Move neshto nevidjeno, ali je prvi put upotrebljivo..
 
Kada vidim kompleksnu igru u kojoj je Move osnovni kontroler onda ću da u potpis napišem Sony i stavim smajli koji stoji Marliju u potpisu.

Jel se to tvoj sadašnji potpis odnosi na bench? :d
 
Kada vidim kompleksnu igru u kojoj je Move osnovni kontroler onda ću da u potpis napišem Sony i stavim smajli koji stoji Marliju u potpisu.

Uzmi otpikaj Lotr, Aragorn's quest, to ti je 'light' h&s rpg, koji je skroz ljupko uradjen po sistemu Fable-a, a potpuno je lepo i precizno upravljiv sa move-om, igrao sam sa klincem u co-opu par dana i bas smo uzivali, cisto opustanje, a precizno je sasvim i svaki zamah lepo gadja potez koji si hteo da izvedes :)
 
Ne može, to mora da bude kompleksna igra, sa kompleksnošću koja je najbolje osmišljena kompleksnost do sada. I kada/ako se nešto slično i pojavi, uvek može kompleksnije :)
 
Niko nije rekao da je Move neshto nevidjeno, ali je prvi put upotrebljivo..

Potpisujem, ovo nije moglo biti bolje formulisano... :)
Move je prvi ucinio da sam se slightly zainteresovao za motion kontrole...
 
a potpuno je lepo i precizno upravljiv sa move-om, igrao sam sa klincem u co-opu par dana i bas smo uzivali, cisto opustanje, a precizno je sasvim i svaki zamah lepo gadja potez koji si hteo da izvedes :)

This is one of the first games to support the PlayStation Move and its navigation controller as optional input, which you would assume would make the PS3 Move edition feel as close to the Wii's remote and nunchuk as possible. But where Wii control is admirably responsive, the sword swinging on Move is surprisingly sluggish and inaccurate. There are far more misreads on this controller than on Wii, and after a few minutes of playing this way you'll probably go right back to standard Dual Shock controls which work far better.

A IGN nije jedini koji je rekao da su kontrole neprecizne.
Džabe da je Move "vrhunska tehnologija", i softver treba da ga podžava. Eno vam ga i Racquet Sports, igra je dno dna na Wii-ju.
 
Praznici nam stižu, a nema boljeg poklona pod jelkom za klince širom planete :)
 
Uzmi otpikaj Lotr, Aragorn's quest, to ti je 'light' h&s rpg, koji je skroz ljupko uradjen po sistemu Fable-a, a potpuno je lepo i precizno upravljiv sa move-om, igrao sam sa klincem u co-opu par dana i bas smo uzivali, cisto opustanje, a precizno je sasvim i svaki zamah lepo gadja potez koji si hteo da izvedes :)

Nema ti nikakve veze sa role-playingom :). Kao ni Fable i ME. :)
 
Jel ste videli ove gluposti ? :
Move_Acc_002.jpg
 
Nismo, ti si to prvi video :d
 
Luk je bezveze... Nema strele :p Mac je beskoristan posto koristim sekiru... Jedino reket ima smisla... Lakse je proceniti ugao reketa ako ga vidis...
 
Nema ti nikakve veze sa role-playingom :). Kao ni Fable i ME. :)

Pazi, rpg zanr je diskutabilan, verujem da si u pravu i da ovo vise ide u akcionu h & s avanturu, no u rpg, zato sam i napisao light h&s rpg, jer opet ispunjava elemente rpg-a u najblazem smislu te reci koji su po meni setup likova koji imaju odredjeni niz skillova, kao i razne nacine levelovanja likova ili bar tih njihovih skilova i upravljanje tim razlicitim likovima ili preuzimanje uloga vise likova. Ne moze ovo ni po kvalitetu ni po bilo cemu drugom da prismrdi nekom hc rpgu tipa FF, Elder scrolls, Sw Kotor, Falloutu, Baldur's gate-u, Neverwinter nights-u itd. ali mi kao sto rekoh lici na neku blagu varijantu.
 
Ne moze ovo ni po kvalitetu ni po bilo cemu drugom da prismrdi nekom hc rpgu tipa FF, Elder scrolls, Sw Kotor, Falloutu, Baldur's gate-u, Neverwinter nights-u itd. ali mi kao sto rekoh lici na neku blagu varijantu.

FF je više taktičko/strategijska igra sa cutscenama nego RPG. Slično važi za još neke. No, da ne davimo temu.

http://www.nerve.com/archived/blogs/roundtable-discussion-the-relevance-of-japanese-rpgs
Cole Stryker: Before I even begin I must request that everyone read this, one of the best pieces of game criticism I've ever read. JRPG fans should prepare to be offended. It contains the following money quotes:

Western CRPGs have kept evolving because there has always existed consciousness of a direction towards which to evolve; JRPGs, meanwhile, have been going round in circles ever since their inception -- Fallout is worlds away from Akalabeth; not so Rogue Galaxy from Final Fantasy.

The only kind of evolution JRPGs have undergone is of a cosmetic nature: Final Fantasy was no Ultima, and its endless sequels had to be justifed in some way -- and so they were. CG or anime-style cutscenes and countless hours' worth of voice-acting and orchestral soundtracks were the justification, piled up, stacked and shoved inside cartridges...


...

Now that I've covered where I think JRPG's should go, I'll talk about where they will go: Nowhere. There are too many people out there content to play bad games. The continued existence of the Final Fantasy franchise is proof enough.
 
^ Ovo za Final Fantasy je pricha za vecinu igara, zanrova, nastavaka :d Ljudi se vremenom polako navikavaju na sve loshije i loshije i uopshte to ni ne kapiraju, a da ne pricham o novim igrachima kojih ima mnogo vishe nego "starih" i koji su hiperprodukciju samo i videli :)
 
Vrh Dno