Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Naravno da cu da igram ARMU i slicne zezalice, a tebi mogu samo da preporucim da das sebi izazov i predjes igru nozem i koljes sve protivnike - dodatni izazov a i to je u pravom istrazivackom duhu, a i neces morati da gledas onu retardiranu pusku ili da se nerviras kako to da iz kalasha ne mozes da ubijes coveka sa 30m.

Poz

Ja to zamisljam ovako.

Nuklearna katastrofa, sve ostavljeno onako kako je zateceno u trenutku.
Proslo 20 i kusur godina (ako sam pogodio), pojavise se Stalkeri, banditi, frakcije...
Ubijes nekog bandita koji ima kalash skalameriju i sa tim trebas ici po Zoni punoj mutanata i neprijatelja.

Back to real life:
E sad zamisli "kalash" poslije toliko godina, recimo pod dejstvom vlage.
JA se ne bi usudio sa takvom puskom pucati na covjeka sa 30m koji takodje ima pusku.
Jos i da me pusti da pucam prvi!!!
Opalio bi prema njemu reda radi (da pokazem da imam s cim) i bjeeez u sumu :d
 
Igrao sam kanter jako dugo a poceo sam neke 2000. godine, ne smatram sebe klincem sa 24 godine ali igra ima nekih veoma velikih propusta preko kojih ne mogu preci, a ti me smatraj klincem...

Imam ISO fajlove svih stalkera na hardu, ali kada god krenem da igram negde gde sam sacuvao ubije me pucanje...u podlednjih 10 godina sve sto je izaslo za racunar od FPS-a ja sam odigrao i nikako mi ne ide u glavu kako programeri igru sa ovakvim potencijalom upropaste - to je blaga rec...

Mnogo mi se svidja prica, ogroman svet, obozavam RPG-ove i mnogo mi se svidela mesavina FPS-RPG, i atmosvera u igri mi je super i mnogo stvari me odusevilo, ALI svaki put kada pucam sa bilo kojim oruzijem, pomislim da igram neki FPS iz 1999 godine...QQ majko sto su to uradili...

Vama koji igrate ocigledno to ne smeta, meni smeta mnogo i zato je igra odbojna, ima tu jos par propusta ali ima i dosta dobrih strana koje su nekima dovoljne da zaborave na retardirano pucanje, izgled oruzija i samu "fiziku" pucanja....

Vidis, postoji jako dobar razlog zasto je pucanje takvo kakvo jeste. U Oblivionu recimo budzis sjekiru, ovdje Kalas ili Vintar. Isto vrijedi i za razna odijela. Nazovi to rpg element ili kako god. Nije Stalker prva igra s takvim gameplayom.

Imas modove koji povecavaju damage i sl.

Ti imas 24 godine, a ja sam eto prije 20-ak godina poceo igrati video igre, mozda cak i ranije. A Vlado je koliko se sjecam 2 godine stariji od mene.

E sad zamisli "kalash" poslije toliko godina, recimo pod dejstvom vlage.

Eto imao sam priliku pucati iz vise Kalasa jos starijih. To je strasno neprecizno. Iz lezeceg polozaja se i moze nesto pogoditi, ali prvo se moras da tako kazem upoznati s puskom :)
 
Vidis, postoji jako dobar razlog zasto je pucanje takvo kakvo jeste. U Oblivionu recimo budzis sjekiru, ovdje Kalas ili Vintar. Isto vrijedi i za razna odijela. Nazovi to rpg element ili kako god. Nije Stalker prva igra s takvim gameplayom.

Imas modove koji povecavaju damage i sl.

Ti imas 24 godine, a ja sam eto prije 20-ak godina poceo igrati video igre, mozda cak i ranije. A Vlado je koliko se sjecam 2 godine stariji od mene.



Eto imao sam priliku pucati iz vise Kalasa jos starijih. To je strasno neprecizno. Iz lezeceg polozaja se i moze nesto pogoditi, ali prvo se moras da tako kazem upoznati s puskom :)

Ih bre, ja sam imao kalaš iz 1974, bacao gore-levo, ali kad se navikneš čak i na 300m možeš pogoditi stojeću metu, naravno iz petog pokušaja, ali pogodiš je:) Stalker je ok i dosta je realan po pitanju balistike, koliko mogu da ga uporedim sa svojim iskustvom, zvuk može biti boli, ali retko gde je baš pogođen kako valja, tako da im ja opraštam:)
 
Poslednja izmena:
Ti imas 24 godine, a ja sam eto prije 20-ak godina poceo igrati video igre, mozda cak i ranije. A Vlado je koliko se sjecam 2 godine stariji od mene.

Pa sto se toga tice stvari kod mene stoje ovako...

Prvi home racunar s kojim sam se ja susreo je bio ZX Spectrum, a to je bilo sada vec daleke 1982. godine. Ali konkretno ja sam prve igre igrao na konzoli, ne secam se vise koja je to tacno bila ali mislim da je to bio neki Atari negde s krajem 70tih godina proslog veka... Naravno u to vreme postojali su luna parkovi i fliperane sa igrama tipa Space Invders i malo kasnije Phoenix ili Pac Man kojeg sam zakacio u svojem potpisu (ne slucajno) dole itd... Takodje smo se kao klinci druzili sa portabl mini TV igrama koje su inace jos u ono vreme imale jednobojni LCD ekran a neretko su bile rasklapajuce i imale su 2 ili 3 mini displeja, kao napr Donkey Kong i tome sl. Zatim je doslo vreme Commodor-ca, pa Amige i Atarija, pa na kraju i PC-a, a konzole su isle ako se ne varam ovim redom, Sega, Nintendo, pa Sony koji je iskocio sredinom 90tih. Prve nazovi FPS igre su se pojavile krajem 80tih i pocetkom 90tih i to su bile igre poput Corporation, a tek sa prvim Wolfensteinom 3D koji je jelte izradio id software 1992. godine, FPS dobija osnovu koja je i dan danas kamen temeljac u ovom zanru...

Jedini period u kojem se nisam previse druzio s PC video igrama to je nekih 5-6 godina i to u periodu 1993 - 1999, jer to je bilo vreme kada sam studirao i tu postoji jedan odredjeni broj naslova koji mi je promakao... Ali sam zato u to vreme rabio Sony PS... Sve ostalo mi je proslo kroz (da tako kazem), shake! heh...

Znaci bez uvrede, ali neka mr. Playboy sabere godine i neka razmisli dobro gde se nalazi u odnosu na pojedine ljude ovde... ;)
 
Poslednja izmena:
Jedini period u kojem se nisam previse druzio s PC video igrama to je nekih 5-6 godina i to u periodu 1993 - 1999

E vidiš, upravo od 1996. do 1999. godine je bilo zlatno vreme PC igara (ja sam imao sreću da počnem da se igram na PC-ju baš u tom periodu iako sam 14 godina mlađi :)). Posle 2000. su i dalje izlazile legendarne igre ali je to period kada su bitne developerske kuće krenule da propadaju (Bullfrog, Looking Glass Studios, Black Isle, Interplay, Westwood, Origin, ION Storm, 3DO...) Tako da, ukoliko si propustio taj period onda si propustio jako bitan deo istorije PC gejminga. Sve pre toga spada u začetke (vreme kada su neki drugi sistemi vladali) i lagano odumiranje (od 2002. na ovamo je taj period zvanično počeo).

Sve je to lepo, ja godine poštujem ali i ti i starac imate mnogo nelogičnosti u svojim postovima (na stranu što je starac tip čoveka koji je uvek u pravu - što bilo kakvu diskusiju sa njim čini izlišnom ;)). Pominjanje Obliviona kao ključne igre koja je prva usvojila model akcione FP igre je nešto što bi očekivao od nekoga ko je skoro počeo da se igra a ne od čoveka sa nazovi iskustvom od 20 i kusur godina. Bilo je ES igara i pre Obliviona. Takođe u Crysis temi (poslednjih par postova u obe teme su isprepleteni) je pomenuo kako je Crytek uneo nekakvu revoluciju u FPS igre. Valjda je mislio na slobodu koju donosi veliki otvoreni prostor. Tačno je da danas sve igre kopiraju CoD i da se naspram takvog pristupa Crysis čini kao posebna igra ali ja sam kao dvanestogodišnjak igrao Delta Force od Nova Logic-a koji je nudio veću slobodu i od Crysis i od Far Cry. Da li je bilo sličnih FPS igara pre DF, verovatno jeste ali ja se ne sećam i ne želim da se sećam jer je meni Delta Force jako značajan naslov koji želim da pamtim kao revoluciju u FPS žanru. Džaba vama godine iskustva kad deluje kao da imate tajmer na svakih pet pa zbog toga revolucije proglašavate više puta.
 
Delta force imao slobodu kretanja? Ja koliko se sećam, bila skroz linerana igra, bilo je nekih inovacija za to vreme ali ipak ništa specijalno u poređenju sa kasnijim naslovima, a sam DF je skroz prsao kasnije. Koji tačno DF? Mislim da sam skoro probao da ga igram ponovo, ali nije mi nešto bio zanimljiv, ako je to taj DF.
 
E vidiš, upravo od 1996. do 1999. godine je bilo zlatno vreme PC igara (ja sam imao sreću da počnem da se igram na PC-ju baš u tom periodu iako sam 14 godina mlađi :)). Posle 2000. su i dalje izlazile legendarne igre ali je to period kada su bitne developerske kuće krenule da propadaju (Bullfrog, Looking Glass Studios, Black Isle, Interplay, Westwood, Origin, ION Storm, 3DO...) Tako da, ukoliko si propustio taj period onda si propustio jako bitan deo istorije PC gejminga. Sve pre toga spada u začetke (vreme kada su neki drugi sistemi vladali) i lagano odumiranje (od 2002. na ovamo je taj period zvanično počeo).

Sve je to lepo, ja godine poštujem ali i ti i starac imate mnogo nelogičnosti u svojim postovima (na stranu što je starac tip čoveka koji je uvek u pravu - što bilo kakvu diskusiju sa njim čini izlišnom ;)). Pominjanje Obliviona kao ključne igre koja je prva usvojila model akcione FP igre je nešto što bi očekivao od nekoga ko je skoro počeo da se igra a ne od čoveka sa nazovi iskustvom od 20 i kusur godina. Bilo je ES igara i pre Obliviona. Takođe u Crysis temi (poslednjih par postova u obe teme su isprepleteni) je pomenuo kako je Crytek uneo nekakvu revoluciju u FPS igre. Valjda je mislio na slobodu koju donosi veliki otvoreni prostor. Tačno je da danas sve igre kopiraju CoD i da se naspram takvog pristupa Crysis čini kao posebna igra ali ja sam kao dvanestogodišnjak igrao Delta Force od Nova Logic-a koji je nudio veću slobodu i od Crysis i od Far Cry. Da li je bilo sličnih FPS igara pre DF, verovatno jeste ali ja se ne sećam i ne želim da se sećam jer je meni Delta Force jako značajan naslov koji želim da pamtim kao revoluciju u FPS žanru. Džaba vama godine iskustva kad deluje kao da imate tajmer na svakih pet pa zbog toga revolucije proglašavate više puta.

Moras malo citati izmedju redova :) Oblivion nisam uopce spomenuo u tom kontekstu. Htjedoh samo reci da se Stalker igra kao kakav rpg i sl. Zato i imas opcije da budzis oruzje, odijela, da miksas artefakte...

Takodjer vrlo dobro znam sta je DF, ali nemojte puno o njemu :)
 
E vidiš, upravo od 1996. do 1999. godine je bilo zlatno vreme PC igara (ja sam imao sreću da počnem da se igram na PC-ju baš u tom periodu iako sam 14 godina mlađi :)). Posle 2000. su i dalje izlazile legendarne igre ali je to period kada su bitne developerske kuće krenule da propadaju (Bullfrog, Looking Glass Studios, Black Isle, Interplay, Westwood, Origin, ION Storm, 3DO...) Tako da, ukoliko si propustio taj period onda si propustio jako bitan deo istorije PC gejminga. Sve pre toga spada u začetke (vreme kada su neki drugi sistemi vladali) i lagano odumiranje (od 2002. na ovamo je taj period zvanično počeo).

Sve je to lepo, ja godine poštujem ali i ti i starac imate mnogo nelogičnosti u svojim postovima (na stranu što je starac tip čoveka koji je uvek u pravu - što bilo kakvu diskusiju sa njim čini izlišnom ;)). P

Džaba vama godine iskustva kad deluje kao da imate tajmer na svakih pet pa zbog toga revolucije proglašavate više puta.

Pa ako cemo posteno, to taman tako funkcionise... Ne znam kako ti dozivljavas odredjene stvari ali cenim da bi onda trebalo pre svega da definises pojam revolucije na ovom planu! Generalno, ja samo mogu da dodam da je svaka platforma imala svoje zlatne periode, druze... To vazi i za ZX i za C64 i za Amigu pa i za PC, s tim sto je PC posebna prica jer je to platforma koja traje vec skoro 2 decenije, tako da se tu malo drugacije broje stvari. Takodje je svaka nova platforma koja bi u proseku izlazila na svake cetiri godine zapravo i bila revolucionarna i to po svemu jer su narocito u pocetku ti koraci i pomaci bili dzinoski za razliku od danasnjih koji se jelte manje vise svode na povecavanje poligona i neke nove efektice a zanrovi se bukvalno dopunjuju sitnicama. S tim sto i dalje vazi princip da na svake 4 godine u proseku iskace nesto drasticno bolje vizuelno unapredjeno... Drugo ne smatram da sam nesto specijalno propustio u 90tim jer je zapravo ogromna vecina zanrova koji i dan danas postoje konciprana upravo na tim prvim platformama a ne na PC-u a tu spada cak i FPS, premda je on tek sa id-om dobio konacne obrise... S druge strane neki zanrovi su skoro potpuno nestali ili su se transformisali a nekada su bili vodeci, i tu recimo spadaju arcade i platforme... Takodje mislim da se to moze opet ponoviti i to pre svega zbog odredjenih promena na hardverskom planu (razvoj 3D panela i motion capture uredjaja).

Dakle to je tvoje vidjenje stvari i ja tu ne mogu nista... Imas pravo da verujes u tu pricu ma kako ona zvucala, ali to meni izgleda taman ko moja prica sa mojim ocem o muzici, gde je moj matori krenuo od Bitlsa i Stounsa i 60tih a ja od novog talasa i punka koji su obelezili pocetak 80tih. Dakle neuporedivo je i to prilicno...

Sto se tice nelogicnosti u nasim postovima, to je opet prilicno diskutabilan zakljucak i kada tako nesto neko iznese ja ocekujem da to bude i argumentovano, u protivnom to spada takodje pod poruku licne prirode i nema apsolutno nikakvu vrednost, a osobito ne na ovakvom jednom mestu. To je prvo, a drugo je to da izmedju mene i Starca postoji izvesno (ne)slaganje oko odredjenih elemenata i to nije sporno, pa ako si mislio na to onda odah da resimo tu dilemu. To je tacno je ali se to odnosi na neslaganje a ne na nelogicnosti kako kazes, premda me i ne cudi sto si to tako doziveo, jer neretko smo jedan drugog zaobisli u ovakvim polemikama cisto iz kurtoazije. A osim toga moram i to da dodam, ja spadam u onu grupu koja uvek gleda da ispostuje svojeg sagovornika, bez obzira na neslaganje kao i to da ostavim prostora svakome da misli drugacije i to pre svega zato sto sam i sam sklon iznosenju pojedinih teza cisto eksperimenta radi a ne zato sto u to verujem 100%. Dakle volim da preispitujem sopstvene zakljucke i da dopunjujem iste ukoliko se dokaze da nisam u pravu... Zato i ne krivim sve one koji me mozda iz ovog ili onog razloga dozivljavaju kao kontraverznog sagovornika, jer ja u neku ruku to i jesam, ali kao sto se iz ovoga moze primetiti daleko od toga da ne znam sta radim i o cemu govorim... Takodje koliko god mogu trudim se da ne preteram u pojedinim nastupima jer kad to covek uradi onda postaje zamoran za okolinu i zaista mislim da to nisam napravio do sada. Ja cenim da forumi postoje iz drugih razloga a ne zato da bi se ovde neko istrisao i lecio od sopstvenih frustracija...

Pozdrav ;)
 
Poslednja izmena:
@ G@W
Čoveče,mešaš Crysis,Farcry i stalker....
Iako su svi prvo lice,nema govora o sličnosti-u prva dva samo menjaš oružje-ovde možeš i da ga budžiš.
Isto:Različiti q-ovi su fora kod igara poput STALKERA,a ne trčkaranje po stazi bzvz (to je nelinearnost)
Prvi STALKER ima 7 krajeva-po meni-to ga čini najboljom igrom po pitanju nelinearnosti.
U vezi Obliviona-nemam pojma-nisam ga igrao,ali ovakva upoređivanja mi ne daje utisak da
si upravu.
@ Starac
Napisao si na jednom postu ranije da izgled oružja nije zadovoljavajući u SoC.
Pa da su još i te modele ubacivali visoko kvalitetno izašao bi 2009-e ne 2007-e :D
Ionako im je deo tržišta tada uzeo Bioshock...
 
Napisao si na jednom postu ranije da izgled oružja nije zadovoljavajući u SoC.
Pa da su još i te modele ubacivali visoko kvalitetno izašao bi 2009-e ne 2007-e :D
Ionako im je deo tržišta tada uzeo Bioshock...

Bioshock i Stalker ni po cemu ne mogu biti konkurenti.
Zajednicko im jeste rpg, i to je sve.
 
Bioshock i Stalker ni po cemu ne mogu biti konkurenti.
Zajednicko im jeste rpg, i to je sve.

Konkurenti su po količini igrača koji jedino vide da se igra iz prvog lica- a tih nažalost ima...
 
Jao ljudi kako se to napucavate ko je veci gejmer, ko se igra 20 godina a ko 5. To je TOTALNO NEBITNO.Ako neka igra ima nedostatke koji bodu oci i to svi primetimo i argumentujemo, onda neki gejmer ne moze da mi prica kako ja nemam pojma jer se on igra 20 godina, WTF ?
 
@ G@W
Čoveče,mešaš Crysis,Farcry i stalker....
Iako su svi prvo lice,nema govora o sličnosti-u prva dva samo menjaš oružje-ovde možeš i da ga budžiš.
Isto:Različiti q-ovi su fora kod igara poput STALKERA,a ne trčkaranje po stazi bzvz (to je nelinearnost)
Prvi STALKER ima 7 krajeva-po meni-to ga čini najboljom igrom po pitanju nelinearnosti.
U vezi Obliviona-nemam pojma-nisam ga igrao,ali ovakva upoređivanja mi ne daje utisak da
si upravu.

Ma ne poredim ja Stalkera i igre pomenute igre već sam se nadovezao na jednu priču koja vuče korene još iz Crysis teme (raspravu iz Rage teme ne pipam, nemam hrabrosti :p). Znam ja šta je nelinenearnost a šta sandbox. Međutim nisam ja pričao ni o jednom ni o drugom već o slobodi gejmpleja (jako nespretno sam ovo rekao ali valjda se zna na šta mislim). To je nešto što hronično nedostaje današnjim pucačinama. U tom kontekstu ne smatram Far Cry revolucijom (kao što rekoh ovo je više offtopic, nisam mislio na Stalkera) jer znam da je bilo takvih igara i ranije (naravno bitnih naslova).

Što se tiče Stalkera da ne ispadne da samo offtopičarim™ mogu reći da je balistika oružja kao i sve ostalo što ljudi spočitavaju igri sasvim ok ispalo sa obzirom na starost same igre. Grafika u Stalker SoC nije bila savršena ni kada je izašao pa ja nikada nisam kukao na nju jer znam kakvih problema oko izdavanja su imali momci iz GSC. Ko ne zna, Stalker je igra o kojoj se pričalo dugo pre izlaska, 5-6 godina mislim. Nisam siguran da li sam 2001. ili 2002. godine video prvu najavu i slike iz igre. Tada su bile valjda dve igre u opticaju, svima poznati SoC i Oblivion Lost koji je ugledao svetlost dana kao mod. Ja sam 2003/2004 izgubio sve nade da će Stalker ikada ugledati svetlost dana. Kada je bila u žiži interesovanja Stalker je bio nešto neverovatno, neviđeno sa svakog aspekta ali je nažalost dugo odlaganje ostavilo traga. Od izlaska prvog Stalkera pa do danas su samo krpili već postojeći endžin i stvarno nema smisla pljuvati po trudu autora u 2010. godini, skoro deset godina od početka rada (i šest od očekivanog izlaska).

Pa ako cemo posteno, to taman tako funkcionise... Ne znam kako ti dozivljavas odredjene stvari ali cenim da bi onda trebalo pre svega da definises pojam revolucije na ovom planu! Generalno, ja samo mogu da dodam da je svaka platforma imala svoje zlatne periode, druze... To vazi i za ZX i za C64 i za Amigu pa i za PC, s tim sto je PC posebna prica jer je to platforma koja traje vec skoro 2 decenije, tako da se tu malo drugacije broje stvari. Takodje je svaka nova platforma koja bi u proseku izlazila na svake cetiri godine zapravo i bila revolucionarna i to po svemu jer su narocito u pocetku ti koraci i pomaci bili dzinoski za razliku od danasnjih koji se jelte manje vise svode na povecavanje poligona i neke nove efektice a zanrovi se bukvalno dopunjuju sitnicama. S tim sto i dalje vazi princip da na svake 4 godine u proseku iskace nesto drasticno bolje vizuelno unapredjeno... Drugo ne smatram da sam nesto specijalno propustio u 90tim jer je zapravo ogromna vecina zanrova koji i dan danas postoje konciprana upravo na tim prvim platformama a ne na PC-u a tu spada cak i FPS, premda je on tek sa id-om dobio konacne obrise... S druge strane neki zanrovi su skoro potpuno nestali ili su se transformisali a nekada su bili vodeci, i tu recimo spadaju arcade i platforme... Takodje mislim da se to moze opet ponoviti i to pre svega zbog odredjenih promena na hardverskom planu (razvoj 3D panela i motion capture uredjaja).

Dakle to je tvoje vidjenje stvari i ja tu ne mogu nista... Imas pravo da verujes u tu pricu ma kako ona zvucala, ali to meni izgleda taman ko moja prica sa mojim ocem o muzici, gde je moj matori krenuo od Bitlsa i Stounsa i 60tih a ja od novog talasa i punka koji su obelezili pocetak 80tih. Dakle neuporedivo je i to prilicno...

Sto se tice nelogicnosti u nasim postovima, to je opet prilicno diskutabilan zakljucak i kada tako nesto neko iznese ja ocekujem da to bude i argumentovano, u protivnom to spada takodje pod poruku licne prirode i nema apsolutno nikakvu vrednost, a osobito ne na ovakvom jednom mestu. To je prvo, a drugo je to da izmedju mene i Starca postoji izvesno (ne)slaganje oko odredjenih elemenata i to nije sporno, pa ako si mislio na to onda odah da resimo tu dilemu. To je tacno je ali se to odnosi na neslaganje a ne na nelogicnosti kako kazes, premda me i ne cudi sto si to tako doziveo, jer neretko smo jedan drugog zaobisli u ovakvim polemikama cisto iz kurtoazije. A osim toga moram i to da dodam, ja spadam u onu grupu koja uvek gleda da ispostuje svojeg sagovornika, bez obzira na neslaganje kao i to da ostavim prostora svakome da misli drugacije i to pre svega zato sto sam i sam sklon iznosenju pojedinih teza cisto eksperimenta radi a ne zato sto u to verujem 100%. Dakle volim da preispitujem sopstvene zakljucke i da dopunjujem iste ukoliko se dokaze da nisam u pravu... Zato i ne krivim sve one koji me mozda iz ovog ili onog razloga dozivljavaju kao kontraverznog sagovornika, jer ja u neku ruku to i jesam, ali kao sto se iz ovoga moze primetiti daleko od toga da ne znam sta radim i o cemu govorim... Takodje koliko god mogu trudim se da ne preteram u pojedinim nastupima jer kad to covek uradi onda postaje zamoran za okolinu i zaista mislim da to nisam napravio do sada. Ja cenim da forumi postoje iz drugih razloga a ne zato da bi se ovde neko istrisao i lecio od sopstvenih frustracija...

Pozdrav ;)

Tačno, svaka platforma je imala zlatne periode ali ovo nije ni konzolni PF niti retro PF već PC podforum i pričamo o PC igrama. Tako da ne pije vodu tvoja priča analogija o muzici 80/90-tih i 60/70-tih. Čak i na muzičkim forumima verovatno postoje zasebni podforumi za žanrove/periode i priča matoraca kako je Elvis zakon nema mesta u podforumu gde se raspravlja o muzici 80-tih godina. Valjda ti je sad jasno zašto je bezveze pominjati Spectrume, Amige, Atarije i ostale kučne računare i igre za njih u PC podforumu. Drugi razlog zašto je bezveze pominjati godine kao faktor jeste što uvek ima neko stariji i od tebe koji može da tebi uradi isto to. Više puta sam apelovao da se ljudi mane toga ali vole matorci da zakeraju pa to ti je :)

Što se ove druge priče tiče nisam rekao da ne znaš šta govoriš već samo da i ti starac nekada suviše sigurno nastupate a to može biti mač sa dve oštrice. Ja to izbegavam jer sam svestan da grešim kao svaki živi čovek. Naravno da cenim tvoju spremnost da odvojiš vreme za raspravu. Ne samo da cenim nego to smatram velikom vrlinom i retkošću na ovom forumu. Zamisli kad bi svi bili kao Goranštajn i jedan za drugim davali ovakve komentare. Na šta bi ličio forum!? :zgran:
 
@ G@W
Čoveče,mešaš Crysis,Farcry i stalker....
Iako su svi prvo lice,nema govora o sličnosti-u prva dva samo menjaš oružje-ovde možeš i da ga budžiš.
Isto:Različiti q-ovi su fora kod igara poput STALKERA,a ne trčkaranje po stazi bzvz (to je nelinearnost)
Prvi STALKER ima 7 krajeva-po meni-to ga čini najboljom igrom po pitanju nelinearnosti.
U vezi Obliviona-nemam pojma-nisam ga igrao,ali ovakva upoređivanja mi ne daje utisak da
si upravu.
@ Starac
Napisao si na jednom postu ranije da izgled oružja nije zadovoljavajući u SoC.
Pa da su još i te modele ubacivali visoko kvalitetno izašao bi 2009-e ne 2007-e :D
Ionako im je deo tržišta tada uzeo Bioshock...

Nisam spominjao izgled vec animaciju :) Tacnije animaciju nosenja oruzja kada trcis. Ta animacija je ustvari realisticna, no trebalo ju je bolje odraditi.

Jao ljudi kako se to napucavate ko je veci gejmer, ko se igra 20 godina a ko 5. To je TOTALNO NEBITNO.Ako neka igra ima nedostatke koji bodu oci i to svi primetimo i argumentujemo, onda neki gejmer ne moze da mi prica kako ja nemam pojma jer se on igra 20 godina, WTF ?

Stvar je u konceptu, a ne u nedostatcima i sl. To nema veze sa iskustvom, godinama, ili sa staroscu igre na sta G@W aludira. Sva tri dijela Stalkera koriste isti koncept.

Slican koncept mozes vidjeti u Vampire Bloodlines.

Ih bre, ja sam imao kalaš iz 1974, bacao gore-levo, ali kad se navikneš čak i na 300m možeš pogoditi stojeću metu, naravno iz petog pokušaja, ali pogodiš je Stalker je ok i dosta je realan po pitanju balistike, koliko mogu da ga uporedim sa svojim iskustvom, zvuk može biti boli, ali retko gde je baš pogođen kako valja, tako da im ja opraštam

To i govorim :) Takodjer sam imao priliku probati M16, i ta puska je snajper za Kalasa.

A sto se tice zvuka, neko ko je probao sve vrste oruzja koje imamo u Stalkeru bi nam mogao nesto vise reci. A takvih je malo.
 
To i govorim :) Takodjer sam imao priliku probati M16, i ta puska je snajper za Kalasa.

A sto se tice zvuka, neko ko je probao sve vrste oruzja koje imamo u Stalkeru bi nam mogao nesto vise reci. A takvih je malo.

Jeste M16 nesto preciznija ali probaj M16 i AK staviti u blato pa pucati iz njih. :d
 
Evo vam poredjenje...

[YOUTUBE]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/G6BpI3xD6h0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/G6BpI3xD6h0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]

I kalas koji gori... :)

[YOUTUBE]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eNAohtjG14c&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eNAohtjG14c&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
G@W
".... Tada su bile valjda dve igre u opticaju, svima poznati SoC i Oblivion Lost koji je ugledao svetlost dana kao mod...."
Čisto radi "istorijskih" činjenica, "Oblivion Lost" i "Oblivion Lost"-mod, nemaju , gotovo ništa zajedničko.Projekat "Oblivion Lost" jeste preteča koncepta "S.T.A.L.K.E.R." ali je suviše različit da bi ih poredili.Jedino stvarno zajedničko je sam engine X-Ray i developer."Oblivion Lost" je davao veći akcenat na MP u odnosu na SP.Radnja je bila smeštena u ruševinama Acteka i nje imala veze sa Černobilom i Zonom.Tek nakon posete čelnika GSC Game World Černobilu, rađa se ideja da se igra smesti u taj ambijent i tada projekat menja koncepciju i ime u "S.T.A.L.K.E.R. : Oblivion Lost" (2002.g).Nedugo posle toga menja ime u današnje, "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl".
Mod "S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost" je samo jedan pokušaj da se oživi izvorni koncept igre , zvani "Total Freeplay".
Pošto je već iskorišćeno ime "Oblivion Lost", ekipa okupljena oko mađara detodora je svom projektu dal ime "Lost Alpha" a on mnogo više ide ka povratku na stari koncept igre.Ne samo zbog "oživljavanja" starih mapa i priče, nego i zbog starih animacija likova i oružja.Čisto sumnjam da će se dopasti većini gamera koji se gade na animacije i "napucavanje" iz SoC.
Ovaj mod se očekuje da izađe uskoro.Koliko sam razumeo u fazi je testiranja i poliranja.
 
Da ja pitam malo: ;)

Sta je sa onim likom "Snag" koji tvrdi da sam ukrao pusku?
Otisao sam do onih bandita i nista. Kad im platim kao "aj' sad voz", a kad odbijem onda rostiljanje.
Uzmem PDA i vidim da ga i Sultan trazi...
Gdje se nalazi?

Igram drugi put na "Veteran" tezini i nema drugog kljuca za onaj sanduk na kamionu (gas).
Nasao sam u autu koje je palo, ali u zadnjem dzipu nema kljuca...
A kad sam prvi put igrao nasao sam (cini mi se da je bio tu).
Aj' ponovite ovo po n-ti put :p
 
G@W
".... Tada su bile valjda dve igre u opticaju, svima poznati SoC i Oblivion Lost koji je ugledao svetlost dana kao mod...."
Čisto radi "istorijskih" činjenica, "Oblivion Lost" i "Oblivion Lost"-mod, nemaju , gotovo ništa zajedničko.Projekat "Oblivion Lost" jeste preteča koncepta "S.T.A.L.K.E.R." ali je suviše različit da bi ih poredili.Jedino stvarno zajedničko je sam engine X-Ray i developer."Oblivion Lost" je davao veći akcenat na MP u odnosu na SP.Radnja je bila smeštena u ruševinama Acteka i nje imala veze sa Černobilom i Zonom.Tek nakon posete čelnika GSC Game World Černobilu, rađa se ideja da se igra smesti u taj ambijent i tada projekat menja koncepciju i ime u "S.T.A.L.K.E.R. : Oblivion Lost" (2002.g).Nedugo posle toga menja ime u današnje, "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl".
Mod "S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost" je samo jedan pokušaj da se oživi izvorni koncept igre , zvani "Total Freeplay".
Pošto je već iskorišćeno ime "Oblivion Lost", ekipa okupljena oko mađara detodora je svom projektu dal ime "Lost Alpha" a on mnogo više ide ka povratku na stari koncept igre.Ne samo zbog "oživljavanja" starih mapa i priče, nego i zbog starih animacija likova i oružja.Čisto sumnjam da će se dopasti većini gamera koji se gade na animacije i "napucavanje" iz SoC.
Ovaj mod se očekuje da izađe uskoro.Koliko sam razumeo u fazi je testiranja i poliranja.

Srecom :)

Samo da dodam da je Oblivion Lost zamisljen kao igra u kojoj se putuje izmedju razlicitih svjetova, a pomocu portala koje imamo u sva tri dijela Stalkera.

Da ja pitam malo:

Sta je sa onim likom "Snag" koji tvrdi da sam ukrao pusku?
Otisao sam do onih bandita i nista. Kad im platim kao "aj' sad voz", a kad odbijem onda rostiljanje.
Uzmem PDA i vidim da ga i Sultan trazi...
Gdje se nalazi?

Igram drugi put na "Veteran" tezini i nema drugog kljuca za onaj sanduk na kamionu (gas).
Nasao sam u autu koje je palo, ali u zadnjem dzipu nema kljuca...
A kad sam prvi put igrao nasao sam (cini mi se da je bio tu).
Aj' ponovite ovo po n-ti put

Za pusku se ne sjecam, a kljuc bi trebao biti tu negdje.
 
Poslednja izmena:
Zona radjena u Leadwerks enginu.

[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9MgN0WkT_8g&hl=en_US&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9MgN0WkT_8g&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Igram drugi put na "Veteran" tezini i nema drugog kljuca za onaj sanduk na kamionu (gas).
Nasao sam u autu koje je palo, ali u zadnjem dzipu nema kljuca...
A kad sam prvi put igrao nasao sam (cini mi se da je bio tu).
Aj' ponovite ovo po n-ti put :p

kljuc bi trebalo da je u prvom dzipu jos na pocetku mosta pre nego uopste dodjes do konvoja...
 
Shotke sa odlicnim sky texturama. Uskoro bi ih trebao zavrsiti.
 

Prilozi

  • xrEngine 2010-08-11 13-09-05-82.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-09-05-82.jpg
    278.8 KB · Pregleda: 436
  • xrEngine 2010-08-11 13-06-22-31.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-06-22-31.jpg
    189.9 KB · Pregleda: 414
  • xrEngine 2010-08-11 13-11-35-53.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-11-35-53.jpg
    196.4 KB · Pregleda: 423
  • xrEngine 2010-08-11 13-25-36-17.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-25-36-17.jpg
    262.9 KB · Pregleda: 411
  • xrEngine 2010-08-11 13-42-32-91.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-42-32-91.jpg
    342.4 KB · Pregleda: 423
...
 

Prilozi

  • xrEngine 2010-08-11 13-43-24-13.jpg
    xrEngine 2010-08-11 13-43-24-13.jpg
    263.4 KB · Pregleda: 450
  • xrEngine 2010-08-11 14-08-49-28.jpg
    xrEngine 2010-08-11 14-08-49-28.jpg
    195.4 KB · Pregleda: 407
  • xrEngine 2010-08-11 14-23-42-82.jpg
    xrEngine 2010-08-11 14-23-42-82.jpg
    130.2 KB · Pregleda: 54
  • xrEngine 2010-08-11 14-24-15-31.jpg
    xrEngine 2010-08-11 14-24-15-31.jpg
    120.3 KB · Pregleda: 409
***, ovo ko pravi oblaci. :)

Svaka cast matori!
 
I jesu pravi. Oblake slikas sa nekim dobrim foto aparatom, i poslije ih spajas u tzv. sky cube. No to su drugi radili, ne ja. Ja ih mogu rezati i spajati, a za slikanje nemam dobru opremu.
 
Ima tu mali problem... lightnig (izvor svetla) trebe da se uskladi sa smerom osvetlenja i senki dole na terenu, zgradama i vodi.

Ako to uspes da resis - Nobelova nagrada za moding:sceptic:
 
Nazad
Vrh Dno