Bishop
Slavan
- Učlanjen(a)
- 11.07.2007
- Poruke
- 1,129
- Poena
- 350
Ovo stvarno nema smisla. Srećom sam budan i ne radim sutra, ali da nekim slučajem radim pozvao bih ovog časa call centar i svašta im "objasnio"...
Pogledajte sliku, na telenor prepaid broju sam aktivirao SOS kredit jer mi je hitno zatrebao i obavestili su me da sutra ističe period za korišćenje usluge u 01:35AM
Mislim stvarno šta čovek da kaže ne ovo. Telefon je non-stop uključen, tako da nije poruka sad stigla zbog nemogućnosti da stigne ranije, nego je jednostavno tako sistem poslao.
Da ne pričam o tome što dok je bila aktuelna promocija Telenor KLIK nikada nisu obaveštavali o iseku usluge na vreme. Nego me puste da se konektujem i dok sam čitam mailove ili gledam forum stiže mi poruka da je završen period i da treba ponovo da je aktiviram, a celu tu sesiju su naplaćivali bez blama :S:
Evo i da vidite ovu poruku
:wave:
Pogledajte sliku, na telenor prepaid broju sam aktivirao SOS kredit jer mi je hitno zatrebao i obavestili su me da sutra ističe period za korišćenje usluge u 01:35AM
Mislim stvarno šta čovek da kaže ne ovo. Telefon je non-stop uključen, tako da nije poruka sad stigla zbog nemogućnosti da stigne ranije, nego je jednostavno tako sistem poslao.
Da ne pričam o tome što dok je bila aktuelna promocija Telenor KLIK nikada nisu obaveštavali o iseku usluge na vreme. Nego me puste da se konektujem i dok sam čitam mailove ili gledam forum stiže mi poruka da je završen period i da treba ponovo da je aktiviram, a celu tu sesiju su naplaćivali bez blama :S:
Evo i da vidite ovu poruku
:wave: