to ces dobiti ako te za*ebu. U suprotnom, po zakonu, dobices ono sto sam pisao u prethodna dva posta. Dakle ili robu po poslednjoj ceni kad je ta crknuta grafa bila na stanju (recimo ti si platio 300e, a zadnji uvoz je bio po 170e, dobices nesto za 170e ili trazis pare nazad po principu koji je SStar naveo)
@braca:
Pa ne mozes kod mene Mozes u "P" i u "P", za njih znam da tako posluju (po zakonu). Uostalom, i vi kad uzmete robu od uvoznika dobijete garanciju. I vi tu vracenu robu "naplatite" isto tako kod uvoznika. e sad, ako ja vratim riknutu grafu od 300e, koja se vise ne proizvodi, a bila je hi-end, poslednja cena na vasem stanju joj je bila 170e, vi meni date nesto za 170e i to je to. vi vratite crknutu grafu uvozniku i vama uvoznik da novu kartu te klase iz nove serije ili sta vec ima u toj vrednosti. Zasto bi ja prihvatio da vi meni zavalite 9200GS umesto mog x1900xt, a vi za mog crknutog x1900xt pokupite od proizvodjaca ili uvoznika 4850 ?
Šteta
Btw ja sam uvoznik
@superstarr> ne radim baš u banana firmi niti sam radio, da jesam odmah bih primenio poslednji korak koji sam naveo
Refundiranje novcem je, za one koji ne znaju a vidim da ih ima, česta praksa proizvođača bilo koje opreme. U tom slučaju oni primenjuju princip "trenutne cene proizvoda". Tako se može desiti da za 128MB lifetime warranty memorije dobijete 2.2$ i šta sad, nikoga nije briga, piše lifetime (a što u toj istoj garanciji piše još masa stvari to nikoga ne interesuje).
Nema načina da bilo koji prodavac stalno pravi nivelacije za proizvode koje nema na lageru kako bi se opravdao u slučaju reklamacija mada je to sjajna ideja. Poslednji komad prodam sam sebi po ceni od jedan dinar i rešio sam se svih briga oko garancije
Poslednja izmena: