Šta je novo?

[VIP] Otkljucavanje telefona

Napravi se lud, pa idi probaj ... pa ako počnu da tupe, zovi "starešinu" poslovnice ... pa ako tupi, pitaj kako je to moguće u Telenoru?

Jesi li se ponovo 2vezao" ? Ako nisi, onda idi na varijantu "prelaska na telenor" jer više poštuju korisnike .... laži, maži, preti ... itd itd ...
 
Mislim da od toga nema nista. VIP ne daje kodove za otkljucavanje. Bilo je reci na forumu.
 
Za sada ne daju, ali će jednog trenutka svakako početi, jer nismo mi to izmilili, već se na stranim mrežama radi već godinama.
 
Slazem se. U stranim zemljama daju unlock kod posle 3 placena racuna.
 
Napravi se lud, pa idi probaj ... pa ako počnu da tupe, zovi "starešinu" poslovnice ... pa ako tupi, pitaj kako je to moguće u Telenoru?

Jesi li se ponovo 2vezao" ? Ako nisi, onda idi na varijantu "prelaska na telenor" jer više poštuju korisnike .... laži, maži, preti ... itd itd ...

Poslao sam im mail sa pitanjem i sa ovim gore linkom ka telenorovom sajtu da vidim sta ce da odgovore.
 
Koji je njihov odgovor? Sta su ti odgovorili, ako su i uopste odgovorili?
 
Stvarno sramota za Vip ako ne odgovore potrvdno, smisao zakljucavanja telefona i jeste samo zastita operatera da dok traje ugovorna obaveza bude siguran da necete prodati drugom telefon i odustati od placanja pretplate. Mislim da ko bi ih tuzio da bi ih bez problema dobio na sudu,a uopste mi nije jasno koji im motiv moze biti da ne otkljucaju telefone korisniku koji je zavrsio sa ugovornom obavezom...
 
Uopste gledano ne postoji razlog zasto bi telefone uopste zakljucavali na tako dug period. Ako placa pretplatu na vreme, sta operatere zabole sta korisnik radi sa telefonom.
 
Idi u poslovnicu. Retko kada odgovaraju na mailove.
 
Odgovaraju za 3-5 dana, bar meni su odgovorili na neko komplikovano pitanje :)
 
Sacekacu do petka da vidim da li ce odgovoriti ako ne onda cu da idem do poslovnice
 
Uopste gledano ne postoji razlog zasto bi telefone uopste zakljucavali na tako dug period. Ako placa pretplatu na vreme, sta operatere zabole sta korisnik radi sa telefonom.

Ma, ja sam Telenoru poslao zahtev za otključavanje telefona koji sam kupio polovan (kupljen u Telenoru na ugovor samo ne na moje ime). Poslao skeniran fiskalni račun, garanciju, istekla ugovorna obaveza, a inače i ja imam postpaid broj na telenoru (znači njihov korisnik). Posle 17 dana mi je stigao odgovor da uvidom u priloženu dokumentaciju ne mogu da mi pošalju kod za otključavanje telefona, jer teelfon nije kupljen na moje ime niti sa brojem koji ternutno koristim...tako da verujem da će odgovor da bude negativan, može im se...sorry za off
 
Meni jos uvek nisu odgovorili na prosto prosireno pitanje koje sam poslao pre dva dana (da li nude vernim korisnicima koji koriste njihove usluge vec 4 godine, a da nisu zakasnili sa placanjem nikada, neke pogodnosti prilikom zakljucivanja novog ugovora)... tako da, nacekaces se :)
 
da li nude vernim korisnicima koji koriste njihove usluge vec 4 godine, a da nisu zakasnili sa placanjem nikada, neke pogodnosti prilikom zakljucivanja novog ugovora)... tako da, nacekaces se :)

Nude ti 25% popusta na mesecnu pretplatu kada ponovo zakljucis ugovor. Barem su meni to dali sada u februaru kada sam ponovo obnavljao ugovor i uzeo samsung ch@t 335.
 
A koliko meseci je taj popust? Svo vreme trajanja ugovora ili ograniceno na primer na 6 meseca...
 
Da ali ja mislim uzeo si lowend telefon, ne znam da li se dobija popust iako uzmes neki malo bolji?!
 
Ranije je bilo telefon ili 25% popusta, nije moglo i jedno i drugo.
 
Koliko mi je poznato, Vip ne otključava telefone na zahtev iz prostog razloga. Ugovor je tako formulisan, da je telefon(aparat) kupljen kod njih u sklopu nekog paketa uz ugovornu obavezu u njihovom vlasništvu do isteka ugovora, kada isti mora da im se vrati ili plati odšteta u visini od 1 dinara.
 
Poslednja izmena:
I bilo bi sasvim pošteno da kada platiš taj 1 dinar, otkupiš telefon i postaneš nejgov vlasnik, da ti VIP da unlock kod. OK je da zaključavaju telefon dok je u njihovom vlasništvu.
 
Naravno da bi bilo pošteno da ti po isteku ugovora daju unlock code, još poštenije bi bilo da telefone uopšte i ne zaključavaju.
Nego sam napisao ovo iz razloga što ljudi mahom ne pročitaju ceo ugovor, pa i ne vide deo gde piše da je Vip vlasnik telefona tokom cele ugovorne obaveze.
 
Naravno da bi bilo pošteno da ti po isteku ugovora daju unlock code, još poštenije bi bilo da telefone uopšte i ne zaključavaju.

Telefon je njihov, a korisnik ga, uz naknadu, dobija na korišćenje na određeni period. Ne vidim problem da ga zaključaju, ali da ne ulazimo dublje u raspravu.
 
Mene su maltene izbacili napolje kada sam to pitao (doduše bilo je to proletos). Sve bilo izuzetno lepo i ljubazno kad sam ušao a kad sam objasnio o čemu je reč neverovatna promena tona. Džabe sam ja objašnjavao da sam ušao samo da pitam, da to i nije moj telefon (što je istina) i da ga nisam ni doneo, samo sam svratio da pitam...ok...u redu, hvala...evo odlazim.... Šta reći, umalo batine ne dobih:zgran:
Mada sada kad sam saznao da su oni u stvari vlasnici telefona malo mi je jasnije, verovatno je bila besna što telefon po isteku ugovora nije vraćen vip-u:D
 
Dao sam im 4000 dinara za telefon i jos plus 2000 dinara x 24 meseca i jos da nisam vlasnik telefona? Ma daaa.....
 
Telefon je njihov, a korisnik ga, uz naknadu, dobija na korišćenje na određeni period. Ne vidim problem da ga zaključaju, ali da ne ulazimo dublje u raspravu.

Pa, ne vidim ni ja problem da ga otključaju, ali i to što kažeš ... da ne ulazimo dublje u raspravu.
 
Nazad
Vrh Dno