Zašto misliš da je to nešto trenutno i na prvu loptu? Možda to deluje jer se kaže u jednom trenutku ili u trenucima dok im se drugi dive, ali šta ću. Prosto, kada se kao neko ko igra Blizzard igre još od prvog Warcrafta osvrnem unazad, a imajući u vidu šta se sve ispromenilo, ne mogu da gajim isključivo pozitivno mišljenje. Recimo, za inovaciju u RTS žanru je Relic sa svojim Dawn of War-om uradio 100x više nego Blizzard sa svim svojim naslovima od WC2. Jeste, DoW nije toliko igran, niti može biti jer nema Battle.net. Ali kada igram tako neku igru i uhvatim sebe da pomislim "Eh, da ovoga ima u Warcraftu/Starcraftu/Half Life-u/nekom drugom nespornom hitu", vremenom počnem da daleko kritičkije gledam na te hitove. U krajnjoj liniji, da stavimo na papir - Homeworld + Dawn of War + Company of Heroes sa jedne i WC2 + WC3 + Starcraft sa druge strane - prosto, ko tu nudi raznovrsnije iskustvo i veći užitak? Ne bih se baš kladio da ovi drugi glat odnose pobedu, bez obzira na to koliko su puta igraniji ili koliko je partija istih odigrano na Battle.netu.
Ja sam fan Blizzarda još od njihovih "Lost Vikings" i "Blackthorne".
Blizzard nikada nisu bili inovatori, ništa oni nisu izmislili, ali su svaki svoj naslov
finim tuningom doveli do savršenstva po pitanju zabave.
Iz sličnih razloga sam i fan Valve-a... opet, nisu izmislili ništa novo,
ali su neke logične zaključke doneli i žanr FPS-a usavršili tu gde je mnoge druge
mrzelo da petljaju.
Naravno, sve je to podložno diskusiji, ali, zato smo valjda ovde na forumu,
da bistrimo i preživamo neke teme od kojih bi se prosečan ljubitelj Granda
samoubio u roku od dva minuta. :d
Opet ponavljam, ko je branio Blizzardu da ga uzme? Finansijski su mnogo jači i takav potez bi sigurno bio bomba. E vidiš, ja ne verujem da bi Blizzard znao da nadogradi stari koncept sa još milijardu fora. Znaju oni da prave igre, ali određenih vrsta. Zato i izbacuju jednu igru na (barem) 5 godina, a nastavke u razmacima po 7-10 godina. Meni je taj koncept gori od izbacivanja nastavka na svakih 3-5 godina, uz poneki izlet u međuvremenu, gde se makar proba nešto. Sad, to što je taj izlet u ovom slučaju Fallout 3 što se fanovima ne dopada, šta da radimo...
Znaju i Blizzard da imaju status superzvezde na tržištu video igara,
pa im takvi rizični potezi nisu neophodni.
Glavni konflikt bi bio u tome što Blizzard prave igre kod kojih je sve podređeno
zabavi, lakoći upotrebe ( ali nikada ne zapostave balans i dubinu ).
Fallout 1 i 2 su bili donekle suprotni tome. Podrazumevali su da mora da se investira određeno vreme i napor da bi igrač zavoleo igru... a to se protivi filozofiji koju gaji Blizzard u svim svojim naslovima. Kako god okreneš Blizzard bi razočarao ili svoje fanove, ili fanove Fallouta.
E, onda su tu uleteli Bethesda, koji su tu videli neku svoju računicu i požurili su
da se uklope što jeftinije i bezbolnije u celu tu priču zvanu Fallout 3... a takvim pristupom su totalno promašili esenciju i smisao originalnog Fallouta i verovatno
nenamerno razbesneli sve fanove originala. ( tu ne mislim na fanatike, već na ljude koji uživaju u kompleksnim i sadržajnim RPG igrama ).