Šta je novo?

[VIP] Otkljucavanje telefona

VIP ne otključava telefone uzete putem ugovorne obaveze, čak i nakon isteka iste.
Ja sam bio u obe njihove poslovnice u Nišu i u obe mi je isto rečeno. Nakon toga sam poslao mail VIPu i nakon 2-3 nedelje mi poslali nešto što liči na odgovor u kome potvrđuju da ne otključavaju.
Nakon 25 meseci postpaid usluge , za koju sam svakog meseca redovno izmirivao obaveze, morao sam da platim u servisu da mi otključaju telefon i odmah prešao kod drugog provajdera.
A nisu propustili da mi naplate i poslednji mesec u punom iznosu iako sam do prelaska u drugu mrežu bio 19 dana od početka obračunskog perioda , sa nešto sitno potrošenih minuta.
 
Proverite da li su telefoni uopste zakljucani.
Pitao za oba telefona (ZTE Blade i Wildfire S) i rekose mi da jesu.
Probao sa MTS karticom i radi sve normalno
poz :)
 
I ja sam im upravo poslao mail sa pitanjem o otključavanju posle isteka ugovora neke bezveze Nokie, pretpostavljam da će stići nepovoljan odgovor, ali treba to pitanje malo pogurati kod VIP-a jer mislim da nemaju nikakvih razloga da i posle isteka ugovora zatežu sa ovim.

Kod Telenora beše ovo nije problem da se odradi? Pošto mi uskoro ističe još jedna ugovorna obaveza, spomenuću im i mogućnost promene provajdera. Kad bi ih masa ljudi zatrpala sa pitanjem o ovome verovatno bi razmislili šta gube i šta dobijaju tako tvrdim stavom.
 
Kod Telenora mozes da otkljucas telefon, kad ti istekne ugovor.

A ovi iz VIP-a su stvarno bezobrazni. Po meni bi trebali svi operateri da to omoguce posle isteka ugovora, a ne ovako. Nadam se da ce se i to pitanje uskoro resiti i kod VIP i kod MTS.
 
Cim je Telenor dozvolio nema sanse da to ne regulisu i ostala dva operatera.
Mada je realnija situacija da MTS recimo izjavi "od sad pa na dalje" :)
 
Stigao odgovor samo sto odgovara nigde nema.

Poštovani,

Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mreže i poverenju koje ste nam ukazali.

Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas informisali da su svi mobilni telefoni koji su u našoj ponudi namenjeni za korišćenje sa Vip karticama i Vip kao mobilni operater garantuje isključivo za korišćenje Vip kartica u njima. Takođe, Vip mobile ne garantuje za korišćenje kartica nekog drugog operatera u bilo kom aparatu iz naše ponude.

Vip mobile d.o.o. kao kompanija koja želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji to žele da postanu, izuzetno ceni mogućnost direktne komunikacije sa svojim korisnicima.

Kako bismo mogli da Vam pružimo najviše, veoma nam je bitno Vaše mišljenje, stoga želimo da Vas ohrabrimo da kada imate komentar, primedbu ili sugestiju slobodno iskoristite mogućnost da nas o tome obavestite.

Ukoliko su Vam potrebne bilo koje dodatne informacije o našim uslugama, stojimo Vam uvek na raspolaganju putem elektronske pošte na adresi [email protected], pozivom našeg Korisničkog servisa na 060/1234 ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.

Srdačan pozdrav,

Korisnički servis

Vip član Telekom Austria Grupe
+381 60 1234
e-mail:[email protected]

Vip Mobile d.o.o. | Omladinskih brigada 21 | 11070 Novi Beograd | Srbija

Sve dodatne informacije možete dobiti pozivanjem broja našeg korisničkog servisa 060/1234 ili u bilo kom Vip centru, kao i na web stranici
http://www.vipmobile.rs
Informacije o lokacijama i radnom vremenu Vip centara, kao i informacije o lokacijama svih Vip partnera i Vip prodajnih mesta dostupne su na sledećoj web stranici http://www.vipmobile.rs/cm/offer/pos/centri/index.php

:wall:
 
cekajte, meni se svidja. Koliki android moras da budes da bi poverovao u ovo sto je ovde napisano :) priceless...
 
Ovo je najjace:
Vip mobile d.o.o. kao kompanija koja želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji to žele da postanu, izuzetno ceni mogućnost direktne komunikacije sa svojim korisnicima.
hahahahahah
 
Napisao sam im poduzi odgovor gde sam im svasta napisao. Da vidim kako ce sada odgovoriti...
A posle ovakvog odgovora korak sam blize TELENOR-u
 
A posle ovakvog odgovora korak sam blize TELENOR-u

Nemoj uopste da se razmisljas, Telenor je daleko ozbiljnija firma... Koliko sam neprijatnosti od VIP-a doziveo u zadnjih dve nedelje, pa slobodno mogu reci da ni u nasim javnim preduzecima ovako nesto nisam doziveo :)
 
Napisao sam im poduzi odgovor gde sam im svasta napisao. Da vidim kako ce sada odgovoriti...
A posle ovakvog odgovora korak sam blize TELENOR-u

I ja čekam neko njihovo trućanje i oštrim se da im odgovorim. Generički mail sam dobio, sad još da stigne odgovor, zašto li mislim da će biti identičan onom koji su i tebi poslali?
 
Jos malo *****luka od strane VIPa.

Danas bio u gradu i zadesim se kod poslovnice VIPa i 'ajde da udjem da pitam sta je za otkljucavanje telefona da ne bi cekao opet neko baljezganje preko maila i sta se desava?

1. Ugovor mi jedan istice u decembru tacnije 22.12.2011 i 'ajde reko da pitam sta i kako.U poslovnici na Slaviji i call centar kada sam zvao rekose mi da pocetkom oktobra mogu da podnesem za raskid ugovora.
Od devojke u poslovnici na drugom kraju grada dobijam odgovor:
"Ne znam sta su vam rekli u call centru ali ne mozete pre 22.12 da podnesete za raskid ugovora. Ako hocete pre toga datuma da raskinete ugovor morate da platite penale u iznosu od 17 000 RSD":zgran::zgran::zgran:

J*b*n* telefon toliko ne vredi (samsung s5230 star 1 ili kako vec)
Znaci 24*990rsd odnosno 1168din sa pdv-om=28032 RSD i jos da im platim 17 000 RSD za preostala tri meseca obaveze?:zgran::zgran:


2. Objasnim devojci da sam ih kontaktirao preko maila u vezi otkljucavanja telefona, da sam dobio takav i takav odgovor da sam im odgovorio na taj mail i da opet ne bih cekao da skratim proceduru bla bla bla.

I od devojke dobijem odgovor:
"Znate gospodine posto ste vec preko maila kontakirali VIP ja ne smem nista da vam kazem jer ne znam sta ce vam kolege odgovoriti" :zgran:

Jedino sto sam pametno saznao je da odmah 23.12.2011 mogu broj da prenesem u drugu mrezu i to cu posle ovoga definitivno i da uradim
 
23.12.2011 e taj broj je izgleda neki baksuzan u VIP-u. Jer ti znas kad ti istice ugovor, meni su oni samoinicijativno produzili moj za 3 meseca. Potpisao sam ugovor 23.09.2009 na 24meseca, a kod njih u sistemu mi stoji da mi ugovor istice 23.12.2011 i ako sam isao sa papirom, gde sve stoji crno-na-belo i gde je momak koji radi tamo kontaktirao centralu, oni nisu hteli ovo da mi uvaze, a sve mi stoji na papiru. I podneo sam zalbu uz koju sam prilozio kopiju ugovora, na koju cekam odgovor 10 dana... Jel vam sad jasno kad govorim svuda da je VIP gori nego MTS, ali gori u svakom mogucem j***** pogledu, ali sutra idem u kancelariju ovih udruzenja za zasttu potrosaca - nemam vise zivaca da trpim njihov bezobrazluk i nerad
 
Ja sam danas podneo zahtev da predjem iz VIP-a u Telenor i posle par sati su me zvali da pitaju zasto prelazim..nudili su mi da uzmem telefon i 25%popusta ne pretplatu u narednih godinu dana...ali nisam hteo da prihvatim :) cekam da mi se aktivira Telenor kartica i da podignem moj Xperia RAY :) a vim ko j....e
 
23.12.2011 e taj broj je izgleda neki baksuzan u VIP-u. Jer ti znas kad ti istice ugovor, meni su oni samoinicijativno produzili moj za 3 meseca. Potpisao sam ugovor 23.09.2009 na 24meseca, a kod njih u sistemu mi stoji da mi ugovor istice 23.12.2011 i ako sam isao sa papirom, gde sve stoji crno-na-belo i gde je momak koji radi tamo kontaktirao centralu, oni nisu hteli ovo da mi uvaze, a sve mi stoji na papiru. I podneo sam zalbu uz koju sam prilozio kopiju ugovora, na koju cekam odgovor 10 dana... Jel vam sad jasno kad govorim svuda da je VIP gori nego MTS, ali gori u svakom mogucem j***** pogledu, ali sutra idem u kancelariju ovih udruzenja za zasttu potrosaca - nemam vise zivaca da trpim njihov bezobrazluk i nerad

Devojka u poslovnici mi potvrdi da vazi do 22.12.2011 tako mi stoji i u ugovoru a ja sutradan 23.12.2011 cim istekne ugovor odoh ili u mts (zbog lg 2x p990) ili u telenor zbog Xperia Ray-a
 
Ja sam danas podneo zahtev da predjem iz VIP-a u Telenor i posle par sati su me zvali da pitaju zasto prelazim..nudili su mi da uzmem telefon i 25%popusta ne pretplatu u narednih godinu dana...ali nisam hteo da prihvatim :) cekam da mi se aktivira Telenor kartica i da podignem moj Xperia RAY :) a vim ko j....e

Koji su ti telefon nudili?
 
Nijedan telefon konkretno..nego da mogu da uzmem tel i imam poust u isto vreme...
 
Posle onog maila i mog odgovora gde sam im svasta napisao i opet ih pitao istu stvar jos uvek nema odgovora :)
Izgleda da ne mogu genericki da odgovore na ono sto sam im napisao :)
I cisto radi testiranja operatera poslao sam mailove i mts-u i Telenoru. Mts je odgovorio istog dana a Telenor 2 dana kasnije.
A VIPa nema pa nema.....
 
jel uspeo neko od vas da otkljuca onaj plasticni samsung koji se dobija uz potpisani ugovor? jel moram u vip da idem ili imaju kodovi na netu da se nadju?
 
Evo odgovorili su i meni, bla, bla truć, uglavnom nismo u mogućnosti da vam izadjemo u susret, uostalom pogledajte:

Poštovani gospodine Jxxxxxx,

Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mobilne mreže i poverenju koje ste nam ukazali.

Potpisivanjem Zahteva za zasnivanje pretplatničkog odnosa saglasili ste se sa odredbama Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne telekomunikacione mreže Vip mobile d.o.o. (u daljem tekstu: Opšti uslovi).

Prilikom aktivacije određenog tarifnog paketa koji uključuje i mobilni telefon potpisniku pretplatničkog ugovora je omogućeno da koristi usluge Vip mobilne mreže. Mobilni telefon koji tom prilikom pribavlja predstavlja terminalnu opremu koja omogućava obavljanje saobraćaja preko Vip mreže. Korisniku je omogućeno dobijanje terminalne opreme po povlašćenim uslovima na osnovu Opštih uslova kojim se obavezuje da koristi terminalnu opremu (tj. mobilni telefon) za povezivanje sa Vip mrežom.

Nakon isteka minimalnog trajanja pretplatničkog odnosa, korisnik ima mogućnost da i dalje nesmetano obavlja saobraćaj preko Vip mreže uz obavezu plaćanja mesečne pretplate aktivnog tarifnog paketa kod svog pretplatničkog broja kao i obaveze plaćanja dodatno utrošenih minuta i poruka, a u skladu sa važećim Cenovnikom usluga na dan pružanja usluge.

Na osnovu gore navedene informacije, Vip mobile nema mogućnost da izađe u susret Vašem zahtevu

Nadamo se da smo uspeli da Vam ovom prilikom prenesemo sve potrebne informacije u vezi korišćenja terminalne opreme.

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o našim uslugama, stojimo Vam na raspolaganju putem elektronske pošte na adresi [email protected], pozivom broja telefona 060/1234 ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.

Srdačan pozdrav,

Sasvim očekivano, ali ne bi li se nešto promenilo po tom pitanju trebalo bi ih stalno i što masovnije pritiskati, mada i tada jako teško da će se nešto promeniti. Moj odgovor na to je bio pozivanje na zdrav razum (samo ne znam koji):

Poštovani provajderu,

Veoma dobro znam šta sam potpisao i sa čime sam saglasan potpisivanjem ugovora, ali ako je taj ugovor istekao posle 2 godine, zar ne bi bilo fer od vas da omogućite svojim korisnicima, do kojih znam da vam je jako stalo, da telefone koje na kraju krajeva nisu dužni da vam vrate koriste onako kako oni to žele?

Ovde se radi o tome da bi mogli da pokažete malo dobre volje i da izadjete u susret mnogobrojnim sličnim zahtevima za koje znam da ih ima. Tako bi svojim korisnicima kojima je ovo potrebno samo olakšali i poštedeli ih gnjavaže nošenja telefona u neki od servisa na otključavanje. Ovo bi mogli da iskoristite i u reklamne svrhe i sigurno bi bio plus za vas generalno. Mnogi provajderi u svetu praktikuju da na zahtev korisnika otključaju mobilni telefon po isteku ugovorne obaveze za isti.

Pa ako može Telenor, zašto ne biste i vi? Mrzim što ovo govorim, ali moraću dobro da razmislim da li ću posle ugovorne obaveze koja mi ističe za par meseci i dalje ostati vaš korisnik.

Pozdrav iz Subotice, Zoran.

Čekam da vidim šta će mi reći na ovo, u medjuvremenu ako vas ne mrzi skucajte im i vi ostali nešto slično. Nije mi stalo do tih 300 do 1000 din datih za dekodiranje, već do principa, ponašaju se kao da su jedini, a nisu.
 
Poslednja izmena:
Stigao i meni jos jedan odogvor ovoga puta nije genericki

Poštovani

Zahvaljujemo Vam se na dopisu.

Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas informisali da na žalost trenutno ne nudimo uslugu otključavanja mobilnih aparata nakon isteka minimalnog trajanja pretplatničkog odnosa, a za koju ste pokazali interesovanje.
Ukoliko su Vam potrebne bilo koje dodatne informacije o našim uslugama, stojimo Vam uvek na raspolaganju putem elektronske pošte na adresi [email protected], pozivom našeg Korisničkog servisa na 060/1234 ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.
S poštovanjem,


Korisnički servis
Vip član Telekom Austria Grupe
+381 60 1234
e-mail:[email protected]

E sada ovo boldovano "trenutno" uliva neku klimavu nadu da ce mozda u buducnosti i omoguciti otkljucavanje telefona i to pod uslovom ako ljudi pocnu masovno to da traze ili ako zbog toga pocnu da prelaze kod Telenora.
 
Jel probao neko da na svoju ruku bez servisa otkljuca zakljucanog na vip mrezu i ako jeste molim pp
Hvala.
 
ja sam otkljucao wildire, ali mislim da je za svaki telefon razlicito. moraces da trazis po forumima, ,meni je trebao skoro ceo dan...
pozzz
 
Koja je procedura otkljucavanja telefona posle isteka ugovora? Pitao sam u poslovnici medjutim kazu da ne daju unlock kod, a cini mi se da sam negde procitao da posle isteka ugovora moraju da daju unlock kod.

Jel pokusao neko da dobije taj kod za dz?

Sent using Tt.
 
Meni ne dozvoljavaju ni otključavanje telefona a čak ni odjavljivanje sa njihovog BIS servera pošto imam BlackBerry, zbog ove druge stavke ozbiljno razmišljam da ih gonim preko nekog društva za zaštitu potrošača i sl. Time direktno uslovljavaju mene da SVOJ uređaj moram koristiti isključivo na njihovoj mreži. Ako nešto ne promene poliću telefon, karticu i ugovor benzinom i zapaliti a nakon toga poslati video Blic-u recimo.
 
Imao sam isti problem kada sam pitao za Samsung Galaxy Tab koji sam uzeo kod njih, zbog toga sam digao ruke od Telenora.
 
Sta si ti sad rekao :)

Tema je o vip-u a ne telenoru :D Jel to znaci da i u vip-u i u telenoru uredjaji ostaju zakljucani? nije mi bas jasno Raspucine :D
 
I ja imam jednu nokiju koja je zakljucana u vipu. Da li mozda neko zna postupak skidanja sa mreze kao sto rade u srvisima mobilnih telefona? Ili je to ovaj posupak?
 
Mozes u servisu, platis i otkljucaju. Medjutim kao sto sam napisao mislim da posle isteka ugovora provajder treba to da uradi za dz.

Sent using Tt.
 
Nazad
Vrh Dno