Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

to ces dobiti ako te za*ebu. U suprotnom, po zakonu, dobices ono sto sam pisao u prethodna dva posta. Dakle ili robu po poslednjoj ceni kad je ta crknuta grafa bila na stanju (recimo ti si platio 300e, a zadnji uvoz je bio po 170e, dobices nesto za 170e ili trazis pare nazad po principu koji je SStar naveo)

@braca:

Pa ne mozes kod mene :p Mozes u "P" i u "P", za njih znam da tako posluju (po zakonu). Uostalom, i vi kad uzmete robu od uvoznika dobijete garanciju. I vi tu vracenu robu "naplatite" isto tako kod uvoznika. e sad, ako ja vratim riknutu grafu od 300e, koja se vise ne proizvodi, a bila je hi-end, poslednja cena na vasem stanju joj je bila 170e, vi meni date nesto za 170e i to je to. vi vratite crknutu grafu uvozniku i vama uvoznik da novu kartu te klase iz nove serije ili sta vec ima u toj vrednosti. Zasto bi ja prihvatio da vi meni zavalite 9200GS umesto mog x1900xt, a vi za mog crknutog x1900xt pokupite od proizvodjaca ili uvoznika 4850 ? ;)

Šteta :)
Btw ja sam uvoznik :)

@superstarr> ne radim baš u banana firmi niti sam radio, da jesam odmah bih primenio poslednji korak koji sam naveo :)

Refundiranje novcem je, za one koji ne znaju a vidim da ih ima, česta praksa proizvođača bilo koje opreme. U tom slučaju oni primenjuju princip "trenutne cene proizvoda". Tako se može desiti da za 128MB lifetime warranty memorije dobijete 2.2$ i šta sad, nikoga nije briga, piše lifetime (a što u toj istoj garanciji piše još masa stvari to nikoga ne interesuje).
Nema načina da bilo koji prodavac stalno pravi nivelacije za proizvode koje nema na lageru kako bi se opravdao u slučaju reklamacija mada je to sjajna ideja. Poslednji komad prodam sam sebi po ceni od jedan dinar i rešio sam se svih briga oko garancije ;)
 
Poslednja izmena:
meni uopšte nije jasno zašto se zove zakon o zaštiti potrošača kad je to ustvari zakon o zaštiti prodavaca:p bez obzira u kakvoj su poziciji da vam pomognu ili zamene proizvod maltretiraće vas punih 45 dana dok nekako od uvoznika ne refundiraju proizvod ili čak i okrenu koji krug sa tim vašim proizvodom ako imaju vremena. tek onda će "udovoljiti" oštećenom potrošaču. sve će uraditi samo da oni nebi nijednog momenta ostali uskraćeni za neku komponentu ili proizvod. mislim da bi mogli malo i mimo tog zakona da udovolje kupcu a ne da maksimalno iskorištavaju rokove.bilo bi lepo da neki dan tog tereta preuzmu i na sebe jer ipak žive od tih potrošača;)
 
Momak je prosle godine u Avgustu platio Gainward 8800 Ultra 768DDR3 ~ 54000 din, doneo nam u servis, mi je poslali uvozniku i oni mu kao zamenu dali 9800+ 512DDR3, lik ladno prihvatio. Strasno...
 
Pa zar ne misliš da ga boli uvo čim ima da da 54k za grafu šta će dobiti sad...
 
@SuperStarr

Kapiram sta hoces da kazes ali nisam bas siguran da je to moguce.Ako govorimo npr. o grafickoj kartici koja je pre 3 godine kostala 300 evra posle tri godine ti neces dobiti 300 evra nazad ili kao zamenu graficku karticu koja je u istom high end segmentu kao ona koju si kupio pre tri godine.Kao zamenu mozes da dobijes low end graficku koja je po performansama ista ili jaca od tvoje graficke koja je u jednom trenutku bila high end i kostala boga oca ili njen ekvivalent u ceni ili poslednju dostupnu cenu koja je bila u prodaji a koja bi trebala da bude prilicno slicna ceni sadasnje low end graficke..
Poz

Taman posla da je tako, pokusavam da se suzdrzim od komentarisanja u svim thredovima gde ima prepirki, ali ovde moram.

Prvo, adekvatna zamena je iskljucivo stvar odluke na kupcu,
ukoliko reklamirane robe nema na stanju to znaci da i nema zadnjeg lagera, kupac ne moze niti mora verovati uvozniku koja je njegova zadnja maloprodajna cena, u sustini ako proizvod nije aktivan iskljucivo se gleda cena sa fiskalnog racuna,
ako roba i dalje postoji, onda kupac moze birati izmedju nove iste kartice ili para za tu istu karticu po ceni na taj dan.

Ukoliko je nema sve to otpada.

Medjutim ja sam za to da kupac bude malo human, cisto iz njegove kurtoazije ka uvozniku i to samo ako je servis ili uvoznik u ovom slucaju bio posten, brz, usluzan i slicno,
i da se kupac recimo odrekne svojevoljno jednog dela novca recimo 15-20% jer je marza otprilike tolika.
I to pod uslovom da je proslo vise od 1 godinu i 4 meseca.
U susprotnom nema razgovora.

Strane kompanije praktikuju zamenu sa barem duplo boljim proizvodom a ne istim ako je proizvod star.

Drugo, kupac moze osporiti recimo low-end karticu iz vise osnova.

Navescu par primera kako:

1. Dimenzije kartice nisu originalne dimenzijama reklamirane, raspored izlaza i izbor video izlaza.
Buka ventilatora, disipacija toplote i slicno.
Trenutna klasa uredjaja, dokaz iz nekog casopisa da je reklamirana kartica bila profesionalni segment a da je trenutna low end segment.
(Velicina kartice je bitan faktor u ovoj prici)

Svi ovi faktori se mogu iskoristiti recimo u slucaju kartice, pogotovo ako ste se marketinski informisali o kupljenom proizvodu sa nekim specificnim karakteristikama, niko nema pravo da slobodnom voljom tumaci neku specifikaciju.

I na kraju uvek im ostaje da nabave istovetnu novu karticu ili vracanje kompletne sume sa fiskalnog racuna.
 
Šteta :)
Btw ja sam uvoznik :)

@superstarr> ne radim baš u banana firmi niti sam radio, da jesam odmah bih primenio poslednji korak koji sam naveo :)

Refundiranje novcem je, za one koji ne znaju a vidim da ih ima, česta praksa proizvođača bilo koje opreme. U tom slučaju oni primenjuju princip "trenutne cene proizvoda". Tako se može desiti da za 128MB lifetime warranty memorije dobijete 2.2$ i šta sad, nikoga nije briga, piše lifetime (a što u toj istoj garanciji piše još masa stvari to nikoga ne interesuje).
Nema načina da bilo koji prodavac stalno pravi nivelacije za proizvode koje nema na lageru kako bi se opravdao u slučaju reklamacija mada je to sjajna ideja. Poslednji komad prodam sam sebi po ceni od jedan dinar i rešio sam se svih briga oko garancije ;)


Braco nemoj DESK-U da pravis tako losu reklamu ako i dalje radis tamo, nije desk bas tako los kao sto ga ti prikazujes.
Opasno se trudis da stvoris sebi laksu sliku kako da prevaris coveka od koga zivis, to je ne pojmljivo.

Naravno da ta nivelacije ne pomaze prodavcu, ako robu nemas na stanju, jer kupac ima pravo izbora karticu istu ili pare.
Ti mu kazes ta i ta nivelacija, on kaze dobro posto imas karticu, na stanju uzimam novu i jos 10 pride kupujem po toj ceni, i jos te snimi recimo.
U suprotnom pada ti zatvaranje radnje i minimalna kazna od 500.000 din, pa boga mi cak i krivicna, i sud casti.
Garant bi ostali bez dozvole rada, a osoba koja bi to uradila bi dobila zabranu obavljanja iste delatnosti.

Nisu te stvari za igru.

Zato pouka ljudima, trenutno je IMTEL jedina radnja koja koristi i primenjuje Evropske uslove kupovine.

Suludo je kupovati na drugom mestu osim u Imtelu, ali stvarno mislim da je otkacen svako ko zrtvuje kompletan svoj novac zarad recimo 4 eura razlike prilikom neke kupovine.
Mislim da ljudi ne razmiljaju pravilno kada donose odluku o kupovini.
Jedino opravdanje moze biti mali Imtelov lager ili pomanjkanje nekog proizvoda iz ponude.
 
Braco nemoj DESK-U da pravis tako losu reklamu ako i dalje radis tamo, nije desk bas tako los kao sto ga ti prikazujes.
Opasno se trudis da stvoris sebi laksu sliku kako da prevaris coveka od koga zivis, to je ne pojmljivo.

Naravno da ta nivelacije ne pomaze prodavcu, ako robu nemas na stanju, jer kupac ima pravo izbora karticu istu ili pare.
Ti mu kazes ta i ta nivelacija, on kaze dobro posto imas karticu, na stanju uzimam novu i jos 10 pride kupujem po toj ceni, i jos te snimi recimo.
U suprotnom pada ti zatvaranje radnje i minimalna kazna od 500.000 din, pa boga mi cak i krivicna, i sud casti.
Garant bi ostali bez dozvole rada, a osoba koja bi to uradila bi dobila zabranu obavljanja iste delatnosti.

Nisu te stvari za igru.

Zato pouka ljudima, trenutno je IMTEL jedina radnja koja koristi i primenjuje Evropske uslove kupovine.

Suludo je kupovati na drugom mestu osim u Imtelu, ali stvarno mislim da je otkacen svako ko zrtvuje kompletan svoj novac zarad recimo 4 eura razlike prilikom neke kupovine.
Mislim da ljudi ne razmiljaju pravilno kada donose odluku o kupovini.
Jedino opravdanje moze biti mali Imtelov lager ili pomanjkanje nekog proizvoda iz ponude.

Uh, ček ček postaje ozbiljno.
Prvo, ja sve vreme pričam o bona fide nastupu koji kupac može i treba da ima dok se ne dokaže da neko pokušava da ga ošteti. To se vidi u prethodnim postovima na ovu temu.
Drugo, koliko ja znam a i dokle sam bio donekle zadužen, niko nije bio oštećen u desku prilikom reklamiranja uređaja bilo kakve vrste, to je takođe moguće proveriti na ovom forumu (vidi pod "bučna cm napajanja" npr.).
Treće, radim u distributerskoj firmi koja menja uređaje po kategoriji u kojoj su bili, znači high end za high end, što takođe može da se proveri (koga interesuje može na PM)

Komentar da ću poslednji komad prodati sam sebi za jedan dinar i osloboditi se garancije je bio šala ako nije bilo dovoljno jasno.

Uključio sam se u ovu prepisku samo iz prostih razloga:
- ima puno preplašenih kupaca koji dobijaju savete da "odmah treba zvati inspekciju", "svi hoće da te oderu" (vidi postove u ovom threadu ali i u mnogo drugih na ovom forumu)
- nekada ne postoji način da se nešto zameni lako i jednosmerno, tu treba imati razumevanja za stranu prodavca. Uzmi na primer ddrI memoriju, koštala je sačuvaj Bože, sad neko može da očekuje 1GB ddr3 memorije i 100€ kusur. I šta sad, da li ti ddr3 rešava problem u bukvalnom smislu (po garanciji)? NE! Jer, ako ćemo iskreno, ta memorija nije kompatibilna sa računarom koji je kupljen pre dve godine. Slažem se da kupac teba da bude zadovoljan zamenom i realno obeštećen ali ne treba biti bezobrazan. Zamena 1GBDDR3 (ili ako koristi ddr2 nešto slično npr 2GB) za 128MB DDR400 je više nego realna i ne treba tražiti 'leba preko pogače i insistirati da ti prodavac vrati 200€ jer je memorija toliko koštala tada (a sada joj je kapacitet besmisleno mali). Uzgred, šta ćemo sa amortizacijom? Roba je ipak korišćena npr. 2 godine.
Zamena treba da bude urađena na obostranu korist (tj. relativno normalnu štetu za prodavca, kao što si rekao u prethodnom postu).
Koliko ja znam (a znam :)) nigde u evropi nećeš dobiti pun iznos sa fiskalnog računa ako je on nerazumno veliki (crt monitor sa tri godine garancije i memorija sa lifetime nalepnicom su dovoljni da kupiš ceo nov računar na primer). U praksi za crt monitor bi dobio tft slične ila malo veće dijagonale i to je to. Upravo o tome sva moja pisanija, teba biti realan. Koliko te poznajem to bi tebalo da je i tvoj stav.

Rešenje je upravo u onome što si rekao. Ja se, doduše, ne bih vezivao za jednu firmu ali kupovinom u firmama koje su zaslužile preporuku dobijaš i realnu garanciju. Isti ljudi na ovom forumu savetuju da se kupuje u garažama (jer je jeftinije i ostali su derači) a onda pokreću beskrajne threadove kako su svi prodavci isti - NISU. Ali ni kupci nisu isti...
 
bio sam danas u firmi u kojoj sam kupio tu graficku. obecano mi je da ce do kraja nedelje da nabave novu karticu a da ce sa tim dobavljacem prekinuti poslovne odnose (mislim da je dobavljac "ALT" ili tako nekako u pitanju ako sam dobro razumeo). ja sam strpljiv covek pa izdrzacu i tu nedelju pre nekih konkretnih koraka.
evo da obavestim clanove foruma, koji su svojim sugestijama pomogli da jasnije vidim.
danas mi je u prodavnici ponudjena alternativa za SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon 1950GT DDR3 u vidu SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon HD 3850 GDDR3 512MB/256bit uz obaveznu doplatu od 1500 dinara. moja 1950 je prosle godine kostala 13500 dinara a ova 3850 kosta 14100. sta mislite o tome?
pozdrav
 
evo da obavestim clanove foruma, koji su svojim sugestijama pomogli da jasnije vidim.
danas mi je u prodavnici ponudjena alternativa za SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon 1950GT DDR3 u vidu SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon HD 3850 GDDR3 512MB/256bit uz obaveznu doplatu od 1500 dinara. moja 1950 je prosle godine kostala 13500 dinara a ova 3850 kosta 14100. sta mislite o tome?
pozdrav

3850 za 14100din, ovi očigledno pokušavaju da te namagarče pokušavajući da ti uvale slabu kartu po nerealnoj ceni. Za te pare bi trebalo da imaš 4850, tako da pogledaj šta imaju na lageru za 14000hiljada i to tražida ti daju.
3850 ne uzimaj NIPOŠTO!

Em pokušavaju da ti uvale kartu koja ne vredi ni pola od te cene koju su ti ponudili, em ti traže doplatu od 1500din!
 
Poslednja izmena:
3850 za 14100din, ovi očigledno pokušavaju da te namagarče pokušavajući da ti uvale slabu kartu po nerealnoj ceni. Za te pare bi trebalo da imaš 4850, tako da pogledaj šta imaju na lageru za 14000hiljada i to tražida ti daju.
3850 ne uzimaj NIPOŠTO!

Em pokušavaju da ti uvale kartu koja ne vredi ni pola od te cene koju su ti ponudili, em ti traže doplatu od 1500din!

Oni mu nude bolju kartu, malo bolje pogledaj i videces da je to AGP i da za AGP trenutno nemas bolje, e sad da li da doplacujes ili ne...ti odluci.
 
evo da obavestim clanove foruma, koji su svojim sugestijama pomogli da jasnije vidim.
danas mi je u prodavnici ponudjena alternativa za SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon 1950GT DDR3 u vidu SAPPHIRE AGP 8x ATI Radeon HD 3850 GDDR3 512MB/256bit uz obaveznu doplatu od 1500 dinara. moja 1950 je prosle godine kostala 13500 dinara a ova 3850 kosta 14100. sta mislite o tome?
pozdrav

@dragon.serbia lepo je covek boldovao AGP ;)

E, pretece me Hector Ruiz.
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se na dezinformacijama - hvala hektoru i kizi na ispravci. Nisam obratio pažnjuna taj "detalj" - mislio sam da se takve karte odavno ne proizvode!
 
Poslednja izmena:
e sad da li da doplacujes ili ne...ti odluci.

pa...verovatno cu doplatiti jel nemaju drugo da mi ponude sto bi bilo u rangu (ili iznad) moje 1950ke. na kraju, zbog 1500dinara necu propasti a s' druge strane dobijam vise nego sto ce moj stari intel pentium 2.6GHz moci i da isprati.
u ponedeljak ili utorak treba da stigne.
hvala vam svima
 
Slažem se da kupac teba da bude zadovoljan zamenom i realno obeštećen ali ne treba biti bezobrazan. Zamena 1GBDDR3 (ili ako koristi ddr2 nešto slično npr 2GB) za 128MB DDR400 je više nego realna i ne treba tražiti 'leba preko pogače i insistirati da ti prodavac vrati 200€ jer je memorija toliko koštala tada (a sada joj je kapacitet besmisleno mali). Uzgred, šta ćemo sa amortizacijom? Roba je ipak korišćena npr. 2 godine.

Cekaj, jel se ti brines za platu tog kupca kad racunas marzu ? Jel se brines da li njega mozda pogadja inflacija ili ne ? Da li razmisljas da li on ima celih gaca i pare za sve racune da plati ? Ne ? Pa ne razmisljamo ni mi sta cete vi prodavci sa amortizacijom. "Takav ti poso' " sto bi se reklo. :) Zvuci bezobrazno (sto mi nije namera naravno) ali tako je. Ti si duzan sto si duzan, a dali tebe to boli/kosta - to je tvoj problem. :( Bavi se necim drugim ako ti to ne odgovara, daj kracu garanciju, digni marzu, sta znam. Sto bi to kupca interesovalo ?
Ja licno ne bih bio bezobrazan da ti drazim ddr3 umesto 128mb ddr1, ali bih imao to na umu i gledao bih kako da JA bolje da prodjem, a ne ti. To je valjda i normalno ?! ako ti nemas nekom da resis ddr1, onda krastavac. ako je bezobrazan ima puno zakonsko pravo da to i bude svidjalo se to tebi ili ne.

Sta bi tek rekao da moras da postujes one "15 days money back guarantee" zakone sto ameri imaju ? uzmem ti robu, posluzim se, vratim je za 14dana i kazem daj mi pare nazad, ne odgovara mi.

I tako vam je banja ovde sto se komponenti tice, nema vas previse uvoznika, mozete da se dogovorite, a ozbiljnu inostranu konkurenciju nemate. Uzivajte dok traje.

:wave:
 
Meni nije jasno, vi sad pricate o toj reklamaciji, kao da vama neko reklamira ddr1, vi mu vratite pare i onda ste kao vi na gubitku? Zar ne bi trebalo na primer kupite lcd za 150.000 din , on se pokvari i vi posle vratite to samsungu i niko tu nista nije izgubio? Znaci ako je sve legalno, reklamacija proizvoda ne bi trebalo da pogadja radnju uopste, ili ja gresim?
 
Meni nije jasno, vi sad pricate o toj reklamaciji, kao da vama neko reklamira ddr1, vi mu vratite pare i onda ste kao vi na gubitku? Zar ne bi trebalo na primer kupite lcd za 150.000 din , on se pokvari i vi posle vratite to samsungu i niko tu nista nije izgubio? Znaci ako je sve legalno, reklamacija proizvoda ne bi trebalo da pogadja radnju uopste, ili ja gresim?

moj slučaj! kupio nov tv i sad čekam 45 dana da servis kao nešto uradi:S:
bez obzira na naš zakon mislim da bi za takve stvari trebala da snosi odgovornost isključivio fabrika. prodavcima je izgleda problem što bi u takvim slučajevima morali aparat dati sa svog lagera pa dok oni od samsunga recimo dobiju drugi... ovako lakše im nek kupac:bottle:
 
@GX-X
Jesi u pravu što se tiče poštovanja zakona i toga što prodajom pristajem na sopstvene uslove garancije. To je sasvim logično.
Kako bi ti postupio u pomenutoj situaciji koju sam naveo (sa zamenom memorije)?
U garancijama piše "isti ili sličan uređaj boljih performansi". Čak i da dam nekome DDR3 može da mi kaže da mu ne odgovara jer je nekompatibilno sa njegovom pločom i da u zamenu traži 16TB DDR2 (još više nervira što je i ta memorija nekompatibilna sa onom koju je kupio u prvom slučaju al nema veze) :D.
Naravno da će kupac dobiti ono što je platio (iznos koji je dao ostaje u apsolutnom smislu uvek isti i to mora da se poštuje) ali i dalje mislim da treba imati meru. Ja, verovatno zbog toga što znam i drugu stranu, kad menjam komponente tražim ono što mi završava posao a ne upgrade računara. To je moj lični stav. Pitanje je naravno kako bih postupao da su automobili postavljeni slično, onda bih možda došao u iskušenje da tražim Golf VI umesto Golfa II :D
 
Golf 2 odgovara sada Polo-u, VW je ljudima koji su uplatili golf 2 u Sarajevu pred rat a nisu dobili vozila isporucio Polo pre koju godinu. (Izvrsena je revalorizacija uplacene cene itd)
 
@Braca:

Otkud znam kako bi ja :) Imam ja svojih "nepravdi" protiv kojih se borim u svom poslu. Svuda ima nesto...Rekao sam da ja licno ne bih trazio leba preko pogace, tj taj ddr3, verovatno bih trazio neku fioku za hdd ili neki usb flash, prazne diskove, sta znam...Al kazem, to sam ja, neko ce ti traziti ddr3...krastavac. :|
 
U Altiju sam kupio jedan Venice 3200+ koji je placen oko 70€ po danasnjem kursu, jasno mi je zakonski sta mogu da trazim a nude mi Venice 3000+ koji imaju na stanju (tako su bar rekli telefonom). Sta da radim, da budem korektan? Inace taj 3200+ mi stoji na polici posto sam izgubio garanciju i racun pa sam je pre neki dan nasao.
 
Poslednja izmena:
:) Pa nemoj da uzmes nesto slabije od onoga sto ti je crklo :) Nek se pomuce malo i iskopaju 3200+ :)
 
To bi svakako odgovaralo, ali sta da trazim u zamenu ako ne nadju?
 
Ako ti već nije poteban (stajao na polici) izmi 3000+ uz doplatu (usb flash ili prazne diskove što reče gx-x ). Ploča u kojoj je bio taj Venice i ne može mnogo toga da "podnese"
Ako si u međuvremenu menjao ploču onda već možeš da razmisliš o nečemu drugom.
 
da uzmem 40€ razlike u robi?
 
sto da ne, uzmes neku fijoku ili recimo 200-300 DVD-a praznih :D I tako si reko da ne koristis taj cpu tako da...Budi kreativan :p
 
Evo da se i ja pridruzim diskusiji. Moj slucaj se desio daleke 2002 godine kada sam pazario AIWA Home Theatre koji nije radio, odnosno nije reprodukovao DVD format na zadovoljavajucem nivou (kada treba da prikaze crnu boju pojavljivale su se neke zelenkaste kockice, uzas). Naravno, nisu hteli ni da cuju za otklanjanje kvara. Srecom, posle par meseci pocne i slika da se "smrzava" pa sam ga odneo u servis. Cekao sam 43 radna dana (odlepio sam) da bi me nazvali i rekli da je uredjaj popravljen. Uz silno gundjanje sam preuzeo uredjaj koji je potom radio tri nedelje i ponovo riknuo. Odmah sam zvao inspekciju i resio problem. Oni meni hteli opet da zamene laser a garancija se bogami priblizavala kraju (jos mi lik u servisu, kaze otvoreno da sa tom serijom imaju bas zestokih problema). Ja pitam ko ce da plati sledecu zamenu lasera kada istekne garancija, odnosno da li mi produzavaju garantni rok s'obzirom da uredjaj efektivno nije bio kod mene pa meseci- oni kazu JA!? Ej!? Trazio sam da ovaj stari ne popravljaju jer u suprotnom zovem trzisnu inspekciju, sto sam i uradio i posle malo ganjanja sam dobio potvrdu i preuzeo noviji model u CENOVNOM rangu predhodnog (proslo je skoro 10 meseci od prve kupovine).

Tako da se slazem sa SStar-om povodom ove teme. Ako si platio X para, hocu nazad svojih X para (nemoj da te teram jos i serijske brojeve da gledas pa da ti trazim ISTE novcanice nazad :D )
 
Poceo sam da citam od pocetka threada i izvinjavam ako je vec odgovoreno na moje pitanje. Predao sam napajanje na servis u firmi u kojoj sam ga kupio ali ga oni salju kod uvoznika u NS. Da li je osam dana za koje treba da utvrde da je neispravno, i da mi se obrate da se dogovorimo oko reklamacije, osam dana od trenutka kada sam ja predao napajanje u prodavnici ili 8 dana od trenutka kad ga primi servis u NS?
Dobio sam na koriscenje nekog slabasnog chiefteca koji vristi pod opterecenjem, i sve je to ok mogli su da me ostave bez icega, ali neophodni su mi 3.6GHz od danas. Kako stoje stvari moram da kupim drugo napajanje, i onda me, normalno, interesuje da li mogu posle da im trazim pare? Veliko je to cimanje a i gubitak da ja posle preprodajem novo napajanje koje bih eventualno dobio po reklamaciji.
 
Nazad
Vrh Dno