Može, ali mora da nudi više neko što kupcu pripada po ZZPNe brkam ja ništa, ništa ne sprečava proizvođača, uvoznika, koga koga god da daje svoje garancije i u prve dve godine. Zakonski propisano pravo na reklamaciju je zakonska obaveza prodavca.
Trebalo bi i da te u roku od 8 dana obaveste o ishodu. Prihvaceno, neprihvaceno, popravice, zamenice... Tek nakon toga krece rok za popravku ako je tako dogovoreno.Jeste prošlo više od 6 meseci. Nisam siguran da li sad taj odgovor treba da bude nešto drugo ili je to ovo što sam dobio na priznanici. U prodavnici mi dadoše to i rekoše da će zvati kad se grejalica vrati iz servisa.
U prevodu, nema garancije u trajanju od 2 godine, samo saobraznost, a ona ide na teret trgovca.Može, ali mora da nudi više neko što kupcu pripada po ZZP
Član 55
Pri zaključenju ugovora o prodaji robe i oglašavanju povodom prodaje, trgovac je dužan da se uzdrži od upotrebe izraza "garancija" i izraza s tim značenjem, ako po osnovu ugovora o prodaji potrošač ne stiče više prava nego iz zakonske odgovornosti trgovca za nesaobraznost robe ugovoru, odnosno drugih prava u skladu sa ovim zakonom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari