Šta je novo?

CoD4: Modern Warfare (multiplatform)

@Karadjordje
Nemora da bude do tebe ima servera gde se u config-u samog server iskljuci konzola tako da ti ostaje tastatura gde su bindovi sa say i teamsay mislim da su to t i y.

e do moga... kakve mi se sad gluposti desavaju...... preko dana multi online skroz ok, a u vecernjim satima, ping mi je isti 50-60, kao i preko dana, ali nekako nenormalno trza igra, i totalno mi smeta.... veza adsl telekom 1mb.... ima li ko jos slicnih simptoma? probam single player, sve ok........

e do moga... kakve mi se sad gluposti desavaju...... preko dana multi online skroz ok, a u vecernjim satima, ping mi je isti 50-60, kao i preko dana, ali nekako nenormalno trza igra, i totalno mi smeta.... veza adsl telekom 1mb.... ima li ko jos slicnih simptoma? probam single player, sve ok........

PB problem sa crack-ovanim serverima, koliko sam ja čuo.

Evo jedan video sto sam napravio u Sony Vegasu igrajuci COD online, inace sam u COD4 pocetnik imam tek 27 sati igranja online. Ovo sam napravio cisto iz razonode :D

http://www.dailymotion.com/maremas_/video/10838117

Dolce&Gabbana mi je nik online ,)

Poslednja izmena:
hehe ma dobro je :) ali morash bre malo slobodnije da se krecesh, idesh kao robot :p kolko je to zeznuto napraviti?

Kazem ja da sam pocetnik :)
Pa i nije tesko napraviti ako znas osnove Sony Vegasa.

Poslednja izmena:
inace sam u COD4 pocetnik imam tek 27 sati igranja online.

:p

21fe95ffd2.jpg

Hm, danas mi multi radi ocajno, uglavnom igram tdm na LW serveru, ping za mene "normalnih" oko 100 ali to laguje i stuca kao da imam 5fps max, updateovao sam PB ali ne vredi, ne znam da li je do provajdera (beotel), juce je radilo OK.

Agonija se nastavlja :D
Prethodni problem se sredio sam od sebe sinoc ali....