Šta je novo?

Need for Speed Shift

Svaka cast za fix, to je to vec sam poludeo sam ovom konzolnom portom.
 
jel neko dobio onaj Audi kad je stigao do 20 nivoa??
odavno sam preleteo taj nivo ali nema audija u garazi :trust:
 
Ta osvojena kola se nalaze u quick race samo. (8 - 9)
Kakvi su smradovi poludeo sam sto nema mustanga u garageu:)
 
^^A tu je i onaj momenat da oni koji su ovo u startu pljuvali sada moraju to necime i da potkrepe, jelte...cak i zapazanjima da je grafika ruzna...da, da...pojavi se igra bez piss filtera i odma kuknjava na grafiku:D

Mene nervira sto igra ima tonu bezveznih post-processing efekata. Ako na primer bacis pogled na one dve igre sa konzola videces da je kod njih grafika "cista". Slazem se da je ovo najbolja grafika sto se tice voznji za PC, ali to ne znaci da je ovo voznja sa najboljom grafikom uopste (a trebalo bi tako da bude jer ipak PC ima najvise snage).
 
A koja to voznja ima bolju grafiku, a uz to i da ima prirodne boje? GRiD bez onog zutila i blura izgleda mnogo siromasnije nego Shift.
 
Bas nesto ne verujem. Za Forzu sam siguran da ne izgleda lepse kad se pogleda kolicina detalja, a za Poliphone manijake tek cekam da vidim kako ce da izgleda na kraju posto Prologue ne izgleda lepse od Shift-a. U svakom slucaju to su igre sa konzola a ovde se prica o PC verziji Shift-a.
 
Na PC-u ni nemas sa cim, realno, Shift da poredis osim GRID-a. :)

Takodje, Gran Turismo 5: Prologue definitivno izgleda realnije od Shifta - pocev od osvetljenja do ultra preciznih modela automobila.
Ne znam sta smatras pod lepotom, jer su blur i sav taj silni post processing u voznjama tu samo da dodaju neki sok efekat, realnost bi uvek trebalo da u simulacijama bude prioritet, a tu pored Gran Turisma niko nema sta da trazi.

Ovo i nije nista cudno, jer je PD-ov bankovni racun maltene prikacen na glavni Sonyev, sa kojeg se crpe pare po potrebi, a da ne pominjemo to sta su sve ljudi radili sa raznim proizvodjacima automobila, pomagali u razvoju novih (sto automatski znaci da dobijaju pristup prototipovima i mogucnost ultra detaljnog modelovanja) itd.
 
Prvo, "ultra detaljno modelovanje" ne zavisi od pomoci od strane proizvodjaca vozila, pristupa prototipovima, tajnih planova, i slicnog. Zavisi od budzeta koji igra dozvoljava. Uglavnom se napravi tradeoff izmedju broja poligona na kolima i okoline. Jos ako igra ima damage, veci broj poligona pravi probleme u performansama.
Koja igra izgleda bolje, Forza3, GT5(p) u poredjenju sa ovom, necu da poredim uopste, prvo jer dve nisu izasle na PC, a drugo, ovde vrlo lako stvari odu u najgori flejm.

Shift uopste nema "tonu bezveznih post-process efekata" i IZGLEDA REALNIJE od bilo koje druge PC voznje. Bezvezne post-process efekte mozete naci u GRID-u, koji i sa modovima i dalje izgleda mutnjikavo. Shift ima floating-point HDR osvetljenje pre svega, i gomilu sitnica koje me odusevljavaju- prva voznja u kojoj sam video refleksiju prednje konzole u sofersajbni, sitne ogrebotine po ivicama i spojevima jer im se tu ogulila farba, zatim titranje vazduha iznad haube kod auta sa motorom napred (toplota jelte), zatim modeli automobila koji najzad (vecinom) imaju zakrivljen bocni stub iznad vrata, a ne prav kao strela, poligona bi moglo i vise da bude, ali i ovako modeli izgledaju bolje od svega sto je izaslo za PC. Spojevi su fini, se ne zavrsavaju se spicem vec imaju savijeni deo koji glumi zleb, i slicno...

Najzad voznja koja vizuelno ne simulira Black Hawk Down, BoB ili slicno.
Pogled iz kabine je fenomenalno odradjen i za to im skidam kapu. HUD koji se potpuno moze iskljuciti, rAspect za to takodje.
 

Damage mod...pa ko zeli nek isproba:)

http://www.megaupload.com/?d=RXKBT8AX

The mod will enable gearbox, engine and tire damage for enhanched realism. Furthermore, sharp objects will now play a part on car impacts and tires can fall off.

The release includes both loose files and a repacked archive, make sure to check out the included readme before installing.

http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-damage-mod-released/

Graficki mod se sprema, takodje...

http://www.pcgameshardware.com/aid,...-vehicle-details-and-better-reflections/News/
 
Poslednja izmena:
Prvo, "ultra detaljno modelovanje" ne zavisi od pomoci od strane proizvodjaca vozila, pristupa prototipovima, tajnih planova, i slicnog. Zavisi od budzeta koji igra dozvoljava. Uglavnom se napravi tradeoff izmedju broja poligona na kolima i okoline. Jos ako igra ima damage, veci broj poligona pravi probleme u performansama.
Koja igra izgleda bolje, Forza3, GT5(p) u poredjenju sa ovom, necu da poredim uopste, prvo jer dve nisu izasle na PC, a drugo, ovde vrlo lako stvari odu u najgori flejm.

Shift uopste nema "tonu bezveznih post-process efekata" i IZGLEDA REALNIJE od bilo koje druge PC voznje. Bezvezne post-process efekte mozete naci u GRID-u, koji i sa modovima i dalje izgleda mutnjikavo. Shift ima floating-point HDR osvetljenje pre svega, i gomilu sitnica koje me odusevljavaju- prva voznja u kojoj sam video refleksiju prednje konzole u sofersajbni, sitne ogrebotine po ivicama i spojevima jer im se tu ogulila farba, zatim titranje vazduha iznad haube kod auta sa motorom napred (toplota jelte), zatim modeli automobila koji najzad (vecinom) imaju zakrivljen bocni stub iznad vrata, a ne prav kao strela, poligona bi moglo i vise da bude, ali i ovako modeli izgledaju bolje od svega sto je izaslo za PC. Spojevi su fini, se ne zavrsavaju se spicem vec imaju savijeni deo koji glumi zleb, i slicno...

Najzad voznja koja vizuelno ne simulira Black Hawk Down, BoB ili slicno.
Pogled iz kabine je fenomenalno odradjen i za to im skidam kapu. HUD koji se potpuno moze iskljuciti, rAspect za to takodje.

Ti si izgleda zivis u nekom svom svetu, gde je ocigledno sve vrlo drugacije od ovog naseg sveta i vizuelnog poimanja istog... Zato i drugacije vidis Shift i jos mnogo cega, moguce da se tvoj svet i EA-ov dodiruju tu i tamo.
 
Poslednja izmena:
Da, da, poimanje istog je da se tebi ne svidja igra i da ces sve da cinis da bi ljude ubedio u to. Prica je bila o grafici, a ti ako imas argumenata gde je lepsa grafika i u kojoj voznji to slobodno iznesi, samo molim te nemoj da kazes da Most Wanted ima bolju grafiku i tako slicne gluposti jer to je najobicniji flame...
 
Ti si izgleda zivis u nekom svom svetu, gde je ocigledno sve vrlo drugacije od ovog naseg sveta i vizuelnog poimanja istog... Zato i drugacije vidis Shift i jos mnogo cega, moguce da se tvoj svet i EA-ov dodiruju tu i tamo.

Hahaha :D

E pa, ako zelis da dokazes da nisam u pravu, izvoli nadji mi primer voznje sa PC-ja koja ima lepsu grafiku i objasni zasto je to tako, a ja cu objasniti zasto to NIJE tako (mada sam uglavnom vec i objasnio) ... :D
Mada, i ne vidim razlog zasto bi gubio vreme na stvari koji su i vrapcima na grani jasne. Ako nista, znam da MENI Shift izgleda fenomenalno i vidim da ljudi uglavnom hvale grafiku u ovoj igri i to je to ...:) Naravno, uvek ce se naci neko ko ce zapinjati za zbunje ili naci uglastu ivicu na kamenu na nekoj plazi ... alwayz the same...:party:
 
Ova igra trebala je da se zove NFS Trayal... Handling je ocajan, ko jugici da su.... Ako je neko vozio neka sportska kola novije generacije..... znace o cemu pricam.... Ovo je za deinstall.....
 
A tek poskakivanje auta kad je van asfalta :D HA!!!!....ok neko reče sjajna grafika,za mene nije....
 
Nije Crysis, ali je daleko od svih ostalih vožnji na PC...
 
Da, da, vidim da su svi ovde profesionalni piloti :d

Grafika je zaista odlichno odradjena, sa mnogo finih detalja i iako se negde vidi da bi moglo josh poligona da se doda, dosta je ispred svega shto postoji na PC-ju. Shto se tiche Forza3, nisam igrao, ali u trejlerima grafika nije bolja od Shifta, dok za GT5 ne mogu nishta da kazem, poshto nisam pratio isti, ali ne verujem da je grafika mnogo bolja.

Shto se tiche upravljanja kolima, Shift je svetlosnu godinu daleko od prethodnih NFS igara, tako da i ovde ne vidim zashto se ljudi zale - ne svidja im se kada je upravljanje arkadno, ne svidja se kada nije arkadno...
 
Shto se tiche upravljanja kolima, Shift je svetlosnu godinu daleko od prethodnih NFS igara, tako da i ovde ne vidim zashto se ljudi zale - ne svidja im se kada je upravljanje arkadno, ne svidja se kada nije arkadno...

Problem je sto nije arkadno, a nije ni realno. U sustini, najgore od oba sveta ;).
 
Ova igra trebala je da se zove NFS Trayal... Handling je ocajan, ko jugici da su.... Ako je neko vozio neka sportska kola novije generacije..... znace o cemu pricam.... Ovo je za deinstall.....
Kao recimo ti...jel? :trust:
Ne znam o čemu vi pričate majke mi. Meni se ništa od tog poskakivanja ne dešava, ako pravilno ulazim i izlazim iz krivina ne proklizavam ni milimetar više od AI protivnika, vožnja deluje prorodnije od većine simova koje sam do sada igrao, a igrao sam ih dosta. Najveća zamerka je u tome što se sletanje sa staze skoro i ne kažnjava. Može se manje više voziti i po travi, šljunak te malo uspori ali ni blizu realnog gde jednostavno moraš da staneš i lagano se iskobeljaš natrag na asfalt.
Težina na hard, pro settingsi bez ikakvih pomagala i može da se ravnopravno vozi bez ikakvih većih problema.
Naravno, G25 je više nego zaslužan za to, i mislim da svi vi sa gamepadovima i tastaturama ipak potražite nešto drugo. Shift je nula bez volana.
Problem je sto nije arkadno, a nije ni realno. U sustini, najgore od oba sveta ;).
Ja upravo mislim suprotno. Uzeli su najbolje iz oba sveta. Nije ni blizu tako suvoparno i sterilno kao 'pro' simulacije, atmosfera je luda a dovoljo je zahtevno i ozbiljno da mi drži pažnju duže od 15 minuta. Moram priznati da su me ovaj put pogodili u 'žicu', svaka im čast. A za vas ostale kojima se ne sviđa, šta da vam kažem. Više sreće sledeći put! :wave:
A i volan treba fino izpodešavati što se tiče sensitivity i dead zone-a..
E kad smo već kod toga, na SK forumu sam postavio idealne settingse za G25, evo stavljam i ovde.
 

Prilozi

  • Shift_settings.jpg
    Shift_settings.jpg
    96.4 KB · Pregleda: 105
Poslednja izmena:
Ja upravo mislim suprotno. Uzeli su najbolje iz oba sveta. Nije ni blizu tako suvoparno i sterilno kao 'pro' simulacije, atmosfera je luda a dovoljo je zahtevno i ozbiljno da mi drži pažnju duže od 15 minuta. Moram priznati da su me ovaj put pogodili u 'žicu', svaka im čast. A za vas ostale kojima se ne sviđa, šta da vam kažem. Više sreće sledeći put! :wave:

Ovo je vise zakomplikovana arkadna simulacija.
Meni je igra ok i dalje ima taj N4S osecaj brzine, ali sama fizika nema veze sa zivotom.
 
Mene oduševljava to što ovde svi nešto misle da znaju kako bi trebalo "realno" da se ponašaju automobili :D
Ubeđen sam da bi neki seli u pravi sportski auto i posle par krivina kukali kako su im podešavanja loša :p
 
A tek poskakivanje auta kad je van asfalta :D HA!!!!....ok neko reče sjajna grafika,za mene nije....

Pa bas je to poskakivanje realno, i na asfaltu i van njega. Bugatti se recimo malo trese dok je Zonda pravi sportista. Jesi gledao nekad formulu 1, vidjeces kako se ponasaju bilo da uzivo gledas bilo da gledas na tv-u sa neke kamere fiksirane za bolid.
 
Ma daj prijatelju kakva formula 1...auto bilo koji u igrici poskakuje bez ikakvog smisla.. točkovi se ne pomeraju kao da je ubačena obična sličica i napravljen screen saver :)...Nemoj da porediš ovo sa Formulom 1 ...to je svetogrđe ;)
Kažem kad su se toliko potrudili oko igre..nije na nisu mogli su i ovo da srede malo a ne da u tom trenutku mislim na igru tipa Taxi driver i slične gluposti....

BTW da li si ti gledao uživo formulu? :D...ja nisam....
 
Mene oduševljava to što ovde svi nešto misle da znaju kako bi trebalo "realno" da se ponašaju automobili :D
Ubeđen sam da bi neki seli u pravi sportski auto i posle par krivina kukali kako su im podešavanja loša :p

Prijatelju, jel' se BMW-i klate po putevima i prevrcu sami od sebe, eto na televiziji ako gledamo neku trku ili nesto slicno ili na ulici kako prolaze?
 
Poslednja izmena:
@mickk

A sa cim da poredim Murcielago maksimalno nabudzen ili Zondu R, auta koja ubrzavaju do 100 za 3-4 sekunde, prze preko 300, imaju vjesanje ko u formuli i dobrim dijelom ih vozis po F1 stazama (Silverstone, Spa..) ? Jedino sto se primijeti je u Shiftu da se auta izvlace lako iz pijeska al to je zbog igrivosti, ipak nije ovo prof simulator nego igra koja se stancuje u ogromnim tirazima.
 
odlični primeri rAMA!
Frajer u Porscheu je izgubio kontrolu jer je samo sa jednim točkom izašao na travu i momentalno izgubio grip. Još da su i to ubacili u Shift svi bi poludeli od muke!
Takođe, vidi se kako se čovek bori sa autom za svaki metar staze. U odnosu na ovo, Shift je mila majka, verujte mi....:d
evo Toyote koja je otišla u totalni spin u blagoj krivini, na oko putpuno bez razloga, ali tip je sigurno nešto opasno zabrljao...verovatno nagli i pogrešan pokret volanom i voila...
[YOUTUBE]t954qji0tF0[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno