Does DOOM support asynchronous compute when running on the Vulkan API?
Asynchronous compute is a feature that provides additional performance gains on top of the baseline id Tech 6 Vulkan feature set.
Currently asynchronous compute is only supported on AMD GPUs and requires DOOM Vulkan supported drivers to run. We are working with NVIDIA to enable asynchronous compute in Vulkan on NVIDIA GPUs. We hope to have an update soon.
Pogledajte prilog 204535 Vulkan je mnogo dobar samo neka nastave ovako, da se trgnu zeleni...
Daj boze da oni to ikad srede kroz drivere, sjecam se da su jos govorili dok nije pascal izasao da ce izbaciti driver za maxwel pa nikad ne izbacise, proslo je dosta vremena izasao je i Pascal pa nista od drivera...ruku na srce pozitivno bi se iznenadio kad bi oni to sredili driverom.
mozda cekaju ovakve momente, kad amd bas napada zestoko...
Mora da 'padne' neka sabotaza tih AS :smash: :crash:, vreme je, nema druge, kakvi crni drajveri....:d
i to je vrlo moguce, ajmo platiti svima da ne prave vulkan igre i nvidia dominira, takvi su oni to se njima vidi u ocima
Koliko je samo jak Fury-x ima @reviwesrb-u da zamagle oci
Od samog starta se vidilo da kartica ima problem sa iskoristenosti, prejak je to chip na papiru kome se tek snaga vidi kroz low level api.
Kad bi svaka DX 12 i Vulkan igra imala ovakvu iskoristenost ne bi nam trebale 1000€ kartice.
Mada pitanje je da li iz svake igre moze ovoliko da se izvuce, verovatno ne.
Kad sam video ove rezultate, odmah sam bacio pogled na cene Fury X karti i ono je i dalje 600+ evra, tako da nije to nesto mnogo jeftinije od GTX 1080, definitivno se ne isplati
Svako ko moze i zeli, relativno lako ce podrzati oba API-ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari