Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

To cemo tek da vidimo! Jer kada se gledaju ovako iseckani kadrovi dobijes realativno iskrivljenu predstavu o citavoj stvari! Ono sto mene najvise raduje ovde je taj vertikalni aspekt u igri! Hopa po cupa po krovovima na fazonu Mirrors Edge-a...

Poslusaj ponovo intervju. Cova kaze da nece to biti bas tako uz opravdanja kako bi bilo dosadno da mozes da udjes u bilo koju sobu u zgradi (... aj' donekle je upravu)? Garantovano ce biti poneki krov ili terasa i to striktno unapred definisano. Zaboravite na onu slobodu kao u Mirrors Edge-u ili GTA.
 
@G@W
Ja ne znam šta je bilo anemično u napucavanju u prvom Crysis-u.
Meni je to jedan od FPS-ova sa najboljim osećajem prilikom pucanja.
 
Pa ne verujem da ce ovo biti nesto zahtevno, mislim ne bi trebalo, izgleda mi manje "open world" od proslog dela.

Grafika jeste dobra ali nista wow, kao sto je bio prvi deo....

Pa realno nema sta tu novo malo texture ostrije malo fizike i to je to bice ovo isto ko prvi deo zahtevno nemaju oni sta tu puno da unaprede jedino ako ne jedu ***** al valjda nece:D:D:D
 
meni igra izgleda lepo,ne mogu da kazem da ce me obaliti sa stolice,ali to je negde...

inace,prethodnim delovima sam bio odusevljen,tako da verujem da me C2 nece razocarati...
 
Poslusaj ponovo intervju. Cova kaze da nece to biti bas tako uz opravdanja kako bi bilo dosadno da mozes da udjes u bilo koju sobu u zgradi (... aj' donekle je upravu)? Garantovano ce biti poneki krov ili terasa i to striktno unapred definisano. Zaboravite na onu slobodu kao u Mirrors Edge-u ili GTA.


:sceptic:
 
Ipak je ovo neki test play, nemozes ocekivati da sve blista i radi kao podmazano.
 
GTA jos i nekako, ali Mirrors Edge...:S:

Ako si doziveo slobodu kretanja u toj igri, moraces da pazis da se u C2 ne izgubis ili budes usisan u igru kao u matriks:D
 
Poslednja izmena:
Mojne me zayebavas:D
 
Zayebava, i to samo zato što sam ja nahvalio gejplej. Da sam rekao da je krš on bi onda rekao kako ima neprevaziđen smek i kako je ekstra i kako ja nemam pojma itd :D

Čudo jedno šta jedan komentar može da napravi čoveku. Osećam se kao da me neka senka prati kad god kažem nešto o grafici u nadolazećim igrama :)

Čak je izvukao je Killzone 2 card da mi objasnio neke stvari. Svašta sam mogao očekivati od čoveka kome su Halo i GeoW vrh vrhova ali to ne. Baš je grafika kao u svakoj konzolnoj igri, eno Deus Ex 3 sav žut kao što sam i prognozirao da će biti i ne da ne može da se poredi sa Crysis 2 nego ko da da ih dele dve konzolne generacije. Slično važi i za GeoW 3 koji i dalje vozi beznadežno zastareli i dosadni UE3.
 
Zayebava, i to samo zato što sam ja nahvalio gejplej. Da sam rekao da je krš on bi onda rekao kako ima neprevaziđen smek i kako je ekstra i kako ja nemam pojma itd :D

Čudo jedno šta jedan komentar može da napravi čoveku. Osećam se kao da me neka senka prati kad god kažem nešto o grafici u nadolazećim igrama :)

Čak je izvukao je Killzone 2 card da mi objasnio neke stvari. Svašta sam mogao očekivati od čoveka kome su Halo i GeoW vrh vrhova ali to ne. Baš je grafika kao u svakoj konzolnoj igri, eno Deus Ex 3 sav žut kao što sam i prognozirao da će biti i ne da ne može da se poredi sa Crysis 2 nego ko da da ih dele dve konzolne generacije. Slično važi i za GeoW 3 koji i dalje vozi beznadežno zastareli i dosadni UE3.

Kad sam ja rekao da su te 2 igre vrh vrhova?

Kroz maglu se secam da su nam se misljenja i poduadarala s'vremena na vreme tako da ne moras da se osvres da li te ja pratim ;)

Sta je to killzone 2 card? To sto zaista ima jedan od najboljih "feel"-ova u fps igrama na konzolama?
Takodje nigde nisam spominjao grafiku, pomesao si me sa nekim.
 
eno Deus Ex 3 sav žut kao što sam i prognozirao da će biti i ne da ne može da se poredi sa Crysis 2 nego ko da da ih dele dve konzolne generacije. Slično važi i za GeoW 3 koji i dalje vozi beznadežno zastareli i dosadni UE3.

Kakve veze ima to sto je Deus Ex 3 sav zut? Namera jeste svakako da igra ima zuckastu gamu, jer to odgovara reklo bi se skroz tom retro fazonu u kome je citava igra koncipirana! Osim toga reklo bi se da se takav jedan potez savrseno uklapa jer zuta boja moze simbolicno da sugerise izlazak iz nekakve tame ili mraka, a sve to opet stoji jer se ovaj serijal inace opsluzuje gomilom simbola odnosno govori u globalu o dualitetu u vise nivoa! A pazi, i da jeste to malo vise napadno opet stvarno ne vidim sta je tu lose! Seti se recimo samo Matrix filma koji je sav bio zeleno-plav, pa kome je to smetalo?!

Sto se grafike tice, reklo bi se da je sasvim solidna, podseca me na SC Conviction, a koliko vidim enterijer je prilicno detaljno dizajniran, sto je sasvim ok za ovakvu jednu igru... Nadam se samo i da je zaplet dovoljno kvalitetno osmisljen, takodje izvodjenje... i eto dobre zabave! :p

18358orig.jpg

18355orig.jpg

18350orig.jpg

GoW je opet jako dobar serijal, pa sad mozda fura zastareli UE3, ali to mi nekako u ovom slucaju pije vodu mozda i zato sto ga ja barem dozivljavam kao nekakvu trilogiju koja je zapoceta upravo na ovom enginu pa cenim da ima logike i da se na njemu zavrsi, slicno onome sto je Vlave trebalo da napravi sa HL2.

Mislim, ocu da kazem ovime da nema razloga da degradiras bilo koji od ovih naslova. A ovaj tvoj komentar, bas kao i jos neki u proslosti ostavaljaju utisak osporavanja svega sto nije u grafickom smilsu cut-edge tehnologija... Mislim ok, grafika jeste vazna, ali u principu nije presudna i definitivno nije garancija kvaliteta obzirom da ona pokriva samo odredjene segmente jedne igre!
 
Poslednja izmena:
Napokon pametno pitanje!

What steps are you taking to disassociate the main characters in Crysis from the typical super soldier image? How far will you be going to prevent a "Master Chief" syndrome?


Well, the truth is, I don’t think you even have to go that far – you just have to treat your audience with respect, treat them like intelligent adults, and not try to sell them some warmed-over kid’s-morning-cartoon stereotypical excuse for a story. I mean, let’s be clear: Crysis is a shooter, so your player character needs to be some kind of warrior/soldier – that’s axiomatic, if you want the game fiction to work, that’s the line you’re going to take. But that doesn’t mean we abandon our brains and finer emotional sensibilities at the door and step into the same old bull****, gung-ho, doin’-it-for-Daddy, teenage boy’s wet-dream of super-power. Soldiers are real people, as human as you or I. They suffer from doubt, fear, anxiety, pain and confusion just like anybody else. They find themselves in situations they don’t understand, taking orders they’re maybe not happy with, wondering what the hell is going on. They pay an emotional price – often a heavy one – for the things that they do. Anything they achieve comes at a cost. And – here’s the crucial bit, the adult bit, if you like – how they respond to that is exactly what makes them interesting. Human frailty is what makes us feel something for other human beings, whether in fiction or reality. Unless you’re some kind of emotional cripple, what possible engagement is there in a totally competent, totally fearless, totally strong and totally righteous superhero? All the best superhero stories are about the flaws and failings in that superhero’s character, the things that make them not super-heroic, but human. So the simple trick in avoiding – your choice of words, not mine! – “Master Chief” syndrome is to give your characters some weaknesses, some fears and uncertainties, some signs that they’re up against their limits and suffering as a result. In other words, give them some messy grown-up humanity, something a mature and smart audience can get their teeth into, and then show the cost to those characters in achieving their goals. That’s it, that’s the whole trick, that’s what we’ll be doing. It isn’t actually that complicated, but it does, as I said, require the simple step of respecting your audience as intelligent adults. Shame it seems so hard for so many games to take that simple step.

http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=877&Itemid=1
 
Meh, to bi i Švarceneger rekao za svoje uloge:D
Mislim, to su akcione igre i filmovi, retko gde imaš taj psihološki deo toliko razrađen. Ili se pronađeš u ulozi ili ne, mada ako daš šansu igri, često se nađeš u ulozi koju na prvi pogled ne bih igrao.
Nisam primetio u prvom delu krize, neke emotivne probleme i dileme. A evo juče sam krenuo da uništim sve frakcije u SoC-u, čisto da vidim šta će se desit, hoće biti neke razlike:D
 
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_dW1g5c5EJM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_dW1g5c5EJM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]


hehe, koji car :D
 
Poslednja izmena:
Meh, to bi i Švarceneger rekao za svoje uloge:D
Mislim, to su akcione igre i filmovi, retko gde imaš taj psihološki deo toliko razrađen. Ili se pronađeš u ulozi ili ne, mada ako daš šansu igri, često se nađeš u ulozi koju na prvi pogled ne bih igrao.
Nisam primetio u prvom delu krize, neke emotivne probleme i dileme. A evo juče sam krenuo da uništim sve frakcije u SoC-u, čisto da vidim šta će se desit, hoće biti neke razlike:D

Frakcije ne mozes unistiti :)

Nego najtuznije je vidjeti Levata kako kopira Halo gameplay, odnosno vec je to napravio, i nada se kako ce prodati 10 mil. primjeraka.

Ali odgovor je jak :)

Well, the truth is, I don’t think you even have to go that far – you just have to treat your audience with respect, treat them like intelligent adults, and not try to sell them some warmed-over kid’s-morning-cartoon stereotypical excuse for a story.
 
skoro uzeo crysis/warhead preko steama posto nisam igrao ranije i prilicno sam zadovoljan tbh, a sto se tice dvojke izgleda dosta obecavajuce, grafika je sasvim solidna, overall thumbs up. Takodje se nadam da ce biti jos vesti/gameplaya o dvojci na e3 ovih dana.
 
Novosti sa E3.

1ioo4.jpg

2nr4y.jpg

3grbs.jpg

4lrkh.jpg

5xq7s.jpg


[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rUalCQ0Q8aU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rUalCQ0Q8aU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XTI1h1_uNl4&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XTI1h1_uNl4&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
E ovo je već nešto :p
 
Frakcije ne mozes unistiti :)

Nego najtuznije je vidjeti Levata kako kopira Halo gameplay, odnosno vec je to napravio, i nada se kako ce prodati 10 mil. primjeraka.

Ali odgovor je jak :)

Da, video sam, mada je bilo lepo pokušati:D

Klasičan FPS uvek pati od tih nekih stvari, šta sad glume kao ozbiljnost? Nek bude na nivou prvog dela i ok, mada sad kao imaju nekog baju koji radi priču, ozbiljnu priču:D

***, ja sam voleo Halo (1), dvojka je smor:D Ima neki Aliens šmek, šta znam, prijalo mi je:D
Sad priča ko priča, sam protiv svih, zapitam se nekad šta mi igramo:D:bottle:

P.S.
ovi shotovi izgledaju odlično, ovo je već zanimljivo, veoma!!:D
 
Poslednja izmena:
Da, video sam, mada je bilo lepo pokušati:D

Klasičan FPS uvek pati od tih nekih stvari, šta sad glume kao ozbiljnost? Nek bude na nivou prvog dela i ok, mada sad kao imaju nekog baju koji radi priču, ozbiljnu priču:D

***, ja sam voleo Halo (1), dvojka je smor:D Ima neki Aliens šmek, šta znam, prijalo mi je:D
Sad priča ko priča, sam protiv svih, zapitam se nekad šta mi igramo:D:bottle:

P.S.
ovi shotovi izgledaju odlično, ovo je već zanimljivo, veoma!!:D

Sto se mene tice mogu ga odraditi kako i Simse :) Jos kad vidim da su se uortacili sa M$-om:

http://e3.gamespot.com/story/6265408/microsoft-partners-with-crytek-for-360-exclusive
 
Glavna odlika Crysisa je pored do tada neviđene grafike bila sloboda kretanja. U dvojci očigledno od toga nema ništa već postaje totalno skriptovana igra. Mnogo mi je žao zbog toga ali to je očigledno još jedna od posledica konzolizacije igre.
 
Ne znamo jos da li ima ili nema slobodu kretanja i jeste li skript-fest il' nije, posto smo jako malo videli do sad. Ovo je samo boss arena kakvih je bilo vec u kecu i u Warhead-u.
Po onome sto se prica, sad je glavna fora kretanje po vertikali, sto je opet izvesna sloboda kao u kecu...moze da bude Ok, ako izbegnu onaj osecaj da si na skucenoj ulici okruzen kutijama i gde ne mozes nigde da mrdnes osim napred-nazad...
 
Sto se mene tice mogu ga odraditi kako i Simse :) Jos kad vidim da su se uortacili sa M$-om:

http://e3.gamespot.com/story/6265408/microsoft-partners-with-crytek-for-360-exclusive

E daj prekini sa tim hejterskim fazonima! Sta ce ti to!??:trust:

Cuj Starac, ok mi je konstatacija da ti se ova igra ne dopada, ti svakako imas pravo na to kao i svako drugi, ali generalno svidelo se to nekome ovde ili ne, i to treba reci - Crysis u svojoj ogoljenoj formi koju nudi je skroz ok projekat vredan svake hvale i niko i nista ne moze da promeni tu cinjenicu! Zato je po meni besmisleno trositi vreme i energiju na ovakve i sl. komentare koje si ovde okacio... Mislim pazi, nemoj pogresno da me shvatis, ali ovo sto sam ti nabacio je trenutno realnost! Naravno ako te zanima moje misljenje, pa reci cu ti da ima tu elemenata koji se i meni licno ne dopadaju, i ja imam ideje sta bi i kako bi moglo tu jos da se doda ili oduzme, ali to u sustini nije bitno. Sta bi ja voleo i kako bi neko nesto voleo, je jedna u sustini vise nego hipoteticka prica kojoj ovde nema mesta previse... Znaci mogu da ispostujem necije svidja mi se ili ne, ali nista dalje od toga kada je rec o mega projektima kakav je recimo ovaj i za koji se jos moze reci i da je u mnogo cemu referentan...

Ovde se radi o modernoj pucacini koja je maksimalno usminkana i tu nema mesta mnogo emocijama i ostalim slicnim Master Chif zezalicama koje si gore okacio. Sto se mene tice, to pitanje ko god da ga je postavio, je totalni promasaj!?! A evo i zasto... Ova igra ti je kao voznja nekim space automobilom koji jos uvek nije izmisljen i koji treba da ti obezbedi pre svega izvestan vizuelni uzitak i dobru zabavu, i u tome je ceo vic. Prihvati to vec jednom i poceces da uzivas u ovakvoj i slicnim igrama, (koliko vidim Epic uveliko radi na necem slicnom, a bice toga jos...)... ili to ili izaberi nesto drugo sta ti se vise svidja...

Ne zelim da zvucim grubo lafe, ali video igre nisu isto sto i recimo film, gledano iz edukativno/stvaralackog aspekta. Film je pre svega 7 umetnost i grana industrije koja ima 100 godisnju tradiciju, gde je pitanje kinte sporedna stvar kada je rec o mega projektima (znaci para ima da preliva), a video igre ce to mozda tek jednog dana postati... Za sada je to samo dobra zabava, koja se sa razvojem novih tehnologija i po mogucnostima pre svega odnosno visetrukim potencijalima uoblicuje u nesto sto ce jednoga dana svakako biti konkretnije od puke zabave. Ali za sada je to - to, i zato cenim da ne treba traziti Hegela i Kanta u ovakvim projektima niti to ocekivati o istih... Naravno lepo je kada se pojavi poneka igra kao sto je svojevremeno to bio recimo Deus Ex koja pokriva i ovu oblast, ali ovakvi projekti su ekstremno retki, pa shodno tome smatram da je to ne realno ocekivati. A narocito to vazi za situacije, kada na igri radi tim koji je prvenstveno orijentisan pracenju i razvoju najnovijih tehnologija u ovoj oblasti! Nekako mi se cini da takvi timovi jos uvek nemaju vremena da se bave previse ostalim elementima. Naravno to ce se svakako desiti jednoga dana ali tek kada ova grana industrije postane jos malo bogatija i razvijenija a same video igre promene osnovni koncept i formu odnosno ponude vise mogucnosti (emotivno edukativne) i generalno uznapreduju po pitanju audio-vizuelnog iskustva do foto realisticnog (holografskog), sto cenim da nece jos dugo da se desi na tvoju i moju zalost, heh! ,)

Pozdrav :wave:
 
samo se nadam da ce igra da bude dugacka...

inace,lepo izgleda ovaj gameplay...
 
Vrh Dno