Pazi to su moju utisci, ali ja sam u kz2 mp-u skupio svega 4-5 sati, tako da normalno da nijanse ne primećujem. 
Ali i to mi je dovoljno da primetim da je igra kz2 reciklaža.
		
		
	 
Kakve nijanse? Ovo je potpuno drugacija igra. 
 
Igrao sam danas sa Baureom mp, pa da nastavim sa utiscima.
- Sve preko 8 igraca trenutno je problematicno, sto se tice frame ratea.
- Potrebno je produziti duzinu sprinta barem 33%.
- Party sistem je odlicno napravljen. Ukoliko tokom igre odlucite da napustite sesiju, igra vas vraca u meni, ali vam ne raspusta party. Moguc je povratak u igru koju ste napustili. Party podrzava 8 igraca i party chat se NE prekida tokom ucitavanja (kao sto je bio slucaj u KZ-u 2). Kvalitet zvuka je na vrlo visokom nivou (mada je pretih po default podesavanjima).
- Prva 2 puta kada smo pokusali da udjemo u igru preko party sistem, konzole su nam se blokirale. Postoji dosta glitcheva i bugova u igri, ali ovo je ipak alpha code i tako nesto je razumljivo. Nije se moguce spawnovati na SL-u, sto je po meni jedan od trenutno najvecih minusa.
- Kolicina healtha koju svaki igrac ima je drasticno smanjena. Nekoliko pogodaka i to je to. Otprilike, izmedju normalnog i hardcore moda u CoD/BC igrama. Meni je ovako perfektan sistem, ali ako niste navikli na brzo pucanje i umiranje, moglo bi da vam smeta.
- SMG i LMG imaju vrlo slab trzaj. M82 + Reload + Bullet Damage + Silent Footsteps ribbon = neunistivost.
- Ribboni se osvajaju u toku igre i vrlo su slicni perkovima u CoD-u. Svaki ribbon daje odredjen bonus (npr. Reload ribbon ubrzava promenu sarzera, bullet damage povecava damage metaka itd.) i kada je osvojen traje do kraja igre, bez obzira na broj smrti. Koliko sam ja primetio, ne postoji ogranicenje osvajanja ribbona tokom jedne partije.
- U igri postoji sistem medalja (Bronze - Silver - Gold - Expert) za svako oruzje i za svaki tip igre, ali one ne donose trenutno dodatne poene.
- Lag zna da bude prilicno zestok, mada varira od partije do partije (Ja trenutno koristim najslabiji Telekom ADSL paket).
- Sneg i voda u igri izgledaju spektakularno.
- Operations mod je vrlo slican Rushu. Svaki put kada zavrsite jedan set naredjenje (ekvavilent unistavanja para M-COM-ova), pocinje animacija gde igra u prvi plan stavlja najbolje igrace. Iako ne zvuci pretezno interesantno, vrlo je zanimljvo gledati druge igrace dok ih odnosi lavina nastala unistenjem brane. :bottle:
- Helghast puska je dobila reflex optiku, dok M-82 ima donekle promenjen nisan (iksic umesto tacke).
Iako sam nabrojao dosta promena, bukvalno ne mozete da osetite koliko je igra drugacija od KZ-a 2 dok je ne probate. Sve ovo ima svoje mesto u evoluciji igre, ali je gameplay (posebno kretanje/pucanje) zaista drasticno drugaciji i definitivno cete osecati kao da igrate drugaciju igru, iako ce na neke nacine sve to biti slicno KZ-u 2. KZ3 je toliko daleko od reciklaze, da ja zaista ne znam koji primer da uzmem da bih na dovoljno jak nacin naglasio razliku. W@W je reciklaza MW-a 1, BO je reciklaza MW-a 2, KZ3 je definitivno u potpuno drugoj ligi. 

I, uostalom, sta znaci "reciklaza"? Koji su se to shooteri drasticno promenili iz nastavka u nastavak? Ja se jedino secam Resistancea, koji je posle toga uzasno napljuvan i kada je najveci deo hardcore igraca presao na druge igre. Ukoliko je neka multiplayer igra popularna, normalno je da ce se ciljati na unapredjenje, ne na promenu. KZ3 je negde izmedju ova dva, ali je igra, kao celokupno iskustvo, zaista drugacija od KZ-a 2 i to pogotovo na fundamentalnom nivou gameplaya (o cemu nema svrhe raspravljati sa tobom s obzirom da nemas neki staz u igri.).
Inace, najavljen je patch koji donosi, izmedju ostalog, sledece:
	
	
		
		
			Tact now starts with a silenced SMG and gets M82 instead of StA-14
Medic gets a silenced M82 now... yep.
Engineer seems to get an entirely different SMG.
Marksman gets the StA-52 Assault Rifle instead of SMG.
Infiltrator I think is the same. edit: nope the StA-52 is silenced!