Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
narucivao par puta, sasvim OK iskustva sa 3records-om cak i sa jednom reklamacijom (crkla memorija) sve proslo u najboljem redu
 
Ja moram da pohvalim firmu Millhouse iz Niša... Ljudi stvarno ozbiljno rade svoj posao, nisu skupi, imaju izuzetnu ponudu svega i svačega...
Ja sam kod njih ranije pazario jedan Mp3 plejer koji je ubrzo riknuo, ljudi su mi posle dve nedelje vratili novac, jer nije mogao da se popravi (u pitanju je MSI 538)... Maksimalno korektno i profesionalno...
 
3records online jel imao neko iskustvo sa njima posto sam porucio nesto da mi stigne pouzecem a da nebude puna kutija papira ili stiropora?

Zveki je najkorektniji zovek sa kojim sam imao priliku da radim. Sledeci je djolez.

A od prodavnica moram da pohvalim eurolink. Ne samo da su jednom mom poznaniku dali bolji laptop od onog koji je trazio, vec su uredno i napisali garanciju za njega...

Voleo bih da se omnik izjasni po pitanju daljeg sleda dogadjaja...

Napomena: U pitanju je drug iz skole sa kojim nisam u nekom prs' u d*pe odnosu, tako da ne mogu da uticem na njegovo ponasanje!
 
Poslednja izmena:
koji je lap trazio, da ga trazim i ja :D
 
Nem' pojma, valjda MSI...
 
Ne bih da dodatno smaram ali zaista Eurolink zasluzhuje sve pohvale. Preko sajta itsvet.com sam trazhio mish mx518. I poshto Eurolink imaju 2 prodavnice jedna je u bloku u piramidi a druga negde na senjaku, mene je mrzelo da idem do senjaka jer sam u bloku i momak je lepo nazvao kolege sa senjaka i lepo su u toku dana doneli mish u blok. Garancija 36 meseci, fiskalni sve kul. Mish sabija i vecj se osecja rapidni boljitak u davanju head-ova u Cs-u =))

mish je koshtao 3732 din i nema shanse da se nadje za manje pare !
 
Poslednja izmena:
Ih, cs sam najbolje tres`o sa sweex-om od 450 dinara...10 banova zaradio :) nikad ga necu prezaliti :(
 
@MadMan
Sto se kabla tice ipak mislim da je bio previd, ali opet je cudno da nisu ni probali kako konfa boot-uje?!
 
Sa prodavnicom Alfamedia u BG sam vec 2,5 godine imao uspesnu saradnju,ne na veliko al ono malo vece licne potrebe.Pre odredjenog vremena sam uzeo Omega Double Layer(trazio sam ne prinatable al su poslali te)Da bih utvrdio da ne radi,probao sam 1dvd nakon toga mi je radnik iz pomenute firme preko telefona rekao da probam jos jedan na drugom kompu kako bih utvrdio da nije do mene,sto sam ja i uradio.Danas sam otisao do njih licno da uzmem ispravne diskove,medjutim tu je nastala svadja jer je prodavac (Srecko Rakicevic) govorio kako on samo moze da zameni tih 18 komada ova 2 sam ja unistio,jer ta 2 ne moze da vrati u prodaju.To je tvrdila i druga radnica :S Na moje pitanje kako bih ja utvrdio da nisu ispravni,mozda nekim ultra vidom?Ona me je pitala citiram "Kad izadjes npr iz Maxija i pukne ti kesa dal trazis da ti daju novu?"Mislim kakve veze ovo ima,nekako na kraju su pristali da mi vrate novac za svih 20 komada na racun u ponedeljak.Tako da moj savet je da zaobidjete ovu prodavnicu.
 
sa njima jos uvek hvala bogu nisam imao problema nikada :)
 
Poslednja izmena:
nisam ni ja bili su ok do ovih 2 dvd :D mislim meni nista ne znaci ta dva dvd al necu da me prave budalom za moje pare :D
 
... jer je prodavac (Srecko Rakicevic) govorio kako on samo moze da zameni tih 18 komada ova 2 sam ja unistio,jer ta 2 ne moze da vrati u prodaju.
Sta, a ovih 18 - potencijalno - neispravnih ce da vrati na raf???
 
rekao je Ja ta 2 ne mogu da zamenim,jer ne mogu da ih stavim u prodaju.
 
Pa da, znaci ovih 18 ide... a to sto ce mozda sutra opet neko da mu dodje na vrata i zali se na te diskove - nema veze...
 
sigurno,ja posto znam da u Srbiji malo ko sljivi fizicka lica sve uzimam na firmu pa onda ne mogu tako lako da me... ::D
 
Pa da, znaci ovih 18 ide... a to sto ce mozda sutra opet neko da mu dodje na vrata i zali se na te diskove - nema veze...

Hehe, zanimljivo. Mislis da se nece naci neka budala koja diskove nece reklamirati kad utvrdi da ne rade??? :smash: Ko josh kupuje Omega diskove, nije ni chudo! Ja sam kupovao kod njih par puta i nisam imao problema, doduse radilo se o Verbatimu pa nisam shta ni imao da reklamiram...
 
Evo normalno danas nisu uplatili novac e pa sutra ce da dobiju mamu im:mad:
 
Nedavno sam na ovoj temi pitao za iskustva sa firmom Web House i dvoje-troje ljudi su ih preporucili. Mogu da kazem da je moje iskustvo sa njima odlicno. Oni su sve ono sto od prodavca racunarske opreme ocekujem. Ne reklamiraju ono sto nemaju u firmi, imaju najpovoljnije cene, imali su vremena za mene onoliko koliko je bilo potrebno, nije im bilo tesko da mi otvore i pokazu sve sto me interesovalo od hardvera, a sve to u normalnoj i opustenoj atmosferi. Na kraju su mi, iako to u principu ne rade, kompjuter dovezli i do stana jer stanujem u njihovoj blizini.

Preporucujem.
 
MONITOR prevaranti

Naslov je tu, znaci radi se o prevarantima iz firme Monitor,

Moj drugar, je pre nekog vremena u gore pomenutoj firmi kupi MSI 6600GTV koja je zbog tog V (vivo) parpeno placena jer mu je tada to bilo neophodno. Elem posle par meseci rada bez problema pomenta "zvekne" i posle cekanja od otprilike mesec dana dobiju drugu istu, e sad da li je bila nova ili polovna neznam ali u svakom slucaju je zamenjena.

Oko godinu dana kasnije, a pre oko meseca i po on pocne da mi se zali na cesto resetovanje sistema, plave ekrane i tako to, odem pogledam i... imam sta da vidim... Na grfickoj se istopio fan (ali bukvalno) verovatno zbog prgrevanja tako da se graficka skoro usijava i naravno kada se pregreje resetuje racunar.

Ceo ovaj opsirni uvod bio je bitan zbog "istorije bolesti", a sada sledi ono glavno:

Odnese on graficku na reklamaciju, uredno je prihvate, a on posto se "zna" sa prodavcima i serviserom iskuka drugu AGP (ati 9600) graficku na koriscenje.

Od tada je proslo mesec i jace dana, zvao ih je 5-6 puta (posto se "znaju" nije bio mnogo uporan) i svaki put stvar je odlagana ponedeljkom za petak, petkom za ponedeljak i tako sve dok... ih ja nisam pozvao danas. Kada sam pitao servisera sta se desava i cemu toliko odugovlacenje kada kod ta kartica ionako nece nikada raditi kako treba i svakako ce morati biti zamenjena, ovaj samo sto mi nije trazio punomoc za zastupanje i naravno napomenuo mi da je kartica imala "mehanicko ostecenje". Na kraju zavrsilo se na tome da mi je receno da ih moj prijatelj pozove i da se dogovori oko preuzimanja.

Kada je tamo otisao dali su mu "NOVU" karticu i pozalili se da sam bio vrlo neprijatan u razgovoru.

Naravno "novo" se odnosilo na kuler koji ustvari i nije nov, a grficka sa sve nagorelim
PCB-om sa druge strane u visini GPU je ostala ona stara, sto i nije najgore, najgore je to da se ta graficka i dalje pregreva, baguje i brlja.

E pa sad poenta ove price je da "MONITOR" treba zaobilaziti u sirokom luku, jer nepostuju uslove garancije koje su sami propisali, konkretno za ovu karticu garancija je 3 godine, nepostuju odredbe zakona i na kraju "zaobilaze istinu" i posle meseca dana vracaju neispravan ugedjaj sa tvrdnjom da je zamenjen novim.

Pa sad kada nesto pomislite da od njih pazarite, vise puta razmislite o tome.
 
Ja sam npr imao ok iskustvo sa njima i garancijom, crk`o mi rezac, e sad, proslo je 23 dana, iz razloga sto ih nisam cimao da dodjem...Al` opet, nisu ni oni mene zvali...

Zovi trzisnu inspekciju :)
 
Eilog price o MONITORU

Prica iz predhotnog posta ima i epilog.

Danas su mom prijatelju u MONITOR-u zamenili spornu GT6600 graficku karticu novom 2600pro, sa 512MB u AGP varijanti, ali bez vivo, uredno napisalji garanciju na novu grficku koja vazi od danas.

Sa zamenomom moguce je da ima veze i ovaj teks iz predhodnog posta, a mozda i "ubedljiv" razgovor obavljen u toku prepodneva.

Sad da li ih hvalim.... Ma ne oni su samo uradili ono na sta ih zakon obavezuje, sto je svuda u svetu sasvim normalno, a kod nas to izaziva ono "WOW".

I kao sto napisah u predhodnom postu, kada krenete nekom da ostavite pare, uzmite u ozir i mogucnost da ostvarite garanciju...
 
Zaboravih da napisem...

Danas sam isao u Imtel, da zamenim neispravnu memoriju. Ceo proces je trajao oko 15 minuta (sa sve penjanjem na sprat).

Memorija nije isto sto i graficka ali sistem bi trebao da bude isti, naravno.
 
Možda ponekad treba imati malo razumevanja i za firme. Ja sam imao problema sa matičnom pločom kupljenom u Bel Computers-u, bila je stara preko godinu dana. BIOS mi je bilo malko uvrnut. Momci su mi je, posle toliko vremena, zamenili 1:1. Dali mi Abit umesto MSI-a i time mi rešili veliku muku o kojoj sam već pričao ovde.
Lepo mi je rekao dečko iz servisa (sad mu zaboravih ime, a valjalo bi ga pohvaliti): "sreća pa sam imao šta da ti dam, inače bismo imali problem". I u pravu je. Lako je kada postoji alternativa, ili ekvivalent. Loše je kada ne postoji. Tada su serviseri u nebranom grožđu, a kupci ogorčeni jer ne mogu da dobiju ono što su platili.
 
Studio, Vrbas

Studio, Vrbas, Narodnog fronta 64, 021 70 59 75, [email protected]
Imam samo reci ne-hvale za njih.
Hard disk u garanciji pred sam istek garancije, tacnije 20 dana pred istek, vrisne hard, pustim dijagnostiku nadje mi error na blocku xxxxxx, pita me hocu li ga popraviti, ja kazem ne i posaljem hard njima sa racunom i njihovom garancijom...
Posle 15 dana se jave
Vas hard disk smo pustili kroz niz dijagnostickih testova i sve je u redu, ne znamo koje testove ste vi vrsili ali ovde kod nas ne prijavljuje gresku..
ja krenem sa
Ali,...
Prekinu me u pola price i kazu
dodjite kod nas, mi cemo pred vama pustiti test..
Posto ne volim natezanja telefonom a treba da idem 50km za nista, kazem im da mi posalju hard nazad.. Slanje je trajalo 3 dana..
Kad je stigao, pustim dijagnostiku i sad je sve u redu ali ima 4kb bad sectora.
Nazovem ih a oni meni opet istu pricu
Sve je u redu, probajte na drugom racunaru, to vama nesto ne valja ili ga donsite nama pa cemo testirati..
U medjuvremenu, istekne garancija zvanicno a hard disk samo jedan dan posle isteka garancije vise ne daje nikakve znake zivota... do tad je radio uz usporenja, kliktanja i posteno se grejao ali je radio..
Naravno da ih nisam zvao vise, nemam zivaca, nek im je na cast..
Kontaktirao sam i Seagate putem mail-a a oni su i rekli da je hard disk izasao iz njihove garancije u julu 2007 ali ako imam garanciju radnje gde sam ga kupio, da im se obratim da mi poprave ili zamene uredjaj..
Kontaktiao sam i CT Servis putem telefona, posto na garanciji pise ComTrade Group.. Oni su mi rekli da odnesem hard tamo gde je kupljen pa ce ga ovi poslati u CT Servis ali ako je tako kako kazem, trebali bi da mi daju nov hard posto kod takvog kvara nema popravke..
Sta da kazem vise, razocaran sam jer je u pitanju hard disk cija je vrednost 40-ak eura i zbog toga oni blate svoje ime... sta bi bilo da je u pitanju komponenta vece ili dosta vece vrednosti??
 
Studio, Vrbas, Narodnog fronta 64, 021 70 59 75, [email protected]
Imam samo reci ne-hvale za njih.
Hard disk u garanciji pred sam istek garancije, tacnije 20 dana pred istek, vrisne hard, pustim dijagnostiku nadje mi error na blocku xxxxxx, pita me hocu li ga popraviti, ja kazem ne i posaljem hard njima sa racunom i njihovom garancijom...
Posle 15 dana se jave
Vas hard disk smo pustili kroz niz dijagnostickih testova i sve je u redu, ne znamo koje testove ste vi vrsili ali ovde kod nas ne prijavljuje gresku..
ja krenem sa
Ali,...
Prekinu me u pola price i kazu
dodjite kod nas, mi cemo pred vama pustiti test..
Posto ne volim natezanja telefonom a treba da idem 50km za nista, kazem im da mi posalju hard nazad.. Slanje je trajalo 3 dana..
Kad je stigao, pustim dijagnostiku i sad je sve u redu ali ima 4kb bad sectora.
Nazovem ih a oni meni opet istu pricu
Sve je u redu, probajte na drugom racunaru, to vama nesto ne valja ili ga donsite nama pa cemo testirati..
U medjuvremenu, istekne garancija zvanicno a hard disk samo jedan dan posle isteka garancije vise ne daje nikakve znake zivota... do tad je radio uz usporenja, kliktanja i posteno se grejao ali je radio..
Naravno da ih nisam zvao vise, nemam zivaca, nek im je na cast..
Kontaktirao sam i Seagate putem mail-a a oni su i rekli da je hard disk izasao iz njihove garancije u julu 2007 ali ako imam garanciju radnje gde sam ga kupio, da im se obratim da mi poprave ili zamene uredjaj..
Kontaktiao sam i CT Servis putem telefona, posto na garanciji pise ComTrade Group.. Oni su mi rekli da odnesem hard tamo gde je kupljen pa ce ga ovi poslati u CT Servis ali ako je tako kako kazem, trebali bi da mi daju nov hard posto kod takvog kvara nema popravke..
Sta da kazem vise, razocaran sam jer je u pitanju hard disk cija je vrednost 40-ak eura i zbog toga oni blate svoje ime... sta bi bilo da je u pitanju komponenta vece ili dosta vece vrednosti??

Oni su tebi morali da produze garanciju za to vreme koje je HDD bio kod njih
 
sta su morali a sta nisu, to vise nije vazno, vazno je sta se izdesavalo, kako su se poneli.. sad je proslo vec vise od 2 nedelje pa i kontam da nema smisla.... da su hteli nesto da urade, ne bi ga vracali neispravnog
 
Heh - firma Monitor!
Pojavila mi se bela horizontalna linija na ekranu Samsunga 920n, jedno 5 meseci od kupovine.
Pisao sam o tome i ovde.
Reklamiram. Oni posle par dana iako su po pravilu trebali da odnesu monitor u maticnu firmu od koje su monitor kupili pa meni preprodali, oni su fino "testirali" monitor kod sebe u firmi i utvrdili "da je sa monitorom sve u redu". Kazu, do moje struje je, a i do komponenata.
Dobro.
Proslo je godinu dana od tada (garancija je 3 godine), u medjuvremenu sam zamenio sve komponente i uzeo bolju masinu, i sada se od one jedne horizontalne napravilo prava mala gomila linija u gornjem desnom uglu ekrana...
I sta sada? Treba ponovo da im nosim i da gubim svoje zivce, a njima apsolutno nista ne znaci da mi daju drugi ispravan monitor, sto bi to radili kada mogu da kazu opet da je sve u redu.
Tako da sam resio sa ne reklamiram, nema svrhe, a zivci su mnogo bitniji.
E sad, da li ja treba da odnesem sam u maticnu firmu direktno (ciju garanciju isto imam, Kim-Tec firma) to ce se desiti, verovatno, onda kada ne budem znao sta drugo pametnije da radim.
Znam samo da i zbog mog monitora a i zbog drugih ljudi sa negativnim iskustvom sa firmom Monitor, tamo vise nikad nista necu kupiti makar bili i 50% jeftiniji od drugih firmi!
Pozdrav!
 
...
E sad, da li ja treba da odnesem sam u maticnu firmu direktno (ciju garanciju isto imam, Kim-Tec firma) to ce se desiti, verovatno, onda kada ne budem znao sta drugo pametnije da radim...

Obavezno to uradi, KimTec servis je u Vilinim Vodama na Dorćolu, baš preko puta "Tempo" supermarket-a.
Za tačnu adresu moraćeš da ih pozoveš ali ja sam nažalost njihov telefon negde zagubio.
Pozovi 444-0841 (Beotronic) i zatraži im telefon servisa KimTec-a.
I lepo traži nekog šefa / direktora i objasni mu kako su se tamo u Monitoru ponašali prema tebi i šta su uradili.

:wave:
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno