smarkovic
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.06.2005
- Poruke
- 51
- Poena
- 309
Čisto za vašu informaciju: Srbije nema na PayPalu isključivo zato što privatna firma eBay Inc. još nije donela poslovnu odluku o tome da PayPal omogući za građane Srbije, a ne zato što su u našoj zemlji zakoni ili nivo fruada lošiji nego recimo u BiH. Dakle, ja sam 100% siguran da PayPal može već sutra da ponudi plaćanje građanima Srbije, isto kao što to odavno rade MoneyBookers, Google Checkout i slični. Tokom svih kontakata sa eBay koje je imao MTID, nijednom se nije postavilo pitanje neadekvatnih uslova za poslovanje, nego isključivo dinamike dalje ekspanzije koju su oni utvrdili svojim business planom. MTID 'pritiska' eBay Inc. da PayPal što pre postane dostupan građanima Srbije, ali konačna odluka o datumu je isključivo na eBay Inc. Ovaj 'pritisak' ostvaruje se preko predstavništva eBay Europe u Briselu, preko centrale eBay u SAD i uz pomoć Američke ambasade. Sledi još jedan krug 'pritiska' narednih dana u saradnji sa ministarstvima iz Makedonije i Crne Gore. Takođe, ako neko ima još neki predlog na temu kako ubrzati eBay Inc. da donese odluku koja nas zanima -- neka slobodno kaže.
A što se tiče teze o uzaludnosti zastupanja naših interesa samo zato što nam odmažu oni koje sve ovo ne zanima, mislim da to nema baš puno smisla. UVEK će postojati oni koji imaju drugačije interese i oni koje e-trgovina ne zanima. Ono što nama treba je prvo jasna ideja o onome što želimo (sada radimo na tome), pametan plan za zastupanje toga kod onih koji donose odluke i naravno istrajnost. To jeste "put od 1000 koraka", ali najlošija varijanta je da nastavimo tapkanje u mestu. Ako krenemo, možda negde i stignemo...
Možda ćemo biti brži, možda sporiji, ali mi to realno sada ne znamo, jer se do sada pred institucijama nismo značajnije ni borili za "našu stvar"...
Pozdrav,
Sloba
A što se tiče teze o uzaludnosti zastupanja naših interesa samo zato što nam odmažu oni koje sve ovo ne zanima, mislim da to nema baš puno smisla. UVEK će postojati oni koji imaju drugačije interese i oni koje e-trgovina ne zanima. Ono što nama treba je prvo jasna ideja o onome što želimo (sada radimo na tome), pametan plan za zastupanje toga kod onih koji donose odluke i naravno istrajnost. To jeste "put od 1000 koraka", ali najlošija varijanta je da nastavimo tapkanje u mestu. Ako krenemo, možda negde i stignemo...
Pozdrav,
Sloba
Poslednja izmena: