Šta je novo?

Tesla tablet 7.85

identicna su oba modela,samo imaju razliciti ekran
tako da uzmi onaj ciji ti ekran vise odgovara
 
H7 je jako ali jako malo sporiji, ko nema dosta iskustva nece ni primetiti. U svakom slucaju normalna stvar, treba izgurati full hd. Ja preporucujem h7, 785 ima veliki bug sa gps, javlja se duh, zvuk felerican takodje na odredjenim tabletima.
 
nailazim na sve vise i vise clanaka o tome kako je tesla tablet prevara jer nema 16gb nego 13gb memorije
a cak sam naisao i na to da nema zapravo ekran od 7.85 inca jer se moze ceo tablet obuhvatiti rukom a ipad ne moze :/

ostao sam bez teksta

Šta ćeš, ima nas raznih, ali kao što kažeš ne treba ulaziti u raspravu sa takvim ljudima.
 
Tesla 7.85, reklamacija.

Nisam se ja igrao i zamajavao sa time, već keva, ali prenosim njeno iskustvo.

Uzet Tesla pre par meseci u BigBang-u u Ušću. Lepo je sve radilo, dok prekjuče nije pukao usb konektor na tabletu. Tačnije, nije pukao, već se odlemio od ploče... ali u svakom slučaju, punjenje i transfer podataka nisu radili. Tablet nije padao, niti je iko krivio usb konektor tokom punjenja - da naglasim. A i generalno, nije problem to ponovo zalemiti, al' dok je tablet u garanciji, ja ne pipam ništa.

Juče zvala Komtrejd, rekoše joj da odnese tablet u radnju gde je kupila (verovatno ih mrzi da primaju na servis subotom), ali se to i ispostavi dobra stvar. Odnela tablet, dečko koji tamo radi ga pogleda da l' je fizički ok i sve jeste bilo, proveri da l' punjač tj. punjenje zaista ne radi, itd. Ostavi taj sa strane da vrati proizvođaču a njoj dade skroz nov tablet. Sve radi, nikakvih problema, isto kao i stari, samo sa ispravnim usb konektorom.

Tako da, pohvala za BigBang za brzo rešavanje reklamacije!
 
Poslednja izmena:
Servis za Tesla uredjaje je Promobi, nije vise CT. Mada mislim da ne rade subotom. U svakom slucaju svaka cast za prodavca :)
 
Tesla 7.85, reklamacija.

Nisam se ja igrao i zamajavao sa time, već keva, ali prenosim njeno iskustvo.

Uzet Tesla pre par meseci u BigBang-u u Ušću. Lepo je sve radilo, dok prekjuče nije pukao usb konektor na tabletu. Tačnije, nije pukao, već se odlemio od ploče... ali u svakom slučaju, punjenje i transfer podataka nisu radili. Tablet nije padao, niti je iko krivio usb konektor tokom punjenja - da naglasim. A i generalno, nije problem to ponovo zalemiti, al' dok je tablet u garanciji, ja ne pipam ništa.

Juče zvala Komtrejd, rekoše joj da odnese tablet u radnju gde je kupila (verovatno ih mrzi da primaju na servis subotom), ali se to i ispostavi dobra stvar. Odnela tablet, dečko koji tamo radi ga pogleda da l' je fizički ok i sve jeste bilo, proveri da l' punjač tj. punjenje zaista ne radi, itd. Ostavi taj sa strane da vrati proizvođaču a njoj dade skroz nov tablet. Sve radi, nikakvih problema, isto kao i stari, samo sa ispravnim usb konektorom.

Tako da, pohvala za BigBang za brzo rešavanje reklamacije!

Pre koliko je tačno uzet tablet? Kako to da je dobila potpuno nov uređaj ako je kod nje prethodni bio par meseci?
 
Servis za Tesla uredjaje je Promobi, nije vise CT. Mada mislim da ne rade subotom. U svakom slucaju svaka cast za prodavca :)

Jbga, na garanciji je pisalo CT. :) Ali, u svakom slučaju je dobro znati da je servis promenjen. E sad, kakav je Promobi što se tiče reklamacija - pilićar ili ne, ostaje da se vidi.

Pre koliko je tačno uzet tablet? Kako to da je dobila potpuno nov uređaj ako je kod nje prethodni bio par meseci?

Sad sam pogledao fiskalni - 15.08.2014. je tablet uzet.
 
Poslednja izmena:
Sad sam pogledao fiskalni - 15.08.2014. je tablet uzet.
Pitam samo pošto mislim da je pravilo da najkasnije do 3 meseca uređaj može da se vrati i da se dobije nov.
 
Pitam samo pošto mislim da je pravilo da najkasnije do 3 meseca uređaj može da se vrati i da se dobije nov.
Po novom zakonu koji vazi negde od sredine sept je 6 meseci pravo kupca u slucaju kvara da zameni ili da mu se vrati novac. Prodavac nema pravo u tom roku nametati popravku. Po starom toga nema.
 
Lepo videti nesto pozitivno i kod nas.

Mada prvi put cujem, da se odmah zameni za novi, bez slanja na servis.Znam da apple praktikuje tako nesto.
 
ja sam video par puta da su odmah ljudima zamenili tesla tablete
dobro je sto hoce da izadju u susret kupcima
 
Ima li nekih novosti iz CT-a u vezi ovog a i svih Tesla modela, konkretno ovaj model, da li će dobiti update na KitKat, ili možda čak na Lolipop kada se pojavi ali to je manje verovatno.
 
Rekli su da rade na tome, trebalo bi do kraja meseca da bude apdejt preko kompa ili aplikacije. A do kraja novembra bi trebalo da odrade i OTA-u
 
Bilo bi dobro kad bi bilo tako, taj update možda reši i problem "ghost touch-a", s obzirom da iz servisa rešenje za taj problem vide u hard resetu ili preinstaliranju OS-a.
 
Ja nesto ne verujem da cemo ikad videti KitKat na ovom tabletu, a jos manje da ce to biti do kraja meseca. Naravno posedujem ovaj tablet i voleo bih da dobijemo update, ali mi to optimisticno zvuci.
 
update ce biti krajem novembra,e sad da li ce biti kitkat,ne znam
 
Videćemo, bitno je da bude, sad koji je da je nije sad ni toliko bitno, važno je da krenu da brinu o svojim korisnicima.
 
ja mislim da je taj update samo za gps uradjen , (podrska sa teslinog sajta , rekli mi da se radi update za problem gps)...
nego zna li neko nesto o navodnim predstojecim tabletima iz tesle koji navodno izlaze u decembru.
 
Poslednja izmena:
Sto se mene tice, za ovaj tablet bi najbolje bilo da se sredi pitanje softvera oko prednje kamere(za skajp/viber/hangouts) i par sitnica unutar roma medju njima ovo za gps, a za buduce verzije androida otom potom, ostalo na njemu radi bez problema.Ipak su se tek pre 4 meseca pojavili, ovo su prvi macici na kojima se upoznaju sa nasim trzistem.
Neka polako grade brend u Srbiji i regionu, da imamo barem nesto od tog imena sem hvaljenja(kad vec mogu poljaci, cesi, spanci i amerikanci da zaradjuju) pa ako se to razvije, da pocnu i da se aktivnije bave i ucestvuju u samoj proizvodnji, dizajnu, razvoju softvera pa da imamo jos kvalitetnije tablete.I svi danas veliki proizvodjaci su poceli sa kopiranjima ili jeftinim uredjajima u garazici sa 5-6 ljudi(pa i jedan Samsung, i Goldstar, kasnije LG i Huawei i Xiaomi i Oppo i Coolpad i mnogi drugi), sto ne bi i mi u Srbiji imali nekoga, barem da pokrijemo trziste Balkana.Sa ova tri modela mislim da imaju potencijala da guraju dalje ovde.

Za lolipop mislim da ne treba ocekivati, budimo realni, ni mnogi veliki proizvodjaci nece jos pola godine prebaciti novu verziju androida na svoje premium modele iako su godinama u poslu.
 
U pravu si, u potpunosti se slažem sa tobom. Samo da brinu redovno o svojim korisnicima i mi zadovoljni. ;)
 
Ako neko još uvek ima problema sa ghost touch-om najbolje je da odnese u servis jer treba da se flešuje i to traje 5 minuta.
meni su tako danas napravili i sada radi kako treba :) samo da napomenem da treba uraditi backup pre ovoga jer se briše sve iz interne memorije.
 
Trebalo bi uskoro da odrade update za ovaj model, možda će to rešiti probleme.
 
Za ovaj problem sa ghost touch-om su mi rekli da je bolje u servisu jer mora da se formatira i još nešto što nisam najbolje razumeo :)
 
Da i meni su rekli isto, servis rešava problem. Ali video sam, čini mi se baš ovde na forumu, da je nekim ljudima dat potpuno nov uređaj.
 
Ako dobiješ zamenski iz prve serije onda opet isti problem :) najbolje da oni učitaju novi FW, kažem traje 5min
 
I to što kažeš, ali bi trebalo da se dobije uređaj iz poslednje serije, ne znam. Uvek je najbolje dobiti nov uređaj pa ako se i na njemu isto dešava lako ga je posle odneti u servis. ;)
 
Nazad
Vrh Dno