Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Mada mi je serijal uvek nekako bio konfuzan.Kombinacija koja "RAZBIJA":Srpski prevod,"M.I.S.T.Y",noć+kiša,a i ostalo.
Svaka Čast!
 
Presao sam je kompletno sa vim odradjenim misijama , jos sam se na kraju zezao i prikupio oko 600.000 dolara od preprodaje zaplenjenog oruzija, ma sta reci najbolji od svih delova pogotovo zbog velike palete naoruzanja. Naravno i pored ucenja ruskog i engleskog u skoli prevod na srpski svakako dobro dosao :)
 
Poslednja izmena:
Presao sam je kompletno sa vim odradjenim misijama , jos sam se na kraju zezao i prikupio oko 600.000 dolara od preprodaje zaplenjenog oruzija, ma sta reci najbolji od svih delova pogotovo zbog velike palete naoruzanja. Naravno i pored ucenja ruskog i engleskog u skoli prevod na srpski svakako dobro dosao :)

Dolara? :)
 
Complete mod i za Call of Pripyat :banana:

4557328848_a7b58ff5cd_o.jpg
 
Nadam se da ce ga odraditi bolje nego li CS Complete?
 
Igra strava,ali je priča u autu...
Prelazi se mnogo brže no chernobil i ima dosta manje tenzije no u prvom.
Po meni SoC je neprevaziđen :)
 
2 pitanja

Tek sam poceo igru i sad treba da nadjem pilota da mi protumaci mape,prvo pitanje je gde god da idem ubi me radijacija,polako ali sigurno mi jede health,sta da uradim da to sprecim,vec sam potrosio health pack?Drugo pitanje se odnosi na CO OP tj da li moze cela igra da se odigra u CO OP u sa drugarom i da li za to nuzno obojica moramo da imamo original ?
 
Tek sam poceo igru i sad treba da nadjem pilota da mi protumaci mape,prvo pitanje je gde god da idem ubi me radijacija,polako ali sigurno mi jede health,sta da uradim da to sprecim,vec sam potrosio health pack?Drugo pitanje se odnosi na CO OP tj da li moze cela igra da se odigra u CO OP u sa drugarom i da li za to nuzno obojica moramo da imamo original ?

popi vodku ili vise njih...
 
Tek sam poceo igru i sad treba da nadjem pilota da mi protumaci mape,prvo pitanje je gde god da idem ubi me radijacija,polako ali sigurno mi jede health,sta da uradim da to sprecim,vec sam potrosio health pack?Drugo pitanje se odnosi na CO OP tj da li moze cela igra da se odigra u CO OP u sa drugarom i da li za to nuzno obojica moramo da imamo original ?

Je li mozda nosis artefakt koji emituje radijaciju?
 
Vise puta sam probao ovu igru da igram, ali sa jednodecenijskim stazom u pucacinama ne mogu da progutam kako je uredjeno pucanje u ovoj igri, i izgleda samih oruzija kako stoje u ruci...kriminalno!!!

Ima tu mnogo mana preko kojih ajde i moze da se predje, ali nezamislivo mi je da neko onako uradi pucanje i izgleda oruzija u ruci...to je za zatvor
 
Vise puta sam probao ovu igru da igram, ali sa jednodecenijskim stazom u pucacinama ne mogu da progutam kako je uredjeno pucanje u ovoj igri, i izgleda samih oruzija kako stoje u ruci...kriminalno!!!

Ima tu mnogo mana preko kojih ajde i moze da se predje, ali nezamislivo mi je da neko onako uradi pucanje i izgleda oruzija u ruci...to je za zatvor

Pa to je istina, ali na srecu ovo ni za jedan pedalj ne umanjuje vrednost ovoj igri... Narocito prvom delu, koji je sto se mene tice ostao ne prevazidjen u atmosferi i zapletu koji je ponudio!

Savetujem ti da ako nisi igrao prvi deo ipak istrajes na proigravanju malo duze, pocetak je malo usporen ali vec kada udjes u sledecu mapu (garbage) stvari pocinju da se odvijaju kud i kamo dinamicnije... Ovaj poslednji deo, je tehnicki dobro izveden, ali rekao bih da mu nedostaju neki elementi koji bi ga ucinili primamljivijim za igranjem na duze staze (vise puta), tek reklo bi se da je namenjen fanovima prvenstveno sto po meni i nije neki podvig jer fanovi ce progutati sve zivo, heh... ;)

Dakle, sto se mene tice, prvi deo je za svaku preporuku, drugi deo je takodje meni barem bio veoma zanimljiv, premda je previse tu bilo nekog ponavljanja, a ovaj poslednji deo mi je bio cak i dosadan na momente, izuzev mozda samog kraja koji se odvija u gradu i koji je ok. Da su napravili citavu igru u gradu i oko njega mislim da bi igra bila zasigurno zanimljivija, ovako... ,)
 
Dakle, sto se mene tice, prvi deo je za svaku preporuku, drugi deo je takodje meni barem bio veoma zanimljiv, premda je previse tu bilo nekog ponavljanja, a ovaj poslednji deo mi je bio cak i dosadan na momente, izuzev mozda samog kraja koji se odvija u gradu i koji je ok. Da su napravili citavu igru u gradu i oko njega mislim da bi igra bila zasigurno zanimljivija, ovako... ,)

Vidis, meni je taj dio u gradu ostavio mlak utisak...
Puno tu ima lufta, ocekivao sam vise neprijatelja (ljudi/mutanata).
Malo mi smeta sto banditi nisu neprijatelji jer bi bilo puno vise napucavanja.

Igram igru po drugi put ali sada na navisem nivou tezine i nisam primjetio nikakvu razliku u tezini (dobro, malo su precizniji kad me gadjaju).
 
Animacije nosenja oruzja u prvom dijelu lose izgledaju, pogotovo kada se danas to igra. No u CS-u i CoP-u nemam nikakve zamjerke na to.

A sto se tice napucavanja, balistike tacnije, pojedini jos ne kuze to nije klasicni fps, niti se igra tako. Clear Sky meni ima najbolje odradjenu balistiku, i to mi fali u CoP-u. CoP je sto se toga tice pojednostavljen.
 
Clear Sky meni ima najbolje odradjenu balistiku, i to mi fali u CoP-u. CoP je sto se toga tice pojednostavljen.

Da, to se i meni ucinilo da nije isto... Nisam se ovime previse bavio, ali definitivno je bilo zanimljivije napucavanje u CS... Jodino sto mi tu smeta je to sto se rasipanje metaka na daljinu ne poklapa sa animatikom same puse, kao i to sto meci ispaljeni iz pojedinih pusaka imaju silaznu putanju sto ne izlgeda bas previse logicno, ali logika funkcionisanja takvog jednog modela je skroz ok, i steta sto toga nema malo vise po ostalim FPS igrama, bas kao i malo metodicnijeg i konstruktivnijeg Ai-a protivnika.

A sto se ovih urbanih mapa tice ubedljivo mi je naj od svih upravo Limansk iz CS-a!

Kazem opet steta sto nisu ovaj zadnji deo (COP) koncipirali na ovaj nacin, mogli su primera radi da naprave predgradje koje bi bilo u Limansk fazonu pokriveno sa ovim fabrikama koje su inace vec ubacili, a sa ostalim mapama da pokriju citav Prypjat, ovako mi je nekako ta zadnja mapa malo ne dorecena bas kao i citav taj zavrsni koncept, ali je opet meni barem grad za razliku od divljine predstavljao svakako osvezenje, no dobro...
 
Poslednja izmena:
Balistika kazes......a napucavanje u igri kao da se gadjamo kamenjem :)
Tek na pola igre (sva 3 dela) nadjes neku krstenu pusku koju mozes da koristis na vise od 20m.
P.S. Pucao sam ja iz svacega pa nije da lupetam :)
 
Da, to se i meni ucinilo da nije isto... Nisam se ovime previse bavio, ali definitivno je bilo zanimljivije napucavanje u CS... Jodino sto mi tu smeta je to sto se rasipanje metaka na daljinu ne poklapa sa animatikom same puse, kao i to sto meci ispaljeni iz pojedinih pusaka imaju silaznu putanju sto ne izlgeda bas previse logicno, ali logika funkcionisanja takvog jednog modela je skroz ok, i steta sto toga nema malo vise po ostalim FPS igrama, bas kao i malo metodicnijeg i konstruktivnijeg Ai-a protivnika.

A sto se ovih urbanih mapa tice ubedljivo mi je naj od svih upravo Limansk iz CS-a!

Kazem opet steta sto nisu ovaj zadnji deo (COP) koncipirali na ovaj nacin, mogli su primera radi da naprave predgradje koje bi bilo u Limansk fazonu pokriveno sa ovim fabrikama koje su inace vec ubacili, a sa ostalim mapama da pokriju citav Prypjat, ovako mi je nekako ta zadnja mapa malo ne dorecena bas kao i citav taj zavrsni koncept, ali je opet meni barem grad za razliku od divljine predstavljao svakako osvezenje, no dobro...

Rasipanje metaka se ne poklapa sa animacijom oruzja, to je tacno. I nije mi bilo jasno zasto su to izbacili, jer u starijim filmicima je to postojalo. Dean Sharpe vjerovatno :) Mada kod starog oruzja se desava da municija podbacuje, i to bas puno.

To je i bunilo ljude, ono zasto metak ne ide uvijek tamo gdje sam nisanio.
A metak mora imati silaznu putanju, i to je ovdje uradjeno u okviru igre. Mada putanja i preciznost zavise od vrste oruzja, stanja u kakvom se nalazi, te vrste municije. Pogresan upgrade oruzja takodjer utjece na preciznost.

CS ima dobro odradjen shotgun damage, dok je u SoC-u stvarno pravio mali damage, cak i izbliza.

Limansk je vjerovatno graficki najbolje odradjen dio Zone. CoP Pripyat je sklepan na brzinu i definitivno najlosije odradjena mapa. Vidi se da su tu zurili.

Balistika kazes......a napucavanje u igri kao da se gadjamo kamenjem
Tek na pola igre (sva 3 dela) nadjes neku krstenu pusku koju mozes da koristis na vise od 20m.
P.S. Pucao sam ja iz svacega pa nije da lupetam

E sumnjam u to :)
 
Balistika kazes......a napucavanje u igri kao da se gadjamo kamenjem :)
Tek na pola igre (sva 3 dela) nadjes neku krstenu pusku koju mozes da koristis na vise od 20m.
P.S. Pucao sam ja iz svacega pa nije da lupetam :)

pa to je namerno tako da krsevi od kalashnjikova ili pistolji ne mogu da pogadjaju kao u cod-u sa 6.8 kilometara razdaljnine... koncept stalkera: grafika , okruzenje, atmosfera sve je u funkciji realnog prikaza zone...pa i napucavanje....mene je isto tako smorilo napucavanje kada sam prvi put odigrao SOC, tacnije deinstalirao sam igru nakon sat vremena igranja ali sam se nakon godinu dana vratio da probam opet i odusevio se kada sam shvatio poentu...oni koji svsrstavaju stalker u isti kosh sa cod-om nemaju pojma o gejmingu...napucavanje u stalkeru varira od oruzja do oruzja a prostor je ostavljen za dobudzivanje (rpg) cime se poboljsava ucinak.
Najbolje u stalkeru je sto moras da se pomucis da dodjes do pristojnog komada naoruzanja.
Za sitne nedostake postoje mod-ovi o kojima je starac pricao zilion puta koji popravaljaju malo zvuk malo izgled orruzja pa i osecaj napucavanja.
Sa modovima stalker je definitivno jedna od najboljih igara;)
 
Evo jedan trailer iz 2003.

[YOUTUBE]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kdZvgAEHNcA&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kdZvgAEHNcA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]

Tu se, od 5:20 minute, vidi kako stari kalas maltene skace u rukama :)
 
Ustanovljeno je vec da ovo nije fps za retardirane klince kanterase, vec da ima svoju odabranu publiku. Stalker i expanzije treba tek sad igrati, zakrpljenog i izmodovanog.
Nego mi nekako ovaj COP ofrlje odradjen... I ima li nekih rumora za neki sledeci deo ?
 
Poslednja izmena:
Ima smisla to sto kazes, ja recimo tek sada igram Clear Sky, i dok sam na netu trazio detalje vezane za pricu, nailazio sam na silne zalbe igraca koji se zale na sve i svasta. Drago mi je sto sam tek sada poceo da igram i sto sam patchovanjem postedeo sebe kidanja zivaca.
 
Ustanovljeno je vec da ovo nije fps za retardirane klince kanterase, vec da ima svoju odabranu publiku. Stalker i expanzije treba tek sad igrati, zakrpljenog i izmodovanog.
Nego mi nekako ovaj COP ofrlje odradjen... I ima li nekih rumora za neki sledeci deo ?

Igrao sam kanter jako dugo a poceo sam neke 2000. godine, ne smatram sebe klincem sa 24 godine ali igra ima nekih veoma velikih propusta preko kojih ne mogu preci, a ti me smatraj klincem...

Imam ISO fajlove svih stalkera na hardu, ali kada god krenem da igram negde gde sam sacuvao ubije me pucanje...u podlednjih 10 godina sve sto je izaslo za racunar od FPS-a ja sam odigrao i nikako mi ne ide u glavu kako programeri igru sa ovakvim potencijalom upropaste - to je blaga rec...

Mnogo mi se svidja prica, ogroman svet, obozavam RPG-ove i mnogo mi se svidela mesavina FPS-RPG, i atmosvera u igri mi je super i mnogo stvari me odusevilo, ALI svaki put kada pucam sa bilo kojim oruzijem, pomislim da igram neki FPS iz 1999 godine...QQ majko sto su to uradili...

Vama koji igrate ocigledno to ne smeta, meni smeta mnogo i zato je igra odbojna, ima tu jos par propusta ali ima i dosta dobrih strana koje su nekima dovoljne da zaborave na retardirano pucanje, izgled oruzija i samu "fiziku" pucanja....
 
Plejboj pobogu, kaze se kaUnter strajk.
Kaunter oci moje lijepe (tm by maca :D).
Da sam uzeo svaki put dinar kad sam cuo kanter...

Ne bih se slozio da je napucavanje kardinalno lose, svakako nije adut igre, ali sve si sam rekao. Ostale karakteristike igre su dovoljne da nadjacaju tu manu, a bogami i da prebace preko par nautickih milja :).
 
Plejboj pobogu, kaze se kaUnter strajk.
Kaunter oci moje lijepe (tm by maca :D).
Da sam uzeo svaki put dinar kad sam cuo kanter...

Ne bih se slozio da je napucavanje kardinalno lose, svakako nije adut igre, ali sve si sam rekao. Ostale karakteristike igre su dovoljne da nadjacaju tu manu, a bogami i da prebace preko par nautickih milja :).


Veruj mi da znam kao se kaze, jedno vreme smo ga zvali i "Ćanter", tesko je kaunter za izgovor...

Meni nisu bile dovoljne te dobre karakteristike, jer svaki put kada uzmem kalash da pucam nekoga na 30m muka mi pripadne - kao da mi neko lupi samar...

Samo vi picite stalkera ja nocas "kupujem" ovu novu ARMU da se i ja malo igram posto ne volem stalkera : )

P.S. E da i pucanje nije kardinalno lose, pucanje je toliko lose da je mene sramota za njih sta su napravili...
 
Poslednja izmena:
Igrao sam kanter jako dugo a poceo sam neke 2000. godine, ne smatram sebe klincem sa 24 godine ali igra ima nekih veoma velikih propusta preko kojih ne mogu preci, a ti me smatraj klincem...

Imam ISO fajlove svih stalkera na hardu, ali kada god krenem da igram negde gde sam sacuvao ubije me pucanje...u podlednjih 10 godina sve sto je izaslo za racunar od FPS-a ja sam odigrao i nikako mi ne ide u glavu kako programeri igru sa ovakvim potencijalom upropaste - to je blaga rec...

Mnogo mi se svidja prica, ogroman svet, obozavam RPG-ove i mnogo mi se svidela mesavina FPS-RPG, i atmosvera u igri mi je super i mnogo stvari me odusevilo, ALI svaki put kada pucam sa bilo kojim oruzijem, pomislim da igram neki FPS iz 1999 godine...QQ majko sto su to uradili...

Vama koji igrate ocigledno to ne smeta, meni smeta mnogo i zato je igra odbojna, ima tu jos par propusta ali ima i dosta dobrih strana koje su nekima dovoljne da zaborave na retardirano pucanje, izgled oruzija i samu "fiziku" pucanja....

Naravno da nikog ne nazivam klincem, hteo sam reci nije za neozbiljne igrace koji dok "gejme" iz zvucnika kida ceca i insomnija :vomit:
Napucavanje jeste kriminalno ali ne bas tako strasno, spreman sam da predjem preko toga zarad drugih kvaliteta.
Al sad ce ti starac reci da napucavanje treba tako da bude i da je problem u tebi :D
 
Nisam bas siguran da ce mu Starac to reci, al da napucavanje NE treba da izlgeda kao u KANTERU, to je sigurno... :d

Stalker nije bas za svakoga lepo su rekli ovde neki ljudi... Bice da je ocigledno da oni koji preferiraju arkadno napucavanje kakvo je prisutno u kanti od kantera, imaju problem adaptacije... Takvima je napucavanje najbitnije a ne prica, ambijent i istrazivacki aspekt koje u sustini nudi jedna igra kao sto je Stalker.

Neka pici on lepo Armu, i ostale sl. zezlice i neka uziva...
 
Poslednja izmena:
Nisam bas siguran da ce mu Starac to reci, al da napucavanje NE treba da izlgeda kao u KANTERU, to je sigurno... :d

Stalker nije bas za svakoga lepo su rekli ovde neki ljudi... Bice da je ocigledno da oni koji preferiraju arkadno napucavanje kakvo je prisutno u kanti od kantera, imaju problem adaptacije... Takvima je napucavanje najbitnije a ne prica, ambijent i istrazivacki aspekt koje u sustini nudi jedna igra kao sto je Stalker.

Neka pici on lepo Armu, i ostale sl. zezlice i neka uziva...

Verujem da bi mogao puno toga da te naucim o pucacinama, kanter sam ja spomuo jer ga je spomenuo @uriel, ja ga ne bi ni spomenuo u ovoj temi...

Naravno da cu da igram ARMU i slicne zezalice, a tebi mogu samo da preporucim da das sebi izazov i predjes igru nozem i koljes sve protivnike - dodatni izazov a i to je u pravom istrazivackom duhu, a i neces morati da gledas onu retardiranu pusku ili da se nerviras kako to da iz kalasha ne mozes da ubijes coveka sa 30m.

Poz
 
Verujem da bi mogao puno toga da te naucim o pucacinama, kanter sam ja spomuo jer ga je spomenuo @uriel, ja ga ne bi ni spomenuo u ovoj temi...

Naravno da cu da igram ARMU i slicne zezalice, a tebi mogu samo da preporucim da das sebi izazov i predjes igru nozem i koljes sve protivnike - dodatni izazov a i to je u pravom istrazivackom duhu, a i neces morati da gledas onu retardiranu pusku ili da se nerviras kako to da iz kalasha ne mozes da ubijes coveka sa 30m.

Poz

Pa niko se ovde ne nervira zbog izgleda puske osim tebe druze... Dakle savetujem ti da to sto si nabacio licno isprobas, jer ces mozda tako i odigrati igru na kraju. A taman ti je to i u duhu kantera, obzirom da je tamo najveci podvig kada prikoljes nekog... :beat:

Uzgred, tesko da bi ti mogao bilo sta mene da naucis kada su video igre u pitanju uopste, ali nema veze... Nema tu ljutis, lafe... To je stvar licnog izbora a neretko i ukusa, o cemu svakako ne treba raspravljati. Tvoj komentar spada u poruku licne prirode, a ne u nesto za sta ja cenim da ima mesta polemisati ovde... kad to budes sabrao bice ti malo jasnije sta sam mislio da kazem predjasnjim komentarom...

Inace, interesantno je videti to kako neki ljudi misle da su velicine i kako olako sebi daju za pravo da veruju u mogucnost da mogu druge da nauce necemu a sve to samo zato sto su se predplatili na jedan gejmerski zanr... Mislim, sta reci... :smoke:
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno