A bre, zbog vasih 10 strana svega sam na kraju morao da uzmem i da probam sam na sta ovo lici.
Slazem se da je igra fantasticna. Atmosfera je super, ideja nije losa, sidetalk koji ide na verodostojnom ruskom itd. Pravo osvezenje.
Opet, moram se prikloniti taboru koji gundja na tehnicku stranu igre. Mislim uzas. Fizika, napucavanje, dinamika akcije su [subjektivno] na nivou kantera [/subjektivno]. Koliko ce se kome svideti igranje verovatno najvise zavisi od toga na koji nacin se uzivljavate u igru, tj da li zbog dobrih stvari jednostavno filteroutujete lose ili vam lose pokvare uzivanje u dobrim.
Sto se tice pravdanja gluposti time da je to da bi stvari bile 'realnije' konacno imam razlog da upotrebim ovo :wall:. Nazalost sam imao prilike da probam neke od ovih stvari u praksi. AK koji je raspadnut i podbacuje metar ipo uvek podbacuje nece jedan metak podbaciti metar ipo a sledeci prebaciti 3 metra, a realno rasipanje nisanske tacke je ocigledno jos uvek misterija kao i '98 kad su pravili kanter. Ko misli da sa 50kg opreme na sebi moze da sprinta ~800m i da skace po ~5m u dalj je suvise gledao ramba. Ako mislite da je normalno da nekom opalite metak u nogu a da njegova reakcija bude da pocne da strejfuje i puca po vama onda niste imali metak u nozi. Sad ce se javiti ljudi i reci 'kasnije u igri imas bolje oruzje koje mu otkine nogu itd...' , bez obzira koliko je los taj vas AK47, ako ste deknuli nekog u nogu (ne daj boze u torzo ili tako negde) sa 5m, taj nece ostati na nogama, bio on stalker, radioaktivan, rambo ili stagod.
Da je igra super - super je. Da je realna - veze nema (ovo meni bar nije ni bitno u igri, cak mozda i bolje da je nerealna). Da ima rupa u tehnickoj realizaciji igre - kolko oces.
Bilo bi interesantno videti kako bi ovaj tred i ova rasprava izgledali da smo je svi platili 30$-40$ ili koliko vec stvarno kosta.
Slazem se da je igra fantasticna. Atmosfera je super, ideja nije losa, sidetalk koji ide na verodostojnom ruskom itd. Pravo osvezenje.
Opet, moram se prikloniti taboru koji gundja na tehnicku stranu igre. Mislim uzas. Fizika, napucavanje, dinamika akcije su [subjektivno] na nivou kantera [/subjektivno]. Koliko ce se kome svideti igranje verovatno najvise zavisi od toga na koji nacin se uzivljavate u igru, tj da li zbog dobrih stvari jednostavno filteroutujete lose ili vam lose pokvare uzivanje u dobrim.
Sto se tice pravdanja gluposti time da je to da bi stvari bile 'realnije' konacno imam razlog da upotrebim ovo :wall:. Nazalost sam imao prilike da probam neke od ovih stvari u praksi. AK koji je raspadnut i podbacuje metar ipo uvek podbacuje nece jedan metak podbaciti metar ipo a sledeci prebaciti 3 metra, a realno rasipanje nisanske tacke je ocigledno jos uvek misterija kao i '98 kad su pravili kanter. Ko misli da sa 50kg opreme na sebi moze da sprinta ~800m i da skace po ~5m u dalj je suvise gledao ramba. Ako mislite da je normalno da nekom opalite metak u nogu a da njegova reakcija bude da pocne da strejfuje i puca po vama onda niste imali metak u nozi. Sad ce se javiti ljudi i reci 'kasnije u igri imas bolje oruzje koje mu otkine nogu itd...' , bez obzira koliko je los taj vas AK47, ako ste deknuli nekog u nogu (ne daj boze u torzo ili tako negde) sa 5m, taj nece ostati na nogama, bio on stalker, radioaktivan, rambo ili stagod.
Da je igra super - super je. Da je realna - veze nema (ovo meni bar nije ni bitno u igri, cak mozda i bolje da je nerealna). Da ima rupa u tehnickoj realizaciji igre - kolko oces.
Bilo bi interesantno videti kako bi ovaj tred i ova rasprava izgledali da smo je svi platili 30$-40$ ili koliko vec stvarno kosta.