Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Problem je izgleda sa spoljnim linkovima jer kada se izabere Belgrade pokazuje regularnu brzinu

Sa druge strane evo rezultata za npr Paris, jad i beda



Tako je to kada je u Telekomu sve na ledu jer je prioritet jelte njegova prodaja i restrukturacija a sve ostalo u drugom planu - sta reci kada se makar nisu setili da dupliraju linkove jer SBB za iste pare nudi nekoliko puta vece brzine :eyebrows:
 
Da, problem je u spoljnim linkovima. Brzina van drzave je katastrofa. :S
 
Takodje net "leti" i otvara stranice dosta duze. Izgleda da nesto rade, ko zna. Oni nikad ne izbacuju saopstenja na sajtu da znamo sta je u pitanju?

Edit: Upravo sam zvao podrsku, kazu da imaju nekih problema
sa net-om, da je tako svuda i da se malo strpim da ce kvarovi biti otklonjeni.
 
Poslednja izmena:
Ja sam vam rekao koje je resenje, ali na zalost nema ni jedne jedine osbe na Bench-u koja celi da resi problem.

Ja sam vam rekao sta treba da se uradi, niko nije spreman i to je to.
 
Prijavljujem da i kod mene na 4mb radi jako sporo ka inostranstvu. Mozda rade na dupliranju brzina a kazu da su kvarovi pa nam spremaju iznenadjenje.

Morao sam, nismo dugo pominjali pricu o dupliranju :d
 
Danas su me zvali i kazu mi da im je juce bio neki kabl u prekinu, otkinut valjda. Moram da ih pohvalim, zvali su me zadnja 3-4 dana jedno 40 puta, da pitaju jel sve u redu.
 
Sa drugog foruma, postovao lik koji radi u Telekomu:

capnut fiber negde u madjarskoj, bice reseno do 17-18h...
 
Cini mi se da kod mene sada stranice otvara kako treba ali je download jos uvek bedan i vuce se kao crevo :smoke:
 
Srbin je to Vuče navikao da trpi.
Kad smo istrpeli "bošnjake" 600 godina, "oslobodioce" 60 godina, šta je onda par desetina godina za Telekom ;)

Toliko sam bio besan kad sam pisao da sam masio cak i slova, zgranut sam kako se ljudi ponasaju a resenje je tako prosto i jednostavno.

Taj mali protest je itekako potreban kako bi pomogli sluzbi koja se ionako svakodnevno zali tom menadzeru.
Ovim potezom bi pojacali snagu zalbe.
 
Ja sam dobio 30. juna ponudu za 3 meseca IPTV i interneta gratis. Prijavio sam se 2. jula, kada su mi rekli da će me sutra zvati na potpisivanje ugovora. Nisu me zvali do 14. jula, kada sam otišao u poslovnicu da proverim o čemu se radi. Rekli su mi da je sve odavno "podešeno" i da će me neko kontaktirati do kraja dana ili sutradan. Niko me još uvek nije zvao. To me je lepo podsetilo na vreme kada sam imao telekomov adsl, kada je veza pucala 2-3 puta dnevno i kada se jedno vreme čekalo i po sat vremena za IP adresu. Da li oni misle da ću se posle ovoga vezati za njih 12 meseci?
 
Ovo usporenje jos uvek traje.:wall:

Probao sam nekoliko servera preko speedtest i download je isao punom brzinom preko servera u Makedoniji, BiH i Grckoj.

Ocajno ide preko servera u Bugarskoj, Austriji, Nemackoj, Sloveniji, itd.

Test nece da krene uopste, cak ni provera pinga preko servera u Madjarskoj i Rumuniji.
 
Iskreno, ja sam poprilicno zadovoljan sa Telekom ADSL, istina covek u Loznici i nema bogzna kakav izbor, kablovske nema pa coveku ostaje ili ADSL ili lokalni wless prilicno sumnjivog kvaliteta
Dakle ADSL ili wless, ili da te oderu za 3g net i satelitski ili da se vratis na dial up to je zalosna istina u Srbiji, pogotovu u unutrasnjosti i manjim mestima iako ne sporim da se situacija dosta popravila u poslednje vreme
Jeste da konkurencija nudi vise za iste pare (SBB) ali zaista ne mogu da se pozalim na protok koji je uvek bio konstantan i za 2 i po godine nije opao nijednom sem ako nisu bili neki veliki problemi ovog tipa sto se desava upravo sada, a to se evo sada desava tek po drugi put
Pored toga desilo se mozda za svo to vreme da par puta nisam imao neta po par sati i to uglavnom kada su radili nesto na mrezi i kada su uvodili IPTV i to je otprilike bilo to
Sa druge strane nije ni zlato sve sto sija pa SBB koga koristim dok sam u Bg malo po malo jednom u par nedelja nema neta ili se vuce kao crevo i to je znalo da se dogadja i cesce nego sto je trebalo
 
Poslednja izmena:
Sramota je vise ovaj .interoute.net, nije mi jasno zasto se ne ratosiljaju vise .interoute-a, nema sansi da se poprave i jednostavno treba da ih napuste.

Makedonci vise ne uzimaju link preko nas, koliko sam cuo svi ce redom napustiti.
Samo ce nas da maltretiraju sa interoute-om.

Par meseci je sve lepo islo preko 10g.gblx.gsw-2-6k.routers.chtix.eu kad su u pitanju zemlje sa leve strane, i sad opet forsiranje interouta danas na vecini opsega pod telekomom, samo par ih je i dalje preko 10g.gblx.gsw-2-6k.routers.chtix.eu.

Sramota jednostavno sramota!


Moj savet bi bio starijim korisnicima Bencha (preko 25 godina), koji su na ADSL Telekomu, da telefonskim pozivom ali organizovano naprave zalbu direktno u NOC centru Telekoma.

Ako nas se skupi 30 bice dovoljno da se napravi alarm.

Cutanjem nikada necemo resiti problem!

Ali nikada!

Prijavljivanje Telekomovom nepismenom supportu nema koristi.

Reci Vuče, na koji broj telefona da se žalimo. Da se organizujemo lepo, ima nas dosta, pa da zovemo.
Ja da plaćam 1Mb, a da koristim 256kb nemam nameru.
A sa onim iz teh. podrške nema razgovora, samo me iznerviraju kad ih pozovem :mad:
 
Poslednja izmena:
Reci Vuče, na koji broj telefona da se žalimo. Da se organizujemo lepo, ima nas dosta, pa da zovemo.
Ja da plaćam 1Mb, a da koristim 256kb nemam nameru.
A sa onim iz teh. podrške nema razgovara, samo me iznerviraju kad ih pozovem :mad:

Nek se javi barem desetoro ljudi koji nisu misevi, bilo bi idealno trideset ljudi koji bi zvali i napisali mail protesta, direktno sa vaseg telekom emaila.

Za sada si se ti jedini javio eventualno jos i boZZaP.
 
Ali lupetanje o nekim tamo bosnjacima o kojima samo ti imas neke "inside" informacije nema nikakve veze sa temom.

Pazi jasno je sta je covek hteo da kaze, a to je najverovatnije, necu da tvrdim ali mislim da sam siguran a to je:

-da su ljudi upali u beznadeznu apatiju i da dozvoljavaju da im svi prakticno *enjaju po glavama,
-da su ljudi totalne i nesposobne ovce
-da se kroz istoriju pod vladavinom Turaka(Bosnjaka- na ovo je verovatno mislio) pod okupacijom Srpski narod genetski pripitomio na robovlasnicki odnos kako od strane okupatora tako i od strane vlasti
-da su ljudi pod komunizmom navikli da cute


To bi ukratko bio size onoga sto je boZZaP napisao, stim da je to postavio kao blagu zagonetku, logicki je pokusao da obodri ljude pokazujuci im zasto cute i cekaju da resenje padne sa neba.
 
Izgleda da su ga opravili, barem malo. Nisam merio, ali rapid mi je celog dana isao na 15-ak K, a sada je oko 60!
 
Ja sam svoju gradjansku dužnost obavio. Malo smo popričali itd. itd.
Uglavnom, kaže čovek (jako ljubazan lik) da je sada sve u redu, bio je prekid u susednoj nam Madjarskoj, 7/14 linkova su bili u prekidu. Kaže kombajn prekinuo kablove...
 
Jel ti SBB lose radi pa si se prijavio za ovo ili cisto da probas ? :type:
Dobio ponudu: 3 meseca gratis 1mega net i IPTV, sa mogućnošću sklapanja ugovora na godinu dana nakon 3 meseca, pri čemu bih plaćao samo osnovni net, a IPTV dobio za 1 dinar mesečno. SBB može da radi i bolje; videćemo sada kada posle 2 godine od krajnjeg roka konačno puste D3 i ubrzaju se.
 
Da li se nekome desava da ruteru treba oko tri, cetiri minuta da uspostavi vezu sa internetom od kako se upali racunar? Ranije je bilo potrebno 30 sekundi. Da li je to do telekoma ili mog racunara?
 
Ruter nema nikakve veze sa računarom.Naravno, mislim na njegovo ponašanje.

Edit: Sad sam uključio mozak.Kako misliš "kada se upali računar"? Ako ti je ruter stalno uključen, on bi trebao da je povezan, osim ako nisi uključio opciju da se poveže tek kada to neki program zahteva (dial on demand ili neki sličan naziv).Ako je ruter stalno uključen i konektovan, obda je problem u samom računaru i njegovoj detekciji internet veze ili je problem do DHCP-a.
 
Poslednja izmena:
Ruter je telekomov Pirelli koje su delili od decembra prosle godine. Uvek je ukljucen i povezan sa racunarom eternet kablom. Nakon sto upalim racunar na ruteru treperi lampica eternet i veze sa internetom nema oko cetiri minuta (sto je jako dugo, uvek je bilo oko 20 sekundi) dok ne pocne da sija konstantno. Taj problem imam mozda od pre dva dana. Nisam nista petljao oko toga, ne znam zasto se to desava.

EDIT: Resen je problem, barem za sada. Ugasio sam ruter, upalio ga i sada se ponasa kao ranije, odnosno lampica i dalje dugo treperi (verovatno je tako bilo i pre) ali mogu odma da otvaram stranice.
 
Poslednja izmena:
Dobio ponudu: 3 meseca gratis 1mega net i IPTV, sa mogućnošću sklapanja ugovora na godinu dana nakon 3 meseca, pri čemu bih plaćao samo osnovni net, a IPTV dobio za 1 dinar mesečno. SBB može da radi i bolje; videćemo sada kada posle 2 godine od krajnjeg roka konačno puste D3 i ubrzaju se.


Istu ponudu sam i ja dobio danas u poslovnici telekoma u Vranju,svratio onako usput kao da pitam za migracioni kod (ja do sad 3 puta menjao provajdera,znam sve sto mi treba) i rekoh da vidim sta ce mi reci,kad ono ponuda 1024/128 net + iptv,3 meseca gratis,posle 1 din Iptv i redovni paket 1 mb,na godinu dana, obzirom da u VR nema SBB,prihvaticu ponudu,ugovor mi istice 1.avgusta.
 
Izgleda da telekomci čitaju bench. Jutros me zvali ko nezdravi u pola devet, ceo minut zvonio telefon, nisam mogo da ne ustanem. Mislim se, čim ovolko zvoni, mora da je umro tito il je počeo treći scetski rat. Dogovorimo se da dođu u 11, dok se razbudim, al jok. Oni dođoše u pola 10. Dečko je bio ljubazan, odma smo se sporazumeli šta i kako i završili za čas. Ono što me je iznerviralo je da nije imao ni telefonski ni mrežni kabl odgovarajuće dužine. Da ja nisam imao, instalirao bi mi TV u kupatilu. Kuckavce i da ne pominjem da nije imao. Testiram malo TV, sviđa mi se za sad. Videćemo kako će se pokazati u sledećem periodu.
 
Eto može se reći da sam i ja ispunio svoju gradjansku dužnost i poslao protest noc centru telekoma, samo što sam umesto poziva posla email, razmišljao sam se da li da zovem , ali verovatno ne bih stigao sve da kažem što sam mislio pa sam im to napisao u mail-u sledeće sadržine :

Poštovana Gospodo

Sa žaljenjem moram da vam skrenem pažnju da u zadnje vreme ADSL katastrofalno radi, i to ne samo kod mene i kod mojih prijatelja već na nivou cele Srbije, ni dosad nije nešto dobro funkcionisao, ali sad je prava KATASTROFA, ponavlja se ona situacija sa početka ove godine koja je trajala oko 2 meseca koja je izgledala otprilike ovako:

- pucanje veze/rekonekcija (neretko sam morao pored svog adsl priključka da se konektujem na dial-up kako bi završio neki posao)
- previsok ping 300ms+ , veliki jitter kao i pojava packet loss-a,
- predugačko otvaranje stranica ponekad I duže od minuta a neretko i Timed Out,
- Seckanje I predugačko buffer-ovanje youtube klipova i TV streamova
- Padanje download brzina na ispod 10kb/s

Sve u svemu takav adsl može da se poredi sa dial-up-om , čak i na dial up-u ponekad neka stranica se brže učita (ne preterujem stvarno je tako bilo) e ovih dana nažalost se ponavlja taj scenario, a razlog je kao i tad problem sa nadprovajderom .Interoute.net i nedovoljnom širinom linka ka inostranstvu, tj. zbog raznih akcija/promocija i otvaranja novih portova, rapidno se povećava broj novih korisnika, a na spoljnom link-u nije proširen bandwith, koji nije dovoljan ni za postojeće korisnike a kamo li da primi najezdu novih korisnika. Ovo ne pričam napamet, već sam zbog problema sa internet-om po IT forumima nailazio na takve insajderske informacije. To je isto kao da bi na Elektranu koja jedva ima kapacitete da napaja strujom jedan grad bio priključen još jedan grad, u toj situaciji bi se dešavali problemi sa strujom isto kao nama sa internet-om. Ne kažem da ne treba da se povećava broj korisnika, naravno da treba, druge okolne zemlje imaju dosta veći broj korisnika i veće brzine (za koje manje plaćaju) . Ali njihove država i telekomunikacione firme imaju više savesti i veću brigu brigu prema korisnicima, pa obezbede dovoljan bandwith da ima za sve i da se ne javljaju zagušenja, nažalost kod nas nije takav slučaj i sve se radi na provlačenje na jedvite jade. Na taj način se korisnici adsl-a osećaju prevarenim i izigranim jer ne dobijaju ono za šta plaćaju (iako za to skuplje plaćaju nego u drugim zemljama), i puno nas se pokajalo zbog ugovorne obaveze na godinu dana, jer ovakav kvalitet adsl usluge je očajan, i ne vodi nas napred već nas vraća unazad, MORATE nešto preduzeti, tj, povećati širinu spoljnog linka ili promeniti nadprovajdera, nije savesno sa vaše strane da samo povećavate broj korisnika što će rezultovati još većem zagušenjem, a da spoljni link ostane isti, Uložite deo od tog profita za rešavanje tih problema, jer ovako stvarno nema smila, i ne ide da ljudi konstantno zovu tehničku podršku koju jedva mogu i da dobiju zbog problema sa adsl-om, koji odavno više ni po ceni niti po usluzi konkurentan kablovskom internetu na koji verujem da bi više od pola vaših korisnika prešlo samo da imaju mogućnost. Nadam se da će te u budućnosti imati više savesti prema korisnicima i nedozvoljavati da se ovakve situacije dešavaju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno