zokce
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 19.07.2015
- Poruke
- 1,209
- Poena
- 145
Хтео бих савет како да поступим за предмет коме је истекао гарантни рок. У питању је машина за прање рубља Горење, којој се покварио лежај бубња и треба да се замени. Пошто није компликовано могу и сам да обавим замену, обратио сам се продавници делова у свом граду, која је уједно и овлашћени сервис и поседује техничку документацију помоћу које може да се идентификује део који је потребан за поправку.
То је и урађено, поручен је сет за поправку, дао сам аванс, најављено је да треба да стигне за 15-ак дана, међутим сет већ месец ипо дана никако да стигне. Све друго стиже, ово за мене никако. Имам поверења у продавце и сервисере да ме не завлаче, али нешто морам да предузмем. Писао сам и мејл на адресу коју сам пронашао на страници Горење Србија, без одговора.
Прочитао сам пост број 2, али је то поодавно писано, и нисам сигуран шта се од тога односи на техничку робу после истека гарантног рока.
Сваки савет је добродошао.
То је и урађено, поручен је сет за поправку, дао сам аванс, најављено је да треба да стигне за 15-ак дана, међутим сет већ месец ипо дана никако да стигне. Све друго стиже, ово за мене никако. Имам поверења у продавце и сервисере да ме не завлаче, али нешто морам да предузмем. Писао сам и мејл на адресу коју сам пронашао на страници Горење Србија, без одговора.
Прочитао сам пост број 2, али је то поодавно писано, и нисам сигуран шта се од тога односи на техничку робу после истека гарантног рока.
Сваки савет је добродошао.