Šta je novo?

Killzone 3

sreca pa nisu neke od vas slusali i zadrzali onu tromost koja dize temperaturu :d

pa videli da 90% populacije koje kupuje je ispod 14 godina, pa resili da im prilagode igru :D


Na filmicima se stvarno vidi razlika u tome. Sve je nekako 'zivlje' i tecnije,

pa mogao si bar da procitas tekst pre nego sto "zivost" i "tecnost" :D pripises toj razlici od 2 frejma :)

33ms might not sound like much, but it can clearly be felt in the controls. That said, it's equally clear that Guerrilla's optimisation effort has gone beyond input latency. The degree of response from the analogue sticks, along with the calibration of the dead zone, has also been retooled from Killzone 2. The result is a sensation that the controls are much lighter than they were in the last game

sve ukupno gledano jeste rezultat da kontrole izgledaju "zivlje" i "lighter". mene zanima samo onih 33ms koliko je primetno na 150ms..
 
kz3 boris edition :d
 
Sad gledam sa zvukom, odlicno :) M82 je pretrpeo najvece promene, mnogo dobro sad zvuchi.
Mogli su neka nova oruzja da ubace u MP, za Sabotera bi idealna bila neka puska sa prigusivacem, stvarno je lenjo to odradjeno. Taj segment COD-a mi je sjajan, 'budzenje' puske po svojoj meri, razne kamuflaze, bas mi je to bilo dobro..
Jedu go*na sa ovoliko FPS-ova, zelim da se skrasim u jednom duze vreme.. :(

To mi se recimo ne svidja u KZ, tj. taj siromasan izbor pusaka. Presao sam Black Ops i recimo da sam bar pola sata igranja potrosio da stanem i isprobam sva oruzja i njegove verzije i podverzije.
 
@ kimi

Istina, ja sam mislio na to kako izgleda dok se krece i nisani, to je zivlje :)

@ dodatak

Kao sto rekoh, od svake igre nesto na kasicicu, nijedna da to uokviri kako treba :)
 
Poslednja izmena:
To ce nadamo se biti BF3, od KZ3 ko zna sta ce ispasti. Lepo sam ja rekao da su zagrizli prevelik zalogaj, 3D, Move, 60 FPS-a, vozila.
Odvrate su mi ove mape iz bete. Jao bre samo da upadnem u betu da znam dal uopste da kupujem odma igru.
 
Ma, sta ce biti, mape od 200 kvadratnih kilometara, ako se vrate korenima :) Volim CQC pucacine.. :(
 
Na filmicima se stvarno vidi razlika u tome. Sve je nekako 'zivlje' i tecnije, sreca pa nisu neke od vas slusali i zadrzali onu tromost koja dize temperaturu :d Vizuelne i zvucne promene na puskama su pun pogodak, ali majku mu mogli su jos oruzja da urade. :trust:
Treba mi neki hibrid izmedju KZ, BC i MW-a :)

Zaboravio si da dodas i PES.

sve ukupno gledano jeste rezultat da kontrole izgledaju "zivlje" i "lighter". mene zanima samo onih 33ms koliko je primetno na 150ms..

Moze da se primeti.

To ce nadamo se biti BF3, od KZ3 ko zna sta ce ispasti. Lepo sam ja rekao da su zagrizli prevelik zalogaj, 3D, Move, 60 FPS-a, vozila.
Odvrate su mi ove mape iz bete. Jao bre samo da upadnem u betu da znam dal uopste da kupujem odma igru.

Kupi, makar ces tu igru moci bez problema da zamenis/prodas.
 
Poslednja izmena:
KZ2 je imao input lag jednak Unchartedu 2. Sok. :)

Razlog zasto KZ3 ima "zivlje" kontrole jesu promene u drugim aspektima kontrola. Akceleracija, inercija, animacija itd.
 
Dzabe i zivlje kontrole ako hitbox bude onako ocajan kao u KZ2...
 
Da li si siguran da je to ? Znas i sam da si nekad mogao ceo sanzer da ispraznis i da lik ne padne (ne govorim o onoj klasi sa tenk pancirom).
 
Zaboravio si da dodas i PES.

Moze, netcode iz PES-a :D

Ne vidim nijedan naslov koji bi mi u potpunosti zadovoljio fps potrebe, sve ovo sto izlazi mi je zabavno po 2, 3 meseca.. Mozda ex-Infinity Ward, ako krenu malo ozbiljnijim putem, ili neki eventualni CS2.. :) mada mi jako prija igranje na gamepadu, ne znam kako bi mi leglo vracanje na misha..
 
Poslednja izmena:
Razlog zasto KZ3 ima "zivlje" kontrole jesu promene u drugim aspektima kontrola.
Pa dosta je pojednostavljeno, tacnije, arkadnije je kako bi sira masa mogla da igra...

Previse mana imam sto se bete tice tako da me nesto bas i ne privlaci da igram:

- Sada se gine od jednog kundaka

- Dovoljna je jedna C4 mina da te ubije koje se sada ne vide.

- Infiltrator izgleda potpuno isto kao tvoj saigrac (za razliku od KZ2 gde je razlika dovoljno primetna) samo sto ga nema na radaru.
Kada zapuca tek onda provalis da je to u stvari neprijatelj ali tada je vec kasno.
Ako te ubije kundakom nece biti otkriven.
Turreti i vazdusni dronovi ga ne vide (ovo se otkljucava ali vrlo lako i brzo)

- Tupavo ubijanje nozem.

- Vrlo brzo u partiji se otkljucava Silent ribbon pa se koraci uopste ne cuju, takodje tupavo.

- Neverovatno ruzne mape
 
lol, silent ribbon :) Ako su vec hteli perk sistem, onda moras da zrtvujes nesto za te tihe korake, a ne da svako to ima posle 20 minuta igranja.. kakva glupost.
Ali beta i sluzi tome, citam da stvarno dosta stvari ispravljaju na osnovu utiska ljudi, i ima dovoljno vremena da se tako neke nebuloze isprave.
Mnogo mi je*acki izgledaju Mech-ovi i Jet Packovi u multiplayeru, to je recimo sjajno..
 
Ovo sto Ranko kaze iz utisaka iz bete samo potvrdjuje sve ono cega sam se bojao. :(
Ja ne znam koji community su oni slusali ? Decu ?
Kakave su realno sanse da final mp bude drugaciji od ove u najmanju ruku cudne bete ?
 
Pa dosta je pojednostavljeno, tacnije, arkadnije je kako bi sira masa mogla da igra...

Previse mana imam sto se bete tice tako da me nesto bas i ne privlaci da igram:

- Sada se gine od jednog kundaka

- Dovoljna je jedna C4 mina da te ubije koje se sada ne vide.

- Infiltrator izgleda potpuno isto kao tvoj saigrac (za razliku od KZ2 gde je razlika dovoljno primetna) samo sto ga nema na radaru.
Kada zapuca tek onda provalis da je to u stvari neprijatelj ali tada je vec kasno.
Ako te ubije kundakom nece biti otkriven.
Turreti i vazdusni dronovi ga ne vide (ovo se otkljucava ali vrlo lako i brzo)

- Tupavo ubijanje nozem.

- Vrlo brzo u partiji se otkljucava Silent ribbon pa se koraci uopste ne cuju, takodje tupavo.

- Neverovatno ruzne mape

Meni je ipak najveći problem u "težnji za odzivnošću", koja u praksi rezultuje opasnim smanjivanjem frejm-rejta :trust: Jeste da je beta, i to rana (u stvari, Alpha code :d ) ali brate, dešava se da jednostavno ne može da se reaguje na bilo šta.

Teško provaljivanje infiltratora ima za posledicu da sam počeo u svakoga ko ide čeono prema meni da ispaljujem metak-dva za svaki slučaj. Zaista ne razumem zašto su tako uradili.

Silent ribbon je tek fail strašni.

Takođe, imam mali problem da provalim instinktivno ko su neprijatelji. Za razliku od prvog dela gde su uniforme Helgasta dosta tamnije od ISA uniformi, ovde i Helgasti imaju bele maskine uniforme (ne baš skroz bele, ali dovoljno...) Kada ih vidiš na daljinu ipak treba da prođe nekih pola sekunde - sekunda da se rešiš da li da raspališ po njima.


E sad, meni je sve ovo i dalje zaraza. :) 'Bem li ga, nije ove stvari teško srediti, samo se nadam da nisu rešeni da koncepcijski ne odstupaju od pojedinih rešenja.



Ovo sto Ranko kaze iz utisaka iz bete samo potvrdjuje sve ono cega sam se bojao. :(
Ja ne znam koji community su oni slusali ? Decu ?
Kakave su realno sanse da final mp bude drugaciji od ove u najmanju ruku cudne bete ?

Slušali su vas kojima treba neki hibrid između MW, BC, KZ2 i CoD X (4<X<8). Dakle, one sa dečijim pristupom igranju, koji igraju svaki treći fps koji se pojavi, pa bi u svakom narednom voleli neki hibrid istih, a ne one koji su obožavali baš KZ2. Nažalost :)

Kakav će biti final? Otkud znamo. Ako nastave da vas slušaju, možda ubace i auto-trke, ili pretvore Killzone u sandbox naslov, gde kao novopridošli ISA veteran sa ratnim iskustvom nastojiš da izvršavaš zadatke za Helgast mafiju, a pri svemu tome dobijaš natprirodne moći i otkrivaš da su planetom nekada vladali demoni, zombiji i vampiri.



BTW meni su Mach-ovi i đetpeci™ fejl strašni, mada je to moj lični utisak. OK je to u singlu da malo promeni doživljaj, unese neku različitost u kampanju, ali za ime sveta, koja je poenta istih u multiju? Van prvog utiska (vau, vidi ovog Mech-a kakav je i koliki je), kad se iole razmisli - zašto, za ime sveta? Pola šmeka KZ2 je bilo upravo na foru što sva mehanizacija potiče od samih igrača i gedžeta koje oni nose...
 
Poslednja izmena:
Neverovatno kako za KZ2 najpametnije komentare daju oni koji su ga igrali u mp-u manje od 5h. :D
Mislim da Filipenko treba da prelistas ovu temu, da vidis sta sam ja pisao sta bi voleo od KZ3 mp-a.
Skoro nista od toga nije uradjeno, tako da tvoja prica pada u vodu u startu.
Da oce samo neke ljude sa ovog foruma da poslusaju dobili bi bruka mp-a, ali ko da njih zanima sta misle tamo nek sa bencha...

BTW da dopunim
MW i CoD (ako to moze da se nazove igrama) nikad nisam ni igrao duze od 5min u MP-u, to Boris lupa kako mu treba neki klon tih igara.
BC2 je objasnio svima sta znaci dobar FPS mp na konzolama, dobar ali ne i odlican zbog nekih manjih mana.

Najbolja strana KZ2 su bili oni turniri.
 
Poslednja izmena:
Slušali su vas kojima treba neki hibrid između MW, BC, KZ2 i CoD X (4<X<8). Dakle, one sa dečijim pristupom igranju, koji igraju svaki treći fps koji se pojavi, pa bi u svakom narednom voleli neki hibrid istih, a ne one koji su obožavali baš KZ2. Nažalost :)

posle "nazalost" ide ":("

:(

Kakav će biti final? Otkud znamo. Ako nastave da vas slušaju, možda ubace i auto-trke, ili pretvore Killzone u sandbox naslov, gde kao novopridošli ISA veteran sa ratnim iskustvom nastojiš da izvršavaš zadatke za Helgast mafiju, a pri svemu tome dobijaš natprirodne moći i otkrivaš da su planetom nekada vladali demoni, zombiji i vampiri.

killzone lair infamous theft? kako li bi se skraceno zvala ova igra :D

Neverovatno kako za KZ2 najpametnije komentare daju oni koji su ga igrali u mp-u manje od 5h. :D

jok, nego ce ga daju oni kojima je to bila druga igra u zivotu pri cemu misljenje menjaju češće nego ćega :D
 
Kako vole ljudi ovde da se pro*eravaju i ispadaju pametni, bez ikakvog razloga :) Sto rece psiho, najveci pametnjakovici su oni sa ispod 5h u MP-u :) Alo, ni meni nije smetalo u kampanji, kampanja se moze pregrmeti pa makar vojnici imali 500 kila, problem je kad hoces da se posvetis toj igri u multiplayeru, onda te stvari pocinju da smetaju.
Sve sto sam hteo od KZ komandi je samo da ih malo utegnu, a pametnjakovici "generali" sa ogromnim iskustvom, koji jelte, i dalje igraju KZ2, jer je toliko savrsen, misle da ne treba nista dirati, jer je perfektno i 'realno'. Strasno majkemi... pored vec otezavajucih okolnosti gamepada, oni bi jos 'realnije' od toga..
Sto se tice hibrida, ne trazim od KZ-a da bude taj hibrid, vec generalno pricam, ovo skakanje sa jedne na drugu igru pocinje da smara. A MW (da ste igrali znali bi) stvarno ima neke stvari odlicno uradjene.. Otkljucavanje lika i oruzja je mnogo zaraznije. Puske mozes da modifikujes kako hoces, ima ih dosta, na svaku mozes da stavis prigusivac, itd.. meni je to jako dobra fora.
Kimi, znas da je zdravo menjati misljenja? :) Ovako ti si sebi zacrtao da je KZ apsolutno savrsen (sa ogromnim MP iskustvom :) ), i drzis se toga kao pijan plota, a ni sam ne znas zasto.. :)
 
Poslednja izmena:
Borise ne vredi se sa njima raspravljati. Meni seru kako menjam misljenje ko cega, a oni se drze istog, a naravno pogresnog ko pijan plota!

Ako neko hoce verodostojno da iznosi misljenja o KZ2 mp morao je da igra po meni bar 100h da bi uvideo sve vrline i mane na pravi nacin.

I sto se tice Kimija i Filipenka, ja vasa misljenja cenim u vezi igara kad ste u pravu, ali kad ovako odvaljujute nepromisljeno, onda ne znam sta da vam covek kaze.
 
Poslednja izmena:
Kimi, znas da je zdravo menjati misljenja? :)

jeste. ali ako menjas misljenje cesce nego gace i carape, onda je problem sto ne znas sta hoces. ja znam sta hocu. hocu igru sa sto realnijim kretanjem i ponasanjem oruzja. to je bio kz2. pucacina stisni R1/RT/LMbutton, ne pustaj i trci kroz igru ima koliko hoces. presao sam vecinu tih i posle svake ponovo prelazio kz2. problem je sto vi imate gomilu takvih igara, i hocete jednu jedinu koja je bila drugacija da spustite na taj nivo.

Ovako ti si sebi zacrtao da je KZ apsolutno savrsen (sa ogromnim MP iskustvom :) ), i drzis se toga kao pijan plota, a ni sam ne znas zasto.. :)

naprotiv, nit kazem da je savrsen, nit ne znam zasto (rekao sam ti u prethodnom pasusu zasto). a o "ogromnom mp iskustvu" cemo opet? opet da pominjem da ono sto sam ja rekao da je problem posle 10h online-a, kad ste me svi prozivali zbog toga, pa se ispostavilo da sam u pravu. ***, neko skapira posle 10h, neko posle 100, a neko ni posle 500..
 
Meni seru kako menjam misljenje ko cega,

Recimo bas ti je kilzon2 bio vrh fps a posle si pisao kako je lose optimizovan i kako je neigriv totalno :)

Meni licno najbolji fps na konzolama(koji sam odigrao) je upravo kilzon2.Nnegledam na multipleyer nego na kompletnu igru.Verovatno ce kilzon3 biti jos bolji ali sto se grafike tice mali pomak su napravili, jedino ako je u 3D neka razlika u grafici?
 
Vecina ljudi koji su igrali multiplayer alphu kazu da je razlika u grafici ogromna.

Ono sto meni smeta iz onoga sto sam dosad video jeste nedostak customizacije (menjanje camoa na oruzjima i kamuflaznoj opremi, nemogucnost menjanja optike i raznih dodataka na oruzju itd.), generalno mali broj dostupnih oruzja i nedostatak theatre moda, poput onih iz Uncharteda ili Haloa. Ima tu i jos nekih sithih stvari, poput presence data funkcije i cross-game invite, ali ostaje da se vidi da li ce to biti implementirano do pustanja u prodaju.

Ono sto mi se svidja kod Call of Dutya, osim ogromnih mogucosti za prilagodjavanje lika jesu i novi game modovi koje je Black Ops doneo. Mislim da bi uz nesto prosiren arsenal, gun game bio vrlo zabavan u KZ-u 3. Ali, to nam je sto nam je...
 
Poslednja izmena:
jeste. ali ako menjas misljenje cesce nego gace i carape, onda je problem sto ne znas sta hoces. ja znam sta hocu. hocu igru sa sto realnijim kretanjem i ponasanjem oruzja. to je bio kz2.

Pa sto bio, serveri i dalje rade, jos uvek mozes da igras :) Ok, pored Tolstojevskog mozda i nema vise nasih ljudi, i to je smor, na to takodje mislim kad kazem da previse ima fps-ova, ali da mozes da igras ako ti se svidja, mozes.. :)
Meni ta 'tezina' nije smetala dok nisam probao nesto drugo, MW2 ili COD generalno, iako bio karton, ima neke stvari koje su im neprikosnovene, igrivo je, napredak i igranje sa oruzjem je jako zarazno, problem su i*iotski perkovi od kojih su neki totalno nebulozni i nepotrebni, sistem rotiranja mapa, los netcode i cekanje dok ne pocne partija (takvo sam barem ja iskustvo imao).. ali neke stvari su vrh.
Zato kazem, od svake igre bi ponesto uzeo i spojio u jednu igru, ali tesko da ce tako nesto da se desi.. :)
 
Neverovatno kako za KZ2 najpametnije komentare daju oni koji su ga igrali u mp-u manje od 5h. :D
Mislim da Filipenko treba da prelistas ovu temu, da vidis sta sam ja pisao sta bi voleo od KZ3 mp-a.
Skoro nista od toga nije uradjeno, tako da tvoja prica pada u vodu u startu.
Da oce samo neke ljude sa ovog foruma da poslusaju dobili bi bruka mp-a, ali ko da njih zanima sta misle tamo nek sa bencha...

BTW da dopunim
MW i CoD (ako to moze da se nazove igrama) nikad nisam ni igrao duze od 5min u MP-u, to Boris lupa kako mu treba neki klon tih igara.
BC2 je objasnio svima sta znaci dobar FPS mp na konzolama, dobar ali ne i odlican zbog nekih manjih mana.

Najbolja strana KZ2 su bili oni turniri.

Go play Sims ;)
 
Kazem ja sole pamet oni sto imaju 5h u mp-u.
Nemam vise strpljenja da jedno te isto ponavaljam u vezi KZ2 mp-a.
Zakljucak ide ovako otprilike: "bio je mnogo dobar za igranje sa doborom ekipom i dok se nisu uocili svi nedostatci za iole ozbiljnije igranje, tek se sve to videlo i iz aviona sa izlaskom BC2"

Dosta o KZ2, za mene je ta igra davno prevazidjena.
Pljujete tu nesto Crysis SP, a KZ2 SP je 2 puta gori i kraci od Crysis SP.
 
Vrh Dno