Šta je novo?

MTS kraduckanje i neazurnost

Sve se to namerno radi (loše usluge) u cilju blaćenja imena i samog preduzeća Telekom Srbija, zarad što bržeg i jeftinijeg privatizovanja. Propast država + propast od državnog preduzeća = propast na kub! :(
 
i kada ne postoji ugovor, racuni stizu, i to dok ne prodje godinu dana od prvog neplacenog racuna. tada raskidaju ugovor, sve pre toga je blokiran saobracaj, ali racun u iznosu pretplate (ili u slucaju mts-a "koliko te odvale") - stize...
 
Licno nikad nisam koristio MTS-ove usluge, ali zato moj dobar prijatelj, igrom slucaja po profesiji Pop (dal se pise velikim slovom ili ne, nebitno...) par godina je koristio postpaid (on i supruga). Jednom prilikom, pre godinu dana otprilike, bio je u obilasku manastira (Grcka i okruzenje) i za to vreme je primao samo dolazne pozive. Racunao je otprilike da racun ne bi trebao da premasi 2000 dinara. Stize mu racun na skoro trostruku vrednost toga, nesto ispod 6000. Ode do poslovnice MTS-a i uzme listing. Prema listingu je obavio dva ili tri paprena poziva. Bez obzira sto je svesteno lice po zanimanju, uctivim jezikom (koji cesto cujemo u domacim filmovima) im je objasnio da nikad nece platiti taj racun i da ne zeli nista vise da ima sa njima. Stiglo mu je jos dva racuna nakon toga i nista nije platio. U zadnjih godinu dana je kod Vipa i zadovoljan je. Od MTS-a mu vise nista nije stizalo.

Da li je moguce, da kad ih nahvatate i na uctiv nacin, samo nama svojstven, im date do znanja da ne zelite vise nikad da saradjujete sa takvim olosem, jednostavno vas batale? Sisaju dok mogu, dok ih ne uhvatite. Kad ih nahvatate, nikom nista, ima jos dosta ovaca u stadu!

Nisam se skoro cuo sa njim, pa cu proveriti da li je dobio nesto od njih za racune koje nije platio, ali verujem da bi mi se sam javio da pljuje po njima :)

Dok citam ovaj post postaje mi jasno koliko su ljudi nesvesni sebe i svojih postupaka i koliko uvek misle da su u pravu. Oduvek sam mislio da je najteze raditi s ljudima a ovaj primer je jos jedna potvrda. Ima svakakvih ljudi i ti ljudi u poslovnicama treba da se nose sa svima njima i da ih trpe i budu ljubazni iako se neki ponasaju kao najgori olos ... uzas. Sramota
 
sto se tice njihove neazurnosti: pre nego sto sam isao u italiju na par dana, zvao sam da pitam sa kojim operaterima su potpisali ugovore i gde mi je najjeftinije da saljem poruke i pozivi. Covek mi je dao dve mree koje nisu postojale u Rimu!!! Da, naglasio sam tacne gde idem i da, trazio sam dva operatera da mi da. Racun je dosao onako, bas pravi, jedno 25% vece cene od onih koje su mi izdiktirali pa na to pdv... milina. O 8kb prenetih podataka za 600 din i da ne pricam. ok moja greska, ali paritet je...
 
Dok citam ovaj post postaje mi jasno koliko su ljudi nesvesni sebe i svojih postupaka i koliko uvek misle da su u pravu. Oduvek sam mislio da je najteze raditi s ljudima a ovaj primer je jos jedna potvrda. Ima svakakvih ljudi i ti ljudi u poslovnicama treba da se nose sa svima njima i da ih trpe i budu ljubazni iako se neki ponasaju kao najgori olos ... uzas. Sramota

Obizirom kako se oni ponašaju prema korisnicima (od kojih čisto da napomenemo žive) sve dok ih korisnici ne biju, dobro je. Ono vaspitanje "Ko ti udari šamar, ti mu okreni drugi obraz" u ovom društvu odavno ne donosi ništa dobro, već ti samo drugu šljagu odvale još jače. Prema tome ljudi nekako moraju da se brane.

Ali da ima svakakvih ljudi i to stoji.
 
Imam par kritika na račun MTS, ali šta sam sve ovde uspeo da pročitam je potpuno neverovatno. :) Kod njih sam više od 10 godina, postpaid jedno 7, svakako nisu ni blizu dobri koliko JA to zaslužujem (normalno), ni blizu, ali mislim da su drugi još gori, pa ostajem kod njih. Bar znam šta me čeka iza ćoška, kod Telenora i VIP-a su to neke nove stvar i ne pada mi napamet da ih iskušavam.
 
Pa ako si ostao na MTSu posle one agonije sa racunima, onda ne postoji razlog zasto bi menjao (osim ako padne cela mreza :d)
 
Nazad
Vrh Dno