Šta je novo?

F1 2010

Nezreo je Fanatec. Vozio sam i Porsche Turbo S i ovaj GT3RS sa Clubsport pedalama.
Bas sam se bio zagrejao za GT3RS ali sam na kraju kupio G25.

Sve su oni to lepo zamislili, prenos preko kaisa je odlicna ideja. Ali imaju jos da porade na zavrsnoj obradi, drajverima i podrsci kupcima.
U tom cenovnom rangu, Logijevi volani iako inferiorniji u nekim funkcijama ipak drze visok standard kvaliteta koji Fanatec jos nije u stanju da postigne.
Drajveri su tek posebna prica. Ne znam da li se nesto od pocetka godine promenilo, prestao sam tad da pratim tu pricu ali do tad je bila potpuna konfuzija. Na iRacing forumu, odakle im je najveci broj kupaca, licno CEO Fanateca je pomagao i davao odgovore. Ta tema je pregurala 200 strana kad sam poslednji put gledao.

Mogao bi neko ovu pricu da premesti u volane.
 
Steta sto nije opet Soni radio na simulaciji F1 :(
 
Kolicina detalja u F1 za pc ce biti mnogo vec nego za GT5, tu nema sumnje. Jedini problem kod Codemasters-a je taj glupi fazon bloom-a, hdr-a i ostalih stvari koje primenjuju na totalno pogresan nacin. Recimo voda koja zapljusne soferku u Dirtu 2 je izgledala fenomenalno, zato cisto sumnjam da ce kisa koja se sliva niz vizir u F1 da izgleda lose.
 
Ali, taj GT je realna simulacija, pise na kutiji. Verovatno ce sudaranje da bude vrhunsko...kako ono vole da kazu, verovatno i rakete su stavili na haube:) ja cu se ipak zadovoljiti sa "fun" ***, nemamo svi istancan ukus:D

Kolicina detalja u F1 za pc ce biti mnogo vec nego za GT5, tu nema sumnje. Jedini problem kod Codemasters-a je taj glupi fazon bloom-a, hdr-a i ostalih stvari koje primenjuju na totalno pogresan nacin. Recimo voda koja zapljusne soferku u Dirtu 2 je izgledala fenomenalno, zato cisto sumnjam da ce kisa koja se sliva niz vizir u F1 da izgleda lose.

Za bloom / piss filter cemo videti, ja ga nesto ne vidim na ovim filmicima i shotovima. Za tu vodu koja je hit u poslednje vreme, sta da se radi neki su je videli prvi put pre neki dan, nisu bas stigli da igraju Dirt2 ili neki CMR pre njega...ipak realno simuliranje vode ne moze svako da napravi...niti moze na bilo kom hardveru...

Ontopic:

Minimum Specs

Windows XP/Vista/7
DirectX 9.0c
Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2
1GB RAM (2GB for Vista)
Graphics Card: GeForce 7800 / Radeon X1800 or above
DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
12.5 GB Hard Drive Space

Recommended Specs

Windows XP/Vista/7
DirectX 9.0c
Intel Core 2 Duo @ 2.66GHz or Athlon X2 4200+
2GB RAM
Graphics Card: GeForce 9800 or ATI Radeon HD 4850 series
DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
12.5 GB Hard Drive Space

[YOUTUBE]4qPoY90rr4k[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IFGibGlUPD4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]jTg0hZ0P0t0[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
Kolicina detalja u F1 za pc ce biti mnogo vec nego za GT5, tu nema sumnje. Jedini problem kod Codemasters-a je taj glupi fazon bloom-a, hdr-a i ostalih stvari koje primenjuju na totalno pogresan nacin. Recimo voda koja zapljusne soferku u Dirtu 2 je izgledala fenomenalno, zato cisto sumnjam da ce kisa koja se sliva niz vizir u F1 da izgleda lose.

Skokni do treda za GT5 pa vidi koliko ce ti trebati da kliknes "edit" dugme ;)

E nex, i sudaranje su sredili ;) Sad ima i demidz :D
 
Pa da, demidz koji nigde vidjen nije:)
Samo mi nije jasno da li si ti najzad sredio prioritete, da li ti je demidz bitan ili ne?
 
Skokni do treda za GT5 pa vidi koliko ce ti trebati da kliknes "edit" dugme ;)

E nex, i sudaranje su sredili ;) Sad ima i demidz :D

Stalno citam GT5 temu, ne znam sta treba da vidim tamo pa da bi ovde editovao?:trust: Mozda drajverovu pricu da svako ko ne vozi japanski automobil nije uopste upoznat sa zivotom?:D
 
Pa da, demidz koji nigde vidjen nije:)
Samo mi nije jasno da li si ti najzad sredio prioritete, da li ti je demidz bitan ili ne?

Sve je bitno. Ne znam kad sam ja imao problema sa prioritetima? Najbitniji je osecaj dok vozis. Ova igra ima odlican osecaj brzine ovako gledajuci vide-e. Imam sva prava da deeebelo sumnjam kakav ce osecaj biti dok vozis jer sam sve jednu codemasters igru igrao (ne upalio 5 min i batalio nego igrao). Prva stvar koju ni jedna od tih igara nije imala je osecaj tezine kola. Taj propust je svoj maksimum doziveo u Dirt2. Moze da bude oznaceno kao "fun" koliko god hoce, to je nedopustivo za ovakav zanr igara.
I sta sad, toliko su svi pljuvali po gt serialu jer nije bilo "demidza" a sad kada ovde mozes da se sudaras sa f1 bolidima kao da su od gume napravljeni onda je sve ok? ...
 
Ja ne znam zasto si ti, pored svih filmica, samo na osnovu jednog, i to najglupljeg, zakljucio da ova igra dopusta sudaranje tek tako...Za Codemasters igre se moze pricati sve i svasta, ali sudaranje u njima nikad nije bilo "fun" ili prolazilo bez kazne, osim naravno na ***** nivou tezine. Dok su druge "simulacije" dopustale kocenje u tudja vrata i secenje staze po livadi, u Codemasters "arkadicama" to nikad nije moglo da prodje tek tako...Naravno da nisu napravili nikad HC simulaciju, pa nece ni sad, ali ovaj F1 mi deluje kao sasvim ok balans. Uostalom, kojim parama ce da vrate ulozen novac u licencu za F1 i razvoj ako tu igru moze da vozi 5% igracke populacije.

Osecaj tezine kola...siva zona za raspravu, narocito kad je u pitanju licni dozivljaj i licni favoriti kad su igre u pitanju, tako da cu to zaobici.

Sorry za obrisan post, ipak ovo nije tema o toj igri, niti ce biti, hvala na razumevanju.
 
Poslednja izmena:
O kakvom balansu pricamo ako gume skripe po mokrom asfaltu? U igri gde sasvim opusteno guzis bolid ispred sebe? Siva zona? Auto ili ima tezinu ili pluta po terenu kao u Dirt2...

Sto se off-a tice, jes' u pravu si. :) Samo se priseti ko je prvi spomenuo "tu igru".
 
Poslednja izmena:
"Guzenje" vozaca ispred je tipicno za vecinu voznji danas...steta je to sto se vidi i u F1 (a i u bilo kojoj drugoj komerc voznji), ali svejedno ovo je kilometarski napredak od ranijih oficijelnih izdanja.

Da li F1 gume skripe po mokrom asfaltu, ne znam, nisam seo u bolid nikad. Realno ili ne, sitnica koja deluje smesno u poredjenju sa time da ni iskusan vozac koji se odlicno snalazi po suvoj stazi na onim filmicima gore, ima velikih problema da odrzi bolid na stazi kad je staza mokra.
Dirt2 je Dirt2, igra nije nikad ni predstavljana kao simulator, a tu bi pomenuo i Grid sa slicnim bestezinskim osecajem, ali demidz je cinio svoje, vrlo cesto i sa Race Over Kid...Dirt2 sam zaobisao jer je dzank koji nije vise imao veze sa relijem, dok mi je Grid ipak bio fun:)

Iskreno, voleo bi da vidim da si toliko sitnicav i kad je ta druga voznja u pitanju, otuda i moj off s kojim sam zavrsio...Jednostavno, nekad je demidz bio nepotreban, sad je potreban i obavezan...isto tako i shaderi, pogled iz kabine, nekad je bio smesan "rewind", sad vise nije...sledece je nitro, najverovatnije...
 
Ko je spomenuo rewind? :) Shaderi, pogled iz kabine? Sta pricas bre? :) Vizuelna ostecenja nikad nisu bila bitna. Kazne za secenje krivina jesu i one nikad nisu bile problem.
Vidim ja da ce i ovaj F1 biti za par meseci "ma F1 je F1" ...
 
Uopste nema potrebe porediti Gt sa ovom formulom 1.
GT5 je za ljubitelje automobila, dok je ovo za one koji nemaju/nece da odrese novac za PS3 a hoce da se zabave. To sto je nekima argument da ovu igru nisu napravili da bude simulacija jer ne ciljaju da se proda u 20 primeraka , uopste ne pije vodu , jer se lako moze uraditi da igrac sam bira kakvu ce fiziku.
E sad, ja shvatam da je to komplikovano decici od 12 godina koja ce svi do jednog da misle da su Dzenson Batn , Alonso, Hamilton, Veber.... sve dok ne budu seli u prava kola i videla kako nista od onoga sto su pritiskali na joypadu/tastaturi ne vazi u stvarnosti.
Isto tako sam primetio da neki tvrde da su se i samo vozaci F1 "mucili" po kisi da postignu nesto u ovoj igri. Pa naravno da su se mucili , kada sede u nekom hangaru/studiju sa jos gomilom ljudi i pricaju dok igraju umesto da se skroz skoncentrisu na voznju.
I ja sam jako dobar i u rF , i iRacingu i GT5p , pa sam se kucao svuda kada sam kod drugara probao grid jer se ono oseca kao da vozite kartonsku kutiju po smirglama umesto gumama.
I to sad nije dokaz da je ta igra extra ako se neko eto privikavao na bullshit.

Ova igra je tu prvenstveno da promovise F1 a ne da ostavi nekakav trag i natera igraca da je igra godinama. Lako je danas napraviti da igra fenomenalno izgleda na vasem novom radeonu. Fora je napraviti da isto tako izgleda na 4-5 godina matorom PS3 :p
 
Uopste nema potrebe porediti Gt sa ovom formulom 1.
GT5 je za ljubitelje automobila, dok je ovo za one koji nemaju/nece da odrese novac za PS3 a hoce da se zabave. To sto je nekima argument da ovu igru nisu napravili da bude simulacija jer ne ciljaju da se proda u 20 primeraka , uopste ne pije vodu , jer se lako moze uraditi da igrac sam bira kakvu ce fiziku....

Nisam znao da mi treba PS3 ako hocu da se zabavim. :d
 
Ova igra je tu prvenstveno da promovise F1 a ne da ostavi nekakav trag i natera igraca da je igra godinama. Lako je danas napraviti da igra fenomenalno izgleda na vasem novom radeonu. Fora je napraviti da isto tako izgleda na 4-5 godina matorom PS3 :p

Pa fora je napraviti da radi na necemu starom, ali bolje je pitanje kako ce da izgleda zbog tih posledica ravnopravnosti.:p Ipak je fora svake voznje da automobili/bolidi/kamioni izgledaju sto realnije a samim tim i grafika sto bolja.
 
@ Ati`: Auuuuu , ti stvarno nisi najbistiriji od svih potochica u ovoj sumi :d

Nisam ni rekao da ti treba PS3 da bi se zabavio. Rekao sam da je F1 igra za one koji nemaju PS3 a hoce da se zabave. (posto ce igra izaci i na xboxu i na PC) :p

@ Gdin_M : Po nekom mom ukusu dzabe da izgledaju bolje od pravih kada se upravljaju i ponasaju kao leteci tanjiri. To mene i najvise nervira, sto se svuda toliko forsira grafika a zanemaruje , zvuk , fizika , bla bla truc truc.
 
Poslednja izmena:
Dobro, da zanemarimo fiziku, posto nije svaka igra bas simulacija, grafika jeste najbitnija stvar u svakoj voznji. Dal bi neko vozio neku cell shadovanu repliku nekog automobila? Takodje i zvuk je veoma bitan, ali on najvise zavisi od same procesije zvuka, tj. zvucne samplove je lako snimiti, a malo je teze procesirati ih kroz "realne" filtere da to zvuci kao u realnosti.
 
Najveci problem kod Codemastersa je sto pre pravljenja igre oni prvo prave biznis plan pa onda sve ostalo, skoro kao EA...
Da bi se uradila iole nekakva simulacija potrebno je bar jos koja godina istrazivanja i developinga, ali boze moj, zasto bi Codemasters radio to samo da bi zadovoljio preostalih 5% igraca kada vec imaju pare od 95% njih.
Iz tih razloga ova igra u mojim ocima izgleda traljavo, da su me sad odledili posle pet godina zamrzavanja i pustili mi replay ove formule iz topa bih znao ko je pravi...
 
To da, Codemasters previse brzo stancuju igre, a to nije nikad dobro. Nije stvar u ovde u igri vrhunsko istrazivanje fizike bolida, vec to da igra nije realni simulator F1 i naravno neki parametri u igri se zanemaruju.Dobra stvar kod ovog F1 je Ego engine, koji je unapredjen do bola, tako da ce da klizi na svim masinama a uz to izgleda i radi do yaya, sto je eto prednost razvoja igara na godisnjem nivou.:p
 
Mislio sam na akustiku zvuka (distortion, occlusion, reverb, dopler efekti i slicno).;)

Pa eto dobro je sto sa tim stancovanjem igara engine se odlicno unapredi i optimizuje (Ego, MT Framework, UE3).
 
Cekaj zar ti mislis da oni prave zvukove motora?:D Pa normalno da ce da snime zvuk nekog motora, to rade svi developeri, ne samo zvuk motora za igre vec i npr. za skoro svaku pucacinu se snima zvuk oruzja. E to sad zasto u svakoj igri zvuci sve totalno razlicito, to pitaj developere kako i sa cim toliko procesiraju zvuk da ispadne takav kakav je (npr. u Shiftu izuva kako je dobar).:)
 
Nekad imam utisak da je igra izašla pre mesec dana, pa da je normalno da su svi već doneli zaključke kakva je igra :)
 
Cini mi se da sam u review od Videogamer-a procitao da nema Quick race opcije sto je bezveze skroz.
 
Vrh Dno