Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Markoyu011...Udjesh u Gigatron kad god si u prolazu i imash vremena, i pola sata, zapitkujesh svakog radnika "a jel ovaj nvidia 7300 gt bolje tera igrice od ati 3870, kaze moj komsija da je nvidia bolja za 3d a ati daje lepsu sliku"...i postavljash najretardiranija pitanja koja mozesh, dokle imas vremena...i onda kad odlucis da krenes, kazes im "e jel vidite kako je kad vi meni kradete vreme"....I onda za 7 dana udjesh ponovo i pravis se da nesto hoces da kupis...nista ne nevira vise prodavce od likova koji udju da bi razgledali i ubili dosadu :D
 
Nemoj pogrešno da me shvatiš, na tvojoj sam strani jer sam imao još gora iskustva sa tom "firmom" ali nije "gigin šop" problem već ti:
1) Ajde nisi znao ali mogao si da pročitaš na forumu!
2) nije EL skuplji jer kod njih nema magle i promaje u cenovniku, ono što ima - ima i ta je cena, ono što nema ne stavljaju u cenovnik po nekim extra povoljnim da ne kažem nerealnim cenama.
Ljudi su normalni i shvataju da je to anti-reklama, možeš sa njima sve da se dogovoriš, poštuju te, prodavci su ljubazni, možeš da naručiš sve šta oćeš sa sajta bez da ikoga zoveš...
Ja ti ovo pričam kao zadovoljni kupac, nemam nikakvu korist što ih hvalim a kada već hvalim mogu to isto da učinim i za Imtel i DESK.

A ovo pod 2 bas stoji.... Cena u insertaciji u novinama za PS3 Base pack bila je "samo" 2000 jeftinija, nego kad sam posle zvao telefonom isti dan... Super fora.
 
Markoyu011...Udjesh u Gigatron kad god si u prolazu i imash vremena, i pola sata, zapitkujesh svakog radnika "a jel ovaj nvidia 7300 gt bolje tera igrice od ati 3870, kaze moj komsija da je nvidia bolja za 3d a ati daje lepsu sliku"...i postavljash najretardiranija pitanja koja mozesh, dokle imas vremena...i onda kad odlucis da krenes, kazes im "e jel vidite kako je kad vi meni kradete vreme"....I onda za 7 dana udjesh ponovo i pravis se da nesto hoces da kupis...nista ne nevira vise prodavce od likova koji udju da bi razgledali i ubili dosadu :D

:d:d:d
To bi bila najbolja osveta. :-devil-: Sto vise postavis debilnih pitanja to ces ih vise iznervirati.
 
Da moze to. Ali ja sam za uriniranje na izlog:d
Rofl
 
markoyu011 - to shto si rekao je laz u najmanju ruku. 15 minuta si u radnji i niko ne zeli da ti pomogne, mislim, nemam nameru da te uvredim, ali si verovatno pojeo neshto sa lukom, ili si imao doruchak na pantalonama il slichno, jer to je jednostavno nemoguce. ne branim gigatron, vec se jasno vidi da je tvoja pricha napucana, poshto znam lichno oba shefa smene u gigatronu B brdo, i znam da uvek salecu mushterije, sa manirima naravno. ajde idemo ti i ja u bilo koju maloprodaju skupih stvari, i ako nas u jednoj radnji ne usluze za 15 minuta, ja ti platim konfiguraciju od 1000 evra.
 
Igoritza, proveo sam pola sata u gigatron banovo brdo...doshao sam da kupim monitor, tacno znam koji, imam kintu u dzepu, oni ga imaju na stanju, samo su trebali da mi povezu na racunar da proverim loshe piksele...moja provera je trajala 20 sekundi.....a ostao sam 30 minuta...

U gigatronu na vracaru sam pazario 3-4 puta, cekao sam zanemarljivih 5 minuta, ali sam bio prilicno zadovoljan uslugom...Bili su vedri, spremni da pomognu, bash onakvi kakvi treba da budu
 
Poslednja izmena:
markoyu011 - to shto si rekao je laz u najmanju ruku. 15 minuta si u radnji i niko ne zeli da ti pomogne, mislim, nemam nameru da te uvredim, ali si verovatno pojeo neshto sa lukom, ili si imao doruchak na pantalonama il slichno, jer to je jednostavno nemoguce. ne branim gigatron, vec se jasno vidi da je tvoja pricha napucana, poshto znam lichno oba shefa smene u gigatronu B brdo, i znam da uvek salecu mushterije, sa manirima naravno. ajde idemo ti i ja u bilo koju maloprodaju skupih stvari, i ako nas u jednoj radnji ne usluze za 15 minuta, ja ti platim konfiguraciju od 1000 evra.


Prijatelju ... da sam jeo ***** sa sve lukom, i vukao mrtvog kera za rep sa sobom, i udjem tako u radnju da potrosim pare, pa i tad treba da me usluzi. Mada bi ih razumeo i da me izbegavaju u tom slucaju. Ali pusti me dorucka na pantalonama i ostalih obroka ... znamo i ti i ja da se o tome ne radi.

A tebi svaka cast sto poznajes shefove smene ... u obe radnje. Da ih i ja poznajem, verovatno bih prosao bolje. Dosao si sad da branis tu neke ljude ili sta vec. A ja ih nisam ni spomenuo. Mozda ti tvoji prijatelji/poznanici rade fino svoj posao, ali oni ljudi kod kojih sam ja dosao, ne rade.


Nije mi cilj da te iznerviram i da se mi raspravljamo po forumu do besvesti, nego si ti nastupio previse defanzivno, a nisam tebe licno vredjao i slicno, dok ti mene jesi (procitaj opet svoj post). I Ne kazem da u Gigatron niko ne treba vishe nikada da udje. Moje iskustvo je moje, i ja ne idem vishe tamo. Ako procitas temu od pocetka, videces da ima ljudi koji su jako zadovoljni tom firmom, ja jednostavno nisam, cak sam razocaran.
Tebi je verovatno mnogo kraci fitilj nego meni, sudeci po tvom postu. I veruj mi da si bio samnom tamo, i da ne poznajes te ljude, pisao bi po forumu gore stvari nego ja.
A konfa mi ne treba, narucio sam je u drugoj firmi ... ti i ja mozemo na pivo i cevape sa lukom.

... jos jednom izvini, ako je bilo sta sto sam napisao bilo uvredljivo ... ;)



@John Cena

Od te varijante ne odustejem ... nisu losi drugi predlozi, ali licna satisfakcija je bitna. ;)
 
Vidim ja ovde svakakvih prici o razlici izmedju cene na sajtu i cene koju vam saopste pri pozivu.
Ja jurio Viewsonic monitor i vidim da ga drze 3 firme u gradu. Najpovoljnija cena je bila u WinWin Computeru (to je inace Alti, i imaju 3 radnje u BG). Okrenem jednu kazu da imaju samo jedan na stanju, okrenem drugu, kazu da imaju, ali meni bilo daleko, okrenem trecu koja mi bila najbliza, kazu da imaju i daju mi totalno drugu cenu od prethodne dve radnje??? Okay, nije to toliko bitno, mozda se lik *****ao, a ja sam se samo raspitivao za cenu zeleci okvirno da vidim koliko treba da izvucem iz dzepa.
Resih ja da kupim monitor, i jednom prilikom bio u Immo centru gde imaju jednu radnju i svratim da vidim da li ih imaju. I oni bas pre 2 dana dobili 2 komada tih 19ica, medjutim ja nisam poneo pare. Cena 14999 dinara. Okay to mi je odgovaralo i kazem da cu doci sutra.
Sledeceg dana, i ostao samo jedan, onaj izlozen, ali reko nema veze, tu je 3 dana nije strasno. Zamolim ih da mi ga povezu na komp bez splitera, sve okay, ja reko da ga zapakuju. Dodjem da platim, kad ono 200 dinara vise???
Ja u zbunu, reko ko koga ovde *****ava. Juce jedna cena, danas druga (u sred nedelje). I devojka koja im je sef mi se izvini i kaze da su im jutros stigle cene iz direkcije i da ih ceo dan menjaju, posto su im promenili skoro sve cene u radnji, i da nisu stigli da promene izlozenu cenu.
Nemam nista protiv ljudi koji rade u radnji, bili su fer i korektni, ja sam cak poceo malo da ih cimam kako tako nesto ne smeju da rade, i da im je usla inspekcija da bi ga najebali. Devojka mi se izvinila i rekla da su trebali da provere cenu pre nego sto su mi rekli koliko kosta, cak je rekla i da ce da im skine 5% plate, na sta je jedan od njih rekao da ce on da doda tih 200 dindzi (bolje to nego 5% :D ).
Okay, da rezimiram, nije problem sa ljudima koji rade tu, sasvim su ljubazni i izlaze u susret musteriji. Ali menadzment!!! To je totalni bezobrazluk, pogotovo mi nije bilo jasno menjanje cena na vise, kada je dinar u tom periodu poceo da pada, tako da je cena u evrima bila jos veca. (Negde sam citao ovde na forumu, da u oni po radnjama imaju samo cene u dinarima i da se ne vezuju za evro, ubedjen sam da je to cista glupost). A inace taj monitor je bio jos jeftiniji, nekih 300-400 dinara kada sam se raspitivao par nedelja ranije. Tako da uopste ne kapiram nacin na koji razmislja menadzment u Altiju.
 
koja mudra i od mene...:d

kupio sam masinu pre pre 20tak dana i zvao sam brdo firmi, hteo sam da kupim naravno sto jeftinije u delovima pa koliko ispadne...
na kraju sam kupio u eurolinku sve, jer kao sto reko covek em su profesionalni em jeftini..
za ovu konf. iz potpisa su ispali najeftiniji, da ne kazem da su mi dali pokvaren hard seagate barracuda 250gb 16mb,koji su mi zamenili istog dana kad sam ga donio na reklamaciju, a reklamacija je bila 5 dana posle kupovine (kupio u ponedeljak a sastavljao tek za vikend, (radi se, nema se vremena...) bez ikakvih problema, mozda one ribe tamo nemaju pojma o racunarima ali profesionalno jeste (profesionalnije nego ostali...)
a firme koje sam gledao:

prvo sam 'teo u "microsystem" ali PAZITE SAD:"nemaju trenutno na lageru a mora da se naruci, ali moram da ostavim kaparu pa cekam 3,4 dana!!!!!!!!!!!" (primer cena...C2D E6750 200din jeftiniji nego u eurolinku ili su tu negde, i ne secam se vise)
NAJBOLJI FAZON JE STO SU NA NETU CENE U EVRIMA A ONI RACUNAJU EVRO npr 85din, a stvarno u menjacnica je 81-82din, pa kad odete promenite pare, jer se placa u din naravno, njihova cena od 550e ispade na kraju 580-590 evra! :mad:

gigatron ista prica (mislim na lager,ne na racunanje evra) ali bez kapare (tad su bili skupi npr 1000din vise za ovaj C2dE6750)

jos jedna prica
pre 2,3 godine sam kupovao novu graficku kartu i kupim u AMAZE, kad sam dosao kod njih, momci napravili kanc. od stana (iznajmili stan),naravno imao sam los predosecaj ali uzmem ja ATI9600 i kad sam dosao kuci mislio sam da mi ne valja karta (onaj fazon sa refresh rate u igram tj vertical sync.. da ne smaram KARTICA JE BILA ISPRAVNA) ali ja sam im vratio na servis, posle 5 dana mog nestrpljenja i zivkanja je li gotova oni mi fino daju novu, istu sasvim kulturno, tad sam video da je problem bio do mene a ne do kartice i da je bila ispravna ,CITAVA PRICA JE DA SU I ONI BILI korektniTJ. NISU MI PRODAVALI NIKAKVE PRICE!!!

dakle eurolink ok, microsystem lose sto se cena tice (kakvi su za reklamacije ne znam ali posle ovakvog racunanja evra mogu da pretpostavim...)

inace gledajuci cene tih 10tak dana barem 2 sata dnevno eurolink mi nije bio ni na 10om mestu,na njih sam nabasao jer su jedino oni imali palit8600gt sonic+, pa kad sam usao kod njih i malo bolje pogledao a imao sam tih 40000din u dzepu na kraju sam uzeo sve
10 dana planiranja bez bilo kakve pomisli da eurolink i postoji,i na kraju odlicio se za 10min...

da ne ispadne reklamiranje, ali fazon je sto reklame su s*@#$$, nema do licnog prisustava da se vidi ko vam i sta vam "uvaljuje"

mali offtopic:
u to vreme sam kupio i nokiu 6300 (170e) kod nekih sabana pa mi je radila 20dana, pa 15 dana servisa i sad je ok (kuc,kuc u drvo)
rekao bih koji su to sabani da vas upozorim, ali izbrisao sam to neprijatno secanje (i ime) iz mozga....
moblini kod njih vise ne, a komp, pa od sad idem u eurolink,
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se ako je malo izvan teme, interesuje
na koju foru da pogledam spisak proizvoda u ALTIJU.
Cini mi se da su u decembru prosle godine nesto petljali
po sajtu i od tada nikako ne uspevam da nadjem spisak
proizvoda.
Moze li pomoc?
 
Poslednja izmena:
Svaka maloprodaja pred novogodisnje praznike vam je bila prepuna, bez vremena i sa prodavcima slabih zivaca.
Ne branim nijednu maloprodaju, ali ono sto bi trebalo po mom misljenju ispostovati je:
Brza zamena komponente u roku od 14 dana od dana kupovine - ako je neispravna.
Postovanje garancije pod uslovima koji su dati u trenutku prodaje i u roku koji je naveden (ako je 3 godine onda toliko, ako je manje onda toliko... razumete).
Pravila garancije - neka nalazu cuvanje ambalaze i originalnog pakovanja a neka ne - treba citati i CUVATI za svaki slucaj ambalazu - jeste ponekad glupo ali sta da se radi ?!?!?

Iz iskustva znam da ako ste ok prema servisu i/ili prodavnici da ce vam izaci u susret.
Takva su bar moja iskustva sa reklamacijama. Mada naravno ima i losih.

Cuvajte fiskalni racun - to je vas NAJVECI ADUT - i naravno garantni list.
Sta se desava ako vam ne servisiraju ili nabave novi deo ili uredjaj a isteklo je 45 dana ili naveden rok za otklanjanje reklamacija (zakonski - po zakonu Republike Srbije, a ne po garantnom listu):
PARE VAM MORAJU BITI U POTPUNOSTI VRACENE !!! To kaze zakon o zastiti potrosaca.
Dakle nikakvi izgovori - ti si ovo koristio - ovo je sad polovno i slicno.
Uvoznik je taj koji je DUZAN pred zakonom i drzavom obezbedi adekvatnu zamenu, pa cak i OBAVEZAN SERVIS 5 GODINA nakon isteka garancije. Imajte to na umu ! Ne prodavnica gde ste kupili, vec uvoznik koji drma debele pare i obrce milione. A vase pravo ostvarujete preko prodajnog objekta gde ste racunar/monitor/deo kupili.

Banalan primer, ali istinit od mislim letos, evo navescu i IME radnje - piramida na sajmu:
Komsija je kupio pre nekog vremena 256 Mb SD Card za samsungov foto aparat. Regularno, platio oko 3000 dinara. Tada je to toliko kostalo.
Pokvarila se kartica u garantnom roku, odneta na reklamaciju, cekao je oko 2 nedelje.
Svrati da pita sta se desava, obaveste ga da nije popravljena i da moze da uzme drugu od 512 Mb.
On odbija da to uradi, jer njegov aparat ne radi sa 512Mb karticama. BEZ DALJIH OBJASNJENJA.
Posle konsultacije sa vlasnikom, vracaju mu PUN iznos kartice, koji je na fiskalnom racunu.
Za te iste pare, on kupuje 1Gb karticu i vodi devojku na veceru za ostatak para.

Jeli to sve po zakonu - JESTE. I niko nije ostecen. Cak nisu ni cekali 45 dana.
Po meni je to primer kako na zapadu funkcionise RMA i kako taj primer treba i kod nas da se primenjuje. Ako multimilioneri uvoznici nemaju para da obezbede ocekivani procenat novih uredjaja koje ce menjati za neisprave, i treba da se biju po dzepovima i to po zakonu.

Jes' da nisam odusevljen zakonima kod nas, al eto pomaka, bar u potrosackom drustvu.
 
Moja prva online kupovina, i odlučim se za Eurolink (jer sam kod njih našao Palit 8600GT Sonic + a i čuo samo reči hvale). Naručim ja, ali dok sam naručio nisam ukačio sistem pa sam zvao njih da mi objasne, čovek mi je veoma ljubazno rekao kako da se prijavim, a sutradan i devojka koja je zvala da potvrdi narudžbinu je bila isto tako ljubazna, mada imam osećaj da mi ne bi pomenula popust da nisam pitao da proverim da li je cena 8262 dinara, no lep utisak su ostavili do malopre. Stvarno ne znam da li je ovo krivica nekoga iz Eurolinka ili City Expressa, ali stvar je u tome da sam ja na sajtu lepo napisao SolInska, a ne solUnska ulica, i čak u napomenama stavio da je I u pitanju, a ne U - ipak je pošiljka otišla u solunsku Kurir me zove jutros i kaže mi to, i pita jel može da dostavi sutra, a ako stigne, dostaviće večeras oko 8-9 (mada on reče da je to kasno). Sada sam i proverio na sajtu Eurolinka u mom profilu, i lepo piše SolInska.
Ovo bi bio plus za Eurolink da nema ovoga...
 
Lakše ti da preseliš u Solunsku :laugh:
 
Ja ovde nigde ne vidim smajli, nisi valjda ozbiljan? :zgran:



Evo ovo sad da kazem iz LICNOG iskustva:

GIGATRON na B.BRDU mi je vise puta zamenio komponentu koja je bila neispravna a kupljena u recmo, proteklih 2 nedelje, odmah, ali odmah, samo ako je bilo na lageru.

Mislim da takav stav treba da imaju SVI prodavci i prodavnice.

Takodje mislim da je u METRO-u isto neki rok za zamenu ili povracaj novca ukoliko je proizvod neispravan dal bese 7 ili 14 dana. Bez nosenja u ovlasceni servis.

Sto bi to bilo cudno???
Kupim recimo monitor od 300 eura i on neispravan kad dodjem kuci i sta treba da mi kazu??? Da sacekam 45 dana da ga poprave??? Misliiiiiimmmm..... no way.
 
Evo ovo sad da kazem iz LICNOG iskustva:

GIGATRON na B.BRDU mi je vise puta zamenio komponentu koja je bila neispravna a kupljena u recmo, proteklih 2 nedelje, odmah, ali odmah, samo ako je bilo na lageru.

Mislim da takav stav treba da imaju SVI prodavci i prodavnice.

Takodje mislim da je u METRO-u isto neki rok za zamenu ili povracaj novca ukoliko je proizvod neispravan dal bese 7 ili 14 dana. Bez nosenja u ovlasceni servis.

Sto bi to bilo cudno???
Kupim recimo monitor od 300 eura i on neispravan kad dodjem kuci i sta treba da mi kazu??? Da sacekam 45 dana da ga poprave??? Misliiiiiimmmm..... no way.

slazem se sa ovim za gigatron. uzeo sam monitor kod njih, imao je jednog mrtvaka, i pored chinjenice da treba tri, da bi se menjao u garanciji, oni su mi odma dali nov.
 
Evo i moja dva iskustva:

Iskustvo broj 1 - Gigatron u Cara Nikolaja

Udjem u prodavnicu 4-5 dana pred Novu godinu i devojci koja mi se obratila objasnim da mi treba ponuda za konfiguraciju sa monitorom, da uglavnom znam sta hocu, ali bih voleo da se posavetujem sa nekim ko ima vise znanja od mene, da proverim sta od onoga sto zelim imaju na lageru i da vidim ukupnu cifru. Ona mi ljubazno objasni da konfiguraciju ne mogu da mi isporuce do 10. januara jer do 31. decembra imaju pregrst porudzbina, a posle ne rade od 1. do 10. januara. Kazem da mi isporuka nije problem, samo bih zeleo da sa nekim ko dobro poznaje hardwer preciziram konfiguraciju i uzmem ponudu da znam koliko novca da spremim. Ona mi ponovo ljubazno objasni da sa mnom niko ne moze da razgovara jer su svi zauzeti i u velikoj su guzvi oko isporuka itd. itd. Pitam u koje vreme da dodjem, kad imaju manju guzvu. Ona mi kaze da ne vredi da dolazim sutra ili prekosutra jer ce svi biti jako zuzeti i nece imati vremena da sastavljaju konfiguraciju sa mnom, nego da posaljem na mail sta tacno hocu pa ce mi oni odgovoriti koliko to kosta. Za trenutak sam razmisljao da li da se upustim u objasnjavanje da je problem u tome sto ja nisam skroz nacisto sta hocu, ali sam odustao i otisao jer mi je cela ekipa u prodavnici izgledala, onako, lost in space.

Iskustvo broj 2 - Win Win u Balkanskoj:

Ista prica, udjem i pitam da li mogu sa nekim da porazgovaram o sastavljanju konfiguracije. Momak mi objasni da je to nemoguce, posto hocu da sastavim konfiguraciju od elemenata po izboru, a oni nisu bas sigurni sta imaju na lageru, a za mnoge proizvode koje imaju u ponudi nisu sigurni kolika je cena (ne lazem, majke mi je to rekao), ali da ce on zapisati sta ja hocu pa ce me na mail obavestiti da li imaju na lageru i koliko to kosta. Covek uzme papiric i, kao, zapise sta ja hocu i kaze mi da ce mi poslati na mail. Jos napomene kako se na isporuku ceka 7 dana jer svaka konfiguracija mora da prodje jako slozene testove u toku 48 casova truc, truc, kenj, kenj. U tom trenutku mi je bilo jasno koliko je sati. Dok sam izlazio iz radnje snimim momka kako drugom prodavcu prevrce ocima i pravi grimase, verovatno apropo mog insistiranja na zelji da kupim Gigabyte plocu sa integrisanom x1250 Ati grafikom i neko kvalitetnije kuciste i napajanje, a ne Foxconn plocu sa neintegrisanom grafikom + graficku kartu i neko kung-fu kuciste i napajanje koje oni uvaljuju sa gotovim konfiguracijama bakama i dekama kada pazare racunare za unucad na penzionerske kredite. Ponudu na mail, naravno, ni posle nedelju dana nisam dobio.
 
Poslednja izmena:
Evo i moja dva iskustva:

Iskustvo broj 1 - Gigatron u Cara Nikolaja

Udjem u prodavnicu 4-5 dana pred Novu godinu i devojci koja mi se obratila objasnim da mi treba ponuda za konfiguraciju sa monitorom, da uglavnom znam sta hocu, ali bih voleo da se posavetujem sa nekim ko ima vise znanja od mene, da proverim sta od onoga sto zelim imaju na lageru i da vidim ukupnu cifru. Ona mi ljubazno objasni da konfiguraciju ne mogu da mi isporuce do 10. januara jer do 31. decembra imaju pregrst porudzbina, a posle ne rade od 1. do 10. januara. Kazem da mi isporuka nije problem, samo bih zeleo da sa nekim ko dobro poznaje hardwer preciziram konfiguraciju i uzmem ponudu da znam koliko novca da spremim. Ona mi ponovo ljubazno objasni da sa mnom niko ne moze da razgovara jer su svi zauzeti i u velikoj su guzvi oko isporuka itd. itd. Pitam u koje vreme da dodjem, kad imaju manju guzvu. Ona mi kaze da ne vredi da dolazim sutra ili prekosutra jer ce svi biti jako zuzeti i nece imati vremena da sastavljaju konfiguraciju sa mnom, nego da posaljem na mail sta tacno hocu pa ce mi oni odgovoriti koliko to kosta. Za trenutak sam razmisljao da li da se upustim u objasnjavanje da je problem u tome sto ja nisam skroz nacisto sta hocu, ali sam odustao i otisao jer mi je cela ekipa u prodavnici izgledala, onako, lost in space.

Iskustvo broj 2 - Win Win u Balkanskoj:

Ista prica, udjem i pitam da li mogu sa nekim da porazgovaram o sastavljanju konfiguracije. Momak mi objasni da je to nemoguce, posto hocu da sastavim konfiguraciju od elemenata po izboru, a oni nisu bas sigurni sta imaju na lageru, a za mnoge proizvode koje imaju u ponudi nisu sigurni kolika je cena (ne lazem, majke mi je to rekao), ali da ce on zapisati sta ja hocu pa ce me na mail obavestiti da li imaju na lageru i koliko to kosta. Covek uzme papiric i, kao, zapise sta ja hocu i kaze mi da ce mi poslati na mail. Jos napomene kako se na isporuku ceka 7 dana jer svaka konfiguracija mora da prodje jako slozene testove u toku 48 casova truc, truc, kenj, kenj. U tom trenutku mi je bilo jasno koliko je sati. Dok sam izlazio iz radnje snimim momka kako drugom prodavcu prevrce ocima i pravi grimase, verovatno apropo mog insistiranja na zelji da kupim Gigabyte plocu sa integrisanom x1250 Ati grafikom i neko kvalitetnije kuciste i napajanje, a ne Foxconn plocu sa neintegrisanom grafikom + graficku kartu i neko kung-fu kuciste i napajanje koje oni uvaljuju sa gotovim konfiguracijama bakama i dekama kada pazare racunare za unucad na penzionerske kredite. Ponudu na mail, naravno, ni posle nedelju dana nisam dobio.


1.Gigatron je prilicno korektan i koliko znam u decembru si bili zaista enormno prebukirani. Veoma su ljubazni i veoma veoma korektni sto se tice cene i garancije. Koliko znam oni daju garanciju na svaki TFT na jedan pixel. Cak i na najjeftinije krsh TFT-ove..

2. Male prodavnice(sa jednimn dva zaposlena) su cesto sa takvim ponasanjem,jer im retko dolaze ljudi kao ti nego lokalne bake/deke i ljudi koji kazu treba mi neki "lep i dobar kompjuter" i oni im prodaju foxcon i 8400gs, u kung fu napajanju:)Ovo sigurno nije za sve tako, ali da ima takvih- ima...
Kao kad kupujes hleb, ako hoces obican beli 'leb odes kod prodavca koji ti je na 2 metra i to kupis, ali ako hoces "integralni razani hleb sa ljuspicama obogaacenim vitaminom B i C" to kupujes u nekom hipermarketu... jer tvoj mali lokalni prodavac prosto prodaje beli, crni hleb i tost. I to je sve sto mozes da izaberes.

To skoro da ne mozes da im zameris...
 
Mrzim nad***avanja sa nasim prodavcima hardvera. Znaci bukvalno svaki put kad sam sebi kupovao ili isao s nekim da kupi nesto od hardvera mrzelo ih je da objasnjavaju. Pretpostavljam da misle da se samo raspitujemo i nemamo nameru da kupimo......:wall:.Njihova greska.
Onda standardno nepostovanje musterije u vidu javljanja na telefon pa pricanje sa kolegama............
Ocigledno ih zabole za nase pare jer primaju fixnu platu....a gazda ne svraca cesto u svoju radnju pa ono.........
Ja da sam gazda davao bi platu po ucinku. Dakle kolko prodas dobijes odredjeni procenat. I da vidite kako bi se trudili i prosto bi obletali musterije i obasipali informacijama i ljubaznoscu
 
Poslednja izmena:
Ja da sam gazda davao bi platu po ucinku. Dakle kolko prodas dobijes odredjeni procenat. I da vidite kako bi se trudili i prosto bi obletali musterije i obasipali informacijama i ljubaznoscu

A ti kada budes bio gazda daj platu po ucinku pa ces videti ko ce da radi za tebe (zavisi koliki procenat das). Da vidis u prodavnicama gde prodavci imaju dobre plate kako su ljubazni, susta suprotnost od onih jadnika sto imaju plate duplo manje od prosecne plate u zemlji i sto su prijavljeni na minimalac a preko toga dobijaju na ruke.
 
Ja cu reci samo da sam se razocarao pre nekih 10-tak dana u ljubaznost radnika u Gigatronu na B.B. Bio sam sa jednim prijateljom koji je hteo da kupi laptop za posao jer mu je prethodni crkao i to je bas bilo vikend pre N.G. i covek je video neki laptop u prodavnici i hteo je da ga kupi odmah medjutim "tolika ljubaznost i angazovanost" da smo covek i ja stajali jedno 15. minuta i kad god smo pitali da li ce nas neko usluziti bio je odgovor samo momenat.
 
Ja cu reci samo da sam se razocarao pre nekih 10-tak dana u ljubaznost radnika u Gigatronu na B.B. Bio sam sa jednim prijateljom koji je hteo da kupi laptop za posao jer mu je prethodni crkao i to je bas bilo vikend pre N.G. i covek je video neki laptop u prodavnici i hteo je da ga kupi odmah medjutim "tolika ljubaznost i angazovanost" da smo covek i ja stajali jedno 15. minuta i kad god smo pitali da li ce nas neko usluziti bio je odgovor samo momenat.

O tome pricam. Bukvalno ih boli ona stvar da musteriju usluze ako ima nesto zanimljivije da se radi. Npr. pricanje sa kolegom/koleginicom o provodu sinoc, cavrljanje na telefonu sa ribom/deckom........Nadam se da ste izasli i da niste kupili od tih *****a
 
Poslednja izmena:
***, iskreno u Gigatronu toliko posla imaju da je malo i duplo radnika da imaju.

Realno kad pogledas, da imaju dovoljan broj zaposlenih ispade da niko nista ne bi kupio na drugom mestu vec samo u Gigatronu :) :) :)

U WinWin-u imaju vremena, ali slabije sa robom stoje. Tacnije nemaju toliko dobar izbor.
Bel Computers nije los izbor, takodje su u mom kraju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno