Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Haha, vidim kuda ide ovo...OK, OK ...

Jesam fan starcrafta i tu igru sam cekao ko ozeblo sunce godinama, dok je Blizz izbacivao warcrafte i WoW i tone ekspanzija mene su u drustvu znali kao malu dosadu koja ponavlja ko papagaj "sto ne izbace vec jednom..." :) Jednostavno, sada kad se to najzad desava, ovo sa Sarom mi se nije cinilo kao big deal...mozda jer sam SC picio u multiju ponajvise, i svo zezanje i gusht sa SC mi je bilo povezano sa maratonskim LAN sesijama...

No dobro, prihvatam to da je nekome glas i glumica koja daje glas Sari stvar koju ne treba menjati, i da je nekome bas stalo do toga. No probleeemooo...

Btw, cik da promene glasove sajku i nomadu, ima da im posaljem pisma bombe odma.:D
 
Haha, vidim kuda ide ovo...OK, OK ...

Jesam fan starcrafta i tu igru sam cekao ko ozeblo sunce godinama, dok je Blizz izbacivao warcrafte i WoW i tone ekspanzija mene su u drustvu znali kao malu dosadu koja ponavlja ko papagaj "sto ne izbace vec jednom..." :) Jednostavno, sada kad se to najzad desava, ovo sa Sarom mi se nije cinilo kao big deal...mozda jer sam SC picio u multiju ponajvise, i svo zezanje i gusht sa SC mi je bilo povezano sa maratonskim LAN sesijama...

No dobro, prihvatam to da je nekome glas i glumica koja daje glas Sari stvar koju ne treba menjati, i da je nekome bas stalo do toga. No probleeemooo...

Btw, cik da promene glasove sajku i nomadu, ima da im posaljem pisma bombe odma.:D

MOj covek ^^ isto misljenik, smorili su sa wow-ov za medalju, jedino jos Diablo 3 me interesuje za Warcraft sam izgubio interesovanje jos od Frozen Thorna, ubise i Illidana pa sada izmisljaju nekog Magmusa pa da lade ladnim madjijama :p
I naravno i njega ce da raiduju prvi oni iz Ensidie tj. bivshi Nihilum ... za to znam, imam prijatelja pacenika za wow-om koji mi to ponekad pokazuje.
 
Poslednja izmena:
Da li se još nekom dešava da svakog dana (pod)svesno klikne da odgleda barem 2 od 3 do sada izbačena Battle Reporta?
 
Koga uopšte briga za priču? Ja samo želim da nekome otkidam glave psi-sečivima i uništavam delove tela rasprskavajućim projektilima Immortala koji im se blinkuju na leđa, dok Kolosi prže neprijateljska mooda preciznim laserima...
 
Koga uopšte briga za priču? Ja samo želim da nekome otkidam glave psi-sečivima i uništavam delove tela rasprskavajućim projektilima Immortala koji im se blinkuju na leđa, dok Kolosi prže neprijateljska mooda preciznim laserima...

Stvarno mi je muka da se ponavljam kao papagaj, ali, da li je moguce da neki ljudi ovde potpuno ignorisu cinjenicu da SC ima jednu od najinteresantnijih i najbolje napisanih prica u istoriji VG sveta?!... To su potvrdili zilioni review-a na zilion sajtova u zadnjih 10-tak godina. LAN je cool, ne kazem i balans klasa (Blizzardov best of) je maestralno uradjen, ali toliko zaludjivanje iskljucivo radi meca koji traje par minuta mi je krajnje nejasno... I sad nek neko kaze da su samo WoW-ovci freakovi lol :D
 
Stvarno mi je muka da se ponavljam kao papagaj, ali, da li je moguce da neki ljudi ovde potpuno ignorisu cinjenicu da SC ima jednu od najinteresantnijih i najbolje napisanih prica u istoriji VG sveta?!... To su potvrdili zilioni review-a na zilion sajtova u zadnjih 10-tak godina. LAN je cool, ne kazem i balans klasa (Blizzardov best of) je maestralno uradjen, ali toliko zaludjivanje iskljucivo radi meca koji traje par minuta mi je krajnje nejasno... I sad nek neko kaze da su samo WoW-ovci freakovi lol :D

Možda zato što nije ispričana dovoljno dobro? Pored priče mora postojati i nekakav tempo i način pričanja koji će igrača da uvuče? Mada, i ovako kako jeste, dovoljno je da zaluđenici prelaze singl ko zna koliko puta, mada meni nije jasno gde je draž prelaziti ponovo misije sa fiksnim neprijateljskim bazama koje treba uništiti. To jednom pređeš i gotovo, već sledeći put opasno smara.

Blizzard ima samo pompezne događaje u svojim pričama koji zvuče impresivno na papiru. U stvarnosti, oni to ne dočaraju igraču na pravi način. Poenta se izgubi u sinematicima i jeftinim dijalozima (ma kako mi voleli da su ti dijalozi nekakvi iluminatori naše svesti), a sve to što se "čuje u priči", odnosno što se spominje kroz igru kao dešavanje, ne bude obrađeno na ekranu, niti kroz misije, makar ne na adekvatan način. Da nije trenutaka kao što je izdaja Kerigen, rađanje Kerigen, smrt pretora Feniksa (dva puta), govor imperatora Arkturusa Mengska, to bi bio totalan treš poput Warcrafta. Pride, RTS kao žanr uopšte nije toliko pogodan za pričanje neke priče, to je još nešto što se mora priznati kao opravdanje Blizzardu.

Sve u svemu, multi je zakon, dođite na zelote :d To nije zaluđivanje zarad jednog meča, već zaluđivanje zarad hiljada partija, koje traju duže, zanimljivije su i napetije od običnog dranja kompa kroz gomilanje kerijera/betlkruzera...
 
Možda zato što nije ispričana dovoljno dobro? Pored priče mora postojati i nekakav tempo i način pričanja koji će igrača da uvuče? Mada, i ovako kako jeste, dovoljno je da zaluđenici prelaze singl ko zna koliko puta, mada meni nije jasno gde je draž prelaziti ponovo misije sa fiksnim neprijateljskim bazama koje treba uništiti. To jednom pređeš i gotovo, već sledeći put opasno smara.

Blizzard ima samo pompezne događaje u svojim pričama koji zvuče impresivno na papiru. U stvarnosti, oni to ne dočaraju igraču na pravi način. Poenta se izgubi u sinematicima i jeftinim dijalozima (ma kako mi voleli da su ti dijalozi nekakvi iluminatori naše svesti), a sve to što se "čuje u priči", odnosno što se spominje kroz igru kao dešavanje, ne bude obrađeno na ekranu, niti kroz misije, makar ne na adekvatan način. Da nije trenutaka kao što je izdaja Kerigen, rađanje Kerigen, smrt pretora Feniksa (dva puta), govor imperatora Arkturusa Mengska, to bi bio totalan treš poput Warcrafta. Pride, RTS kao žanr uopšte nije toliko pogodan za pričanje neke priče, to je još nešto što se mora priznati kao opravdanje Blizzardu.

Ako je prica u SC-u "trash", onda su sve ostale iz bogate VG kuhinje na nivou latino serija. ;) Normalno da ima comic-like dijaloga i kicastih sekvenci. To je standardno za komercijalni SF. Meni to uopste ne smeta, naprotiv. Ceo Starcraft univerzum progresom kroz kampanju dobija na dubini, a price glavnih karaktera su maestralno obradjene. Uz interesantne i neocekivane obrte, scenario ima jednu dozu trilera u sebi, a kampanja veliki broj emotivnih sekvenci, koji su i vezali igrace za SC svet. Sinematici su predstavljeni tako kako jesu, cisto da bi se pokazalo, kako je Blizzov CGI tim "jeb*o kevu" jos daleke '98. Na kraju krajeva, igra je jako komercijalna i kao takva, jako uspesna. ;) Sta si ti ocekivao, filozofska sran*a Isaka Asimova?... (nis' gore od poamerikanizovanog Slovena... :p)

Sve u svemu, multi je zakon, dođite na zelote :d To nije zaluđivanje zarad jednog meča, već zaluđivanje zarad hiljada partija, koje traju duže, zanimljivije su i napetije od običnog dranja kompa kroz gomilanje kerijera/betlkruzera...

lol nerd... :d :p
 
Ova igra ima bezbroj drugih kvaliteta, tako da jedan glas koji ce se cuti ukupno 60 sekundi (ma koliko dobar ili los bio) nema apsolutno nikakvog uticaja na kraju.
 
filipe preterano prdish... najbolje da pricha i kampanja u sc nije dobra... bespotrebno se trudish da stalno idesh uz dlaku....

tempo i nachin prichanja priche u rts-u olololo e svashta mozesh se nachitati :d
 
On ce morati da se odluci jednom da li je prica bitna ili nije :D :D :D
A ovo da je prica nista specijalno? :D ... e Filipe, moracemo jedan dialog u cetiri oka na The Hunters mapi :)

I nije Blizardov CG tim nego Blur studio (oni su radili i warcraft i diablo sinematike)
 
Ako je prica u SC-u "trash", onda su sve ostale iz bogate VG kuhinje na nivou latino serija. ;) Normalno da ima comic-like dijaloga i kicastih sekvenci. To je standardno za komercijalni SF. Meni to uopste ne smeta, naprotiv. Ceo Starcraft univerzum progresom kroz kampanju dobija na dubini, a price glavnih karaktera su maestralno obradjene. Uz interesantne i neocekivane obrte, scenario ima jednu dozu trilera u sebi, a kampanja veliki broj emotivnih sekvenci, koji su i vezali igrace za SC svet. Sinematici su predstavljeni tako kako jesu, cisto da bi se pokazalo, kako je Blizzov CGI tim "jeb*o kevu" jos daleke '98. Na kraju krajeva, igra je jako komercijalna i kao takva, jako uspesna. ;) Sta si ti ocekivao, filozofska sran*a Isaka Asimova?... (nis' gore od poamerikanizovanog Slovena... :p)
Pazi u čemu je fora. Jedno je premisa, drugo su dešavanja, treće je ideja, četvrto je priča. Starcraft ima odličnu premisu i ideje, dešavanja su već slabija jer je nedovoljan akcenat na najbitnijim dešavanjima, ona nisu dovoljno obrađena da bi mogao da kažeš da je priča lepo i skladno povezana. Konačno, priča više zavisi od tempa i načina pričanja iste, a nje ovde ima samo u tragovima. Pored toga, standardi su se dramatično podigli u ovim godinama koje su za nama. Meni je, recimo, apsolutni vrh po pitanju priče bio MGS4 i stvarno je neverovatno kako su je odradili, i sa strane animacija, i sa strane objašnjavanja svih događanja i povezivanja ideja i dešavanja u jednu, skladnu celinu. Mogli bi da drže predavanja Blizzardu po tom pitanju, pošto je Blizz stručnjak za pravljenje CGI-jeva koji su tu da budu kul, koji (uglavnom) ništa ne znače ali izgledaju dobro, nešto kao Apple iPod. CGI nije priča, a nažalost, u Blizzardovom slučaju, čak nije ni uvek u funkciji priče.

Sve u svemu, nemoj ovo brkati sa mojim "traženjem" nekakve priče. Ja je ne tražim, niti očekujem. Tako da je sve to za mene bonus. Ja ću vas prskati kiselinom, bombardovati tenkovima, kasapiti reaperima, glodati džinovskim vilicama, spaljivati plamenom koga će se i bog rata Odin kloniti, seći psi-sečivima, rascepljivati kandžama, gaziti kolosima. Ako se to stavi u kontekst - super :) Ali, ne očekujem da će Blizzard napraviti išta drugo od miš-meša, praveći papazjaniju od heroja i antiheroja, dobra i zla, kao što su radili u godinama koje su za nama.

Do kraja treće ekspanzije očekujem da će se Rejnor oženiti nekim Hidraliskom, Kerigen udati za pretora Artanisa, a vaskrsli Overmind otvoriti luna-park za decu na sebi.




Awaken, my child, and embrace the glory which is your birthright. Know that I am the Overmind, the eternal Will of the Swarm, and that you have been created to serve me!


En Taro Adun, Executor! I am Judicator Aldaris and I have been sent by the Conclave to serve and council you. Your first priority will be to strenghten our defences. You are ordered to go to the province of Antioch and reinforce our position there. Your old friend, praetor Fenix, will meet you there, and assist you in this endeavour!

Vrh! Ali, nedovoljno da sada od toga pravimo retroaktivno nekakva čuda tamo gde ih nema :)
 
filipe preterano prdish... najbolje da pricha i kampanja u sc nije dobra... bespotrebno se trudish da stalno idesh uz dlaku....

tempo i nachin prichanja priche u rts-u olololo e svashta mozesh se nachitati :d

Pa to i ja kažem. Ne kažem da je kampanja loša, nego kažem da priča nije ne znam šta i da od nje nešto specijalno u rts-u ne treba očekivati. Sama kampanja kao kampanja je služila da te uvuče u svet i da poigraš sve rase pre nego što kreneš u multi. Ovaj put ne služi tome, niti bi mogla, jer će se u singlu pikati samo sa ljudima, a stil je takav da će praktično biti totalno odvojena od multima na svakom nivou, čak neće biti iste jedinice tamo i ovamo.


A ovo da je prica nista specijalno? :D ... e Filipe, moracemo jedan dialog u cetiri oka na The Hunters mapi :)

Može, samo nemoj kukati kako si mnogo više pažnje posvećivao priči dok te lavina zelota bude preplavljivala :d


Sećam se jednog legendarnog obračuna, gde je laxduke izazivao nekog lika na Starcraft obračun preko foruma, pokušavajući da sebe predstavi velikim strategom na osnovu toga što je igrao Civilizaciju :laugh: i singl Starcrafta. Ovaj ga otkine za 3 minuta, pa se lax bunio što se igra na fastest :-devil-: :banana:
 
Poslednja izmena:
Može, samo nemoj kukati kako si mnogo više pažnje posvećivao priči dok te lavina zelota bude preplavljivala :d


Sećam se jednog legendarnog obračuna, gde je laxduke izazivao nekog lika na Starcraft obračun preko foruma, pokušavajući da sebe predstavi velikim strategom na osnovu toga što je igrao Civilizaciju :laugh: i singl Starcrafta. Ovaj ga otkine za 3 minuta, pa se lax bunio što se igra na fastest :-devil-: :banana:

Nemoj tako, znam za taj game speed slajder :D
 
grafika je ruzna u visokoj rezoluciji, nadam se da ce imati opciju 640 x 480 i windowed...
 
On ce morati da se odluci jednom da li je prica bitna ili nije :D :D :D
A ovo da je prica nista specijalno? :D ... e Filipe, moracemo jedan dialog u cetiri oka na The Hunters mapi :)

I nije Blizardov CG tim nego Blur studio (oni su radili i warcraft i diablo sinematike)

OT
Radili su i za Hellgate:London, po meni i dalje neprevazidjeni sinematici ali dzabe kada je igra (meni) bila smor.
OT.

Flipko kako mozes da poredis MGS4 sa SC1??? Pa to je vise od deset godina razlike. Seti se kako su 1998 izgledalo prikazivanje price u igrama (pogotovo strategijama).
 
Pa to i ja kažem. Ne kažem da je kampanja loša, nego kažem da priča nije ne znam šta i da od nje nešto specijalno u rts-u ne treba očekivati. Sama kampanja kao kampanja je služila da te uvuče u svet i da poigraš sve rase pre nego što kreneš u multi. Ovaj put ne služi tome, niti bi mogla, jer će se u singlu pikati samo sa ljudima, a stil je takav da će praktično biti totalno odvojena od multima na svakom nivou, čak neće biti iste jedinice tamo i ovamo.
e ok, nisam te razumeo, dodjem ti pivo cheers

paz, nisam nikaki sc zilot, ali sa ovog aspekta i posle toliko godina, SC je porpilichno dobro uradjen, tj vrhunski, sa svakog aspekta... apsolutno nema shanse da ponove istu prichu sa dvojkom, te se i ne trude da rade u tom smeru uopste, sto je dobro...

kampanja ce ovog puta biti verujem josh bolja, da glupo je sto ima samo jedna rasa u njoj, ali opet kapiram da nece biti onih rinse&repeat misija, gde krecesh sam protiv jedna pa dve tri pet neprijateljskih baza... ovako igraju na duge staze, sa svakom novom kampanjom pojachavace se interesovanje za igru, dobijace se nove dimenzije multiplajera, nove strategije i sve... generalno zanimljiv koncept, ali nije za nestrpljive koji cekaju nastavak 10 godina :)
 
BlizCon 2009 - Starcraft 2 exhibition matches...

Snokie vs. Yellow!

Part 1 and Part 2.

" 2 on 2 ", with the developers.

Part 1, Part 2 and Part 3.
 
Poslednja izmena:
au brale kako brzo se dolazi do kolosa totalno su imba :D
 
Čini mi se da su Stalker-i još bezobrazniji, iako je za blink potreban research... A i range nije nešto veliki, ali opet, JU! :)
 
sve u svemu przenje ce opasno da bude :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno