Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Zovi, pitaj ih ja mislim da su mi rekli 1.5€ po km. Ma neću ako već dam tolike pare da me neko za.....va i da me zavlači. Ako već mogu hoću slep do kuće pa makar bio i 2000km od kuće. A ima ljudi koji i budu stvarno toliko

Šta je popravkama kod Tesle? Kod Tesle je limit 200 evra a kod Atlasa24 500 evra?

Servis.JPG
 
Taj bezuslovni šlep do kuće je totalna glupost i deluje mi kao marketinška fora (na osnovu koje je Vozzi porastao pa sada drugi kopiraju). Nije realno za 50 eur po članu i toliko neodržavanih krševa u Srbiji.

Nije ni u praksi realno. Pa neću valjda prekidati odmor da bi me neko šlepao kući ako auto može da se popravi u blizini mesta kvara. Ĉak i kada se ide sa novijim autom, budžet za popravku mora da se ima.
 
Ja ipak produžio Vozzi ovaj put,daj bože da mi ne zatreba. Odlučih se zbog kombinacije jednogodišnjeg putnog osiguranja preko Grawea. Računam, ako se nešto desi kolima ne daj Bože, prvo ću svakako hteti da probam popravku, pa makar doplatio. Jedino mi se ne sviđa što ne znaš u kakav servis možeš dospeti, pa da li će biti neko pošten ili će od komarca praviti magarca, a i ceh pride.

Sa druge strane ne može se ni računati samo na ovlašćene servise jer ih nema baš na svakom ćošku. Mislim, u takvim situacijama si uvek u milosti ili nemilosti osobe koja ti se zadesi u tom trenutku, a sve je manje onog starog, šmekerskog kova ljudi koji će za neku sitnicu stvarno reći da je sitnica i na pitanje koliko košta odmahnuti rukom i reći "ma ništa", pa častiš čoveka u meri da makar može otići na pošten ručak jer ti se našao u nevolji.
 
Zovi, pitaj ih ja mislim da su mi rekli 1.5€ po km. Ma neću ako već dam tolike pare da me neko za.....va i da me zavlači. Ako već mogu hoću slep do kuće pa makar bio i 2000km od kuće. A ima ljudi koji i budu stvarno toliko
Iz tesle mi kazu da ce ti pre isplatiti auto ako im je skuplji slep od auta po katalogu, samo sto to nigde ne pise. 😂 Tako da ako ti je auto 2000km i slep je 1.5e po km a auto manje od 3000e...navodno ti isplate auto 😂 a ovamo kao bez uslovljavanja na kucnu adresu.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-08-22-22-24-46-591_com.instagram.android-edit.jpg
    Screenshot_2023-08-22-22-24-46-591_com.instagram.android-edit.jpg
    198.3 KB · Pregleda: 124
Mislim, u takvim situacijama si uvek u milosti ili nemilosti osobe koja ti se zadesi u tom trenutku, a sve je manje onog starog, šmekerskog kova ljudi koji će za neku sitnicu stvarno reći da je sitnica i na pitanje koliko košta odmahnuti rukom i reći "ma ništa", pa častiš čoveka u meri da makar može otići na pošten ručak jer ti se našao u nevolji.

Nemojte baš toliko da mračite.

Iz prve ruke znam četiri slučaja da se automobil pokvario u inostranstvu, dva puta Grčka, jednom Mađarska i jednom Hrvatska (dvojica kolega, brat i meni crk'o akumulator u HR), i sva tri puta je to rešeno brzo, efikasno i povoljno u lokalnim servisima. Osiguranje niko od spomenutih nije imao, pa je samo "dokotrljavanje" do servisa bilo (vremenski) komplikovano (jer osiguranje nismo imali), ali u servisima je zaista bio korektan odnos, nimalo gori niti osetno skuplji da se isto rešavalo u Srbiji. A lokalni servisi su zaista gledali što brže da reše problem jer smo "putnici u prolazu"

Još jedno moje iskustvo sa osiguranjima i serviserima jeste da će serviseri uvek gledati da što više rade na štetu osiguranja, a ne korisnika osiguranja.

Tako da, pre najgore opcije da se auto za velike pare može brzo popraviti (Vozzi-jev problem), mnogo toga se može desiti a da ipak bude povoljnije.
Ako predpostavimo da je osnova funcionisanja celog sistema da nama što skuplje naplati fake popravku, pa krastavac. onda se na put ide busom/vozom/avionom...
 
Nije to mračenje, niti pretpostavka kako si rekao da je prevara osnova funkcionisanja celog sistema (da je tako ne bih ni kupovao uslugu), nego konstatacija na nešto što se zaista dešava u većoj ili manjoj meri. U Srbiji je to evidentnije jer ovde i živimo, ali dešava se svuda da se ne lažemo. Znam i za pozitivna i negativna iskustva. Bilo bi lepo kad bi mogao da znaš da firma sarađuje samo sa servisima koji su na dobrom glasu, i da stoji iza njihovog rada.
 
Kao kod svakog osiguranja, ide se na KVANTITET, tj. sto veci broj korisnika. Neka se pokvari svaki 100. auto sa osiguranjem, i neka se slepa svaki 500, i dalje nema razloga da to na bilo koji nacin ugrozi poslovni rezultat osiguranja - to sto je Vozzi zakljucio da je sakupio dovoljno korisnika koji ne citaju uslove ce im se kroz par godina obiti o glavu, ako Atlas i Tesla budu dovoljno pametni da zadrze trenutne uslove.
 
Ja ipak produžio Vozzi ovaj put,daj bože da mi ne zatreba. Odlučih se zbog kombinacije jednogodišnjeg putnog osiguranja preko Grawea. Računam, ako se nešto desi kolima ne daj Bože, prvo ću svakako hteti da probam popravku, pa makar doplatio. Jedino mi se ne sviđa što ne znaš u kakav servis možeš dospeti, pa da li će biti neko pošten ili će od komarca praviti magarca, a i ceh pride.

Sa druge strane ne može se ni računati samo na ovlašćene servise jer ih nema baš na svakom ćošku. Mislim, u takvim situacijama si uvek u milosti ili nemilosti osobe koja ti se zadesi u tom trenutku, a sve je manje onog starog, šmekerskog kova ljudi koji će za neku sitnicu stvarno reći da je sitnica i na pitanje koliko košta odmahnuti rukom i reći "ma ništa", pa častiš čoveka u meri da makar može otići na pošten ručak jer ti se našao u nevolji.
Nije valjda da Grawe putno porodično osiguranje, ako se uzme preko Vozzi, važi samo ako se u inostranstvo ide automobilom?
Šta ako sam u inostranstvo otišao nekim drugim prevoznim sredstvom, onda ne važi? 😀
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-08-24-21-28-27-132_co.cvik.user (1).jpg
    Screenshot_2023-08-24-21-28-27-132_co.cvik.user (1).jpg
    93.2 KB · Pregleda: 80
Ako nije eksplicitno navedeno u uslovima osiguranja, onda nije ograniceno. Nema ni logike, cena je redovna, kao kod ostalih osiguranja. Verovatno pominju automobil jer se prodaje uz Vozzi.
 
Procitaj ti sitna slova ili ih pozovi pre nego sto uplatis sa svaki slucaj.
 
Pisao sam o osiguranju prošle godine. Osiguranje važi samo za putovanje automobilom i traje godinu dana, do 15 dana u kontinuitetu, za neograničen broj izlazaka iz zemlje. Nisam našao na drugom mestu jednogodišnje osiguranje za te pare, mada nisam nešto specijalno ni tražio. :)
 
U dokumentu "GRAWE - Vozzi" "Polisa osiguranja pomoći na putovanju", između ostalog piše:
...
Teritorijalno pokriće/Territorial coverage: Ceo svet/Worldwide
...
Klauzula o pokriću putovanja motornim vozilima
Izuzetno od Uslova za osiguranje pomoći na putovanju Grawe Travel ABRV 2018, trajanje ugovora o osiguranju je 365 dana, sa neograničenim brojem boravaka u inostranstvu i periodom
pokrića do 15 dana u kontinuitetu provedenih u inostranstvu za jedno putovanje.
Pokriće važi samo ako je putovanje obavljeno putničkim vozilom, motociklom, lakim teretnim vozilom registrovanim u Republici Srbiji, ukupne mase do 3.0t, ukupne dužine 5.5m i 2m visine.
Iz pokrića su isključena putovanja obavljena teretnim vozilima, kamionima, ambulantnim vozilima, vozilima za prevoz nepokretnih lica, radnim mašinama i kombi vozilima.

...

Pitao sam mejlom Vozzi, kažu da osiguranje važi samo ako se putuje automobilom.

Znači, ako automobilom otputujem u Japan, i tamo mi je cela porodica zdravstveno osigurana :)
 
Друштво имам потребу и моралну тј. људску обавезу да напишем да ми се после јучерашњих немилих сцена јавио ИВАН сувласник ТЕСЛА помоћ на путу, да се човек најискреније и најљубазније извинио због пропуста својих радника, каже да је чак и санкионисао појединце и у знак извињења, у знак добре воље и коректне пословне политике доделио ми, ПОКЛОНИО МИ један пакет https://tesla24h.com/paketi/tesla-combo/. Рекох му да сам већ уплатио Атлас и да ми пакет није потребан али је једноставно инсистирао на томе да прихватим пакет за ову али и за наредну годину. Искрено верујем да ће ми се следеће године еко из Тесле јавити и дати и пакет за наредну годину!
ШТО СВЕ ОВО ПИШЕМ!?
Имам потребу да изнесем и позитивне ствари, што ово свакако јесте ...као знак да још увек има људскости, поштења и коректности у пословању.
Са друге стране, ми знамо често да кажемо "коме да се жалим и што да се буним" па ево да видите да некада жалба и притужба може да да резултат и да је људскост и коректност ипак најважнија!
СРЕЋАН ПУТ СВИМА уз жељу да никоме, никада и нигде не требају услуге ових помоћи на путу!
П.С.
Нов сам на форуму, па не знам да ли је могуће обрисати претходну поруку што ћу свакако пробати да урадим јер једноставно од мене не би било коректно да оно остане видљиво за читање!
Изгледа да је немогуће брисање!?
 
ХВАЛА АДМИНИМА НА БРЗИНИ И НА БРИСАЊУ!
Нешо, ако има разлога да се куди и критикује свакао да треба давати негативне коментаре , али то важи и на контра страну!
Изузетно је коректно од власника фирме што је позвао, извинио се и понудио сатисфакцију....то ћеш данас ретко где и ретко код кога да сретнеш и доживиш! Отуда и моја жеља да се порука обрише....
И то нема везе да ли си нов или стар на форуму...а и нисам баш толико нов ....погледај када сам се учланио, само нисам био активан јер нисам ни знао да сам се регистровао!:)
 
Sam si napisao da si nov na forumu.
Ja sam protiv brisanja. Posebno u tvom slučaju.
Imao si loše i neprijatno iskustvo. To si izneo.
Firma ti se izvinila i kompenzovala njihovu grešku. Prihvatio si i pohvalio ih.
Zato se ne slažem sa brisanjem, ovako ispada da je kod njih sve super. Ako i nije zvaće te Ivan i rešeno...
I treba da ostane prvi negativan komentar. Da li garantuješ da će, kada se opet to ponovi nekom, da će da ga zovne Ivan i evo Gratis na godinu.
Svaka mu čast u tvom slučaju ali ovde ostaje da fali pola priče i zašto je sada korektan.
 
ОК ! Не ради се о гратис пакету, ради се о томе да је човек признао грешку својих радника, да је претпостављам казнио кога је требало, да је позвао и извинио се...по мени и са моје тачке гледишта било је коректно да обришем онај први коментар, ти не мислиш тако и то је ОК јер си у једну у руку и ти у праву. Модерација је на моју молбу обрисала поруку, али биће Ок и ако је врате...не знам братац шта бих ти друго рекао сем да чисто сумњам да ће им се оваква ствар икада више поновити!
 
Ostaje pitanje da li ce on i dalje ispravljati greske svojih radnika na ovaj nacin ili ce i dalje stanje ostati isto?
Drugo, moze on sad da ti da sta hoce, ti ako si stao na putu i oni nisu ispostovali ono sto je u ugovoru to je za tuzbu po meni i on to dobro zna zato i deli dzabe jer zna da bi mnogo vise stete imao finansijski.
Ljudi, mnogo ste naivni.
 
Ostaje pitanje da li ce on i dalje ispravljati greske svojih radnika na ovaj nacin ili ce i dalje stanje ostati isto?
Drugo, moze on sad da ti da sta hoce, ti ako si stao na putu i oni nisu ispostovali ono sto je u ugovoru to je za tuzbu po meni i on to dobro zna zato i deli dzabe jer zna da bi mnogo vise stete imao finansijski.
Ljudi, mnogo ste naivni.
Хтео сам да купим њихов пакет али су радници били толико непрофесионални, неозбиљни и на крају лицемерни да сам излудео па почео да дајем негативне коментаре на ФБу, ИГу и Гугловим рецензијама...Јутрос ми се јавио сувласник да се извини и замоли за назови опроштај и да понуди тај гратис пакет ...који ми не треба јер сам јуче узео Атласов пакет, али је инсистирао да прихватим понуду!
Није ствар у поклону већ, по мом мишљењу и убеђењу, у искреном и људском извињењу!
Убеђен сам да им се овакво нешто, овакав однос запослених према клијентима, више никада неће десити....али само време и корисници могу да посведоче о томе!
Што се брисања коментара тиче, по мом мишљењу то је исправан и коректан поступак ....многи мисле другачије и имам разумевање и за тај став и уважавам ваше разлоге и објашњења ...не знам ко су модератори и администратори тако да ако неко зна нека их контактира, па ако могу нека врате поруку, не бих имао ништа против ни те опције!
 
I po mom misljenju komentar treba da ostane jer ti se to desilo. Nisi sanjao da su te njegovi radnici zapostavili (da se fino izrazim), pa si ti na osnovu sna napisao komentar i posle shvatio da si ih neopravdano napljuvao i zamolio si da se ispravi.

Jednostavno, problem sa korisnickom podrskom si imao, shodno tome si napisao svoja (realna) iskustva. Znaci zabelezio si svoje negativno iskustvo.
Nakon toga, kao posledica prethodnog iskustva, javio ti se vlasnik i potrudio se da se oduzi. Ti si onda ponovo dosao na forum i sad podelio pozitivno iskustvo koje se nadovezuje na ono negativno iskustvo.

To sto si na kraju imao pozitivno iskustvo, ne menja cinjenicu da si imao i negativno iskustvo i shodno tome je logicno da obe poruke ostanu na forumu, pogotovo sto su povezane i samim tim daju suru sliku tvog iskustva.
 
Trebalo bi i šta se desilo i kako je rešeno i kakvo je obeštećenje ponuđeno, sve da bude napisano u jednom komentaru.
Ovako, jedno bez drugog, zaista nema smisla.
 
Ne setih se da uzmem pomoc na putu a sutra idem za Makedoniju. Kako mi auto nije bas u najboljem stanju uzeo bih pomoc na putu preventivno. Koliko sam primetio vozi je ispao iz price pa su ostali Atlas i Tesla. Koji uzeti od ta dva i koji paket pokriva Makedoniju jer tamo pise Srbija + EU, a Makedonija nije ni Srbija ni EU. Vidim da Atlas ima hitnu aktivaciju od 24h pa me zanima da li i Tesla ima isto, i da li kosta nesto dodatno?
 
Proveri od kada će paket pomoći na putu biti aktivan. Obično posle kupovine paketa mora da prođe par dana.
 
Kod Atlasa ispoštuju ono što si naznačio, a u slučaju da ti nije došao mail sa ugovorom, pozoveš ih i każu ti da je aktivan paket skoro od trenutka plaćanja i pošalju mail.
 
Nazad
Vrh Dno