- Učlanjen(a)
- 16.06.2003
- Poruke
- 4,414
- Poena
- 440
Samo da podrzim Achilles82 u borbi sa vetrenjacama...
Poslednja izmena:
..
Procesori se u igrama mere u nizim rezolucijama, jer se vise tada koristi procesor. KRAJ PRICE.
Mnogo relevantniji rezultat je minimalni broj FPS - average zavisi (gotovo) iskljucivo od graficke karte, a minimalni (prilicno) i od procesora.
@all:
Procesori ne bi trebali da se "mere" u igrama, osim u rezolucijama u kojima se zaista igra. Kraj price.
To nije pravilo! Min fps takodje zavisi od grafike i u realnosti se u najvecem broju slucajeva dogadja u momentima kada se povlaci neka veca tekstura. Rezultat moze biti manji ii veci pad sto zavisi od teksture, algoritma koji je obradjuje i filtrira, memorijskog podsistema, drajvera koji na razlicite nacine mapira texturu u memoriji...
@all:
Ako se malo udubite u grafikon koju je okacio __zevs__, videcete da od 1600x1200@4xAA razlike u FPS vec postaju akademske (5-10%), dok su u 2560x1600@4xAA na nivou greske u merenju i da nikako ne opravdavaju 6 do 7.5x visu cenu Core 2 Quad QX9770 ($1,390) i Core i7 965EE ($1,145) u odnosu na cenu Core 2 Duo E8500 ($185).
E sad, ako cete vi svi igrati Far Cry 2 u 640x480@0xAA i ako vam pritom 60+ FPS nije dovoljno, onda brzina QX9770 i Core i7 965EE moze nesto da vam znaci. Ako necete, onda tu brzinu najverovatnije necete ni osetiti.
Lepo vam kaze Barnet -- test je besmislen jer insinuira da ce vam igre raditi brze, a cinjenica je da ce to biti jedva, ako uopste, primetno sto se moze videti iz pomenutog grafikona.
Procesori ne bi trebali da se "mere" u igrama, osim u rezolucijama u kojima se zaista igra. Kraj price.
Hvala, bas ovo sam hteo da kazem
A i (u ovom grafikonu) vidi se da je i7 cak sporiji u najvisim rezolucijama, iako je u nizim mnogo brzi.
@all:
Ako se malo udubite u grafikon koju je okacio __zevs__, videcete da od 1600x1200@4xAA razlike u FPS vec postaju akademske (5-10%), dok su u 2560x1600@4xAA na nivou greske u merenju i da nikako ne opravdavaju 6 do 7.5x visu cenu Core 2 Quad QX9770 ($1,390) i Core i7 965EE ($1,145) u odnosu na cenu Core 2 Duo E8500 ($185).
E sad, ako cete vi svi igrati Far Cry 2 u 640x480@0xAA i ako vam pritom 60+ FPS nije dovoljno, onda brzina QX9770 i Core i7 965EE moze nesto da vam znaci. Ako necete, onda tu brzinu najverovatnije necete ni osetiti.
Lepo vam kaze Barnet -- test je besmislen jer insinuira da ce vam igre raditi brze, a cinjenica je da ce to biti jedva, ako uopste, primetno sto se moze videti iz pomenutog grafikona.
Procesori ne bi trebali da se "mere" u igrama, osim u rezolucijama u kojima se zaista igra. Kraj price.
.....Predmet testa su performanse procesora.
Bolje da si rekao ".....Predmet testa su performanse procesora, ali u uslovima u kojima ih necete koristiti", bilo bi istinitije.
Mogli sa da gadjaju i glinene golubove sa procesorima, pa sta> Jel i to "test procesora"? Nije, naravno.
U principu, testiranje u lowres pokazuje koliko proc moze brzo da napuni graficku. Da bi napunio graficku treba da izracuna fiziku, AI, ucitava objekte, texture, itd... Znaci ima posla.
@all:
To je tacno, ali rezultat i dalje zavisi od previse faktora:
- Optimizovanosti verzije API-ja za fiziku (PhysX, Havok) koji se koristi u igri
- Optimizovanosti verzije video drajvera
- Optimizovanosti verzije DirectX-a
- Optimizovanosti koda igre
- Brzine HDD-a i nivoa fragmentacije fajlova
- Brzine RAM-a
- Brzine magistrale izmedju CPU-a i RAM-a
- Brzine magistrale izmedju RAM-a i GPU-a
Nebitno.
Koriste se isti drajveri, za istu graficku - nebitno.
Koriste se iste verzije - nebitno.
Nebitno, oba procesora se testiraju u istim uslovima, kodu.
Isti je i HDD. Novi fragmentacije fajlova? Ako bi se spustali na taj nivo, ni jedan test ne bi mogao da bude validan, ikada.
Pretpostavlja se da su merenja izvrsena u identicnim uslovima, kada je RAM (i sve ostalo) u pitanju.
Ovo vec zavisi i od platforme.
Jedino sto ima smisla u ovome sto si rekao je HDD, tj. fragmentacija, koja npr. moze da utice prilikom load/ovanja textura. U testovima koji beleze rezultate od 100+ FPS, taj faktor se moze svesti na gresku. Samo u visim rezolucijama, nivo fragmentacije moze da bude neki faktor.
Bitno ako je CPU kojim slucajem zaista usko grlo i ako API za fiziku preferira neku arhitekturu ili graficku kartu.
Bitno ako se porede stariji rezultati sa novijim.
Bitno ako se porede rezultati u razlicitim OS-ovima ili DirectX 9 .vs. DirectX 10/10.1.
Koji moze biti optimizovan samo za starije, a ne i za najnovije procesore.
Zato bi testeri trebali da kloniraju HDD za test pa posle svakog testiranja vrate image da bi uvek imali iste uslove i da bi imali uvek fiksan pagefile (ili iskljucen). Veliko je pitanje da li to zaista i rade.
I sam znas da to nema veze sa zivotom. Latencija i bandwidth nisu isti ni na dve razlicite Intel ploce sa istim modulima (interni DDR2 i DDR3 tajminzi zavise od BIOS-a), a kamoli na Intel i AMD platformi ili staroj Intel i novoj Intel platformi.
Upravo tako. Zato se gleda da se zavisnost od platforme minimizira, a ne maksimizira testom. Ovaj test to ne radi pa samim tim nije ni validan.
Naprotiv, fragmentacija moze da smeta u niskoj rezoluciji -- u visokoj brzina zavisi pre svega od graficke karte pa onda od svega ostalog.
Ovakva diskusija nema smisla dok ti ignorises cinjenice.
Pogledaj grafikon jos jednom -- Core i7 ima losiji rezultat od QX9770. Objasni mi zasto je to tako kad je Core i7 bolji procesor?
Pogledaj grafikon jos jednom -- E8500 ima jednako dobar rezultat u relevantnim rezolucijama kao Core i7 za 6x (i slovima sest puta!) manje novca. Objasni mi kako je to moguce kad je Core i7 ocigledno bolji procesor posto je skoro dva puta brzi u nizim rezolucijama?
Pogledaj grafikon jos jednom -- E8500 je limitiran na maksimum 64-68 FPS u nizim rezolucijama. Objasni mi da li mozes sa 100% sigurnosti da tvrdis da je taj limit iskljucivo do procesora, a ne na primer do memorije, diska ili neke trece varijable u test sistemu?
Necu da nastavljam dalje dok mi na ova pitanja ne odgovoris.
I onda postuje grafikon, na kome se vidi da isto jezgro (core2) na gotovo identicnom taktu, ali sa razlicitim memorijama postize potpuno razlicite rezultate i tvrdi da je to zbog jezgra![]()
Momcad , jel ima neko ovaj procesor , i ako ima , mogao bi da nam kaze kakvi su dobitci u realnom radu.
Ovako ovi grafikoni meni a i mnogim drugima nista ne znace.
Oni koji ga imaju tj. oni kojima je pristup odobren znaju samo za O/C i 45nm :d ...Momcad , jel ima neko ovaj procesor , i ako ima , mogao bi da nam kaze kakvi su dobitci u realnom radu.
Ovako ovi grafikoni meni a i mnogim drugima nista ne znace.
Lost Planet is without a doubt the best scaling game engine I have had the pleasure of being exposed to bar none."
To sto je neki procesor jaci u tom testu ne znaci ni da ce brze da enkodira film
ni da ce brze da renderuje,
pa cak ni da ce brze da tera tu istu igru u visoj rezoluciji.
Po mom misljenju to nije merodavan test snage procesora, a vi kako hocete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari