Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
u evropskim zemljama je tako. . . mozes da uzmes tv i imas valjda godinu dana da vratis ako ti se ne svidja, znaci posle 10 meseci odes i vratis i oni ti vrate pare ili daju drugi, ali ti ljudi nisu bezobrazni kao mi, Srbi, i ovde znam da je zakon da ti patike ne smeju puci i da ako ti u roku od 6 meseci od kupovine puknu moraju da ti vrate pare ili da ti daju druge, ali, OVO JE SRBIJA i kad bi se to postovalo mi bi ziveli za dz a svi bi propadali i onda bi se sve zive firme zatvorile i propali bi skroz..

Šest meseci ti je rok, ne godinu dana. Ako se ne varam, dok sam radio, i kod nas je bilo tih šest meseci rok za vraćanje proizvoda (originalna ambalaža i sve ostalo je neophodno), ali mislim da se taj deo zakona nije sprovodio. Rok od sedam dana se sprovodi. Možeš da kupiš USB flash, da posle tri dana dođeš gde si kupio i kažeš da si mislio da je to veš mašina. Moraju ti vratiti novac.

Moram priznati da, shodno iskustvu koje sam imao dok sam radio prodaju, bogu hvala te ne postoji rok od šest meseci.
 
Šest meseci ti je rok, ne godinu dana. Ako se ne varam, dok sam radio, i kod nas je bilo tih šest meseci rok za vraćanje proizvoda (originalna ambalaža i sve ostalo je neophodno), ali mislim da se taj deo zakona nije sprovodio. Rok od sedam dana se sprovodi. Možeš da kupiš USB flash, da posle tri dana dođeš gde si kupio i kažeš da si mislio da je to veš mašina. Moraju ti vratiti novac.

Moram priznati da, shodno iskustvu koje sam imao dok sam radio prodaju, bogu hvala te ne postoji rok od šest meseci.

Postojace u novom zakonu tako da bas planiram da se dozivotno podnovim sa tehnikom cim pocne da vazi :p
 
Šest meseci ti je rok, ne godinu dana. Ako se ne varam, dok sam radio, i kod nas je bilo tih šest meseci rok za vraćanje proizvoda (originalna ambalaža i sve ostalo je neophodno), ali mislim da se taj deo zakona nije sprovodio. Rok od sedam dana se sprovodi. Možeš da kupiš USB flash, da posle tri dana dođeš gde si kupio i kažeš da si mislio da je to veš mašina. Moraju ti vratiti novac.

Moram priznati da, shodno iskustvu koje sam imao dok sam radio prodaju, bogu hvala te ne postoji rok od šest meseci.

7 dana
 
i ja sam krajem prosle godine vratio tv karticu dva dana posto sam je kupio. nije mi se dopalo sto ne mogu da se sortiraju kanali. sve je proslo bez ikakvog cimanja.
 
i ja sam krajem prosle godine vratio tv karticu dva dana posto sam je kupio. nije mi se dopalo sto ne mogu da se sortiraju kanali. sve je proslo bez ikakvog cimanja.

Sa normalnim obrazlozenjem moze ali ne verujem da bi uvazili da neko vrati frizider posle 2 nedelje pod izgovorom "ipak mi se ne uklapa u koncept kuhinje". Ili neko zeli da vrati Plazmu posle par dana pod izgovorom "znate mislio sam da ce biti bolja slika" ili vracanja mobilnog posle nedelju dana pod izgovorom "bleh ocekivao sam vise" i ocekivati povracaj novca je nerealan.
 
Sa normalnim obrazlozenjem moze ali ne verujem da bi uvazili da neko vrati frizider posle 2 nedelje pod izgovorom "ipak mi se ne uklapa u koncept kuhinje". Ili neko zeli da vrati Plazmu posle par dana pod izgovorom "znate mislio sam da ce biti bolja slika" ili vracanja mobilnog posle nedelju dana pod izgovorom "bleh ocekivao sam vise" i ocekivati povracaj novca je nerealan.

To je sve normalno na Zapadu, samo sto to nas covek ne moze da shvati, jer mu je prva misao kako nekog da zayebe. Da li ti je poznat termin 'no questions asked' pri kupovini proizvoda i uslovima vracanja?
 
Poslednja izmena:
Meni su u Tehnomanji rekli (konkretno za plazmu) : "možeš da je vratiš u roku od 7 dana ako ti nešto ne bude odgovaralo". Drugar je u dotičnu Tehnomaniju vratio Philips bluetooth stereo sluške...nije mu se svideo zvuk...
 
Ok necu vise da drobim u ovoj temi

@ Stormbringer

Ziveo sam na zapadu i kad sam vracao nesto konkretno cega su secam je par PC igara koji mi se stvarno nisu svidele prodavac bi me pitao sta nije bilo u redu. Tako da to sto kazes na zapadu je "no questions asked" mantra nije istina
 
Mislio sam da je Win Win jedna od boljih firmi u Srbiji ali one njihove maloprodaje u Novom Sadu su blagi uzas (govorim o doticnoj u Jevrejskoj 27). Narucio sam od njih kuciste jos prosli utorak i tako ja krenem da zovem u petak, ponedeljak i sada utorak da pitam sta je sa kucistem, nemaju pojma ali ce verovatno stici u cetvrtak (naravno nista od toga nisu sigurni, kazu mozda neki kolega zasere stvar pa cu morati jos da cekam). Mislim da su peske donosili kuciste iz Beograda do sada bi ga doneli. Najsmesnije od svega lik mi kaze da mozda kuciste dolazi iz Bench House-a (koji je naglasio da se nalazi na jugu Srbije i treba mu dugo da stigne?!) sto mi nije jasno posto proveravam cenovnike Bench House-a i nisam jos nijednom video NZXT Lexa S kuciste. Svaki put kad sam zvao neko drugi se javi i nema pojma o cemu pricam i kao dajte mi samo podatke javicemo vam se, vec treci put dajem moj broj i ime i onda kasnije ja treba da zovem da proveravam njih. Tek sad u utorak kad sam zvao lik koji se javio je bio dovoljno ljubazan da zove centralu i proveri gde je kuciste i da li ce stici. Zenski kadar mi nije jasno i sto su zaposlili posto svaki put kad zovem one nemaju pojma o cemu pricam i odmah mi daju nekog njihovog kolegu koji isto tako nema pojma iako sam sa istim pricao juce. Toliko o njihovom zaposljavanju strucnog kadra u Novom Sadu, bolje da plate nesto vise ljude koji se i razumeju nego da ja treba da se igram gluvih telefona sa nekim ko nezna nista o doticnim uredjajima koje prodaje.
 
Poslednja izmena:
polako, polako, radi se na strucnom osposobljavanju.. :d:d:p
evo, ja odneo danas jednu plocu u Telix, da vidim koliko ce njima trebati da mi rese reklamaciju..
Positive cekam vec tri nedelje za jedno OCZ napajanje al kad sam od muke kupio novo, mogu da cekam i 45 dana...
Kanda cemo morati od svega po jednu stvar da nabavim i drzim u rezervi, jer realizacija garancija postaje mukotrpna :p
 
Poslednja izmena:
Sledeci put zovi one u cara dusana izgledaju na prvi pogled bolje organizovani/strucni .... sa jevrejskom sam i ja imao smesne situacije
 
Mislio sam da je Win Win jedna od boljih firmi u Srbiji ali one njihove maloprodaje u Novom Sadu su blagi uzas (govorim o doticnoj u Jevrejskoj 27). Narucio sam od njih kuciste jos prosli utorak i tako ja krenem da zovem u petak, ponedeljak i sada utorak da pitam sta je sa kucistem, nemaju pojma ali ce verovatno stici u cetvrtak (naravno nista od toga nisu sigurni, kazu mozda neki kolega zasere stvar pa cu morati jos da cekam). Mislim da su peske donosili kuciste iz Beograda do sada bi ga doneli. Najsmesnije od svega lik mi kaze da mozda kuciste dolazi iz Bench House-a (koji je naglasio da se nalazi na jugu Srbije i treba mu dugo da stigne?!) sto mi nije jasno posto proveravam cenovnike Bench House-a i nisam jos nijednom video NZXT Lexa S kuciste. Svaki put kad sam zvao neko drugi se javi i nema pojma o cemu pricam i kao dajte mi samo podatke javicemo vam se, vec treci put dajem moj broj i ime i onda kasnije ja treba da zovem da proveravam njih. Tek sad u utorak kad sam zvao lik koji se javio je bio dovoljno ljubazan da zove centralu i proveri gde je kuciste i da li ce stici. Zenski kadar mi nije jasno i sto su zaposlili posto svaki put kad zovem one nemaju pojma o cemu pricam i odmah mi daju nekog njihovog kolegu koji isto tako nema pojma iako sam sa istim pricao juce. Toliko o njihovom zaposljavanju strucnog kadra u Novom Sadu, bolje da plate nesto vise ljude koji se i razumeju nego da ja treba da se igram gluvih telefona sa nekim ko nezna nista o doticnim uredjajima koje prodaje.

100X prezvakana tema...kada nekoga placaju 200e...onda on tako i radi i tu je kraj priche.Kod svih MP tih velikih igracha su iste plate = minorne i onda ni ne ochekujte vrhunsku uslugu.Ne razumem shto se davimo uvek sa istim stvarima....
 
100X prezvakana tema...kada nekoga placaju 200e...onda on tako i radi i tu je kraj priche.Kod svih MP tih velikih igracha su iste plate = minorne i onda ni ne ochekujte vrhunsku uslugu.Ne razumem shto se davimo uvek sa istim stvarima....

Zato sto je ovo tema "iskustva sa racunarskim radnjama". I covek je izneo svoje iskustvo.
 
Pa iskreno ne zanima me koliko ga placaju, ne treba cak ni da budu prijatni prema meni samo neka odrade minimalac onog cega su placeni. A to je da mi daju moju robu za koju sam ja spreman da platim. Dobar dan imate li to i to => da imamo => kada mogu da platim i podignem robu => i dovidjenja. Mislim za 200 eura plate ni ne ocekujem da ce neko da mi objasnjava o svemu sto se nalazi u radnji, ocekujem istu uslugu koju dobijam u prodavnici, supermarketu, pekari itd... Ni njih ne placaju vise ali bar dobijem kiflu kad je trazim a kad je nema nema i ja to prihvatam. A ne neko da me laze nedelju dana da bi kasnije saznao da nije ni naruceno. Onda sam odavno mogao kupiti isto mnogo ranije ;)
 
Poslednja izmena:
100X prezvakana tema...kada nekoga placaju 200e...onda on tako i radi i tu je kraj priche.Kod svih MP tih velikih igracha su iste plate = minorne i onda ni ne ochekujte vrhunsku uslugu.Ne razumem shto se davimo uvek sa istim stvarima....

Kao sto su mene ispravljali, da ispravim i ja tebe..:whip:
Plata je tolika kolika je, ako mu se ne svidja nek trazi drugde posao. Ako je vec pristao na 200e, posao u ruke i da radi odgovorno taj posao pa i za 200e
:wall:
:wave:
 
Upravo tako. Ne razumem stav: mala plata, malo rada. Idi sine i čuvaj ovce na N. Zelandu, super plaćaju, i nisi za bolje.
 
Po 100X put budi recheno....niste u poslu i niko od vas ne radi za 200e niti u pekari...tako da nemojte da zhvachemo opet jedno te isto.Istina je ta da dobro obuchen trgovac MORA biti adekvatno placen ..znachi plata izmedju 300-400e...ili bar da bude motivisan nekim realnim targetom...a ne targetima od 5-6 ili 8 miliona MESECHNO za platu od 200e a ako bude 10 miliona e onda ce mu plata biti 220e!!!
Shvatite to...ovako kada se da nerealan target svi znaju da se nece ostvariti...svi znaju da ce plata biti 200e...i to je to.
Marzha je mala...nashe trzhishte je malo...ulazne cene kod dobavljacha su vishe jer smo mi = Srbija mali kupci....i sve to vodi u ovu dubiozu.
Nikoga lichno ne opravdavam samo apelujem da shvatite pitanje (ne) struchnosti osoblja koje se nalazi po shopovima.Uostalom ista stvar je npr. i u USA...tamo chistachi i vodointalateri vikendom rade po velikim marketima na odeljenjima gde se prodaje tehnichka roba.
 
U Srbiji je tolika nezaposlenost da bi ljudi morali da rade najbolje što mogu za platu koju imaju da ne bi posao izgubili, jer ima ljudi koji bi za istu tu ili čak manju platu radili mnogo bolje, samo da rade. Još ako neko uloži vreme i novac da te obuči za rad, nema šanse da se igraš sa tim i ne pružaš maksimum.

Sad, vidim da si ti (abacus) u nekom biznisu sa računarima, da li kod tebe trgovac ima 300-400e platu? Ili mu opraštaš kad nešto za**** a nije se ni potrudio? Ako nisi u poslu, zamisli se i iskreno reci da li bi to tolerisao? I ne samo ti. Danas je prosečna plata na nivou Srbije nešto iznad 300e. Sa sve fakultetski obrazovanim ljudima, sudijama, lekarima, inženjerima, pilotima... Mnogi od njih rade za platu koju si ti naveo. Znam da misliš na idealne uslove, ali mi smo daleko od toga.

Realno je jedino da kad je čovek nazvao za kućište da su mu rekli, važi javljamo ti, odmah nazvali zaduženog za dostavu a on kaže koliko treba da se čeka. Najkasnije par sati kasnije kupac treba da dobije povratnu informaciju kad može da dobije kućište i da odluči da li da čeka.
 
Mislio sam da je Win Win jedna od boljih firmi u Srbiji ali one njihove maloprodaje u Novom Sadu su blagi uzas (govorim o doticnoj u Jevrejskoj 27). Narucio sam od njih kuciste jos prosli utorak i tako ja krenem da zovem u petak, ponedeljak i sada utorak da pitam sta je sa kucistem, nemaju pojma ali ce verovatno stici u cetvrtak (naravno nista od toga nisu sigurni, kazu mozda neki kolega zasere stvar pa cu morati jos da cekam). Mislim da su peske donosili kuciste iz Beograda do sada bi ga doneli. Najsmesnije od svega lik mi kaze da mozda kuciste dolazi iz Bench House-a (koji je naglasio da se nalazi na jugu Srbije i treba mu dugo da stigne?!) sto mi nije jasno posto proveravam cenovnike Bench House-a i nisam jos nijednom video NZXT Lexa S kuciste. Svaki put kad sam zvao neko drugi se javi i nema pojma o cemu pricam i kao dajte mi samo podatke javicemo vam se, vec treci put dajem moj broj i ime i onda kasnije ja treba da zovem da proveravam njih. Tek sad u utorak kad sam zvao lik koji se javio je bio dovoljno ljubazan da zove centralu i proveri gde je kuciste i da li ce stici. Zenski kadar mi nije jasno i sto su zaposlili posto svaki put kad zovem one nemaju pojma o cemu pricam i odmah mi daju nekog njihovog kolegu koji isto tako nema pojma iako sam sa istim pricao juce. Toliko o njihovom zaposljavanju strucnog kadra u Novom Sadu, bolje da plate nesto vise ljude koji se i razumeju nego da ja treba da se igram gluvih telefona sa nekim ko nezna nista o doticnim uredjajima koje prodaje.

da si narucio u Cara Lazara msm da bi stiglo sutradan, ja sve sto sam kupovao stiglo je sl. jutro u Cara Lazara, tamo radi jedan decko, zove se Toma i on je tamo valjda neki poslovodja, sef prodavnice, sta vec i decko je extra, i iskren i posten i radan, znaci svaka pohvala

dok u Jevrejskoj, nazovem i javlja se neka zenska i pitam jel imate Samsung 223C i kaze da imaju, ja dolazim tamo i kazem da sam zvao za 223C i ona, jao, doslo je do permutacije, nemamo taj, imamo NEC, ja se okrenuo i izasao msm sta da joj kazem. . .

ako me ista vise nervira nego kad ti hoces da kupis nesto i znaci hoces da im das pare a oni te izdrkavaju 2 nedelje. . . pa onda cu radije otici u drugu prodavnicu i kupiti to isto za 200din. vise. . .
 
100X prezvakana tema...kada nekoga placaju 200e...onda on tako i radi i tu je kraj priche.Kod svih MP tih velikih igracha su iste plate = minorne i onda ni ne ochekujte vrhunsku uslugu.Ne razumem shto se davimo uvek sa istim stvarima....

Haha... zar ti ne znas da mi zivimo u "ne mozes ti mene da platis toliko malo koliko ja mogu da ne radim nista" zemlji ?
 
Evo mog iskustva sa Atom Computers-om. U stvari dva iskustva su u pitanju, jedno odlično, drugo ne baš tako odlično.

U junu 2008. sam kod njih pazario procesor (C2D E7200) i napajanje (LC6600). Napajanje je oteglo papke 2 minuta pošto sam ga uključio. Zvrcnuo sam i objasnio problem. Sutradan sam ga odneo i rekli su da će zameniti. Dan posle sam otišao i uzeo novo zamenjeno koje do sada radi bez štucanja.

Negde za letnji raspust 2009. sam se namerio da uzmem hladnjak Thermalright IFX-14 i izbor je pao na njih. Nisu ga imali odma več je JoKa rekao da će biti sledeće nedelje. Ja sam se u među vremenu razboleo i nisam mogao da odem odmah kad je stigao hladnjak već sam rekao da ću doći krajem nedelje. U petak kad su mi prestali stomačni bolovi, onako sa rupom od inekcije odem ja do njih da uzmem kuler, a on mi kaže da ga je prodao i da je naručio novi (u ovo nisam siguran:D). Posle sam čekao još nedelju i po da ga dobijem.

:dMožda čovek nije poverovao da sam bolestan nego mislio da ga zayebavam. Ako je poverovao onda je verovatno mislio da neću ozdraviti do kraja nedelje i podcenio period potreban da mu stigne novi kuler. Ne bi ovo uzeo za zlo. Možda bi i ja slično postupio ako mi neko kaže da je bolestan, a ja kupio naručen proizvod.
 
Pa rezervacija u biznisu ne postoji, jedino da ga kesiras pa da te ceka... sa rezervacijama vise od 50% su ispale i ja za njih ne bi verovao rodjenom bratu :)
 
Ne bacaj hejt iz dosade. Milion puta su mi ljudi, u raznim radnjama, sačuvali neku stvar, ako dolazim po nju u razumnom roku.
 
Ne bacaj hejt iz dosade. Milion puta su mi ljudi, u raznim radnjama, sačuvali neku stvar, ako dolazim po nju u razumnom roku.

kakvo bacanje hejta??
ja kao kupac i serviser koji zna kako se kupci/klienti ponasaju samo iznosim moja iskustva..., ja licno da imam radnju nikom ne bi cuvao HW duze od 24h osim ako ih dobro ne znam... ili bi lepo rekao uplatite mi kes/kaparu pa te ja cekam razumni rok
e sad ako ti kao rezervises hard od 160GB kojih ima na stanju vise komada naravno da ce te on i cekat, ali egzotika koju niko ne kupuje tesko
 
Evo mog iskustva sa Atom Computers-om. U stvari dva iskustva su u pitanju, jedno odlično, drugo ne baš tako odlično.

U junu 2008. sam kod njih pazario procesor (C2D E7200) i napajanje (LC6600). Napajanje je oteglo papke 2 minuta pošto sam ga uključio. Zvrcnuo sam i objasnio problem. Sutradan sam ga odneo i rekli su da će zameniti. Dan posle sam otišao i uzeo novo zamenjeno koje do sada radi bez štucanja.

Negde za letnji raspust 2009. sam se namerio da uzmem hladnjak Thermalright IFX-14 i izbor je pao na njih. Nisu ga imali odma več je JoKa rekao da će biti sledeće nedelje. Ja sam se u među vremenu razboleo i nisam mogao da odem odmah kad je stigao hladnjak već sam rekao da ću doći krajem nedelje. U petak kad su mi prestali stomačni bolovi, onako sa rupom od inekcije odem ja do njih da uzmem kuler, a on mi kaže da ga je prodao i da je naručio novi (u ovo nisam siguran:D). Posle sam čekao još nedelju i po da ga dobijem.



:dMožda čovek nije poverovao da sam bolestan nego mislio da ga zayebavam. Ako je poverovao onda je verovatno mislio da neću ozdraviti do kraja nedelje i podcenio period potreban da mu stigne novi kuler. Ne bi ovo uzeo za zlo. Možda bi i ja slično postupio ako mi neko kaže da je bolestan, a ja kupio naručen proizvod.


Iskreno ne secam se ovoga slucaja i izvinjavam se. Mi u principu drzimo rezervacije i do 7 dana, cesto i duze ako se kupac javi i obavesti nas da ne moze da stigne. Sto se mene tice ono sto mogu da ponudim u konkretnom slucaju je 5% popusta prilikom naredne kupovine na bilo koji proizvod ili konfiguraciju osim one na akciji. Mi se uvek trudimo da ispravimo svoje greske, tako da kupac bude zadovoljan.


Kupac je jos prosle godine doneo 2x1GB DDR3 Geil PC1333 na reklamaciju, dobio istog trenutka 2GB DDR3 PC1333 Kingston kao privremenu zamenu, i od tada i ako smo ga vise puta zvali nije dosao po memoriju... A redovno se desava da rezervisemo robu i da ljudi odustanu bez obavestenja, ili da dodju posle 7 dana i ocekuju da ih roba ceka i ako su rekli da dolaze istog dana.

Smatram da ni jedna firma ne moze imati 100% zadovoljnih kupaca, posto se svima desavaju greske, jedina je razlika sta se radi u takvim situacijama. Recimo ako se neka komponenta ne posalje na vreme mi se trudimo da sutra posaljemo robu o nasem trosku i spustimo cenu. Ali cesto su i zahtevi kupaca nerealni konkretan primer kupac je kupio sredinom 2008. MSI K9A2 NEO plocu placenu 4600 din, u zamenu mu je ponudjena K9A2 CF (bez doplate i ako je razlika u ceni 2000) znaci umesto AMD770 ponudjena je ploca sa AMD790 cipsetom, ostale karakteristike su identicne. Ali covek je uporno tvrdio da je to oslabljena ploca i da nije u klasi njegove i ako je sve identicno osim boljeg cipseta kod ploce koja mu je ponudjena. A uz to mu nije odgovaralo ni novcano razduzenje u isnosu koji je na racunu. Na kraju smo uspeli da resimo situaciju tako sto je doplatio 1700 din za GA MA770-UD3, ali i dalje mislim da nije bas zadovoljan...
 
pored atoma i sada bech housea meni nije jasno sto se ljudi cimaju na drugim mestima? kad mi nesto treba proverim u atomu i bhu i kupim gde je jeftinije. ako je mala razlika u ceni, odem gde me u tom trenutku ne mrzi da se iscimam. :d
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno