Šta je novo?

Gde ne kupovati u Nišu!!!

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja bih zamolio bez vređanja firmi.Ovde ima clanova koji tamo radi i koji su vlasnici tako da nije uredu.Slobodno mozete da iznesete misljenja i iskustva ali nemojte vulgarnosti i vređanja.
 
Poslednja izmena:
Ok tema je gde ne kupovati u Nisu, ali ako se neka firma spomene u negativnom kontekstu nije cilj obrisati tu poruku inace cemu onda ova tema. Slazem se da ne trba vredjati nikoga sve to moze da se kaze i na civilizovan nacin.
Famozni TehnoMs, firma o kojoj su svi postovi koliko vidim uklonjeni, je po meni najgore mesto za kupovinu jer necete imati garanciju i ako imate taj papir u rukama i doticni gazda trazice vam doplatu za bilo staako menjate bez obzira na garanciju pod izgovorom da necete cekati 40 dana.
Cemu onda garancija ???
Ja sam inace imao lose iskustvo sa njima kao i mnogi moji prijatelji.
Prodaju vam jedno u konfiguraciji a kad donesete kuci to je sasvim nesto drugo.
Graficka karta je bila puna prasine i ako su tvrdili da je nova.
Nije mi to bio prvi komp koji sam kupio u zivotu ranije sam uzimao u Pakomu i Grappolu i nisam imao nikakvih problema ni sa kompom ni sa garancijama.

Ovo je jedno lose iskustvo sa TehnoMS firmom i ostali clanovi foruma imaju pravo da znaju o kakvoj se firmi radi da nebi i sami upali u neprilike ,tako da postove u kojima se neka firma pominje negativno ne biste trebali da brisete.
 
Jedno je pominjati firmu negativno a drugo je vređanje.Verujem da nije tesko napraviti razliku izmedju toga.
Kao sto pise u pravilima NEMA vređanja . Moze se reci da postoji negativno isksutva sa njima i da nesto nevalja.
Ali da neko naziva radnike dembelima lopovima i slicno e to ne moze . I jeste cilj izbrisati takvu poruku.
 
Poslednja izmena:
Famozni TehnoMs je po meni najgore mesto za kupovinu jer necete imati garanciju i ako imate taj papir u rukama i doticni gazda trazice vam doplatu za bilo sta ako menjate bez obzira na garanciju pod izgovorom da necete cekati 40 dana.
Cemu onda garancija ???
Ne razumem nesto ovde, zasto nisi pozvao inspekciju? Ako ti neko nudi mogucnost, ako nemas procesor vise 4400X2, da doplatis odmah da ne bi cekao za recimo 5200X2 kao sto su meni ponudili za 1200dinara, sta fali ako ponude? Novi procesor, nova garancija? Zar to nije usluga?

Prodaju vam jedno u konfiguraciji a kad donesete kuci to je sasvim nesto drugo.
Graficka karta je bila puna prasine i ako su tvrdili da je nova.
Ovo su vec ozbiljne optuzbe. Nisu osnovane jer nikad te stvari niti rade, niti imaju razloga za tako nesto. Sto nisi zvao inspekciju nego umesto da pises pod sopstvenim pravim loginom, si danas otvorio novi samo da bi ovo napisao? Zlonamerno i ruzno, po tome se vidi da je neosnovano.

Nije mi to bio prvi komp koji sam kupio u zivotu ranije sam uzimao u Pakomu i Grappolu i nisam imao nikakvih problema ni sa kompom ni sa garancijama.
Dok nisi postao kloker i nisi spalio procesor koji si kupio tamo, tako sam cuo. Zlobno sa tvoje strane da se svetis na taj nacin. Posle kad komp *****ava, drugi je kriv??
 
Sto se tice Win Win-a. Svidja mi se sto imaju milion izlozenih komponenata na velikom prostoru, pa mozes da se setkas i gledas. Doduse, malo smara neki od radnika koji ti se nakaci na vrat i gleda sta radis (kao u starim prodavnicama, da ne ukrades, valjda). Pri tom, taj isti radnik nema blage veze s mozgom oko racunara i ne znam na koju foru je zaposlen.
Pre neki dan sam se prosetao da vidim cene procesora. Zivim na 50m od Win Wina-a. Prijelo mi se ono sto se ne jede dok mi je lik na nekoj ceduljici, na jedvite jade, posle pola sata, zapisao sta imaju. A za jednu plocu koju sam trazio, je bez preterivanja 10min buljio u ekran, da bi izjavio "Ima u Novi Sad" :))))))))))))))))))))))
 
Sto se tice Win Win-a. Svidja mi se sto imaju milion izlozenih komponenata na velikom prostoru, pa mozes da se setkas i gledas. Doduse, malo smara neki od radnika koji ti se nakaci na vrat i gleda sta radis (kao u starim prodavnicama, da ne ukrades, valjda). Pri tom, taj isti radnik nema blage veze s mozgom oko racunara i ne znam na koju foru je zaposlen.
Pre neki dan sam se prosetao da vidim cene procesora. Zivim na 50m od Win Wina-a. Prijelo mi se ono sto se ne jede dok mi je lik na nekoj ceduljici, na jedvite jade, posle pola sata, zapisao sta imaju. A za jednu plocu koju sam trazio, je bez preterivanja 10min buljio u ekran, da bi izjavio "Ima u Novi Sad" :))))))))))))))))))))))

ti si mi komsija znaci :) ..winwin je odma iza moje zgrade. Inace...likovi koj rade su totalno cudni.Onaj mrsavi ti se prisunja ko avet i prati u stopu (iritira do zla boga...krenem korak unazad...udarim u njega ***) kao satro da bude od koristi...a kad ga pitas nesto pojma nema,ko mog dedu da sam pitao. Ono...razlikuje kuciste od ram memorije...al nista vise. Mada...zadnji put kad sam uso...ona zenska cepa burek neki,lik raspakuje neke kutije...zenska ode da kuva kafu,lik izadje negde..ja sam :) .Mogo sam onaj pult da im iznesem ne bi me primetili :) ...totalno rasulo.

Jedina lepa stvar koju sam video je da imaju stvarno lep prostor i izbor robe,cene su malo manje nego na altijevom sajtu za neke stvari (mfc1 je 100din jeftiniji od altijeve dilerske cene..to se secam)...ostalo..prosek.
 
neznam ja poslao CV za posao u NS winwin i nisu me zvali na razgovor... mora da su neka cudna merila jer njim se sigurno javila gomila ljudi bez posla... kad sad svi kukate na njihov kadar
 
Hmmm....

Koji ste vi ljudi, idete od radnje do radnje i gledate kojoj radnji cete koju manu da nadjete pa onda dodjete na bench da se takmicite ko je ulovio vecu. Strasno. Uzmite da radite nesto korisno u vasim zivotima a ne da gubite vreme na gluposti.
 
..koj si ti lik :) uzas. Iznosenje iskustva na forumu je besmisleno iako moze nekom da pomogne prilikom odabira mesta za kupovinu racunarske komponente...ali je zato tvoj glup post OK ?

look int the mirror dude
 
E pa narode, svaka vam čast. Ogadili ste mi omiljeni sajt...

Niste vi krivi, sam thread je zlonameran i maliciozan, da je ideja kako pomoći drugima da kupe komponente, thread bi nosio naslov GDE KUPOVATI U NIŠU!:trust:
Ovako, čitamo gadosti i prepucavanja, neki postovi su lična vendeta i krstaški rat, nečiji su samo nekultura i višak slobodnog vremena.
Ako stvarno želite da nekom pomognete, napišite gde ste kupili jeftinije, gde ste ostvarili garanciju bez problema i sl. Za****te BGD, ne može svako da si priušti da ode tamo da pazari...
Komentari o prodavcima i prodavačicama? Ma dajte, ko babe uz kaficu ste...

I ovaj moj post je nekoristan, u kontekstu gore navedenog, izvinjavam se svima... :type:
 
Poslednja izmena:
ja se slazem da neki clanovi preteruju, ubacuju previse subjektivnih utisaka, ali i dalje ostaje da je kultura dela racunarskih radnji nula... cim iskrsne neki problem pocnu da zavlace...
 
E pa narode, svaka vam čast. Ogadili ste mi omiljeni sajt...

Niste vi krivi, sam thread je zlonameran i maliciozan, da je ideja kako pomoći drugima da kupe komponente, thread bi nosio naslov GDE KUPOVATI U NIŠU!:trust:
Ovako, čitamo gadosti i prepucavanja, neki postovi su lična vendeta i krstaški rat, nečiji su samo nekultura i višak slobodnog vremena.
Ako stvarno želite da nekom pomognete, napišite gde ste kupili jeftinije, gde ste ostvarili garanciju bez problema i sl. Za****te BGD, ne može svako da si priušti da ode tamo da pazari...
Komentari o prodavcima i prodavačicama? Ma dajte, ko babe uz kaficu ste...

I ovaj moj post je nekoristan, u kontekstu gore navedenog, izvinjavam se svima... :type:
omiljeni sajt, a ovo ti je prvi post? hm, bas cudno...
 
omiljeni sajt, a ovo ti je prvi post? hm, bas cudno...

Bitno je da si primetio da je njemu prvi post. A sta je s onim prvim postovima koji su bili uvredljivog karaktera? Sto to nisi primetio?

@mefisto

Moj post glup? To samo govori o tome koliko si ti prepotentna licnost. Nikoga licno nisam pomenuo a ti odmah kreces sa vredjanjem? Koji je tvoj problem? Ovo cu sada da ti kazem direktno: Uzmi radi nesto korisno, mani se praznih prica i tracarenja.

BTW, u potpunosti se slazem sa userom doc018, da je neko mislio nesto pozitivno thread bi nosio naslov GDE KUPOVATI U NIŠU!
 
Poslednja izmena:
...a šta kažete da prepustite moderatorima da uklanjaju uvredljive postove,
i da odrasli članovi foruma sami protumače da li je nekom članu verovati ili ne.

Mislim, ponegde je jasno da je u pitanju neka lična zavada između pisca i prodavca,
negde je jasno da pisac jednostavno voli da pljuje po ljudima koji nisu tu da se odbrane,
ALI, u VEĆINI postova na ovoj temi je jasno da se ljudi osećaju PREVARENO od strane trgovaca iz NIŠA.

Ne razvodnjavajte temu teorijama i prepucavanjima.

Ah, da, a nije nikakvo čudo da se tema zove "Gde ne kupovati u Nišu" i da je vrlo negativna.
Kompjutere koristim već dvadesetak godina i shopping za komponente u Nišu je uvek bio frustrirajuća i skupa rabota.

Umesto da Niški prodavci na ovom forumu vide priliku da saznaju šta njihove mušterije stvarno misle o njima,
i kako da izađu u susret i poprave taj odnos ( a samim tim i profitiraju ), vidim da su zainteresovani isključivo da
se prikrije nezadovoljstvo kupaca.

Ne postoji džabe ona izreka "mušterija je uvek u pravu"... ne gledajte na to površno!
Niš ima 300.000 stanovnika, ali je veoma mali procenat vaših mušterija, PC entuzijasta,
a na vašu žalost ( ili sreću, sami utičite na to ), u tako malom okruženju, informacija brzo putuje od usta do usta, a kakav tretman
obično doživljavaju PC entuzijaste će ubrzo svi krenuti da naručuju stvari iz Beograda,
a i novajlije u svetu kompjutera će se prvo kod nekog entuzijaste raspitati "gde i šta da kupim".

Bar pažljivije birajte kome ćete pokušati da uvalite krševe i ono što vam trenutno skuplja prašinu na lageru,
pa onda nećete doživljavati da vidite ovakve teme.
 
Poslednja izmena:
Zar je dozvoljeno imati 2 naloga koje koristi ista osoba, u ovom slucaju Virija i vlajkoni ?
A zasto to nisi napisao pod Virija nego koristis drugi nalog vlajkoni ?

Ja nisam Vladan . Zovem se Dejan a Vladan je onda samo jos jedna od ostecenih musterija.
Koliko nas onda ima koji smo lose prosli kupovinom u TehnoMs.



"Osnovano" ili "Neosnovano" su termini koje cesto upotrebljavas, iz kojih se vidi da vec uveliko imas posla sa advokatima i sudijama.
A zle namere imate vi kad nekom treba uzeti novac iz dzepa, pa pricate jedno a radite drugo.


Ne razumem nesto ovde, zasto nisi pozvao inspekciju? Ako ti neko nudi mogucnost, ako nemas procesor vise 4400X2, da doplatis odmah da ne bi cekao za recimo 5200X2 kao sto su meni ponudili za 1200dinara, sta fali ako ponude? Novi procesor, nova garancija? Zar to nije usluga?


Zvati inspekciju je gubljenje vremena i zivaca.
Niti sam overclocker, niti me to interesuje u zivotu, komp mi sluzi za sasvim druge stvari.

Ako procesor nemate na lageru duzni ste da mi ga zamenite slicnim ili boljim o vasem trosku jer je pod garancijom a nikako da mi nudite slabiji i jos da trazite doplatu. A to nije usluga nego iznudjivanje ako ja ne zelim da doplatim!

Ja razumem da je cilj svakog prodavca da zaradi, ali iznudjivati pare na taj nacin nije lepo ako imam garanciju. Mozda ta opcija nekom odgovara ali ja ne zelim da placam za brzi procesor ako mi nije potreban.

Prodali ste mi VGA karticu bez ambalaze punu prasine i samo dali instalcioni cd. Kad sam pogledao u kuciste ima sta i da vidim, puna prasine, polovna a naplacena kao nova. Posebno je lose to ako platim Gigabyte a umesto toga dobijem Sparkle.

Optuzbe kako ti kazes a po meni kritike su osnovane jer prodajete polovne stvari kao nove, a uz garanciju covek uvek mora da vam da jos neki dinar ako zeli da je ostvari. Te cene koje si naveo za procesor, u postu si umanjio 3 puta pa ti meni reci jel to fer. U pitanju je bio 5000+ pa si me ocigledno zamenio sa nikim ko je isto prosao lose kao i ja.


Dakle kupovina u TehnoMs je losa odluka!
 
A zasto to nisi napisao pod Virija nego koristis drugi nalog vlajkoni ?
Ako neko ovde koristi više naloga, to si ti.
Ja nisam Vladan . Zovem se Dejan a Vladan je onda samo jos jedna od ostecenih musterija.
Super, drago mi je, ja naravno nisam Dejan, JA sam Vladan, i to mi je pravo ime. ako želiš daću ti i telefon i adresu na privatnu poruku, pa pozovi pa proveri... Proveri i to da jesam njihova zadovoljna musterija, pokazacu ti i garancije i komponente.
"Osnovano" ili "Neosnovano" su termini koje cesto upotrebljavas, iz kojih se vidi da vec uveliko imas posla sa advokatima i sudijama.
U jeeeee na šta me napravi... Hahaha
A zle namere imate vi kad nekom treba uzeti novac iz dzepa, pa pricate jedno a radite drugo.
Ccccc... Zanimljiv si ti neki lik. Teorije zavere i slično, što se ne baviš malo pisanjem špijunskih ili detektivskih romana i slično, vidim imaš bujnu maštu i zaplet ti ide od ruke... :type:
Zvati inspekciju je gubljenje vremena i zivaca.
Niti sam overclocker, niti me to interesuje u zivotu, komp mi sluzi za sasvim druge stvari.
Ako procesor nemate na lageru duzni ste da mi ga zamenite slicnim ili boljim o vasem trosku jer je pod garancijom a nikako da mi nudite slabiji i jos da trazite doplatu. A to nije usluga nego iznudjivanje ako ja ne zelim da doplatim!
Koliko ja znam procesor menja uvoznik, a ne firma, a slabiji procesor da su nudili to nikako ne pije vodu i to se nije desilo. I šta je bilo? Zamenili procesor na kraju? Jel si čekao mnogo dugo? 2 meseca možda? To pa tek nije istina, niko ti ne bi drzao procesor toliko dugo. Koliko ja znam daju slabiji procesor DA SE SLUZIS dok odgovarajuci ne stigne sa reklamacije, a ako tebi nisu dali procesor na sluzenje MORA DA SU IMALI DEBELI RAZLOG ZA TO! A to znate samo ti i oni... :wave:
Idi radi nešto korisno... use your imagination... :wall:
 
Ako procesor nemate na lageru duzni ste da mi ga zamenite slicnim ili boljim o vasem trosku jer je pod garancijom a nikako da mi nudite slabiji i jos da trazite doplatu. A to nije usluga nego iznudjivanje ako ja ne zelim da doplatim!

Izmedju ostalog jedan od Pakomovih uslova garancije glasi: Ukoliko kvar ili nedostaci ne budu uklonjeni posle 45 dana od dana od dana prijema uredjaja u servis, davalac garancije se obavezuje da ce neispravnu komponentu ili uredjaj zameniti novim, odnosno proizvodom odgovarajuce marke i tipa, ili izvrsiti povracaj novca u visini cene tog proizvoda na dan prijema.

Znaci, davalac garancije u svakom slucaju nije maloprodaja u kojoj ste kupili komponentu nego uvoznik te komponente. Nijedna maloprodaja nije duzna da bilo sta zameni o svom trosku. Maloprodaja je duzna da komponentu posalje u zvanicni servis i toliko, nista vise. Sta ces da dobijes u zamenu odlucuje zvanicni servis a za to postoji i dokument koji je potpisan i overen u zvanicnom servisu.

Ovo iz dva ugla izgleda ovako:
Ugao musterije -
Dodje musterija kome je crkao DVD rezac posle 9 meseci u radnju u koju je za isti dobio garanciju od 12 meseci i kaze:
Meni je ovo crklo, ja hocu drugi.
Moze, ali ovo moram da posaljem u servis i morate da cekate bar 10-15 dana a zakonski rok je 45 dana.
Lele, pa to je mnogo, sta ja da radim bez njega 45 dana.:mad: (tu obicno krece nerviranje)
OK, onda mu u ovom slucaju TehnoMS ponudi da doplati neku cifru za NOV kome garancija tece od tog dana.

Ugao prodavca:
Ako bi u ovom slucaju TehnoMS dao musteriji nov DVD rezac u zamenu za stari "jer on ima garanciju" prodavac je u cistom gubitku. Sta ako zvanicni servis popravi uredjaj? U tom slucaju prodavac dobija polovan DVD rezac za cenu novog koji je ovom dao u zamenu. Cak i ako mu servis zameni DVD rezac za drugi, nov, taj drugi DVD rezac ima garanciju od samo 3 meseca, pa je prakticno u startu polovan.

Sve u svemu ne vidim sta je lose u tome da se za tu uslugu (a jeste usluga jer kupac ne ceka) trazi doplata?
 
Odmah ste reagovali vi iz tehnoms-a :)

Sad znamo da vas dvojca radite tamo, odnosno da ne radite nista jer ste rasterali musterije pa sad ste dokoni da pametujte ovde.

Uzmite radite nesto pametno ;)
 
bravo-bravoo :type:
Vidim da je forum postao aktivan - KONACHNO :d
Predlazem fer debatu povodom ovh teshkih reci.
Pa ko sme (ili ima :rupa:) neka kaze mesto i vreme cheers.
Obavestite me - voleo bih da prisustvujem
 
Poslednja izmena:
Ovo me podseti na temu 4um racunarima. Nisam znao da je i ovaj TehnoMS tako popularan u Nisu :)
 
Ugao prodavca:
Ako bi u ovom slucaju TehnoMS dao musteriji nov DVD rezac u zamenu za stari "jer on ima garanciju" prodavac je u cistom gubitku. Sta ako zvanicni servis popravi uredjaj? U tom slucaju prodavac dobija polovan DVD rezac za cenu novog koji je ovom dao u zamenu. Cak i ako mu servis zameni DVD rezac za drugi, nov, taj drugi DVD rezac ima garanciju od samo 3 meseca, pa je prakticno u startu polovan.

Sve u svemu ne vidim sta je lose u tome da se za tu uslugu (a jeste usluga jer kupac ne ceka) trazi doplata?

Aman, ljudi, kad ćete da skapirate da VI živite od prodaje na veoma tesnom tržištu.

Razmislite malo, šta će više da vas košta, da se zavadite sa mušterijom ili da odvojite par komponenti koje će vam služiti kao privremena zamena dok vaše mušterije čekaju popravku/zamenu kod uvoznika.

Sve je to deo marketinga. Na vama je da razmislite da li želite da vas kupci u Nišu vide kao fer ekipu koja se trudi da ljudima izađe u susret, ili kao nekoga ko valja krševe i krije se iza sumanutih propisa.
 
Ovo me podseti na temu 4um racunarima. Nisam znao da je i ovaj TehnoMS tako popularan u Nisu :)

"Nema lošeg marketinga. Postoji samo marketing."
Da li nekome pada na pamet da je mozda za tu firmu korisno pričati o njoj, i da je TehnoMS postao dosta popularan u Nišu? Koliko ja vidim, imaju više raznovrsnije robe nego ranije, recimo laptopova (na žalost dvojici ovde koji uporno blate tu firmu). A isto vrlo bitno, promenili su ekipu koja je sada mnogo ljubaznija...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno