Šta je novo?

MSI Wind - diskusija

Da li nekome secka kamera previse? U skype-u je nepodnosljivo...A ne vidim neko resenje na netu.

Ma nije do toga... Secka svuda...i kad samo snimam...a u skajpu na test opciji i dok vrsim video poziv jos vise...usporeno do bola. Radi 720p...a ovo stuca...ne mogu da verujem :)

Jedno pitanje za Omnik-a, ako ima tu informaciju, kada se ocekuje nova tura Wind-ova, konkretno model U135, nigde ih nema ? U stvari, prakticno nema bilo kog modela...

Želeo bih da sa svima podelim moje iskustvo nakon tri nedelje rada na 123-i, ali pre svega da naglasim da sam laik po pitanju hardwear-a... Pa da krenemo redom:

1. Prvo što je na mene ostavilo stvarno veliki utisak jeste jačina boje ekrana, mnogo lepo izgleda, ali sam samo jednom držao jačinu na maksimumu. Dok pišem ove redove, jačina mi stoji na min, i opet se jako lepo vidi.

2. Primetio sam da se tastatura ugiba kada kucam, najviše na sredini, ali pretpostavljam da je to normalno kod netbukova.

3. Wireles kartica radi dobro, možda je za nijansu slabija od kartica na laptopovima, u smislu prijema signala, ali i tako posao obavlja besprekorno. Prm, wireles modem se nalazi na drugom spratu kuće, ja sam bio u prizemlju - na laptopu mi je pokazivao signal "very good", a na netbuku "low" pa i "very low", mada i tako bez problema mogu da šetam po google maps recimo.

4. Miš nije toliko loš koliko su neki pominjali kao nedostatak Wind-ovih modela. Posle malo privikavanja, može jako lepo da se radi na njemu. Jesam u početku imao problem sa levim i desnim tasterima u smislu da ne reaguju kada kliknem na njih, ali to je bilo zato što sam nedovoljno jako pritiskao tastere. Bežičnog miša sam dodatno kupio samo zbog lakšeg skrolovanja i to je to.
...