Šta je novo?

Call Of Duty: World at War

Verovatno ni jedna odredjena posto se sadzaji zbog sigurnosti uvek razvijaju znacajno iznad onoga sto ide u finalni proizvod.

Recimo kad krene razvoj neke igre sve texture se prave u jako velikim rezolucijama kao i 3d modeli. Onda se u trenutku pustanja igre tj. u fazi finalizacije zakljuci koji je optimum za trenutno aktuelan hardver i sve se spusti na taj nivo.
 
Mislim da je im je trenutno znatno veći problem prilagoditi deo endžina zadužen za rendering da radi dobro na sve tri platforme, nego obaranje veličine tekstura i detaljnosti modela...
 
Koliko ja znam Call of Duty 5 ce biti sa tematikom Drugog svetskog rata.Sto je dobro.Mislim nije CoD4 los, ustvari nije uopste los ali... nije to to... vise bih voleo Drugi svetski rat.Svi govore kako je WWII zastareo kao tema za igre.A koliko ima igara, kao protiv terorista, pa ima ih vise nego ovih WWII pucacina
 
konji... bash bi voleo da ne prodaju ni JEDAN primerak... sad fantaziraju a vidi kako je CoD4 EXTRA proshao...
 
Zaboravio sam da vam napomenem da postoji veoma velika verovatnoća da će COD5 biti samo za konzole. Tako da nemojte preterano da se radujete da nebi usledilo veliko razočarenje.
 
Zaboravio sam da vam napomenem da postoji veoma velika verovatnoća da će COD5 biti samo za konzole. Tako da nemojte preterano da se radujete da nebi usledilo veliko razočarenje.

To sam i ja pomislio kad sam čuo da ga rade ovi šabani iz Treyarch-a koji su radili COD3, a tate iz Infinity Ward-a kreću polako na COD6.
 
COD 3 uopste nije bio lose igra a napljuvan je samo zato sto je bio "console only". Ja sam bio medju prvima koji su zesce napljuvali zbog toga...:d

Sto se tice COD5, ako bude konzolaska, neka se radi i o amerckom gradjanskom ratu, ne zanima me...:trust: COD je PC!!!
 
Modernu fali Kar98. Neka ubace to, pa rat moze da bude i u Diznilendu sto se mene tice :D

G3, M14, pa chak i M16 koji ima burst fire od 3 metka i koja je najjacha pushka u celoj igri?
CoD2 nisam igrao puno... igram CoD4 bash aktivno i hteo sam da probam CoD2 i skino sam i zaigrao... i meni je MP nikakav... opalish jedan rush i pa pa... :wall:
 
O boze. Nije stvar da li neka puska u CoD4 ima pojedinacnu paljbu tj. moze da oponasa kar, mosin, lee,... Stvar je u tome da si u dvojci bio ili primoran da koristis to oruzje jer drugog nije bilo (misije gde dobijes samo pusku, mp rifle only mape,...), ili si je sa zadovoljstvom koristio (nazires samo slem u daljini, legnes, nanisanis i POW!!) i nakon toga sledi klasicno klik-klak-klok-klak i tek si onda spreman za novi pucanj. Nema prebacivanja na auto-fire jednim klikom, morao si dobro da pazis da ne zagines. Da ne bude zabune, sa uzivanjem sam presao cetvorku, jedino zalim sto vise ne mogu da koristim puske na nacin na koji sam navikao :)
 
Kada poredimo COD2 i COD4 kao da poredimo kruske i jabuke. Razlika nije u tapetama vec bas u oruzju koje diktira drugaciji gameplay. Nadam se povratku korenima. WWII svi vec znamo napamet tako da prizeljkujem WWI ali s'obzirom na ciljnu grupu, na to se ne bih kladio.
 
Call of Duty 5 Details - Co-op Support
Computer and Video Games has details from OXM on the next Call of Duty game, which will not be called Call of Duty 5, but rather Call of Duty: World at War, a return to the World War II setting in the works at Treyarch Studios. Word is the game will center around the Pacific theatre, though Russia's advance on Berlin will also be depicted. There's also word that the military shooter sequel's use of the engine from CoD4 creates a grittier and scarier environment than previous CoD games, and a further blurb on Videogaming247 mentions target platforms as PC, Xbox 360, PlayStation 3, and Wii (the version for the latter platform is being developed separately), and the hopeful news from both articles is the game will include cooperative multiplayer support. No release date is projected at this point
 
dakle ww2 sigurno :) vishe infoa veoma uskoro

jeeee, iskreno smaraju ovi irachani avganistanci i ostala boranija :)

The first details of Call of Duty: World at War have been revealed, plucked straight from the pages of Xbox 360: The Official Magazine (#35), which is dropping through subscribers' letterboxes right now.

Advertisement:
Click to learn more...
The fifth game in the CoD series, which is being developed by CoD3 studio Treyarch, ditches the number subtitle and expectedly returns to WWII - but the developer stresses it's not the same theatre we've seen a million times before.

It all takes place in the Pacific theatre (and partially in Russia's advance into Berlin) says OXM, which all in all was a much grittier and darker conflict that the one in muddy Belgium fields.

Treyarch has had a full extra year over CoD3's development to make World at War - and it's using the excellent CoD4 engine, which is plenty of reason to be excited.

"This is a scarier Call of Duty than we've ever seen," Treyarch head Mark Lamir says in the mag.

To help simulate the Japanese's different style of warfare, Treyarch has completely re-tinkered the enemy AI in World at War. Instead of taking cover and flanking in traditional European battle strategies, the Japanese hide in trees, sneak through the overgrowth and scrabble, katana in hand in violent suicide attacks.

"We figured out early that the Imperial Japanese fought in a different way that was full of suspense," creative lead Rich Farrelly tells OXM. "From that point we started to skew the game in that direction."

Excitingly, for the first time in Call of Duty's campaign 4-player co-op is supported over Xbox Live - and it supports meta game perks as in CoD4's excellent online mode.

You'll find loads more details and first screens in issue 35, in the shops Friday June 13 (but in subscribers' hands now).


pacifik i rusi, dobro su se setili :)
 
Poslednja izmena:
ww2 - opet :wall:
No thanks, I'll pass...

Nemam stomak ni MOH:Airborne da zavrsim kolko mi se gadi vishe taj ww2, matoro oruzje, alijanse i osovine, kuke i motike...Ocu novu pusku, najnoviju, najmoderniju, sa hebeno dobrom optikom kad mi zatreba, podcevnim bacacem granata, laserima ako treba, ne mogu vise da mlataram onim mauzerima i prematorim heklerima.
Naravno ovo je moj u kus. Ja sam se jednostavno smorio od 10 delova MOH i 2 ww2 COD-a. 1 MOH i 1 COD su bili sasvim dovoljni sto se mene tice. Posle njih, ko nije sit ima BF1942 i krljanje do mile volje...
 
Poslednja izmena:
Ma kakvi koreni, pih jezik pregrizli, zelim jos modernog krljanja! Samo kad bi preciznost odredjenog oruzja bilo malo manje konzolasko bio bi pun pogodak ;)

konzolaška preciznost oružja?! Štagod ti ne valja u nekoj igri na pc-ju po difoltu stavljaš prefiks konzolaško? Još gora je nepreciznost u CoD2 koji nije izašao na konzolama i kako ćeš to da pravdaš baš me interesuje. Koji si ti lik :zgran:
 
Bas se radujem Rusima. Zaboravili smo Japance i Kineze. Rado bi sa Japanezanima krljao Engleze ili Kineze po dzunglama.
Ali sto bi rekli nasi stari: "Isto s, drugo p." Samo je bitno da akcenat bude na PC izdanju, a po svemu sudeci, tako ce i biti.:d
 
konzolaška preciznost oružja?! Štagod ti ne valja u nekoj igri na pc-ju po difoltu stavljaš prefiks konzolaško? Još gora je nepreciznost u CoD2 koji nije izašao na konzolama i kako ćeš to da pravdaš baš me interesuje. Koji si ti lik :zgran:

A zasto jednostavno ne saberes 2+2, ili ti tesko pada da prihvatis to da su konzole uzrok nekih manjkavosti poslednjeg COD naslova? U to koliko si igrao COD4 ne ulazim, ali koji je razlog olaksavanja sistema nisanjenja i stavljanja neverovatne preciznosti odredjenom oruzju? Konkretno mislim na M4 u COD4. Koliko puta mi se desi na cw da RAFALOM pokupim snajperistu ovom puskom. Sa red dot attachmentom (i bez) je neverovatno precizno oruzje, a ima jos primera. Ako nisi shvatio poentu evo da ti nacrtam zakljucak: takvi kompromisi su razumljivi jedino sa stanovista da im je cilj bio olaksavanje igranja sa DZOJPADOM koji ne bi trebao, a na zalost se sve vise vezuje za First Person shootere. Uostalom sam si glavno izjavio sa : "jos gora je preciznost u COD2", to je za PC naslov pozitivna stvar, pogotovo ako je u pitanju kompetitivni FPS. Ako ovo nisi shvatio ili ti je previse tesko palo pa si mi zato na post odgovorio onakvim tonom onda definitivno spadas u grupu fanboya sa kojima nemam nameru da ulazim u dalju raspravu i neminovni flame war.;)
 
Poslednja izmena:
izvini ali zar cod4 nije moderno ratovanje :) pa moraju nekako da ga odvoje od ww2... zato mene smara fps sa modernim naoruzanjem, sve je nalickano, sve je ultra precizno, jednim dugmetom bacish mini nuklearku i kao ggnore...pif :)

ai priznajem uzivao sam u cod4 ali opet mi drago sto cod5 menja temu na staro
 
izvini ali zar cod4 nije moderno ratovanje :) pa moraju nekako da ga odvoje od ww2... zato mene smara fps sa modernim naoruzanjem, sve je nalickano, sve je ultra precizno, jednim dugmetom bacish mini nuklearku i kao ggnore...pif :)

ai priznajem uzivao sam u cod4 ali opet mi drago sto cod5 menja temu na staro

Preciznije da, ali precizno toliko da to nema veze sa mozgom ne. Da su ga nazvali COD4 Science Fiction Warfare onda bih presao preko toga. MP je zbog ubitacnijeg oruzja mnogo brzi nego sto je to slucaj sa COD2, to stoji. Ali grafika je vec subjektivan faktor (uglavnom za MP vecina igraca stavlja detalje na low), tako da nalickani nivoi su samo za bolji singleplayer feeling. Mini nuklearke i ostali gadzeti su SP ekskluziva i njih ne zelim da komentarisem :)
 
A zasto jednostavno ne saberes 2+2, ili ti tesko pada da prihvatis to da su konzole uzrok nekih manjkavosti poslednjeg COD naslova? U to koliko si igrao COD4 ne ulazim, ali koji je razlog olaksavanja sistema nisanjenja i stavljanja neverovatne preciznosti odredjenom oruzju? Konkretno mislim na M4 u COD4. Koliko puta mi se desi na cw da RAFALOM pokupim snajperistu ovom puskom. Sa red dot attachmentom (i bez) je neverovatno precizno oruzje, a ima jos primera. Ako nisi shvatio poentu evo da ti nacrtam zakljucak: takvi kompromisi su razumljivi jedino sa stanovista da im je cilj bio olaksavanje igranja sa DZOJPADOM koji ne bi trebao, a na zalost se sve vise vezuje za First Person shootere. Uostalom sam si glavno izjavio sa : "jos gora je preciznost u COD2", to je za PC naslov pozitivna stvar, pogotovo ako je u pitanju kompetitivni FPS. Ako ovo nisi shvatio ili ti je previse tesko palo pa si mi zato na post odgovorio onakvim tonom onda definitivno spadas u grupu fanboya sa kojima nemam nameru da ulazim u dalju raspravu i neminovni flame war.;)
Rekao sam šta sam imao i iza toga stojim a ti možeš da babraš do ujutru. I pazi malo koga etiketiraš za fanbojizam (pogledaj moje pc vs xbox vs ps3 postove pa onda komentariši). Opravdanja su ti na nivou trinaestogodišnjeg deteta. Uostalom i taj CoD4 multiplejer je smejurija za decu. Mape su ******ski male. Izvoli instaliraj bf2+reality mod pa se tu pokaži frajeru. Uostalom savršeno me boli uvo za manjkavosti CoD4 jer je igra bolno prosečna po meni. Za mane napadaj programere a ne konzole jer da su hteli i uradili bi to kako treba. Veruj mi da ni ja nemam nameru da raspravljam sa osobom koja ima tako romantičan nickname. Aj zbogom. Ode ps3 fanboj da cepa PC ;)
 
Poslednja izmena:
Rekao sam šta sam imao i iza toga stojim a ti možeš da babraš do ujutru. I pazi malo koga etiketiraš za fanbojizam (pogledaj moje pc vs xbox vs ps3 postove pa onda komentariši). Opravdanja su ti na nivou trinaestogodišnjeg deteta. Uostalom i taj CoD4 multiplejer je smejurija za decu. Mape su ******ski male. Izvoli instaliraj bf2+reality mod pa se tu pokaži frajeru. Uostalom savršeno me boli uvo za manjkavosti CoD4 jer je igra bolno prosečna po meni. Za mane napadaj programere a ne konzole jer da su hteli i uradili bi to kako treba. Veruj mi da ni ja nemam nameru da raspravljam sa osobom koja ima tako romantičan nickname. Aj zbogom. Ode ps3 fanboj da cepa PC ;)

Ups, izgleda da sam pogodio zivac. Sry, ali ja takodje stojim iza svojeg (gore citiranog) posta. Inace igram cod4 od momenta kada je izasao, manje vise aktivno u MP. Ta cinjenica sama po sebi govori da ne pricam napamet i bezveze. Na onu glupost "smejurija za decu" nemam komentara. Toliko o tvom ozbiljnijem iskustvu sa COD4 multiplejerom. Ocigledno nisi ni jedan ozbiljan clan war sa uigranom ekipom odigrao. Sto se tice programera, nikad nisam rekao da oni nisu odgovorni za te gluposti, vec naprotiv. Ali ne mozes ako si iole zdravog razuma tvrditi da nema ama bas nikakvog uticaja konzolnih igara (multiplatformskih) na kvalitet danasnjih PC naslova. Ali u redu, ja sam rekao svoje, ti svoje. Ne moze se svima udovoljiti i gotovo. A sad uzivaj u svom BF2 posto ti COD4 nije dorastao.
 
Poslednja izmena:
Odlicno je to sto je tema WW2, ali te kosooke ne mogu da svarim ni kroz virtualni nisan. Gade mi se, pa mi se gade. Nisam rasista, ovo govorim samo sa estetskog stanovista, posavsi od izgleda njuske, preko konsitucije tela, pa sve do zagasito zuckaste boje tena. 'bale ih i kineskinje, i japanke, i te 3 palme za dve bitange i ribicu u pozadini ....
 
Moji prijatelji sa kojima igram DOD, govore o COD 4 sa ushicenjem. Cak se sprdaju sa DODom, kao DOD je smejurija, a COD 4 je pravi rat. Ja sam pre za Wermacht slem. Onda svrsim na jedan. ;)
 
Dovoljan razlog za igru na temu WW2 je GARAND ;) samo ugodjaj koji stvara taj zvuk i repetiranje je nenadxxxiv za sve vrste modernog naoruzanja :d
Dzaba optike, dzaba laseri ... to je za fenserice ...

Garand a posle AK 47 i bog da te vidi ... normalno neki Creative EAX sound uz to ;)
 
Poslednja izmena:
Mislish da necu ? Jednostavno, suvise sam mator da bi se smarao glupim ww2. Necu ga torentovati budi siguran. Pre cu gothic2 ili Vampire: Bloodlines preci po peti put. ;)

Daj bre ne zezaj. Znachi i ako igra bude ekstra,opet necjesh igrati samo zbog tematike? ,)
 
Sta to u COD5 moze biti extra osim grafike i WW2 skina? Opet ces ubijati stotine botova bez mozga koji naviru sa svih strana, nema taktike, nema vise putanja, samo trcis napred i pucas. COD (4) SP je po meni put kojim FPS igre definitivno ne treba da idu.
 
Sta to u COD5 moze biti extra osim grafike i WW2 skina? Opet ces ubijati stotine botova bez mozga koji naviru sa svih strana, nema taktike, nema vise putanja, samo trcis napred i pucas. COD (4) SP je po meni put kojim FPS igre definitivno ne treba da idu.

Tu si potpuno u pravu.To je sve počelo od CoD2 kad su sam skill za igranje smanjili u odnosu na CoD1 gde je skill bio presudan.U CoD4 to je još više nestalo i to je šteta.Ako bi vratili u CoD5 game play iz keca koji zahteva ipak malo više skill-a kao i okruženje WWII to bi bilo najbolje ali ima vremena videćemo pošto lično neverujem da će biti nešto do kraja godina ali ko zna.
Što se tiče okruženja ovo dosta govori:

http://www.youtube.com/watch?v=SizbuvMYS6c&feature=related

http://www.pukindogspaintball.com/scenario/replica.htm

http://www.cushmanpaintball.com/replicaspage.html
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno