Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

To je namenski racun, na njega ne moze da se uplati novac.
Moras da imas tekuci recun.

Ja kad sam kupovao monitor u radnji tražio sam da ga upale zbog mrtvih piksela, meni je to najbitnije!
Juce kupujem u emmezzeti veliki TV, i prilikom preuzimanja, krenuse da otvaraju kutiju
Ja rekoh da mi je ne otvaraju jer vise nece biti fabricki upakovan a ja ga trebam odneti do kuce.

kazu moraju da otvaraju tako im je naredjeno, trudice se da ga vrati sto bolje moze.
Otvori momak, ukljuci u struju na 5 sek i kaze eto proverili smo da nema mrtvih piksela.

ja ga pitam jel ti to mene malo zezas, sta si proverio u 5 sek?
I naravno traze da potpisem da je TV pregledan prilikom preuzimanja.

Po meni to je bezobrazluk i trik prodavca!
Ne daju ti mogucnost da odbijes otvaranje.

Nista ni on, a ni ja nije mogao da utvrdi tako sto je izvadio na 5 sek i ukljucio u struju osim da vidi da nije ocigledno razbijen,
a kupcu se daje obaveza da potpise dokument da se uverio da je TV pregledan.
 
.. a da li moze povrat novca da se izvrsi preko onog racuna u posti za besplatne akcije? 🤔
I ne baš. Ako nemaš tekući račun ovih dana ti je aktivna promocija iRačun-a Raiffeisena gde dobijaš ti 2500 dinara i pozivaoc 3000 dinara (po otvaranju računa). Nema održavanja, Visa radi za online... iskreno dobra ponuda. Poslaću ti na pm moj link ako želiš, pa se preko njega registruj, budemo dobri obojica, plus ako ti zaista i treba račun, nemaš bolje opcije iskren da budem.
 
To je namenski racun, na njega ne moze da se uplati novac.
Moras da imas tekuci recun.


Juce kupujem u emmezzeti veliki TV, i prilikom preuzimanja, krenuse da otvaraju kutiju
Ja rekoh da mi je ne otvaraju jer vise nece biti fabricki upakovan a ja ga trebam odneti do kuce.

kazu moraju da otvaraju tako im je naredjeno, trudice se da ga vrati sto bolje moze.
Otvori momak, ukljuci u struju na 5 sek i kaze eto proverili smo da nema mrtvih piksela.

ja ga pitam jel ti to mene malo zezas, sta si proverio u 5 sek?
I naravno traze da potpisem da je TV pregledan prilikom preuzimanja.

Po meni to je bezobrazluk i trik prodavca!
Ne daju ti mogucnost da odbijes otvaranje.

Nista ni on, a ni ja nije mogao da utvrdi tako sto je izvadio na 5 sek i ukljucio u struju osim da vidi da nije ocigledno razbijen,
a kupcu se daje obaveza da potpise dokument da se uverio da je TV pregledan.
Zato porucis online, lepo istestiras kod kuce i ako ima mrtvih pixela, vratis.
 
Online moze samo ako ti nije hitno.
i gomila kucnih stvari jednostavno nije bas prakticno naruciti online, recimo stvari poput frizidera,
proguglaj ponudu frizidera, sve iste slike, i totalno nemas predstavu sta narucujes. Moras da ga vidis.
I obicno su takve krupnije stvari hitne.
 
TV i manje stvari stižu za jedan dan preko kurira, nije valjda tolika hića? Meni je rcimi Bai*o poslao COU i memoriju kurirom "Danas za danas" Kupio ujutro na daljinu i popodne dobio delove. Poslali direktno iz skladišta.
 
Naručio sam prošle nedelje neke stripove sa Phoenix Press a. Pre kupovine preko maila ih lepo pitam da li ih imaju stanju. Dobijem potvrtan odgovor. Ja uplatim na uplatnici. Sve to prođe. Pošaljem im mail, sa brojem uplate i pitanjem da li su poslali. Ne dobijem odgovor, a evo danas je sreda ni paket. Telefon im je nedostupan. Šta da radim ?

PHOENIX PRESS
Tel: 069.270.49.79 • e-mail: [email protected]
 
Online moze samo ako ti nije hitno.
i gomila kucnih stvari jednostavno nije bas prakticno naruciti online, recimo stvari poput frizidera,
proguglaj ponudu frizidera, sve iste slike, i totalno nemas predstavu sta narucujes. Moras da ga vidis.
I obicno su takve krupnije stvari hitne.

Skoro sam uzimao svu belu tehniku i TV, online poruceno sve, doduse iz razlicitih prodavnica. TV je stigao u roku od 2 dana, ves masina za 5, al to je zato jer ja nisam mogao ranije, Gigatron ima onu prioritetnu isporuku i dogovoris se sa njima kada da dovezu. Sto se tice frizidera, slazem se da se mora pogledati uzivo i to sam i uradio. Pogledao uzivo, zapisao model i onda porucio online po dosta povoljnijoj ceni. Stigao malo nagnjecen, zamenili ga u roku od 3 dana.

Najduze sam cekao masinu za sudove, porucena preko Shoppstera pre 10 dana, evo tek danas stigla.
 
TV i manje stvari stižu za jedan dan preko kurira, nije valjda tolika hića?
Nije hica kada se naručuje memorija za računar niti kada se kupuje kompletna bela tehnika za stan.

Hica je kada vam crkne mašina, TV, zamrzivač ili frižider a u opšte niste planirali kupovinu a stvari se tope.
 
Frizider, zamrzivac, ves masina to razumem. Al nije smak sveta biti 3 dana bez tv-a, cak je i preporucljivo :D
 
Nije TV za mene, nego za matorce, a vec su bili 4 dana bez njega.
da sam narucio online cekalo bi se jos bar 4-5 dana, a i nema potrebe da se ceka kada ima izbora da se uzme odmah uz odlicnu cenu.
 
Back to the topic molimo
 
Naručio sam prošle nedelje neke stripove sa Phoenix Press a. Pre kupovine preko maila ih lepo pitam da li ih imaju stanju. Dobijem potvrtan odgovor. Ja uplatim na uplatnici. Sve to prođe. Pošaljem im mail, sa brojem uplate i pitanjem da li su poslali. Ne dobijem odgovor, a evo danas je sreda ni paket. Telefon im je nedostupan. Šta da radim ?

PHOENIX PRESS
Tel: 069.270.49.79 • e-mail: [email protected]

Javio mi se čovek, sve je rešeno. Zeznuli su nešto oni iz pošte.
 
Upson u vezi reklamacije ssd oodma poslao kurira a ja nisam mogao da se javim plus nisam ni spakovao. Mora se imati racun ili kopija + kopija tog obrasca/zahteva. I koliko sam razumeo kuriri su o njihovom trosku.. Nista od ponedeljka cu ali svaka im cast na reakciji.

p.s poslao sam taj zahtev preko maila onako da vidim dal ce da se jave uopste pod jedan :) otkud sam znao da to sve treba biti spremno odmah.
 
Zakonski gledano su troškovi slanja tvoji, vrlo pohvalno je ako se prodavac odlučio da ih snosi
 
Da zacudio sam se jer ni na to nisam bio pripremljen (tih 500).. i reko sebi kud odma nit sam stamapo~niti znao da treba, ok fiskalni imam stampan. Nit sam spakovao (savijao kartone)

E sad sledeci put cemo videti dal ce ponovo hteti tako :geek:
 
Zakonski gledano su troškovi slanja tvoji, vrlo pohvalno je ako se prodavac odlučio da ih snosi
U tom slučaju, može li objašnjenje ovog stava iz člana 51 "Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti" Zakona o zaštiti potrošača:

"Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac."
 
Sad tek kontam da je u pitanju reklamacija, a ne odustajanje od ugovora.
 
Kolika je garancija na ugrađene baterije, odnosno na baterije koje nisu lako izmenjive, kojima korisnik zapravo nema pristup?

Prijatelj je reklamirao Bluetooth zvučnik, u ovlašćenom servisu tvrde da je baterija neispravna i da je garantni rok za baterije samo 6 meseci.

I u garantnom listu piše da je garancija na bateriju 6 meseci, da li je to po zakonu?
 
Poslednja izmena:
Ako baterija nije izmenjiva onda se saobraznost odnosi i na nju - 2 godine.
Pozdrav
 
Kome da se obratimo dalje, u ovlašćenom servisu traže 3600 za zamenu bateriju.

Napomento im je da je baterija u sklopu uređaja i da ne može imate zaseban garantni rok.

U servisu kažu "Sve potrebne informacije su navedene u nasem garantnom listu koji ste dobili uz uredjaj."
 
Inspekciji, Efektivi i svim mogucim organizacijama za zastitu potrosaca a njih stavite u cc :)
Ja tako radim, kako skacu posle kao opareni, odmah zovu, odmah moze sve
 
Upravo ovo sto kazu kolege iznad. Sto volim kad krenu ovako da "seciraju" po garantnom listu. Saobraznost je 2 godine, ali ne vazi za bateriju, ekran, flet kabal (kod mobilnih i laptopova npr) itd. Pa za šta onda važi? trebalo bi ih naučiti pameti ponekom kaznom od 100-300.000 dinara, pa sve i da na kraju ne zamene proizvod ili ne vrate novac, jer ih na to kazna od inspekcije svakako ne obavezuje.
 
Moram da pohvalim Lidl za resavanje reklamacije na uredjuju od 2200din. U ponedeljak prosli sam podneo online zahtev za reklamaciju. U utorak me zvali da slikam serijski broj uredjaja.
U petak me zove kurir poslali novi uredjaj.
Ja u cudu, nisu ni trazili stari uredjaj, nista, samo popunio online formular i slikao posle serijski broj uredjaja i to je to.
 
Za jeftinije uredjaje ide jednostavno...
Ali recimo za usisivac sam ja cekao duze od 30 dana
 
Kako bese ide ostvarivanje garanicije kada je telefon uzet preko operatera? Jel mora onaj na koga je ugovor da ide da reklamira ili moze bilo ko?
 
Kako bese ide ostvarivanje garanicije kada je telefon uzet preko operatera? Jel mora onaj na koga je ugovor da ide da reklamira ili moze bilo ko?
Da odnese direktno u ovlasceni servis moze bilo ko, cak i da podigne sa servisa, ali ako servis nalozi zamenu celog uredjaja, (novi uredjaj) mora vlasnik.
 
Mislim da ne mora vlasnik...ako je tako onda bi svi koji kupuju te telefone sa garancijom bili u problemu jer ne mogu da je ostvare
dovoljan je ugovor i racun,a ako je takav telefon kupljen i ima garanciju sigurno prodavac to daje
 
Za nov uredjaj mora vlasnik ugovora!
Sto bi bili u problemu? Zamena ide samo ako se desi neki problem u roku od 6meseci ili posle dve popravke, treca ne ide, nego ide zamena uredjaja. Svejedno, broj ima na ugovoru, zovnes i dogovoris se sve.
 
Nazad
Vrh Dno