Šta je novo?

Fallout 3 (nastavak II) [spoiler alert]

hintm, pogledaj starcraft2 ili d3 koji su nastavci tachno 10 godina nakon prehodnika, bash kao i fo

Apropo ovoga, evo misljenja jednog od producenata nazovi-fallouta-(3)

http://www.ashleycheng.com/2008/06/when-ship-runs-out-of-ocean.html

Ili ukratko, covek smatra da je blizz kesa zato sto mu nastavci suvise lice na prethodne delove dok su oni u bethu 'kreativni' i 'ne boje se promene' :D

a evo i jednog random komentara na to sa neta

haha, figures he's dissapointed, they've trying to sell some bullshit how isometry could never work in this day and age, and then blizzard goes out with a diablo 3 presentation that has generated more hype in a day than bethesda has managed to create in 2 years by paying reviewers to hype their shit :D
 
Taj nije daleko od mene :) Uopšte nije poenta u hype-u koji je Blizzard generisao. Blizzard šta god da najavi biće prodavano zbog Battle.net-a. Poenta upravo jeste u tome da li se neko ne libi da kombinuje, ubacuje nove elemente, pokušava da objedini staro i novo. U nekoj igri se uspe, u nekoj ne. Blizzard je postao firma koja ide samo na sigurno, sa čekanjem i peglanjem starih stvari. Uopšte nije sporno da će njihove igre biti prodavane, niti u krajnjoj liniji da su to dobre igre. Ali je tužno da se jedna od poslednjih kompanija koja pravi PC ekskluzive libi da napravi nešto drugačije. Šta bi ih koštalo da po ugledu na WoW naprave neku klasičnu RPG avanturu, ili u krajnjoj liniji da Diablo X smeste u takav svet? Ne moraju uopšte ni biti Diablo-Warcraft-Starcraft licence, valjda mogu još nešto da smisle. Tu postoji još jedna percepcija da kada je neko dobar onda može sve i zna sve da napravi. Nesrećni Ghost je dokaz da to nije baš tako...Ili da još više obrnem, što Blizzard nije otkupio Fallout 3 licencu i napravio bum na tržištu PC igara? Nemojte mi samo reći da nije imao para.
 
Filipenko, kako ti uspeva da uvek na prvu loptu formiraš mišljenje o nečemu,
a onda te ne mrzi da sastaviš (pre)opširne pismene sastave u kojima pokušavaš da argumentuješ nešto što si zaključio čistom emocijom?

Opusti se.
 
Taj nije daleko od mene :) Uopšte nije poenta u hype-u koji je Blizzard generisao. Blizzard šta god da najavi biće prodavano zbog Battle.net-a. Poenta upravo jeste u tome da li se neko ne libi da kombinuje, ubacuje nove elemente, pokušava da objedini staro i novo. U nekoj igri se uspe, u nekoj ne. Blizzard je postao firma koja ide samo na sigurno, sa čekanjem i peglanjem starih stvari. Uopšte nije sporno da će njihove igre biti prodavane, niti u krajnjoj liniji da su to dobre igre. Ali je tužno da se jedna od poslednjih kompanija koja pravi PC ekskluzive libi da napravi nešto drugačije. Šta bi ih koštalo da po ugledu na WoW naprave neku klasičnu RPG avanturu, ili u krajnjoj liniji da Diablo X smeste u takav svet? Ne moraju uopšte ni biti Diablo-Warcraft-Starcraft licence, valjda mogu još nešto da smisle. Tu postoji još jedna percepcija da kada je neko dobar onda može sve i zna sve da napravi. Nesrećni Ghost je dokaz da to nije baš tako...Ili da još više obrnem, što Blizzard nije otkupio Fallout 3 licencu i napravio bum na tržištu PC igara? Nemojte mi samo reći da nije imao para.

Blizz u svom posedu ima takve naslove, da ostali mogu da sednu i da placu, sto i neki rade. A da su uzeli F3 pod svoje, ostala bi izometrija i sve ono staro sa jos milijardu dobrih fora, u to sam siguran 100%.
Neko zna da pravi igre, neko ne, ali je najgore da se hvalis djubretom, sto Beth. konstantno radi (poslednja dobra stvar koju je Beth. uradila je Morowind) i tu se zavrsava prica.
 
Filipenko, kako ti uspeva da uvek na prvu loptu formiraš mišljenje o nečemu,
a onda te ne mrzi da sastaviš (pre)opširne pismene sastave u kojima pokušavaš da argumentuješ nešto što si zaključio čistom emocijom?

Opusti se.
Zašto misliš da je to nešto trenutno i na prvu loptu? Možda to deluje jer se kaže u jednom trenutku ili u trenucima dok im se drugi dive, ali šta ću. Prosto, kada se kao neko ko igra Blizzard igre još od prvog Warcrafta osvrnem unazad, a imajući u vidu šta se sve ispromenilo, ne mogu da gajim isključivo pozitivno mišljenje. Recimo, za inovaciju u RTS žanru je Relic sa svojim Dawn of War-om uradio 100x više nego Blizzard sa svim svojim naslovima od WC2. Jeste, DoW nije toliko igran, niti može biti jer nema Battle.net. Ali kada igram tako neku igru i uhvatim sebe da pomislim "Eh, da ovoga ima u Warcraftu/Starcraftu/Half Life-u/nekom drugom nespornom hitu", vremenom počnem da daleko kritičkije gledam na te hitove. U krajnjoj liniji, da stavimo na papir - Homeworld + Dawn of War + Company of Heroes sa jedne i WC2 + WC3 + Starcraft sa druge strane - prosto, ko tu nudi raznovrsnije iskustvo i veći užitak? Ne bih se baš kladio da ovi drugi glat odnose pobedu, bez obzira na to koliko su puta igraniji ili koliko je partija istih odigrano na Battle.netu.

Blizz u svom posedu ima takve naslove, da ostali mogu da sednu i da placu, sto i neki rade. A da su uzeli F3 pod svoje, ostala bi izometrija i sve ono staro sa jos milijardu dobrih fora, u to sam siguran 100%.
Neko zna da pravi igre, neko ne, ali je najgore da se hvalis djubretom, sto Beth. konstantno radi (poslednja dobra stvar koju je Beth. uradila je Morowind) i tu se zavrsava prica.
Opet ponavljam, ko je branio Blizzardu da ga uzme? Finansijski su mnogo jači i takav potez bi sigurno bio bomba. E vidiš, ja ne verujem da bi Blizzard znao da nadogradi stari koncept sa još milijardu fora. Znaju oni da prave igre, ali određenih vrsta. Zato i izbacuju jednu igru na (barem) 5 godina, a nastavke u razmacima po 7-10 godina. Meni je taj koncept gori od izbacivanja nastavka na svakih 3-5 godina, uz poneki izlet u međuvremenu, gde se makar proba nešto. Sad, to što je taj izlet u ovom slučaju Fallout 3 što se fanovima ne dopada, šta da radimo...

Na stranu to što ne mislim da Bethesda posle Morrowinda nije izbacila ništa dobro. Ali to je već neka druga priča, koju smo pričali u Oblivion topiku...Izvinjavam se što sam i ovoliko ušao u nešto što i nije toliko direktno vezano za topik, ali šta da radim, ne mogadoh da ne reagujem na "random komentar", vrlo slučajno odabran :d
 
Zašto misliš da je to nešto trenutno i na prvu loptu? Možda to deluje jer se kaže u jednom trenutku ili u trenucima dok im se drugi dive, ali šta ću. Prosto, kada se kao neko ko igra Blizzard igre još od prvog Warcrafta osvrnem unazad, a imajući u vidu šta se sve ispromenilo, ne mogu da gajim isključivo pozitivno mišljenje. Recimo, za inovaciju u RTS žanru je Relic sa svojim Dawn of War-om uradio 100x više nego Blizzard sa svim svojim naslovima od WC2. Jeste, DoW nije toliko igran, niti može biti jer nema Battle.net. Ali kada igram tako neku igru i uhvatim sebe da pomislim "Eh, da ovoga ima u Warcraftu/Starcraftu/Half Life-u/nekom drugom nespornom hitu", vremenom počnem da daleko kritičkije gledam na te hitove. U krajnjoj liniji, da stavimo na papir - Homeworld + Dawn of War + Company of Heroes sa jedne i WC2 + WC3 + Starcraft sa druge strane - prosto, ko tu nudi raznovrsnije iskustvo i veći užitak? Ne bih se baš kladio da ovi drugi glat odnose pobedu, bez obzira na to koliko su puta igraniji ili koliko je partija istih odigrano na Battle.netu.

Ja sam fan Blizzarda još od njihovih "Lost Vikings" i "Blackthorne".
Blizzard nikada nisu bili inovatori, ništa oni nisu izmislili, ali su svaki svoj naslov
finim tuningom doveli do savršenstva po pitanju zabave.

Iz sličnih razloga sam i fan Valve-a... opet, nisu izmislili ništa novo,
ali su neke logične zaključke doneli i žanr FPS-a usavršili tu gde je mnoge druge
mrzelo da petljaju.

Naravno, sve je to podložno diskusiji, ali, zato smo valjda ovde na forumu,
da bistrimo i preživamo neke teme od kojih bi se prosečan ljubitelj Granda
samoubio u roku od dva minuta. :d


Opet ponavljam, ko je branio Blizzardu da ga uzme? Finansijski su mnogo jači i takav potez bi sigurno bio bomba. E vidiš, ja ne verujem da bi Blizzard znao da nadogradi stari koncept sa još milijardu fora. Znaju oni da prave igre, ali određenih vrsta. Zato i izbacuju jednu igru na (barem) 5 godina, a nastavke u razmacima po 7-10 godina. Meni je taj koncept gori od izbacivanja nastavka na svakih 3-5 godina, uz poneki izlet u međuvremenu, gde se makar proba nešto. Sad, to što je taj izlet u ovom slučaju Fallout 3 što se fanovima ne dopada, šta da radimo...

Znaju i Blizzard da imaju status superzvezde na tržištu video igara,
pa im takvi rizični potezi nisu neophodni.

Glavni konflikt bi bio u tome što Blizzard prave igre kod kojih je sve podređeno
zabavi, lakoći upotrebe ( ali nikada ne zapostave balans i dubinu ).

Fallout 1 i 2 su bili donekle suprotni tome. Podrazumevali su da mora da se investira određeno vreme i napor da bi igrač zavoleo igru... a to se protivi filozofiji koju gaji Blizzard u svim svojim naslovima. Kako god okreneš Blizzard bi razočarao ili svoje fanove, ili fanove Fallouta.

E, onda su tu uleteli Bethesda, koji su tu videli neku svoju računicu i požurili su
da se uklope što jeftinije i bezbolnije u celu tu priču zvanu Fallout 3... a takvim pristupom su totalno promašili esenciju i smisao originalnog Fallouta i verovatno
nenamerno razbesneli sve fanove originala. ( tu ne mislim na fanatike, već na ljude koji uživaju u kompleksnim i sadržajnim RPG igrama ).
 
Sada gledam ovaj gejmplej video i slušam Toda, pominje "100 hours of gameplay". Možda sam ispao iz toka, poslednji put kada sam video info o tome bila je priča 20-30 sati gejmpleja ali 200 (ili makar dovoljno mnogo različitih) završetaka? Koliko će se u stvari igrati? Možda 20-30 sati samo za glavni kvest + dodatno ako se hoće preći sve...što bi igru dovelo u rang Obliviona po dužini.
 
Malo off topic - preporucujem da pogledate novi film Rona Perlmana ko nezna to je lik koji izgovara "War, war never changes", mada to verovatno svi znaju, elem od filma nisam ocekivao nista ili cak da bude veoma los jer sam nacuo da je budzet bio samo 8mil. dolara, i veoma se prijatno iznenadio. Film se zove "The Mutant Chronicles" i radjen je po nekom board game-u a kasnije i stripu, i tako i deluje, vizuelno podseca najvise na Sin City, sf je i radnja filma je smestena u 2702.godinu. Kada procitate sinopsis moze vam delovati veoma glupo kao sto je i meni i zamolo ga nisam ni odgledao, ali na kraju je ispalo da je film veoma pristojan daliko bolji od nekih koji utrose i po 100mil doara pa ispadne neko djubre na kraju. I nije ga rezirao Uwe Boll, a pored Rona igraju jos i John Malkovich, Tom Jane ("Punisher"), Devon Aoki (Miko - "Sin City") itd
 
tek sam sada odgledao walkthrough... ovo nema veze sa falloutom, znaci ne mogu da verujem sta su ovi likovi napravili... koje ******

ali naravno, ovo ce biti FTW za amerikance i neke plitkoumne klince...
 
Sada gledam ovaj gejmplej video i slušam Toda, pominje "100 hours of gameplay". Možda sam ispao iz toka, poslednji put kada sam video info o tome bila je priča 20-30 sati gejmpleja ali 200 (ili makar dovoljno mnogo različitih) završetaka? Koliko će se u stvari igrati? Možda 20-30 sati samo za glavni kvest + dodatno ako se hoće preći sve...što bi igru dovelo u rang Obliviona po dužini.

to je problem kod fanova obliviona, nije bitan kvantitet vec kvalitet... oblivion je bio plain and simple, i to sada svuda pise po netu ali je bila frka to pisati kada se tek igra pojavila...

kao sto spomenuh igra je do pre mesec dana imala 40ak sati gejmpleja a od sada 100 sati...



#bethesda doing it wrong since 2002#
 
kul je to, ali je to vec x puta pominjano, a i bilo je slichnih avantura u medjuvremenu :)
 
Ekstra...prochitao sam u jednom dahu :)
 
Kakav tekst o Černobilju i okolini... Pročitao sam ga u jednom dahu, baš je ostavio jak utisak na mene.

Što se tiče Fallout-a 3, čini mi se da će biti blag, iako je tema igre (radijacija i sve ostalo) odlična!
 
Recimo, za inovaciju u RTS žanru je Relic sa svojim Dawn of War-om uradio 100x više nego Blizzard sa svim svojim naslovima od WC2.

Ova izjava na jednu stranu i sve sto sam do sada od tebe pozitivno, tacno i promisljeno procitao na drugu, mrtva trka.
Ja shvatam cinjenicu da je neko casual gamer i da mu je najbitnije sta igra pruza u prvih 10-20 sati igranja posto dok to ne istekne dodje neka druga i onda se ide dalje i to je to, ali trpati DoW i starcraft/warcraft u istu recenicu je neoprostivo cak i za tako nekog.
Cemu toliki hvalospevi inovacijama? Zar su sve inovacije same po sebi obavezno dobre? Ajde da napravimo nesto novo kakvo god da je, posto cim je neki koncept star on sam po sebi ne valja.
Mogli bi mozda u fudbalska pravila da dodamo treci gol, to bi bilo extra inovativno, a i glupo je da se 22 bolida jure vec 100 godina po istom terenu i da ih 1-100 hiljada ljudi gleda kako stalno rade jedno te isto.
 
Ova izjava na jednu stranu i sve sto sam do sada od tebe pozitivno, tacno i promisljeno procitao na drugu, mrtva trka.
Ja shvatam cinjenicu da je neko casual gamer i da mu je najbitnije sta igra pruza u prvih 10-20 sati igranja posto dok to ne istekne dodje neka druga i onda se ide dalje i to je to, ali trpati DoW i starcraft/warcraft u istu recenicu je neoprostivo cak i za tako nekog.
Cemu toliki hvalospevi inovacijama? Zar su sve inovacije same po sebi obavezno dobre? Ajde da napravimo nesto novo kakvo god da je, posto cim je neki koncept star on sam po sebi ne valja.
Mogli bi mozda u fudbalska pravila da dodamo treci gol, to bi bilo extra inovativno, a i glupo je da se 22 bolida jure vec 100 godina po istom terenu i da ih 1-100 hiljada ljudi gleda kako stalno rade jedno te isto.

Ne, nisu sve inovacije obavezno dobre. 1000 firmi je pokušalo da inovira. Samo nekima uspeva, kao što je uspelo Relicu. Ali Blizzard to očito neće ni da pokuša, makar na takav način. O tome se radi. Kada jednom uđu u žanr, uspostave dominaciju zahvaljujući svojim serverima, i takav gejmplej prodaju 10 godina. Onda mene to dodatno iritira jer vidim da ih mrzi da prave nešto novo. To što želiš da predstaviš igre kao Homeworld, Dawn of war i Company of heroes kao naslove za casual igrače, dok su Sc/Wc za "pro" gejmere samo govori koliko su ti termini izopačeni i u kolikoj meri se pogrešno koriste. Ti "pro" naslovi su "pro" zbog servera, multipleja, podrške, koji onda uslovljavaju da se igrači prilagođavaju novim mapama, smišljaju nove strategije, pokušavaju nešto drugačije. Ali to njihovu esenciju ne čini "ozbiljnom", a drugih igara "neozbiljnom", a naročito je glupo pomenute igre krstiti kao igre za "casual" gejmere.

To isto imaš i za druge igre, ali njih igra manje ljudi, serveri su krš, vremenom zamru i sl. Pa u slučaju DoW ožive kada izađe nova ekspanzija i tako se drže neko vreme. Prosto, manje ljudi to igra. Ovo kažem kao neko ko je godinama pikao Sc/Wc preko neta. Ne sa ne znam kakvim zavidnim uspehom, ali opet dovoljno. Kada bi Relic te segmente+reklamu digao na nivo Blizzarda (što je nemoguće u realnosti), ko zna šta bi se etiketiralo da je "casual"...Ne znam, meni je to kao ljudi koji igraju Need For Speed (ne upoređujem kvalitet igre, već nivo svesti igrača) i stalno pričaju svake godine da im je dosta malo unapređeniji NFS samo sa malo boljom grafikom i njima dosta. Samo što se ovo razvlači na veći broj godina. Kada god pričam sa nekim o segmentima Blizzard igara i igrivosti, na kraju uvek dođe dotle - "Ma stari Wc/Sc sa boljom grafikom i meni dosta". Meni je to sasvim ok i legitiman stav. Ali da se onda ne foliramo kako su oni zaslužni za ko zna šta, a drugi su samo neke budale koji objavljuju naslove čisto da se popuni pauza između Blizzardovih igara, "koje će da im objasne kako treba da se radi".

Toliko od mene oko toga. Nije ovome ovde ni tema ni mesto, a ni nema svrhe raspravljati se oko toga da li je nepotrebna inovacija kojom se igrač tera da osvaja i drži teritoriju i strateške tačke po prvi put u jednom RTS-u (i da ima direktnu korist od toga u smislu resursa) na tako ekplicitnom nivou, zato što se Starcraft igra puno u Koreji...:D
 
Poslednja izmena:
to je problem kod fanova obliviona, nije bitan kvantitet vec kvalitet...

ne razumem sta si hteo sa ovim da kazes (u kontextu vezano za f3).. drugo oblivion je upravo suprotno, silom budzen kvantitet na racun kvaliteta (ako pitas mene) -ovo pricam u odnosu na morovind.

Ali Blizzard to očito neće ni da pokuša, makar na takav način. O tome se radi. Kada jednom uđu u žanr, uspostave dominaciju zahvaljujući svojim serverima, i takav gejmplej prodaju 10 godina.

pa od svih bliz igara koje sam igrao ni jednu nisam igrao multi (jesam par puta d2 ali nista vredno spomena). u krajnjoj liniji nije bitna ideja, nek koriste i stare al da se potrude i urade kako treba.. (ko sto i rade jelte). eno ti primer mgs koji trenutno igras. ta ideja je stara kolko 15, 20 godina, samo evoluira. e pa to blizard i radi.

To što ti želiš da predstaviš igre kao Homeworld, Dawn of war i Company of heroes

pa kad smo kod toga. sta je novo doneo coh u odnosu na dow? odigrao sam ukupno jednu misiju i smorio se, ko da igram 40k u II sv. ratu :)
 
pa kad smo kod toga. sta je novo doneo coh u odnosu na dow? odigrao sam ukupno jednu misiju i smorio se, ko da igram 40k u II sv. ratu :)

Ajd' još na ovo da odgovorim :) Dakle, kada sam te igre iskoristio kao primer, govorio sam o firmi koja ne bazira svoje igre na nekim standardnim, ustanovljenim rešenjima. CoH i jeste DoW u WW2 okruženju, tako je i napravljen :) Ali sam govorio o firmi koja je napravila otklon u odnosu na ostatak RTS tržišta i unela neke nove ideje i napravila - po mom mišljenju - odlične igre. Prilično drugačije od svega drugog u tom segmentu.
 
fo3 ljudi fo3 je tema ;)


neki od perkova
* Daddy's Boy: Gains an additional 5 points in science and medicine skills.
* Gun Nut: Obsessed with guns; an additional 5 points to the small guns skills and repair skills
* Intense Training: Add a single point to any of your S.P.E.C.I.A.L. attributes
* Lady Killer: 10% damage against female opponents, plus unique dialogue with them as well
* Little Leaguer: 5 points of melee weapons and 5 points of explosives skill
* Swift Learner: 10% in total experience points
* Thief: With each rank of Thief Perk you gain an immediate 5 point bonus to sneak and lock-pick

- pomislio bi covek da su naucili sta su nepotrebni ili neizbalansirani perkovi iz prethodna dva dela, ali posto im je komunikacija sa fo fan bazom na nuli ne chudi josh veci broj smeshnih bisera :)
 
Odlgedah jedan trejler od 4,30 min. Oduševljen sam:). Kakve sve mogućnosti sa oružjem postoje, 100 sati gejmpleja, atmosfera sabija...:Klanjanje
 
Odlgedah jedan trejler od 4,30 min. Oduševljen sam:). Kakve sve mogućnosti sa oružjem postoje, 100 sati gejmpleja, atmosfera sabija...:Klanjanje

Da, i opet je to samo najbledja slika nekadasnjeg Fallouta, o tome se radi kada se zacuju vapaji mnogih na threadovima benchmarka :)
Nisam sarkastican.
 
*** kad ljudi pomeu DOW kao neku referencu digne mi se kosa na glavi, jos kad ga uporede sa blizzardovim igrama...Okej, stvar ukusa mozda, ali u mojoj okolini DOW niko nije "kupio" na vise od 2 sata. Ja sam se jos kao upeo da se zarazim ali nije islo. Suvise jednolicno i postane dosadno. Dobra ideja, lose izvodjenje. Kolko su me uvodne animacije nalozile, toliko su me prve misije smorile. Fakin Space marines ripoff dizajn umesan sa orkovima - meni ne lezi. Znam da ce sad "neko" reci da su DOW figurice tj. warhammer figurice postojale pre Space marines igre ali opet, ja sam bio u lego fazonu kao mali :)

PS. WarC3 sam progutao olako i uzivao u svakom momentu iako mi MP nije bas nikako isao (kasno sam krenuo pa su me silovali forama :S )
 
Poslednja izmena:
Da, i opet je to samo najbledja slika nekadasnjeg Fallouta, o tome se radi kada se zacuju vapaji mnogih na threadovima benchmarka :)
Nisam sarkastican.

Ne znam. Nisam igrao ranije delove.

Meni se ovo kao igra sviđa ne kao nastavak nečega, ko zna čega:d.
 
^^^
Vidis, koliko si ti opcinjen Gothicom ja sam Falloutom. Za mene je to best game ever.
U tome i jeste stvar, kao kad bi neko uprostio i unistio samu strukturu Gothica i napravio nesto totalno drugo sa mnogo manje vrednosti i nazvao ga Gothic 4 ti bi postupio isto kao i vecina ljudi na ovom threadu.

Svet su napravili odlicno, grafika mi uopste ne smeta, trece lice stavise dobro ali borba, moj boze toliko pojednostavljenje i nepotrebno glupiranje je nesto sto ne mogu oprostiti jer je to bio zastitni deo Fallout fransize, osim Tacticsa.
Perkovi se dobijaju svaki nivo??? WTF? Ne smem ni da zamislim kakva ce papazjanija ispasti sa atributima dok se igra razvija. Ode S.P.E.C.I.A.L. u ocin :(
Za one koji se nisu sreli, atributi se odredjuju na samom pocetku igre i ne menjaju se tokom igre, osim u nekim specijalnim slucajevima, kao i perkovi. Dobro, svaki cetvrti nivo koliko se secam mogao si da biras dodatnu specijalnost.

Stvarno preporucujem ljudima koji nisu igrali ranije delove da progutaju ponos, prezive zastarelu grafiku i vide dubinu, kompleksnost, neverovatnu atmosferu i fantastican humor same igre. Fallout 1&2 naravno.
 
Poslednja izmena:
Stvarno preporucujem ljudima koji nisu igrali ranije delove da progutaju ponos, prezive zastarelu grafiku i vide dubinu, kompleksnost, neverovatnu atmosferu i fantastican humor same igre. Fallout 1&2 naravno.




Nema mi monitor tu rezoluciju, ne mogu to da probam:(.
 
Poslednja izmena:
imash mod koji dize rezu na 1280 ili 1024 :)
 
*** kad ljudi pomeu DOW kao neku referencu digne mi se kosa na glavi, jos kad ga uporede sa blizzardovim igrama...Okej, stvar ukusa mozda, ali u mojoj okolini DOW niko nije "kupio" na vise od 2 sata. Ja sam se jos kao upeo da se zarazim ali nije islo. Suvise jednolicno i postane dosadno. Dobra ideja, lose izvodjenje. Kolko su me uvodne animacije nalozile, toliko su me prve misije smorile. Fakin Space marines ripoff dizajn umesan sa orkovima - meni ne lezi. Znam da ce sad "neko" reci da su DOW figurice tj. warhammer figurice postojale pre Space marines igre ali opet, ja sam bio u lego fazonu kao mali :)

PS. WarC3 sam progutao olako i uzivao u svakom momentu iako mi MP nije bas nikako isao (kasno sam krenuo pa su me silovali forama :S )

Ovo što si napisao je kao da porediš prve misije u CoD4 i prvu misiju npr. u Fearu. Govorim o celom konceptu real time strategija i njihovog razvoja, koji po mom mišljenju ne treba da stane sa blizzardom i njegovim idejama, niti ih danas smatram superiornim, ma koliko ih masa doživljavala takvima. I to iz perspektive nekoga ko ima 500+ sati na Battle.netu u Wc3 (dobro, od toga bar 300 u Doti :d ) i 200+ sati na Dawn of War serverima. Drugim rečima, ne govorim o tom casual igranju "uvodna animacija je super, prve 2 misije su smor". Kad se samo setim prve 2-3 misije Starcrafta...To ne znači da neću igrati Starcraft 2, naprotiv, odvaliću se verovatno od istog. Ali prosto, dođe čoveku nekada da preseče i kaže "ovo je bolje". Jednostavno, koncepti koje promovišu Dawn of War, Homeworld, ili npr. Total War serijal su sjajni. Potpuno drugačije od blizzardovih koncepata na toliko nivoa. Dok se ne opika u multiju, ne može se ni steći pravi uvid u značaj pomaka u npr. DoW.

Ali dobro, sada je zaista vreme da prestanem :) U svakom slučaju, odgledao sam filmiće i iščitao svakakve materijale, meni deluje da će Fallout 3 biti OK naslov minimum, žao mi je ako fanovi insistiraju na igri kakva je bila nekada jer takva ne može biti i to bi bilo otprilike to. Ako oni ne žele da odigraju ovo zato što je oskrnavilo njihova sećanja na Fallout, OK, poštujem. I meni bi bilo užasno da npr. Interplay i Troika otmu Elder Scrolls licencu pa prebace Elder Scrolls 5 u izometriju :)
 
nemam pojma, seli fanovi i radili radili i uspeli su da nabudze da radi u vishim rezama, i zaista fantastichno deluje, jedino sto onda neki detalji postaju presitni ali vredi probati...


@filip
odigrace fanovi ovo sigurno, samo da bi znali sta josh vishe da kritikuju... *** nista gore za frnashizu da se tumba po zanrovima i podzanrovima... tuzno

;)
 
fallout_1_sm.jpg
 
Nazad
Vrh Dno