Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

Eto ti pakost moracu da pojacavam kompjuter, mada sam ionako to planirao za Age of Conan.
 
Koliko sam ja razumeo ovo je isti endzin koji je koristila prethodna igra, zasto bi onda trebala da bude zahtevnija. Da li doslo do nekih promena na mapi ili je sve ostalo isto kao i u prvom delu?

Pogledaj slike i trejlere, pa ces vidjeti razliku u grafici. Nova verzija engina je X-Ray 1.5. Koristit ce DX10 renderer, te unaprijedjeni DX9 renderer - parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation effect. Mape ce biti drugacije, a bit ce i novih.

Ovo bi trebala biti DX10 fotka?
 

Prilozi

  • Stalker_07.jpg
    Stalker_07.jpg
    359.9 KB · Pregleda: 186
Poslednja izmena:
posle unreal 3 enginea ni jedna igra ne moze da opravda zahtevnost. Tacka. STALKER je jednostavno suvise zahtevan za grafiku koja nudi, bas me briga za tehnikalije, interesuje me opsti utisak, a on je ok, ali da radi na u 60fps na 6600gt na max. Ovo nece ni SLi 8800gt zadovoljiti u 1680 na max, a da se ne lazemo NE IZGLEDA TAKO DOBRO, aliasovano je, paralax je jedva prisutan i to samo na nekim mestima itd. Necu da pljujem nista, samo kazem da je lose optimizovan engine od pocetka i da graditi dodatne spratove na kilav temelj nije dobra ideja ali sta je tu je. Ako odluce da rade dalje i da prave jos nastavaka sa unapredjenom grafikom MORACE da pisu novi engine, bolje da su ostavili ovo za januar 2009-te i napisali novi engine u medjuvremenu i napokon to zavrsili kako treba.
Lepo ovo izgleda, ali ce jako lose da radi. I prethodni engine je bio previse nakrkan dodatnim funkcijama i efektima, a pri tom nisu uradili dual core optimizaciju...NAdam se da su to barem ispravili , ako jesu, mozda ovo bude i radilo kao stari STALKER, a izgledalo ovako kako nam predstavljaju.

edit: znam da zvuci kao da ocu opet da pljujem po igri ili tako nesto, ali stvarno necu. Ne smeta mi igra, ne smeta mi ni izgled, ni socijala itd. Smeta mi engine koji je vec nabijen do krajnih granicu u STALKER-u (svi modovi koji ga poboljsavaju ga jos vise opterecuju), jednostavno, vidi se da nije predvidjen da gura i radi to sto mu daju. Cim njega ubija malo veca gustina trave, sto je u sustini par alfa tekstura, vidi se da je na granici, vidi se da je u "crvenom broju obrtaja". Kako ce ovo na kraju raditi - ostaje da vidimo. Mozda su i ispeglali malo i promenuli sam engine, iskreno se nadam.

Peace :wave:
 
Poslednja izmena:
Ovo nece ni SLi 8800gt zadovoljiti u 1680 na max, a da se ne lazemo NE IZGLEDA TAKO DOBRO, aliasovano je, paralax je jedva prisutan i to samo na nekim mestima itd

Komentirat cu samo ovaj dio tvog teksta, ostatak ne bih. Vec znas sta bih ti odgovorio ;) Pretpostavljam da govoris o Clear Sky i grafici, no nemas na osnovu cega donositi nekakve zakljucke. Vidio si tek nekoliko shotova koji pak izgledaju fantasticno. Sto se tice guste trave, ona u svakom enginu ubija preformanse i to jako. Dali ce tako biti i u CS-u je pitanje?
U swampland trejleru imas dio u kom se naoruzan lik krece kroz veoma gustu travu visoku 2 metra. Ne znam na kakvoj konfiguraciji su igrali, ali znam da radi savrseno glatko. Ohrabrujuce zar ne!?
 
u pravu si, ja samo pretpostavljam kako ce raditi, a nize u mom prethodnom postu sam napisao da se nadam da su optimizovali i prepisali neke delove engine-a kako bi doveli sve u red. dake pricamo o pretpostavkama, nista ja ne tvrdim.

PS. Kako znas u kojoj rezoluciji su igrali dok su snimali taj demo ? ;) Kvalitet predhodnog HD trailera je ocigledno upscaleovana niza rezolucija, e sad, mozda e video bio u nizoj rezoluciji, a mozda je i igra bila u 640x480 (ili tako nesto)...Dakle, opet pretpostavke... :p
 
Novi Clear Sky preview - http://www.gamesradar.com/pc/stalke.../a-2008021213822121042/g-20070712105334117050

Whether these shiny, new gameplay elements make it into a STALKER sequel or not is hardly relevant. What matters is that an independent developer based in the former Soviet Union, with an office in a converted munitions factory and with a team whose childhoods were overshadowed by nuclear disaster, is one of the most imaginative and creatively ambitious video game developers in the world today. If GSC accomplish half of what they have dreamed, then their work will become legendary.
Slazem se. Screenshotovi su nazalost kompresovani.
 

Prilozi

  • PCG185.feat_stalker.grab1--screenshot_viewer_medium.jpg
    PCG185.feat_stalker.grab1--screenshot_viewer_medium.jpg
    53.4 KB · Pregleda: 102
  • PCG185.feat_stalker.grab11--screenshot_viewer_medium.jpg
    PCG185.feat_stalker.grab11--screenshot_viewer_medium.jpg
    47.8 KB · Pregleda: 112
  • PCG185.feat_stalker.grab5--screenshot_viewer_medium.jpg
    PCG185.feat_stalker.grab5--screenshot_viewer_medium.jpg
    44 KB · Pregleda: 108
  • PCG185.feat_stalker.grab10--screenshot_viewer_medium.jpg
    PCG185.feat_stalker.grab10--screenshot_viewer_medium.jpg
    49.8 KB · Pregleda: 113
  • PCG185.feat_stalker.grab7--screenshot_viewer_medium.jpg
    PCG185.feat_stalker.grab7--screenshot_viewer_medium.jpg
    48.6 KB · Pregleda: 127
ima na linku sa slikama dugmence "supersize", al su i dalje kompresovani :S:
 
Sad sam se setio...sta ce nam 2 iste teme. Brisite ovu...ipak je starac zaduzen za stalker.;)
 
Ovo ce biti malo offtopic, ali posto i nema nekih novosti oko Clear Sky-ja...

Jel odgledao neko film Stalker (1979). Znaci em nisam skapirao pricu u igri(na kraju nekako jedva :d), em sad ovaj film me istripova skroz.

Znaci pitanja vezano za film:
Jesu li oni unistili "sobu" (wishmaker-a), i koji je trip sa onom devojcicom na kraju, sa onim pomeranjem casa na stolu pomocu misli, ili je to bilo zbog voza :D ?

Samo znam, da bi mi ugodjaj igranja Stalker-a bio jedno 200 puta veci da sam pre toga gledao film ;).
 
Shotke malo vece rezolucije.

 
Poslednja izmena:
A sto si brz :)
I dvije nove City of Limansk shotke. To je nova mapa.
 

Prilozi

  • xr_cs_screen_20_1280w.jpg
    xr_cs_screen_20_1280w.jpg
    415.8 KB · Pregleda: 107
  • xr_cs_screen_21_1280w.jpg
    xr_cs_screen_21_1280w.jpg
    429.8 KB · Pregleda: 102
Poslednja izmena:
Starce, sta ce biti sa "balistikom" oce ostati kao u prvom STALKER-u ili ce je popraviti?

Ja bi ih uputio pravo na adresu developera Rainbow Six: Vegas-a, sto se tice docaravanja osecaja koriscenja oruzija.

Ako ostane kao prvi deo onda dzabe dobra grafika.
 
Meni je balistika u originalnom Stalkeru odlicna...metak koji ima lucnu putanju i tako to :)
A sto pomenu Vegas?...on ima dobar zvuk, to je tacno...ali pucanje je najobicnije rostiljanje (doduse iza coska) u smeru neprijatelja.
 
Ma gde ima dobru balistiku, vecina oruzija nema pravilan trzaj, pistolji su beskorisni, osecaj je kao da se uglavnom puca iz vazdusne puske. Ne verujem da stalker ima balisticku putanju metka :), osim mozda neke skripte pri pucanju iz snajpera i tako to.

Na primer uzmesh AK-47 i ispalish kratak rafal i igra ti podigne pusku za za 30c ili tako nesto kao da nemam snage u rukama.

Dok je u Vegasu realna situacija, ispalish kratak rafal, nisan skace ali ne ide na gore od 3 metka nego tek ako ispucash 10 metaka i to samo na puskama koje imaju veliku snagu.

Dodatno u STALKERU nisan samo skace na gore, dok u Vegasu skace na sve strane sto je daleko realnije.

Iz pistolja ne mozesh pucati kao rambo nego dosta sporije, i sto je najvaznije porilicno su efektivni u bliskoj borbi i imaju svoju ulogu.

Zasto je rostiljanje? Svako oruzije se realno ponasa i svako je korisno za neku situaciju.

E sad nemoj me pograsno shvatiti, ja sam Stalker presao, odlicna je igra samo bila bi 3x bolja da su developeri otisli u policiju ili vojsku i pitali ih kako to izgleda.
 
Nemam informacija o balistici. Prijasnja tema o Clear Sky je zakljucana bas zbog takve rasprave. A posto jos niko ne zna kako ce to izgledati, nema smisla raspravljati o tome.
 
Znam, ali znas kako to ide ovdje? Na brzinu se rasplamsa prica o necem sto nema veze s temom, kao sto je balistika u SoC.
 
Yup...secam se one diskusije o vojnicima, specijalcima i slicno...
Nije mi namera da pocinjem tako nesto, samo mi se eto svidelo sto u Stalkeru VSS Vintorez metak ima jasno vidljivu lucnu putanju, a pogotovo sto i inace ima subsonicnu brzinu...
Poslednji nivo i rokanje sa Monolithom po NPP sa VSS i pojedinacnom paljbom mi je eroCki :D
 
Evo malo sam trazio i nema nikakvih informacija konkretno o balistici. Oruzje ce biti manje vise vec poznato, no izgledat ce odlicno. Meni osim Vintoreza drugo i ne treba :)
 

Prilozi

  • clearsky-weapon3.jpg
    clearsky-weapon3.jpg
    132.9 KB · Pregleda: 131
Pa poteraces ti to u....640x480 :D
 
Ako ne bude radilo na 3850 kako treba, onda ne vredi ni igrati. :)
 
Nazad
Vrh Dno