Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Neretko roba moze da se nabavi u Evropi po boljim cenama nego da je kupujes kod proizvodjaca, narocito ako si mali kupac iz male zemlje kao sto je to slucaj sa exe centrom i srbijom
 
Naravno da cu vam javiti za koliko su mi se javili i koliko sam cekao da stigne taj mis.
 
Neretko roba moze da se nabavi u Evropi po boljim cenama nego da je kupujes kod proizvodjaca, narocito ako si mali kupac iz male zemlje kao sto je to slucaj sa exe centrom i srbijom

Vidis npr. na benchshopu Razer Diamondback 3G - Green , Laser, Wired kosta 4.499,00 din a u Win Win-u je 3.359,00 din. Naravno cekam da mi prvo kazu sutra da li je to ta cena (mozda budu rekli da sajt nije azuriran).:smoke:
 
Poslednja izmena:
A zašto bi trebalo da na sajtu Razera stoji svaka moguća MP koja prodaje njihove miševe u Srbiji? :trust: I da li će ovaj thread da postane mesto gde se stalno neko kritikuje, pa čak i kad nudi 15-20% nižu cenu? Ajde, nisu ti se javili, OK. Sačekaš pa opljuneš, ali da teraš sa pričom ko je šta i zašto mu je cena takva kakva je... Nema smisla, sem ako ne radiš (kao što si napisao u nekom od prethodnih postova za PC Practic 'kod nas') a radiš u konkurentskoj kući pa te žulja što Win Win ima bolje cene. Tome mislim da ovde nije mesto, just my 2cents. Ako pišeš, piši kao korisnik, a jedini greh WW je što ti se nisu javili u obećanih 24h, ostalo je nepotrebno.
 
Poslednja izmena:
Pakom - Koliko josh?

Elem...objashnjenje u vezi naslova...
Mozhe se protumachiti na razlichite nachine :) ...no ovaj put odnosi se na chuvene Pakom konfiguracije tipa Castor,Fusion i ostale bombastichne rukotvorine "renomiranog" distributera!
Shta da kazhem josh kada pogledam te obogaljene konfe gde CPU shtrchi a ostalo je tipa ona MSI integrusha koja ne mozhe biti manja u kombinaciji sa "chuvenim" KME napajanjem...i eto njima srece serviserske!
Zashto to kazhem....zato shto je to taktika koju su mi potvrdili i u samom Pakom-u ....da se proda shto vishe i da shto vishe dodje na servis...
A onda na scenu stupa cherupanje pilica...pazite,kada postoji direktiva da se,kada jadno napajanje ispusti dushu ono zameni istim ili :) se naravno nudi skuplje + ugradnja + UPS itd. i tako blizhe....ali onda su 100% sigurni shto se tiche uticaja elektroenergetske mrezhe!
Pa sada vi vidite ko i kako igra na domacem trzhishtu...gde je nashem kupcu uglavnom najbitnije da je jeftino ili kako videh kod drugog velikog igracha "jevtino" !!!
P.S.
Zamolio bih takodje da date svoj glas ako ste chuli ili videli da je neka od Pakom mashina ispustila dushu u prvih godinu dana zhivota!
U isto vreme se unapred izvinjavam administratorima na velikom broju postova (glasova) koji ce uslediti.
 
Kakav narod takvo trziste... ja sam jednoj gamer musteriji 3 puta napomenuo na sta da pazi i kad je doneo komp kuci, nemoze da veruje koliko je ploca mala, kuciste i koliko je sve jadno... ali najvzanije da su ugurali e7500 CPU i 4GB rama sa GTS220 krsom... i naravno KME napajanje
I posle takvi pljuju kriv im Intel..... kriv Distributer a debilcina nad debilcinom koja je htela TOP-END PC za 400e ni malo nije kriva???
 
Iskren da budem - ne mogu da verujem da je iko iz Pakoma dao takvu direktivu

Mnogo ljudi tamo jako dobro znam i to vodece strukture firme, vlasnike, direktore, gm-ove, imam tamo medju njima i kucnih prijatelja - ne mogu da tvrdim da to sto si naveo nije istina, ali poznajuci navedene ljude, prosto ne mogu ni da poverujem da jeste. Osim ako nisu dovedeni neki spasioci sa strane, neki novi sefovi, sa tako revolucionarnim idejama. Sve u svemu, Pakom je za mene nekoliko godina bio simbol sprskog IT progresa i prosto ne zelim da verujem da je istina :(
 
Iskren da budem - ne mogu da verujem da je iko iz Pakoma dao takvu direktivu

Mnogo ljudi tamo jako dobro znam i to vodece strukture firme, vlasnike, direktore, gm-ove, imam tamo medju njima i kucnih prijatelja - ne mogu da tvrdim da to sto si naveo nije istina, ali poznajuci navedene ljude, prosto ne mogu ni da poverujem da jeste. Osim ako nisu dovedeni neki spasioci sa strane, neki novi sefovi, sa tako revolucionarnim idejama. Sve u svemu, Pakom je za mene nekoliko godina bio simbol sprskog IT progresa i prosto ne zelim da verujem da je istina :(

E ti spasioci firme,to je ono pravo....znachi da preciziramo - pricham o Pakom shopovima....jedan od spasilaca firme je bivshi direktor Eurolinka :)
 
Moram da pohvalim Bench H i momke radiše u toj firmi. Tlačio sam ih fonom al i dobio zadnji primerak accelra twin turbo. :banana:
 
sto se mene tice, bar sam licno imao dobra iskustva

imtel
najbolji sajt, bar sto se cenovnika tice, sta ima tamo, ima i u radnji, usluga korektna, sa garancijom nisam imao problema

winwin, u immo centru
ali obavezno kupujem samo kod one darkerke/goticarke... kazem hocu to to to... ok... vas racun je... dam pare... hvala dovidjenja, dodjite opet...
posto imaju i jos neke likove i devojcice, oni samo nesto mrse...
jos nista nisam morao da reklamiram, tako da ne znam kako resavaju reklamacije

i desk
ok su, mada kod njih vrlo retko idem, malo su im jace cene :) ali ostalo je sve korektno
 
Vidim da se baš dosta pominje WinWin, pa da iznesem šta se meni desilo danas u prodavnici WinWin u Nišu na Bulevaru Nemanjića.
Kupio sam TT turbo fan 14 cm u dotičnoj firmi. Posle mesec dana fan prilikom prvog startovanja računara neprijatno zatandrče. Kad se zagreje radi dobro. Međutim počeo je sve česće da zeza. Skinem fan i odnesem u servis WinWin-a. Rekoše mi da će poslati fan u Čačak u servis i da će me pozvati kad bude gotovo. Danas sam otišao da uzmem fan za koji su mi telefonom rekli da nisu utvrdili kvar i da ga podignem.
Odem u radnju, na samom ulazu parkirana dva kobija, vrata u vrata, pretovaruju robu. Jedva sam prošao između da se ne umažem (kiša pljušti):mad:. Unutra u radnji jedan radnik gleda rafove, jedan popravlja heftalicu , a ja čekam da me neko primeti. Napokon se i to dešava i jedan od radnika odlazi da mi donese fan.
Ne budem lenj pa otvorim kutiju (izlepljenu na više mesta da se ne bi otvorila) i izvadim fan. Na prvi pogled ništa se ne primećuje. Probam da zavrtim fan i primetim da se excentrično okreće, vibrira u ruci. Pored toga vrlo se teško okreće kao da je ukočen.Ala su ga popravili..:d
Na moju primedbu, da je fan još gori nego kad sam ga prvi put doneo, šalju me kod servisera (koji ustvari samo prima oštećenu robu, ali kako kaže ništa nezna o popravci :crash:). On povezuje fan na računar i kaze mi da će ponovo da ga pošalje u servis u Čačak. Mislim da je skuplje ovo slanje od vrednosti fana, ali takva je politika firme...
I tu se ne završava sve. Na izlasku iz radnje zastajem da zakopčam jaknu, zbog kiše, i jedan radnik koji stoji na vratima mi se obraća rečima:

- Ajde, ajde brze malo..Imam posla, moram da unesem robu.
Na moju primedbu da nije u redu što mi se ovako obraća vozači kombija, koji su još uvek parkirani na samom ulazu, dobacuju pdsmešljivo:
- Baš su neljubazni ovi prodavci..

Ovakvo ponašanje i odnos prema mušteriji je najblaže rečeno BEZOBRAZNO..

Moja kupovina u WinWin-u se sa ovim danas završava. Mislim da ću nadalje da preskačem ovu firmu..
Neće oni propasti zbog mene, ali se ovakvo ponašanje pročuje pa ljudi počnu da izbegavaju firme sa kojima imaju probleme.
Nadam se da će neko iz WinWin-a da pročita ovo. Ako ništa drugo da barem u buduće drugi kupci nemaju ovakva iskustva.
 
Budi siguran da ce procitati
 
Znachi ili da samo u mom kraju crkavaju Pakom mashine ili sam ja lud ili je neshto trece u pitanju?
Nista mi nije jasno...josh ce na kraju ispasti da su Pakom mashine = rachunari najslichniji devici Mariji !!!
 
Poslednja izmena:
Ali slati *ventilator* u servis... i to DVA puta... :zgran:

Jednog trenutka mi je doslo da se samo okrenem i izadjem iz radnje i da im ostavim fan. Ali inat (serpski) ne da mira.:D

Smem da se opkladim da ce i ovog puta (2) biti po starom.
"Nismo utvrdili kvar "..Sto uopste ne znaci da nije fan pokvaren
nego da mozda ne znaju (nece) da pronadju kvar.
 
Stvarno mi nisu jasni... pa nije taj fan sto dukata, vec, koliko - 400-500 dinara?
 
Na kraju se onaj chika "monitor-pin" pricha nije javio shta je epilog.....
 
@isnogood

pošto si mnogo zainteresovan, da te informišem.

popravili su ga u roku. vratili mi ga u bg. kad sam došao kući, imam šta da vidim. nisu spakovali ni jedan od tri kabla. uz to su zaboravili i da mi vrate garanciju!!!!

kako sam u međuvremenu uzeo drugi monitor, mrzi me da opet idem kod njih po te stvari, ali ću kad tad morati.
 
Nije samo Isnogood zainteresovan, ima nas jos sto smo cekali.
Mozda ne moras da ides za te kablove i garanciju, pokusaj da nazoves, verujem da ce ti poslati.
Sad kad ti je stigao sa reklamacije molim te da nam otkrijes tacnu oznaku monitora.
 
Meni bogami u winwinu opravise T220, radi sad ko avion.
Ja sam se postavio opusteno i ljubazno, moram priynati da sam dobio isti tretman. Totalno kul, prijatno i bez nervoze.
Jedino sto kad sam doneo monitor na reklamaciju, objasnio sam da se malo i razumem, ali da sam strpiljiv, dao mu verziju FW na monitoru, dijagnozu, izvestaj iz servisnog menija i eto :)
Ja zadovoljan.
 
Sto se tice Win Win-a, ja nisam imao toliko neprijatna iskustva koliko su ta iskustva zahtevala cimanja sa moje strane, sto bi trebalo njima da sluzi na cast.
Pre nekih 5 meseci sam pazario kod njih BenQ monitor (priznajem, cena je stvarno bila najniza u Beogradu) ali su se desavale sledece stvari: U radnji u Balkanskoj nisu mogli (ili nisu hteli) da pozovu radnju u Kraljice Marije i pitaju li imaju li trazeni monitor u radnji, posto su oni uspeli da zabrljaju i da mi kazu da pomenutog monitora ima u radnji Balkanskoj ulici kada sam ih zvao telefonom iako njega nema. Onda sam otisao do radnje u Kraljice Marije, nasao monitor (jedan jedini je ostao i to onaj sto je bio izlozen i radio, ali nema veze), i kupio ga. Spakovali oni sve to lepo tamo u radnji, mada sve nesto preko volje, jer su imali nekog drugog, ocigledno bitnijeg posla od usluzivanja musterija i krenem ja kuci zadovoljan zbog kakve-takve dobre kupovine. Medjutim, iznenadjenje me je sacekalo kada sam dosao kuci. Covek koji je pakovao monitor u kutiju je zaboravio da spakuje naponski kabl i oni pratec idiskovi i papiri su takodje izostali (nisu mi uopste bitni ali zbog garancije mora da bude kompletno pakovanje kako oni to traze po uputstvu sa garancije).Nista, sta da radim, vec bilo kasno, pozovem ja isti taj Win Win sutradan oko 10h ujutro i javi se neki tip, verovatno prodavac.Na pitanje da li je mozda ostao jedan kabl za monitor i prateci papiri i diskovi za BenQ monitor tog i tog tipa, koji sam kupio juce u toj radnji, stiglo mi je pitanje sa druge strane veze, iako sam u pozadini cuo da neka devojka kaze da jeste ostao kabl i neki diskovi i papiri od BenQ monitora:"Da li ste sigurni da je to ostalo kod nas?" . Na potvrdan odgovor, kao i na sugestiju da pogledaju racune od jucersanjeg dana i da ce videti da je oko 20:30 kupljen jedan monitor, dosao mi je odgovor da ce to morati da provere sa prodavcem i da pozovem kasnije. I to je bilo to. Naravno, kasnije me je pozvao covek koji je radio tada u radnji i rekao da jeste zaboravio da spakuje kablove, da se izvinjava i tralalalalala i da li bi ja mogao da dodjem da pokupim kablove? Hajde, nema veze, nije mi preterano daleko, svraticu u toku dana. Svratim ja popodne da uzmem taj kabl, ispricam pricu, kada opet neki tip kaze:"Moracete da sacekate tog prodavca, da to sa njim vidite." . Sacekam ja naravno jedno pola sata, iznerviram se bezveze, covek konacno dodje, da mi kablove i ostale gluposti i izvini se naravno.
Na kraju krajeva, sve je bilo ok, samo sam se nacimao bezveze, potrosio vreme nepotrebno... A sve u sustini zbog nedostatka njihove organizovanosti.
Napominjem, nije u pitanju bio bezobrazluk, vec samo potpuni nedostatak organizovanosti.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je normalno da WinWIn zaposljava drske prodavce.
Ja kad ih nesto pitam uvek mi prodavci odgovore preko one stvari. Jednom sam ih isto pitao dal mozda ima u drugom win win-u nesto radnik mi je rekao ne radi im ni telefon ni net pa ne moze da proveri............shabani
 
to je tako kad se umesto normalnih ljudi zaposle manekeni.... kad se prilikom biranja kadra gledaju neke sposobnosti koji izgleda nimalo nisu vazni za obicnog trgovca... koji pre svega treba kupcu da izadje u susret a ne da se krije iza nekih internih pravila koje jos ni ne razume pravilno i tako samo stvara probleme
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno