-[ExcorCist]-
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.10.2005
- Poruke
- 335
- Poena
- 319
stvarno, ybno dzojped sa falloutom... uzas
Veruj mi, kad sam po prvi put poceo da trazim informacije o Fo3 bio sam potpuno optimistican. U to vreme sam bas bio zavrsio The Shivering Isles, koji je u sebi imao zdravu dozu humora i iznenadjujuce jak fokus na pricu (i dizajn koji je bio vise nalik Morrowindu koji, inace, stvarno volim - ali to sad nije bitno). Verovao sam da je Bethesda zrelo pristupila izradi igre i da ce od svega ispasti nesto dobro (ne bolje od Fo 1 i 2, ali ipak jako dobro). Ipak, kroz prethodnih godinu dana intezivnog pracenja apsolutno svega sto ima veze sa Fo3, nalazio sam samo na razocarenja. Ne zelim da ovo sto cu reci shvatis kao govor Fallout fanatika(sto u principu jesam, ali to sad nije bitno), vec samo kao konkretan primer, cija poenta nije ogranicena na Fallout:
- Dakle, svako ko je igrao Fo zna da su ghoul-ovi pre svega(pre rata) bili ljudska bica i kao takvi podlozni svim iskusenjima kao i bilo koji covek. Bilo ih je i dobrih i losih, ali su ih i na dobro i na zlo navodile ISKLJUCIVO ljudske osobine, osobine inteligentih i samosvesnih bica. Kada je to receno, pogledaj sledeci screenshot:Za ime svega, pa i super mutanti, kao najvece zlo u Fo su bili gonjeni LJUDSKIM nagonima. Uopste gledano, Fo je bio igra koja je snazno kritikovala pre svega ljudsku prirodu! Pa cemu onda ovakva predstava ghoul-ova? Otkud ideja da ghoulovi treba da budu post-nuklearni zombiji? Jedino logicno objasnjenje je da je ova odluka posledica istrazivanje sirokog javnog mnjenja. Sta to dalje znaci? Znaci da Bethesdu vrlo zabole za misljenje Fallout zajednice, jer ma koliko ona bila velika, masa klinaca opcinjenih najbanalnijom stereotipijom je mnogo VECA. Eto zasto ne verujem u Fo3, zato sto ga pravi firma kojoj je godisnji target bitniji od umetnosti. Stari Black Isle-ov Fallout tim je, uprkos ogromnoj gluposti Interplay-a (odluci da raspusti doticni tim) opstao kao Troika i da li su podlegli uticaju trzista i poceli da stancaju poluproizvode za polusvet? Ne, napravili su Arcanum! Da ne pominjem sto je Troika bankrotirala posto je na trziste lansirala jos jednu vanserijsku igru - VTM: Bloodlines. Koji su bili razlozi bankrota? Finanisjski neuspeh igre! Niko nije kupovao Bloodlines... Pa i da je imao duplo vise bugova i mana nego sto jeste, bio bi vredniji od 98% posto igara koje su od tada do danas napravljene. I'm not a religious man, ali ovo vec poprima proporcije biblijske tragedije. Samo se nadam da ce ovaj timi kreativnih genijalaca u nekoj blizoj buducnosti ipak pruziti jos koju sansu igracima.![]()
Jel' tebi ovo izgleda kao inteligentno bice?
Veruj mi, kad sam po prvi put poceo da trazim informacije o Fo3 bio sam potpuno optimistican. U to vreme sam bas bio zavrsio The Shivering Isles, koji je u sebi imao zdravu dozu humora i iznenadjujuce jak fokus na pricu (i dizajn koji je bio vise nalik Morrowindu koji, inace, stvarno volim - ali to sad nije bitno). Verovao sam da je Bethesda zrelo pristupila izradi igre i da ce od svega ispasti nesto dobro (ne bolje od Fo 1 i 2, ali ipak jako dobro). Ipak, kroz prethodnih godinu dana intezivnog pracenja apsolutno svega sto ima veze sa Fo3, nalazio sam samo na razocarenja. Ne zelim da ovo sto cu reci shvatis kao govor Fallout fanatika(sto u principu jesam, ali to sad nije bitno), vec samo kao konkretan primer, cija poenta nije ogranicena na Fallout:
- Dakle, svako ko je igrao Fo zna da su ghoul-ovi pre svega(pre rata) bili ljudska bica i kao takvi podlozni svim iskusenjima kao i bilo koji covek. Bilo ih je i dobrih i losih, ali su ih i na dobro i na zlo navodile ISKLJUCIVO ljudske osobine, osobine inteligentih i samosvesnih bica. Kada je to receno, pogledaj sledeci screenshot:Za ime svega, pa i super mutanti, kao najvece zlo u Fo su bili gonjeni LJUDSKIM nagonima. Uopste gledano, Fo je bio igra koja je snazno kritikovala pre svega ljudsku prirodu! Pa cemu onda ovakva predstava ghoul-ova? Otkud ideja da ghoulovi treba da budu post-nuklearni zombiji? Jedino logicno objasnjenje je da je ova odluka posledica istrazivanje sirokog javnog mnjenja. Sta to dalje znaci? Znaci da Bethesdu vrlo zabole za misljenje Fallout zajednice, jer ma koliko ona bila velika, masa klinaca opcinjenih najbanalnijom stereotipijom je mnogo VECA. Eto zasto ne verujem u Fo3, zato sto ga pravi firma kojoj je godisnji target bitniji od umetnosti. Stari Black Isle-ov Fallout tim je, uprkos ogromnoj gluposti Interplay-a (odluci da raspusti doticni tim) opstao kao Troika i da li su podlegli uticaju trzista i poceli da stancaju poluproizvode za polusvet? Ne, napravili su Arcanum! Da ne pominjem sto je Troika bankrotirala posto je na trziste lansirala jos jednu vanserijsku igru - VTM: Bloodlines. Koji su bili razlozi bankrota? Finanisjski neuspeh igre! Niko nije kupovao Bloodlines... Pa i da je imao duplo vise bugova i mana nego sto jeste, bio bi vredniji od 98% posto igara koje su od tada do danas napravljene. I'm not a religious man, ali ovo vec poprima proporcije biblijske tragedije. Samo se nadam da ce ovaj timi kreativnih genijalaca u nekoj blizoj buducnosti ipak pruziti jos koju sansu igracima.![]()
Jel' tebi ovo izgleda kao inteligentno bice?
Ne razumem zašto za ovu katastrofu zvanu Fallout3 prozivate konzolaše...
nema to veze sa konzolama, već sa prilagođavanjem trenutnim ukusima američke publike.
1997-1998 je možda i postojala neka publika tamo koja je kapirala kompleksni RPG
sa suptilnim crnim humorom, ali sada je to post-9/11/2001 amerika, ukusi su se totalno promenili,
igre su sada big business sa ogromnim ulaganjima, izdavači i developeri igraju isključivo na sigurno,
zato je sve prilagođeno svima... kontrole, kompleksnost, pa, eto i humor... big budget igra
ne sme da ima ni jedan štos koji neće shvatiti ama baš svaki tinejdžer.
zasto ne bi smo vezivali za konzolase?
koja je pc franshiza napravila direktan nastavak tako sto je promenila celu igru? (hintm, pogledaj starcraft2 ili d3 koji su nastavci tachno 10 godina nakon prehodnika, bash kao i fo) da se igra nije pripremala za konzolno trzishte dobili bi smo ono gde je van buren krenuo i svima bil bilo lakshe, konzolashima jer ih ne bi smarali falloutovci i falloutovcima koji bi igrali pravi nastavak svoje voljene i dugoochekivane igre![]()
zapravo gnev bi bio mnogo manji da se ovo ne izdaje kao treci deo, da beth gejevi (pardon to je ipak uvreda za homoseksualce) dakle da beth retardi se ne kunu da je ovo pravi fo 3 i to onakav kakav bi 10 godina kasnije treba da izgleda... mrsh bre![]()
Zato što je prozivanje konzolaša:
1. Glup hobi.
2. Bez osnove.
Glupo mi je ocrnjavati konzolase zbog igranja igara na konzolama, ali isto tako nepobitna je cinjenica, nazalost, da je vecina ljudi koja poseduje konzole mladja od 15 godina koji komplikovane igre zaobilaze u sirokom luku.
Trziste se formira prema vecini tako da se igre za konsole uproscuju upravo zbog pomenutog prosecnog igraca.
Netacno je da igre na konzolama obavezno moraju biti dekadentne po kvalitetu u odnosu na njihove PC pandane.
Verovatno cu dobiti malo flame-akada kazem da je Gothic fransiza, koja nikako nije prosta, idealna za portovanje na konzole. Cak mislim da bi upravljanje preko dzojsticka prva dva dela ucinio ''upravljivijim''.
Cak i Fallout 3 u trecem licu na konzoli bi bio vrlo izvodljiv i verovatno kvalitetan kao prethodni delovi (bez obzira na promenjen nacin igre, mozda bi cak i imerzija u svet bila veca) da ga Beth nije uprostila do kraja, da je ostala dosledna prethodnicima i da ga nije pretvorila u GLUPI FIRST PERSON SHOOTER. To im nikada necu oprostiti.
Fantasticni dijalozi, crni humor, potezna borba, fantasticna prica i neprevazidjena atmosfera - to je Fallout kakvog poznajemo a ne ovaj poluproizvod ljudske gluposti i pohlepe.
Konzole imaju neke zanrove koji su dovedeni do perfekcije koje PC moze samo da pokusava da oponasa sa losim konverzijama. Neke igre radije igram na konzolama, neke na PC-u PERIOD
Drugo ne kapiram ove glupe sekvence u kojima se prati metak ili kako pada bomba. Mislim jel to prikaz potezne borbe? Ta stvar mi jaaaako bode oci i prosto ne mogu da verujem da su to uradili.
I sad vise nisam optimsita, sad sam razocaran... kada je njima najbitnije to kako se telo raspada u sitne komade ****s takvu igru.
Voleo bih bar da vidim sistem dijaloga, nadam se da tu nisu podbacili kao i neke mini igre koje ne obuhvataju vrcenje srafcigera i lockpick-ova![]()
Da, da, cak su se time busali u grudi mesecima, koristili ga kao primer svoje posvecenosti projektu... bla, bla, bla. Imas detaljno opisan proces pravljenja na oficijelnom sajtu, cisto da vidis koliko je tu "mudrosti" ulozeno.Rerna63 je napisao(la):Ja ne znam da li je neko primeti ali on je spomenuo da su onaj retro future pda pravili citaj sada 6 MESECI.Pa ja bih to napravio za 30 min uz 2 piva.
Sad, sta drugo da ti kazem nego, igraj. Nisam jos cuo da se neko(ko u startu nije bio odbijen do igre iz ovih ili onih razloga) pokajao igrajuci Fallout 1 i 2.Rerna63 je napisao(la):Inace nisam igrao Fo 1i2 ali sam cuo po pricama da je to klasik,takodje da je dosta tezak
Iskreno, joystick bi mogao da ispadne jos i dobra stvar, ukoliko zbog njega ne smanje tezinu igre. Ljudi bi bili primorani da vise koriste V.A.T.S. a manje FPS nacin igre.Rerna63 je napisao(la):OPET ON NA XBOX 360!!!!!!!!!!!
Šest meseci su smišljali svet u kome se igra odvija i uspeli su da smisle
svakodnevni civilni automobil na nuklearni pogon koji eksplodira kad ga udariš.
Amerikanci.
filipekno je napisao(la):A tu je i treća stvar - uporno kudite što je Bethesda odbila da prihvati ljude koji su se nudili a koji su radili na ranijim Falloutima. Zar mislite da kompanija tek tako kupi licencu napamet? Prvo se urade analize, vidi se da li se i koliko se može zaraditi, proceni uklapa li se izdavanje tog naslova u poslovnu strategiju, vidi ima li ljudi koji će to da rade, oforme timovi i sl. Tek tada se ide u licencu i počinje se rad na igri. Sada, na petini/četvrtini, oni trebaju da primaju neke likove koji nikada nisu radili igru tog tipa (bez obzira što igra nosi isto ime), da indirektno kažu onima koji trenutno rade da nemaju pojma, da se stvori zla krv u razvojnom timu? Nije to tek tako "daj da uradimo" i "što nas je više biće bolje", ima tu mnogo ljudskog. Ko je ikada radio sa ljudima zna o čemu govorim.
Koga na sta?! Sve TES igre do Morrowind-a, iako su bile jako ambiciozno i hrabro zamisljene(sto je za svaku pohvalu), bile su prepune bugova, previse genericke i nedoradjene. Sa Morrowind-om(kao i Tribunal-om i Blood Moon-om) su supeli da isprave sve svoje predjasnje greske i naprave stvarno dobru igru, vrednu hvale. Ovde sledi jedno veliko, socno - ALI. Sta je Bethesda uradila posle uspeha Morrowind-a? Od Rubikonove kocke je napravila GI Joe-a. Jeste da je i on zanimljiv za igru, ali nema tu neke trajne lepote. Ljudi koji su nekada tezili da stvore "video igru koja ce se ponasati kao operativni sistem u kome je moguce neograniceno obitavati", napustili su svoj san i mesto da rade ono sto vole, poceli da prave ono sto se od njih trazi. Porazno.filipekno je napisao(la):Za sada nisam video ništa što bi ovu igru uzdiglo na pijedestal kosmičkih visina, kao na primer Elder Scrolls serijal. Možda je neinspirativan (sada će me G!!! napljuvati) svet kriv za to.
Da, inace je hladni rat '97. uveliko (tiho) besneo :trust: Po toj tvojoj logici(kad bi je uopste i bilo) Gospodar Prstenova je trebao da izadje iz mode jos 50-ih, kada su ljudi uglavnom zaboravili kako izgleda biti u ratu. Sta si uopste hteo da kazes ovom primedbom?filipenko je napisao(la):Postapokaliptika je bila nešto na šta su se ljudi nekada ložili dok je bilo rizika da Ruje i Ameri redefinišu pojam nuklearne zime...Puno je vremena i prošlo.
aj sad ti uzvrati istom merom i ponovo procitaj sta sam ja napisao.SuperStaljin je napisao(la):...Ukusi u Evropi se totalno razlikuju...
Opet, da si citao postove sa prethodnih strana, video bi da je to sto sto si sada rekao uglavnom svima ovde savrseno jasno.SuperStaljin je napisao(la):Poenta je da su FO1 i 2 bili daleko bolje osmišljeni... nisu zahtevali veliki "suspension of disbelief",
a Fallout Boy maskota je korišćena za neka "uputstva" na kakva bi se možda stvarno moglo naići,
koja pripadaju duhu 50'ih, a sve to začinjeno sa finom ironijom.
A ovde u Fo3 odmah krenu da te bombarduju glupostima.
Pa hteo sam da kažem nešto vrlo prosto, što ljudi očito ne kapiraju. Zašto se Ameri lože na pucanje, krv, prštanje? Zato što su u ratu i ratuju na raznim tačkama planete, i naravno da u takvoj situaciji nastaju čitave generacije koje se primaju na to. Baš kao i što su postojale čitave generacije koje su razmišljale u okvirima hladnog rata, pa razmišljale o njemu kao vrlo realnoj budućnosti, te se primale na postapokaliptične stvari.Da, inace je hladni rat '97. uveliko (tiho) besneo :trust: Po toj tvojoj logici(kad bi je uopste i bilo) Gospodar Prstenova je trebao da izadje iz mode jos 50-ih, kada su ljudi uglavnom zaboravili kako izgleda biti u ratu. Sta si uopste hteo da kazes ovom primedbom?
Možda je neinspirativan (sada će me G!!! napljuvati) svet kriv za to. Postapokaliptika je bila nešto na šta su se ljudi nekada ložili dok je bilo rizika da Ruje i Ameri redefinišu pojam nuklearne zime...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari