Šta je novo?

MTS kraduckanje i neazurnost

JSN

Slavan
Učlanjen(a)
17.01.2009
Poruke
273
Poena
319
Dakle korisnik mts-a sam 5 godina ( nadam se sledeceg meseca da ce biti zadnji mesec i to je to ) i uvek su umeli po malo da ukradu na netu ili necemu,ali sitno da nisam hteo da se zalim jer bih vise vremena izgubio nego tih 20-30 din interneta koji mi nakace

medjutim u martu mi se pojavljuje poziv za USA u trajanju od 3.5 min sa obracunom oko 370 din koji nisam napravio....
dobijem listing u aprilu i oko 16-17og podnesem zalbu,kazem da postoji poziv,odnesem listing,i kazem da nisam ja telefonirao,niti je bilo ko sa mob telefona i ona seka tamo kao nema problema dacemo na resavanje i javicemo vam sta je bilo

inace vazna stvar je da od nove godine svakog meseca mi je ostajalo preko 200 min i 200 sms u paketu...znaci ni ne potrosim pola od onoga sto dobijem....

prodje 32 dana, ja odem oko 20og maja i ptiam sta se desava ( a u medjuvremenu mi iskljuce odlazne pozive jer nisam hteo namerno da paltim taj racun , jer cim bih ga platio rekli bi da je obavljen razgovor, a nije ) i ona kao jao vidim podneli ste zalbu,bla bla, i pozove i oni kao jos se obradjuje, i onda ja posizim tu i kao dal je moguce da vam treba 30 dana da proverite jednu zalbu,kao zao nam je, bla bla

u medjuvremenu mi se u aprilu pojavljuje poziv na 064 727 u trajanju od 5 sekundi koji se tarifira sa 100,00 din ( okruglo sto kinti ) koji takodje nisam obavio,niti je bilo ko sa mob telefona. ja podnesem zalbu i na to i na internet koji mi i dalje stize oko 20ak din svakog meseca a na telefonu sam insltalirao program koji ponistava parametre i ne moze da se ode sa njega na net, i nateram je da proba da udje na gprs da joj dokazem da ne moze.
Sto se tice zalbe prica ista kao i prvi put...javicemo vam

i na kraju odem pre 3 dana, i dobijem totalno isti odgovor...

sta raditi??? nisam pametan....7.7 mi istice ugovor i gasim broj totalno
da im platim za ono sto nisam pricao ne pada mi na pamet pa i da me tuze
to sam joj rekao

takodje znam da kad bih danas platio racun da bi sutra resili zalbu u njihovu korist i rekli saobracaj je ostvaren



Recite mi sad vi koji se razumete malo vise u zakon i te stvari
naime ja nameravam da platim oba ta racuna ali samo onoliko koliko mislim da sam koristio a to je 1280 din ( mix 1000 sam paket inace )
da li mogu da me tuze za ostatak koji necu da platim i koji su pokusali da ukradu...
jer za svaki racun imam poseban poziv na broj, i da li mogu da raskinem ugovor dok ne platim sve racune
 
pretrazi malo forum, ali mi u glavi nesto da oni imaju rok od 2 meseca da rese zalbu - posle toga mozes da raskines ugovor bez ikakvih kazni ili doplata.
 
Dok se resava tuzba, mislim da se mora platiti obavezni deo po ugovoru (znaci osnovna cena paketa + porezi) a ono sto je sporno (tj. visak) se ne placa.

Ali treba proveriti po zakonu o obligacionim odnosima i u ugovoru.
 
Dok mi je račun bio naznačen kao sporan, nisam morao da ga platim - ne određeni deo, nego uopšte nisam morao da ga platim. Problem je što je to trajalo 7 meseci, ali na kraju sam ipak odlučio da zadržim broj i regulišem sve što sam im dugovao, pored neviđenih problema koje su mi priredili.

Radi se o tome da će na drugim mrežama da te sačekaju neki drugi, možda za nekog i mnogo gori problemi.

Prosto ne rade svoj posao na visini zadatka, svaki čas izmišljaju neke nove pakete, presipaju iz šupljeg u prazno i vuku za nos kupce promocijama koje su čista navlakuša za svet koji ne razmišlja dovoljno u šta se upušta. Ne vidim da se na neku od mreža nešto posebno manje kuka.
 
Ja sam raskinuo ugovor kod mts-a iako nisam platio taj poslednji racun na koji sam ulozio zalbu. Inace kada sam imao reklamaciju na jedan od prethodnih racuna ja sam ga platio a kada je zalba resena pozitivno po mene, imao sam umanjenje za sledeci. Znam da se devojka u poslovnici zacudila jer sam platio taj racun koji je sporan... Ma opsti haos. Inace probao sam vip, ali oni su tek katastrofa - jednostavno "kvarni"...
 
Meni je jako drago što sa Telenorom nisam nikada imao takvih problema.
 
Ja sam podneo zalbu u Julu 2009. a reklamacija je resena u Maju 2010 tako sto mi je stigao korigovan racun od tog spornog Jula 2009. Dakle dok imas reklamaciju, ne smeju da ti gase broj ili da te limitiraju.
 
MTS jeste najaca mreza, ali iskreno, mislim da vip daje najvise minuta za te pare i uopste nije losa mreza...
 
Primetio sam da cene slanja SMS-a u inostranstvo i iz inostranstva uopste ne korespondiraju sa onim sto oni zaracunaju.
 
MTS jeste najaca mreza, ali iskreno, mislim da vip daje najvise minuta za te pare i uopste nije losa mreza...
Hmmm...
Malo je nedefinisan izraz "najača"...
Činjenica je da najviše korisnika ima mt:s, da najviše tarifnih profila ima mt:s, ali u ovom momentu teško da mogu da se setim u čemu su još u prednosti u odnosu na Telenor i Vip.
O kvalitetu i uslugama koje (ne)rade izlišno je ponovo govoriti...
 
Od jutros šaljem poruke, "Message not sent, try again later", kredit uredno skinut.
 
a ti bi da saljes poruke za Novu Godinu? e pa ne moze !!! :p
 
Da ne otvaram novu temu.
Da li se jos nekom desava, da je uspostava veze 18 dinara?U tipi tarifi sam..I to vec duze vreme mi kredih haos.
 
Bio sam juce u mts-u, i pitao u vezi gornjeg pitanja. 7.5 je prvi min, uspostava poziva 5.9 i porez na to, znaci deranje koze.
 
ja sam jos nekad davno trazio od operatera da me prebaci na toki tarifu, ne znam jel to uradio, ali i meni je oko 14 dinara kad se neko javi...
razmisljam da predjem na Telenor postpaid i da uzmem HTC Desire HD
posto mt:s ima ubedljivo najlosiji izbor mobilnih telefona i oko 3 miliona tarifnih paketa, a vole tako da skidaju kredit abnormalno..
 
Recite mi sad vi koji se razumete malo vise u zakon i te stvari
naime ja nameravam da platim oba ta racuna ali samo onoliko koliko mislim da sam koristio a to je 1280 din ( mix 1000 sam paket inace )
da li mogu da me tuze za ostatak koji necu da platim i koji su pokusali da ukradu...
jer za svaki racun imam poseban poziv na broj, i da li mogu da raskinem ugovor dok ne platim sve racune

Pogledaj ovu temu:


http://forum.benchmark.rs/showthrea...entar-za-zaštitu-potrošača-i-korisnika-usluga

Pozovi besplatan telefon 0800-103-104, pa nam javi sta su ti oni rekli.
 
Prepaid je već godinama kod starih operatera neisplativ.
 
Kad smo već kod kraduckanja, ovde više nije u pitanju kraduckanje, već klasična kradja!
Juče pošaljem sms i pošto imam besplatne sms-ove pogledam stanje kad ono za 2 poruke manje!?
Ajde reko, nisam dobro video, ali znam da je poruka bila kratka, ali možda sam prekoračio broj znakova!?
Ajde pustim još jednu poruku. Prvo mi odbije da je pošalje, a onda iz drugog puta je pošalje.
Otkucam ponovo *103# i imam šta da vidim, za jednu poruku mi skinuo 6 poruka!?
Ovo više nije kraduckanje, ovo je tipičan kriminal!
I kome ja sad da se žalim!?
Naravno nikome. Ako pozovem njihov broj za žalbe samo će me oguliti za još 12 dinara i nikom ništa!
Radujem se jedino što sam prešao na VIP postpejd i što mi je tamo račun uvek ažuran i dosadašnjom proverom se sve aposlutno uklapa!
Ovaj MTS broj ne mogu da ugasim jer imam preko 3500 din. kredita na njemu i 960 besplatnih poruka, ali lično mi više od njih ništa ne treba!:mad:
 
Dobro i da je imao, 1 takav znak skida 90 mesta,znaci ostaje mu 70, a kaze covek da je kratka poruka, a sta je sa drugom koja vredi 6?
A kad jednom otkucas tako neko slovo sa znakom ,on umanji za 90, i posle mozes do kraja te poruke da otkucas koliko hoces tih znakova,be umanjuje se za 90 svakim sledecim znakom,nego su klasicni lopovi
Srecan sam sto smo i sestra i ja raskinuli ugovore,a i cale ce uskoro. God dana sam vec na vipu i prezadovoljan sam bukvalno

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
 
Da se nadovezem na lopovluk od strane mts-a. Pre 4-5 meseci su mi iskljucili postpaid broj s pravom jer nisam platio nekoliko racuna. U medjuvremenu sam im to platio ali nisam jos uvek aktivirao taj broj, jer sam presao na Telenor. Racuni su mi i dalje stizali IAKO mi je devojka u MTS-u rekla da su oni sa mnom RASKINULI UGOVOR. Ali i dalje mi salju racune, iako ne koristim njihove usloge. Ajde, nema veze. Ali racuni su bili do sada sa razlicitim iznosom, jedan npr. 1740din, drugi 1710, treci 1790...Bilo mi je to sumnjivo, kako razlicit iznos ako vec ne koristim taj broj, i nema sanse da bude bilo sta osim pretplate. Ali sam presao preko toga jer je bila mala razlika. Ali danas mi stize racun na iznos 2100din i nesto preko. ?!?!?! Jesu li oni normalni?! Ovo je samo dokaz da lupaju na budak iznos racuna. Danas cu da odem do poslovnice da im se malo nayebem majke!
 
Ako sam te dobro razumeo, ti si raskinuo ugovor i računi ti stižu? I ti ih plaćaš?!?
 
Ne. Placao sam dok mi nisu iskljucili. Posle ne. Ali su mi stizali racuni. I nisam raskinuo ja ugovor sa njima, vec oni sa mnom.
 
Ako je ugovor na neodredjeno, onda je greska.
Ako si bio vezan ugovorom na odredjeno, uzeo telefon i 2 godine... Tada ugovor nije raskinut vec je samo blokiran saobracaj. Racuni stizu najnormalnije.
 
Telekom mi je prvi i do sada jedini operater. Bio sam prepaid korisnik 5 godina. Postpaid sam korisnik već 3 godine a jednom sam ih već uhvatio u krađi za ~400 dinara, i to pre 2 godine. Namerno nisam hteo da platim račun, reklamirao i račun i listing i sve i fantomski dodatak nije morao biti plaćen jer sam im u facu dokazao grešku. 3 puta su mi se izvinjavali iz lokalne kancelarije i 2 puta iz beogradske centrale MTS-a i rekli mi da slobodno koristim usluge, da ne treba plaćati taj račun, da bi me na sred držanja obezbeđenja na terenu, tokom vojske, pola godine kasnije, pozvali i rekli da MORAM da platim dug, da je reklamacija neosnovana i da će broj biti blokiran za 15 dana ako se ne plati račun...žalio sam se opet, ovi lokalci su bili nemi, broj je bio isključen ali sam platio račun jer često putujem za republiku srpsku a telenor i vip mi se ne isplate da ih uzmem zbog preskupog roaminga tamo....baga... :( od tada svakog meseca uzimam listing i proveravam jer besplatni minuti koji oni daju...ne traju baš 60s.....
 
Poslednja izmena:
Licno nikad nisam koristio MTS-ove usluge, ali zato moj dobar prijatelj, igrom slucaja po profesiji Pop (dal se pise velikim slovom ili ne, nebitno...) par godina je koristio postpaid (on i supruga). Jednom prilikom, pre godinu dana otprilike, bio je u obilasku manastira (Grcka i okruzenje) i za to vreme je primao samo dolazne pozive. Racunao je otprilike da racun ne bi trebao da premasi 2000 dinara. Stize mu racun na skoro trostruku vrednost toga, nesto ispod 6000. Ode do poslovnice MTS-a i uzme listing. Prema listingu je obavio dva ili tri paprena poziva. Bez obzira sto je svesteno lice po zanimanju, uctivim jezikom (koji cesto cujemo u domacim filmovima) im je objasnio da nikad nece platiti taj racun i da ne zeli nista vise da ima sa njima. Stiglo mu je jos dva racuna nakon toga i nista nije platio. U zadnjih godinu dana je kod Vipa i zadovoljan je. Od MTS-a mu vise nista nije stizalo.

Da li je moguce, da kad ih nahvatate i na uctiv nacin, samo nama svojstven, im date do znanja da ne zelite vise nikad da saradjujete sa takvim olosem, jednostavno vas batale? Sisaju dok mogu, dok ih ne uhvatite. Kad ih nahvatate, nikom nista, ima jos dosta ovaca u stadu!

Nisam se skoro cuo sa njim, pa cu proveriti da li je dobio nesto od njih za racune koje nije platio, ali verujem da bi mi se sam javio da pljuje po njima :)
 
MTS je toliko neazuran da cak i vlastita potrazivanja aljkavo naplacuje.
Znam primere gde nista nije stizalo u papirnom obliku dok operateri na 789 tvrde da itekako postoje osnovni dug, zatezna kamata i sudski troskovi.
 
066 je numeracija MTSa, kao i 064 i 065. Dakle sve isto vazi.
 
Nazad
Vrh Dno